و اینک ٣٠٠اُمین قسمت: پست ناشناس طور!

  • ۰۹:۵۵

انگار همین دیروز بود به مناسبت ٢٠٠اُمین پست، خاطرات دندونپزشکی شما رو منتشر کردم. البته دیروز هم که نه اوایل شهریور پارسال بود و درگیر کارهای دفاعم بودم. نمی دونم تقریبا ١٠ ماه و صد پست که میشه میانگین ماهی ده پست خوبه یا کمه؟ دیدین توی اینستا به مناسبت ١٠٠k و ٢٠٠k شدن پیجشون جشن می گیرن و از این بادکنک شماره ای ها دستشون می گیرن عکس می گیرن؟!  من به مناسبت این واقعه ی فرخنده هیچ تصمیم خاصی به ذهنم نرسید جز اینکه پست " هر چه می خواهد دل تنگت بگو" بذارم. ناشناس هر موردی هر انتقادی درباره ی من و وبلاگم، که دوست داشتین بهم بگین ولی روتون نشده یا کظم غیظ کردین و نگفتین، بگین لطفا :-) 

+کامنت ها بدون تایید نمایش داده میشن.


  • ۵۵۱
ناشناس
شاید این دومین یا سومین کامنتی باشه که کلا براتون گذاشتم و خوشحالم که کسی با خصوصیات اخلاقی شایسته شما وارد کادر پزشکی کشور شده. موفق باشی خانومی. همیشه همین طور بمان.
؛-)
ممنونم لطف دارین به من، ایشالا که بتونم.
جناب قدح
سلام خانوم دکتر :))

ستاره وبتون همیشه روشن ...
سلام قرار بود ناشناس نظر بدین که
ممنونم :-)
ناشناس
دوست دارم ..هم خودتو هم وبلاگتو
چیزی نبوده بخوام بگم نگفتم:))
ولی خب کاش بجای هوپ...هیچی دوس دارم اسمت رو بدونم :دی
فدای شما، فکر کنم میدونم کی هستی :-))
فرزانه
من فقط یه پیشنهاد دارم تو این دوره زمانه ایی که همه چی مدرک گرا شده تو رو خدا! شما دکترا که بیشترتون فهم و علم‌ پزشکی تون مثل هم است وقتی بیمار براتون میاد این اخلاق تون رو درست کنید !باور کنید بیمار در درجه اول نیاز به احساس امنیت و آرامش از جنبه شما رو دارد ! موفق باشید
باشه چشم سعی خودم رو میکنم.
tiktik tiki
ما را پندی ده 😕
برو فیزیو بخون به جای وبگردی :-)))
soolin :)
اصولا همیشه دلم میخواد پیش کسی دندون پرکنم که خوش اخلاق باشه و از نگاهِ من نگرانیو بفهمه.بفهمه که چقققدر از اون امپولِ گنده و مسواک برقیه ی کوچولو ولی شیطون و خطرناکش میترسم.

آره تقریبا اکثر بیمارها می ترسن منم تلاش میکنم بفهمم اونا رو.
مسواک برقی کوچولو و شیطون :-))
دریا _ گاه نوشته های من
کاش همین نزدیکی ها بودین من میامدم پیش شما دندونم را درست کنید چند روزه دربدر دنبال دندانپزشک خوب میگردم

از کم سعادتی بنده است که نزدیک شما نیستم.
هانیه ☺
اوهوم اوهوم من شما رو با این که ندیدم ولی خیلی دوست  دارم اولین وبلاگی هستی که هر دو روز یه بار بهتون سر میزنم ببینم پست جدید داری یا نه

چرا ناشناس حرف نمی زنین بچه ها؟ :-)))
مرسی عزیزم ❤️ خب مگه توی دنبال شده هات نیستم که آپ کردنم رو بهت خبر بده؟ 
ناشناس
دکترا کی ازدواج میکنن:)))
تا وقتی که دلشون بره! و البته شرایطشون اجازه بده
دریا _ گاه نوشته های من
نفرمایید عزیزم کم سعادتی از ماست (من و دندونم) :)
براتون آرزوی سلامتی دارم

خیلی ممنون خانوم مدیر به هم چنین :-)
ناشناس
کی هستم :))  ؟؟؟ اگه راس میگی :دییی
ایکس جان!
میم
عرضی نیس خانوم دکتر ولی خوش به حالتون که ارادتون قوی بود و شاخ غول کنکورو شستین و قبول شدین...
خب واسه سرنوشتم باید نهایت تلاشم رو می کردم دیگه. ایشالا شمام به چیزی که دوست دارین برسین
سفره خاتون
آقا پس من چرا هیچوقت از دندونپزشکی نمیترسیدم؟^_-  خاطرات رو خوندم و اکثرشون من باب ترس و انزجارشون بود :) من دندونپزشکارو ولی خیلی دوست دارم اتفاقا:)
شاید بخاطر اینه که خودمم روی نظافت دندونام حساسم خیلی!
پاینده باشید همیشه بانو :)
چقدر خوب! تک و توک کسی هست که از دندونپزشکی خوشش بیاد. 
شما هم همین طور
باران بهاری
من فردا کنکور دارم برام دعا کنید....خیلی خستم
ان شاالله موفق باشی، رمز موفقیتت ارامش و اعتماد به نفسه
آسـوکـآ آآ
عزیزم
ما بشدت دوست داریم و به شدت دعا می کنیم که بهترین ها واست اتفاق بیفته :*)
مرسی عزیز سوکاجانِ مهربان! :-***
الـی ‌ ‌
هوپ جانم! (معمولا به کسی نمیگم فلانی جانم، نمیدونم چرا دوست دارم به تو بگم :دی) ما که ناشناس اینا نداریم اصن، کاملا شناس میایم میگیم حرفامونو :)) نمیدونم چرا اما دوست دارم آرزو کنم سال بعد این موقع منتظر یه نی نی باشی =)))
انقدر هم من ذوق میکنم از این لفظت که خدا میدونه! :-*
یکم فیلمت نرفته رو دور تند؟ :-)))))) اول باید متریالش موجود باشه بعد!
پریسا ..
شما و کامنت محبت آمیزت وقتی درای ساکت جای دندان عقلم به شدت درد می کرد باعث شد نگاهم به دندانپزشک ها عوض بشه :*
قربونت عزیزم. کاری نکردم :-)
ی
ای دندان پزشک شجاعِ انتقاد پذیره کامنت بازِ هوپی 
آخه انتقادی هم نشد که! 
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan