نه... نه... من فقط تو رو می خوام!

  • ۱۵:۱۱

اهتمام بیمارها رو در شنبه ها اول صبح می ستایم که وقتی خواب آلود می رسم، پشت در اتاقم ردیف نشستن تا هفته شون رو با دندون کشیدن آغاز کنن. یعنی تا چشمم به صف میوفته، برق سه فاز می گیرتم! شهر طرحی شماره یک، دو تا مرکز بهداشت داره و مرکز دومی چندین ماه دندونپزشک نداشت و تمام فشار دندونپزشکیش روی دوش من بود. بالاخره دکتر جدید اومد و من هم تصمیم گرفتم دیگه بیمارهای مرکز دوم رو پذیرش نکنم و بفرستمشون جایی که پرونده دارن و نفس راحتی بکشم. 

امروز روز اول تصمیمم بود که بیمار سوم وارد شد. اسمش رو وارد کردم دیدم خدمت گیرنده ی مهمانه. 

-باید برین مرکز شماره دو، جایی که پرونده دارین.

آقا چشمتون روز بد نبینه، ما این رو گفتیم بچه هه زد زیر گریه! بهش میگم چی شد؟ باباش گفت:

-دوستش هفته پیش اومده اینجا، واسش دندون کشیدین؛ رفته تو کلاس تعریف کرده که یه خانم دکتر اومده ژل می زنه دندون رو میکشه، درد هم نمی گیره اصلا! دختر من هم ترسو، راضی شده فقط بیاد پیش شما.

خبیث درونم میخواست بگه: ( کی گفته من آمپول نمی زنم؟ ) که بترسه بچه ولی دلم سوخت: این دفعه رو بخواب روی یونیت. ولی برای دندون های دیگه ات باید برین مرکز خودتون.

کارش تموم شد و شاد و خندون رفتن. یک ساعت بعد دختر هفته ی پیش با یکی دیگه از دوستاش اومد. بهش میگم: رفتی تبلیغ منو کردی تو مدرستون؟

 با خجالت می خنده.

ظهر معاون شبکه صدام کرد: خانم دکتر، می دونم که پزشک خانواده فقط باید افراد بلوک خودش رو ببینه، ولی شما بیا و مریض های مرکز دوم رو هم کماکان ببین. مخصوصا بچه ها رو که وقتی با یک دندونپزشک ارتباط عاطفی برقرار کنن، سختشونه برن پیش کس دیگه.

-آقای دکتر جسارتا بیمار اومده چغلی کرده؟! 

-بله! 

من: :-|


  • ۷۸۶
samaneh rsl
چه حس خوبی داشت پستت ^_^ خانوم دکتر مهربون و دوست داشتنی مآیی دیگه :)
:-)
لطف داری سمانه جان ولی من مهربون نیستم اصلا! بخصوص تو ماه رمضون که اعصاب ندارم!
نمی دونم بقیه چجورین که منو مهربون می دونن! :-/
آبان ...
از بس که دکتر ماهی هستی :)
بچه ها عاشق ات شدن
چشات ماه می بینه! شاید چون بچه ها رو خیلی دوست دارم انرژیم جذبشون میکنه با اینکه زیاد مهربونی نمیکنم! :-))
آناریل Anariel
اگر واقعا دست به تزریقتون خوبه منم بیام پیشتون برای کارای دندونپزشکی:))) منم خیلی می ترسم :))))
دست به تزریق :-)))
تشریف بیارین در خدمت باشیم
سه نقطه
به اون مرکز دیگه هم بگن ژل بزنن خوب ! نمی شه ؟
کلا همه جا واسه اطفال ژل می زنن، ولی در کل کار با بچه ها قلق داره.
ماهی قرمز
اخی عزیزم :)
خب بهشون بگو کارتو سبک تر کنن تا بتونی به هر دو تا مرکز سر بزنی :)
خسته نباشی :)
خب نمیشه که، در هر دو صورت سرم شلوغه
سلامت باشی عزیزم
بی نام
:)
:-)
جناب قدح
سلام :)

خسته نباشی بانو ...
سلام
سلامت باشین جناب
** سیلاک **
ای جانم .. پستت رو خوندم جوون شدم :))))

خانم دکتر مهربون ^_^
مگه چند سالته شما؟ :-)))) 
خداروشکر 
فدای شما
هانیه ☺
به دختر مدرسه ای بگو بذار برم مطب ام تبلیغ مطب ام رو هم بکن اونجا هم مریض بیاد
همینو بگووووو
کاش بعدا هم مریضا برن تبلیغ کارم رو بکنن :-))))
هانیه ☺
به دختر مدرسه ای بگو بذار برم مطب ام تبلیغ مطب ام رو هم بکن اونجا هم مریض بیاد
آرامش بار www.arameshbar.com
خسته نباشید 
سلامت باشین
صبح
دلم فقط تو رو میخواد
 با دیدن عنوانتون یاد اون ترانه افتادم نمیدونم شنیدین یانه
منم یه ترانه که نمیدونم از کیه، تو ذهنم بود که عنوان رو نوشتم!
صبح
خب چه اشکالی داره به لثه های همه مریضا ژل بزنن؟
ما که کمبود ژل داریم و فقط برای بچه ها استفاده می کنیم، بزرگ هام برن خجالت بکشن!
حامد سپهر
اینجاست که باید بگی زیاد خوب بودن هم دردسرای خودشو داره
خیلی خوبه که پزشکهای خوبی مثل شما هستن:)
تا خوب بودن رو چی تعریف کنین!
ممنونم
x
آیکون ِ چشم قلب شده :) 
آیکن ماچ :-*
آسـوکـآ آآ
نمیشه واسه ما هم ژل بزنن دکترا؟ :دی
نه دیگه اومدی نسازی ها :-))
ام اسی خوشبخت
بیمارا براتون میخونن، الهی تب کنم شاید پرستارم تو باشی :)
:-)))
کاش اینطور باشه
تی رکس
داری نشانه های خطیری از عشقِ به بچه نشون میدیا :| :دی
کاریه که از دستم برمیاد :-))
divane !!
در راستای بزرگام برن خجالت بکشن،ما خودمون ژل بخریم بیایم شمام که دکتر و محرم اسرار واسه ما هم با ژل کار میکنی؟؟؟
کار با بچه ها واقعاااا سخته،واقعا!!! یعنی بخش اطفال برای من عذاب عظیمه از همین حالا عزاشو گرفتم:/

:-)))))) 
ببین ژل فقط باعث میشه موقع ورود سوزن درد کمتری رو احساس کنی که من خودم کلا قبول ندارم ورود سوزن دردناکه! نمیدونم حالا میخوای شما رفتی دندونپزشکی بخواه واست ژل بزنن شااااید قبول کردن!
خیلی سختههههه! خیلیییییی! خیلیییییی
به طرز عجیب غریبی چند وقته هر بچه ای میاد زیر دستم زرزرو و ترسوعه و از اول تا آخر داره گریه میکنه!
صبح
شما خودتون سوزن نخورده به لثه تون اینو میگین. منکه برای خودم نگفتم برای یکی مثل مریضتون که ترسیده بود گفتم.
فکر کردین من تالا دندونپزشکی نرفتم؟! به نظرم دردش قابل مقایسه با سایر آمپول ها نیست! مریض هم تا نزده بودم می ترسید بعد که تموم شد گفتم کلش همین بود، ترس داشت؟! خجالت کشید.
صبح
زدین. زیاد درد نداره. 
چی؟!
سپید
عاشقی با قد رعنا نمیخوام چشای خوشگل و گیرا نمیخوام من فقط میخوام تو رو داشته باشم واسه اینم اجازه نمیخوام :))))))
یادش بخیر
مرسی از خوندن شعر منتسب به عنوان :-)))))
بهارک
سلام خانم دکتر...میخواستم بپرسم وسایل کارتون رو بعد دیدن هر مریض ضدعفونی میکنید؟بعد اونموقع دیگه احتمال انتقال بیماری مثل HIV دیگه وجود نداره؟یا اینکه کسی که این بیماری رو داره باید قبل از درمان به شما بگه ؟
سلام
برای هر بیمار ست معاینه و کار جدید استفاده میکنیم که روز قبل استریل شده ان. وسایل یونیت هم با اسپری ضدعفونی بین هر مریض تمیز میشن و روکش یک بار مصرف دارن.
در دندانپزشکی انقدر که ریسک انتقال هپاتیت وجود داره، ایدز منتقل نمیشه. که تمام تمهیداتی که توی پاراف قبلی گفتم برای جلوگیری از انتقال همین هپاتیته. 
بله باید بگن ولی اکثرا نمیگن برای همین ما همه ی بیمارها رو به صورت پیش فرض، آلوده در نظر می گیریم!

صبح
آمپول
خب منم دارم میگم که زیاد درد نداره.
بهارک

ممنون  از وقتی که گذاشتید...
خواهش می کنم
مهسا
فقط میان بکشن؟ پر کردن وعصب کشی توکارشون نیست؟؟
اگه جای من بودین و برای هر بیمار کلی وقت میذاشتین که قانعشون کنی دندونت رو نکش ولی باز حرف خودش رو بزنه، میکشی که فقط برن
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan