Singing dentist

  • ۱۳:۲۰

  یک ماهی هست که موقع ترمیم دندون، میرم داخل گالری گوشیم و آهنگ پخش می کنم تا حوصلم سر نره. فاز خوبی بهم میده و آرامشم رو بالاتر می بره. اوایل می گفتم نکنه یهو بره روی آهنگ های خواننده های زن و بهم گیر بدن؛ ولی راستش الان عین خیالم نیست. اتاق خودمه و اختیارش هم با خودم! چند روزی هم هست که دوست دارم حرکت جدیدی رو امتحان کنم ولی هنوز یکم خجالت می کشم. نظرتون چیه زیر لب یا حتی کمی بلندتر با موزیک ها همخوانی کنم؟! 

دندونپزشک آوازه خون چطوره؟

:-)))

 * دکتر شادروح، عاشق آهنگ هاشم 


  • ۶۱۴
بهاردخت ..
دندونپزشک خانومی که من بهش مراجعه میکردم هم همیشه با لپتاپش آهنگ میذاشت ومرتب تا پایان ساعت کاریش هر بیماری که بهشون مراجعه میکرد بهره مند میشدن از آهنگا و فضای جالبی که تو اتاق مطبشون حاکم بود!
چقدر خوب... اینطوری نه حوصله دکتر سر میره نه بیمار!
:-)
شهـــ ـــرزاد
عجب آدم سرخوشیه این :)))
خیلی ماهه!
:: فروردین ::
وای عالی بود آهنگه....
بلی :-)
برنا
عالیه
Go on
بخونم یعنی؟! باش :)))
هانا :)
چه خوب که اهنگ میزاری حوصله کسیم سر نمیره 
اما درمورد خوندنش.. :)) داریم؟؟؟داریم واقعا!!؟؟:)))
آره خب، چشه مگ؟ :-( 
:-)))
آمانیتا موسکاریا🍄
سلام :)
دندون پزشک من همیشه حین کار آواز میخونه! از اون آوازهای سنتی و شجریانی تازه :|
ولی خواهشا وقتی پر دهان چیز میزه با آدم حرف نزنید، تمام بدنم درد میگیره تا منظورم رو بهش بفهمونم :))))
سلام
وای :-)))) ینی چهچهه می زنه؟ 
نه حواسم هست!
ساده جان
فقط به پا حرکت موزون نداشته باشی که مصادف است با دستگیی و پخش از رسانه ملی و توبه و غیره و ذالک :-))
فک کنم مرحله بعدی که خجالتم ریخت، تو کار حرکات موزون هم برم :-))
** دلژین **
خیلیییم عااالیه 
چقدر این دکتره باااحاله :))))
آخجون پس میگی منم بخونم 💃🏻💃🏻
عالیههههه
هانا :)
چش نیس دماغه:)))
همینطوری:)) اخه من تاحالا برخورد نداشتم:دی 

خیلیم خوبه :-))
یکی از اساتید خانم خودم، وقتی رفتم پیشش زیر لب آواز می خوند، خیلیم شیک!
ام اسی خوشبخت
من همکاری دارم که گاهی آواز میخونه، صدای خوبی هم داره اما به نظرم آواز خوندن تو اماکن عمومی کار جالبی نیست چون اون لحظه ممکنه بقیه دلشون نخواد آواز بشنون، بی حوصله باشن یا مثلا کسی سردرد داشته باشه و روش نشه بگه. البته نظر شما و همه دوستان محترمه :)
توی مطب فقط منم و دستیارم و بیمار. به نظرم جای عمومی نیست. بخصوص اینکه توی دندونپزشکی انقدر صدای وسایلش بالاست که زیر صدا و همخوانی آروم من باعث سردرد نمیشه. 
نظر شمام محترمه خوشبخت جان :-)
étoile
کیه این؟
چقد شبیه کریم بنزماست :))))))
یه دندونپزشک ایرانیه مقیم خارجه! 
آره :-))))
صبح
خوب کاری میکنین ما هم میاییم کنسرتتون
این آدم چه شبیه علی مصفاست
نه دیگه واسه مردا که نمیخونم! 
نه همون کریم بنزما بهتر بود :-))
نرگس
راستش منم بدم نمیاد گاهی ولی خانم دکتر حواست به آدمها و به خصوص مریضای حاشیه ساز باشه که... من کم ندیدم بیمارای بیماری که از کاه کوه میسازن و جنگ اعصاب راه میندازن. 
چشم خانم دکتر، حواسم هست :-)
واسه مردا که نمی خونم، فعلا از بچه ها شروع کردم تا کمروییم کم شه و برم سراغ خانوما :-))))
NAZI
چه جالب
اره بابا باهاش بخون من بودم که میخوندم خخخ
باش :-)
NAZI
چه جالب
اره بابا باهاش بخون من بودم که میخوندم خخخ
داش فرزاد
چن بار که اهنگ بزاری خودبخود خودت و بیمار و دیگر حضار شروع به خوندن میکنن. دغدغشو از سرت بیرون کن :|
باش پس نگران روندش نباشم :-)
حامد سپهر
فقط اون وسطا امکان داره موزیک بره رو یه ترانه ی شیش و هشتی دیگه نمیشه جلوی حرکات موزون خانوم دکتر رو گرفت :)))
از اتفاق خیلی رفته رو این آهنگا و میشه گفت بر نفس اماره ام غلبه کردم و موضع خودم رو حفظ کردم :-)))
هانیه
سلام وقتی دکتر مسعود صابری خواننده میشه تو هم میتونی با آهنگ بخونی فقط جلوی بیمار پسر مجرد بخونی نمی دونم چه واکنشی نشون میده:))
سلام
خیلی آهنگ هاش رو دوست دارم...
نه دیگه جلو مردا که نمیخونم، جنبه اش رو ندارن!
غ ز ل
دندونپزشکی خیلی استرس داره :دی
من که میترسم ازش
اما با موزیک فضا تلطیف میشه و بیمارها هم کنی ریلکس تر
:)
خیلی خوبه که! البته به عنوان دکتر فقط، به عنوان بیمار خودمم میترسم :-)))
موزیک واقعا عالیه
صبح
نععععععع نقطه تمام.  به علی مصفا رفته
نیست خب! فقط مثل هم کچلن!
صبح
پس به بنزما هم نرفته:)
به اون بیشتر شبیهه
مهربان
حاجی حواست به کارت باشه
همینجوریش چش و چال ملت رو درمیاری دیگه واویلا که بخای بزنی زیر آواز
اصن صدای زن ؟ حرام؟
لابد میخای قر هم بدی با خانوم نون؟
دوره دوره ی آخر الزمونه
حقته بگیرن بکننت تو گونی بعد ببرن بندازنت اونجا که عرب نی انداخت
آبروی جامعه ی فخیمه ی پزشکی رو میبری تو
هرچند دندونسازی بیش نیستی

دلمممممم می خواد! چندین ساعت بشینم رو صندلی و غیژویژ صدای آنگل و توربین تو گوشم باشه بهتره یا آهنگ بذارم و باهاش بخونم؟ 
نترس جلو تو نمیخونم برادر که اسلام به خطر نیوفته 😝😝
به قر دادن هم در مرحله بعدی فک میکنم، ولی خانوم نون کمر درد داره نمیتونه همراهیم کنه! 
خودت مگ جزوشون حساب میشی سیرابی؟ [فحش مثبت تر به ذهنم نرسید!]
چرا نمیپستی؟! 🤬
گندم بانو
من یه بار واسه عصب‌کشی مجدد رفتم پیش یه دندون پزشک خیلی خیلی خوب مهربون.
زیر لب آواز میخوند خیلی باحال بود :)

جو هم رفته پیش یه خانوم دکتر دندون‌پزشک... یه آهنگ گذاشته بوده، حالا هر وقت اون آهنگو میشنوه یاد اون خانوم دکتره میوفته! :)
همون دندونپزشکه که خاطراتش رو تعریف میکردی؟ :-))
منم دقیقا منظورم زیر لبه چهچهه که نمیخوام بزنم :-)))

چه جالب! باید بشینم آهنگ هام رو مرتب کنم پس، آبروبری یهو پیش نیاد!
مهربان
صدات خوب نیس نخون 😊😊😊
مسلما من جزو جامعه ی پزشکی حساب میشم من پزشکم . اما تو نیستی!
در حال حاضر خیلی پستم میاد اما بنا به مصلحت وبلاگ تعطیله .احتمالا مطالب رو بدم به دوستان از طرف من او وبلاگشون بزارن
باوشه ولی قبلا یکی برعکسش رو بهم گفته بود 😝😝
خیلی حس خودشاخ پنداری میکنی؟ دامپزشک هام جزو جامعه ی پزشکی محسوب میشن. ما که جای خود داریم! 
وا! خب عوض کن وبلاگت رو چه کاریه؟!
گندم بانو
نه اون متخصص روکش و اینا بود. من خیلی سر در نمیارم از تخصصای دندون :)))
اونی که زیر لب زمزمه میکرد متخصص عصب‌کشی بود :)

اوهوم آهنگای با کلاس بذار :)
ولی از اون غمگینا نذار. از اونا که متنای شاد دارن و امید میدن بذار ^__^
آهان اولی متخصص پروتزهای دندانی بوده یا پروتزیست.
دومی هم متخصص درمان ریشه یا اندودونتیست با همون عصب کشی که گفتی.

اینی که از همسرت تعریف کردی واقعا به فکر فرو برد من رو. خیلی آهنگ چیزناله طور دارم، باید اختصاصی یه لیست باکلاس درست کنم.
مهربان
صدات رو دارم . باید گوش کنم یادم بیاد
بعد ممممم
دامپزشک ها جزء جامعه ی ما نیستن . دارو ساز ها هم نیستن.ازجاعت میدم به شماره نظامشون
بگذریم
من وبلاگمو دوس دارم و بهش خیانت نمیکنم
از بچه های بالایی مگ؟
پس رو همون حساب شماره نظام ما دندونپزشک هام افتخار دادیم جزو جامعه پزشکی محسوب شدیم! 
همین که چند ماهه ننوشتی یعنی خیانت بهش
ماهک
از این آهنگ های آرامش بخش خوبه اما از این 6 و هشتی ها به نظرم نه. خوندن دندانپزشک رو هم من به شخصه نمی پسندم احساس می کنم حواسش جمع کارم نیست و استرس رو زیاد می کنه. 
در مورد نوع آهنگ ها باهات موافقم ولی در مورد خوندن نه! نظرت محترمه :-)
مسـ ـتور
چقدر خوب (:
یکی از فانتزیام همین بود ^_^
که دندونپزشکت بخونه یا خودت دندونپزشک بشی بخونی؟ :-))
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
همیشه حق با مشتری استD:
که احتمالا راضی هستند
ایشالا که راضین :-))
محمد خرمی
دقیقا. عالیه بنظر من که تجربه اش کن. هیچ چیزی تو این دنیا نیست که ارزش تجربه کردن نداشته باشه!
باشه حتما :-))
** سیلاک **
وای این کلینیکت کجاست ما هم بیاییم :))) تصورش رو بکن دندون درد داشته باشی یکی برات آهنگ بخونه اصلا دیگه بی حسی نمی خواد که آدم همه چی یادش می ره ^_^

چه دکتر باحالی بود این آقای دکتر شادروح :)))
ولی خب شاید وقتی درد داری یکی هم بالای سرت بخونه، اعصابت خورد بشه :-)))
عالی و بامزس خیلی
آناریل Anariel
همانا دندانپزشک باحال آن است که آهنگ بگذارد و با آن همخوانی کند!
خیلی جدی باید بیام مطبت =)))))
جراحی دندون عقلم انجام میدین؟ =)
مچکرم :-)
تشریف بیارین
نه کلا میونه ام با دندون عقل خوب نیست!
مسـ ـتور
گزینه ی دو (: 
:-)
ایشالا به فانتزیت برسی عزیزم
مسـ ـتور
ممنوووووونم مهربووووووووون *: 
فدای شما 🌺
میس تیچر
اووووووف چقد نبودم من ......
چقد شماها تغیررات داشتین یکی خواننده شده یکی نویسنده :دی

این هدیه کجا رفته حالا ؟؟ چرا پاک کردن؟؟
خیلیییییی نبودی! چطور تونستی؟
:-(
کی نویسنده شده؟
خیلی وقته ازش خبر ندارم، الان رفتم دیدم پاک کرده! :-/
گندم بانو
آهنگای چیزناله گوش نده کلا!!!!! خیلی تو روحیه تاثیر بد داره. و تاثیر بدترش توی ناخودآگاهه!!
ما یه مدته تصمیم گرفتیم آهنگی که متن غمگین داره اصلا گوش ندیم. از اون موقع روحیه‌مون بهتر شده :)
آره واقعا فاز منفی میده و باعث میشه همه ی غم های عالم از ازل بریزه تو دل آدم...
باید همین کارو بکنم. آخه اکثر آهنگ ها چیزناله طورن الان!
forouzan
سلام خانم دکترهوپ:)
 بنظرمن هردوگزینه ی روی میزعالین.
انجامش بدین وبرامون ازفیدبک هابنویسین لطفا😊

این آقای دکتر چقدرباحال آهنگ  shape of you روبازگردانی کرده😊 خیلی باحاله
سلام
اون خوندنه رو خجالت میکشم هنوز :-((
آره خیلی بامزه و شاده در کل
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan