بیا فالُت بگیروم...

  • ۱۶:۵۰

آقا یه بار با یکی از خواستگارام صحبت می کردم؛ یهو گوشیش رو درآورد گفت: ترجیح میدم به جای سوال پرسیدن، خصوصیات ماه تولدتون رو بخونم و شما بگین کدوم رو دارین و کدوم رو ندارین! با تعجب از اینکه این چه طرز آشناییه، کلی بهش خندیدم که این خرافات چیه که بهشون اعتقاد داری؟ ولی از رو نرفت و ماه مهر رو خوند و در کمال شگفتی من اکثر ویژگی ها رو تایید می کردم که دارم! بعد از اون جلسه ی خواستگاری حس گُرخِش داشتم. 

به نظرتون کدوم خصوصیت خیلی در من بارزه و کدوم ها اصلا در وجودم نیست؟

اصلا شما اعتقادی به طالع بینی و این قرتی بازیا دارین؟


خصوصیات کلی متولدین ماه مهر:

اهل اعتدال، حامی وپشتیبان همسر، شیرین بیان، صلح جو، علاقه مند به فضا، آرام و متین، بسیار منطقی، بی آلایش، عاشق اصالت، علاقه مند به موسیقی، اجتماعی، مؤقّر، بد پیله، خجالتی، پر از احساس، اهل مشورت، عاشق هنر و ادبیات، سیاستمدار، به فکر فردا نیست، مقبول اطرافیان، اهل مساوات و برابری، پر شور و حرارت نیست، عاقل، اهل حمایت از دیگران، معتدل و پایدار، شکمو، امیدوار، با انصاف، خوش سلیقه، اهل تجزیه و تحلیل، گاهی تنبل، کنجکاو و جستجو گر، متنفّر از زیادی مهمان، انتقامجو، از بی بند و باری متنفّر است، با معلومات و با درایت، به آسانی تغییر عقیده نمی دهد، مهربان، شیک پوش و جذّاب، نکته سنج، دارای پشتکار فراوان، یک روز گرم و یک روز سرد، هوشمند، مشاور خوب، دوست یاب، منظّم و مرتّب، عاشق رنگ آبی، گاهی لجباز، مثل باتری باید مرتّب شارژ شود، صادق و درستکار، خوش مشرب، ساده دل، آسان گیر، دو دل و مردد، خوش‌بین 


خصوصیات زن متولد ماه مهر:

معمولا استخوان بندی درشتی دارد و نسبتا سنگین وزن است! شما بارها در او علائم نیاز به قدرت، اراده، جدیت و تصمیم می‌بیند که با خلق و خوی زنانه کمتر سازگاری دارد. در هر موقعیتی چه جزئی و چه مهم هوشیاری و انصاف و قدرت استدلال خود را ظاهر می‌سازد و از انزوا و تنهائی نفرت دارد.


  • ۴۸۸
علیرضا آهنی
من چون اولین پستتون رو خوندم نظری ندارم :)
بله این پست برای خواننده های قدیمی منه.
باران :)
الان هر چی مهرماهی از آقایون گرفته تا خانم ها میان اینجا این طالع بینی رو تایید میکنن :)))


خواهر من مهرماهی است بیشتر خصوصیات رو داره :)

سلام :)



تا حدودی اعتقاد دارم :)
باید فکر کنم ببینم کدومش رو داری ؟!:))

سلام
آخه دوست مهرماهی زیاد دارم که باهام خیلی تفاوت دارن!
فکر کن
معلوم الحال
به توجهشون نسبت به مادیات اشاره نکرده؟ :)
یه مهر ماهی میشناسم، هر بار که منو دیده گفته اون 3330 تومن منو بیار د:
میشه اضافه کرد :-))
نه دیگه الان شده ٣٥٥٠! زیاد شده 😆😆😆
دلی دینگ
آخرش بله رو نگرفت؟ 😅
محض اطلاع سینگلم هنوز :-)))
♫ شباهنگ
وای نه
تو دیگه چرا؟!
من شدیداً بی‌اعتقادم من به این چیزا
ینی کافیه یه همچین مرادی بیاد خواستگاریم
گوشیشو رو سرش خرد و خاکشیر می‌کنم
ببین اکثر دوستای من اردیبهشتی‌ن و هییییچ اشتراکی باهم نداریم
تازه این ویژگی‌هایی که میگی رو همه دارن
برای اینکه دلت قرص باشه که طالع‌بینی یه چیز چرته، همه‌ی ویژگی‌های همه‌ی ماه‌ها رو قاطی پاتی بنویس رو کاغذ و اونایی که داری رو علامت بزن
خواهی دید که از هر ماهی، یه چند تا ویژگی داری
من هنوزم اعتقاد ندارم بهش، محض فان خواستم ببینم بقیه نظرشون چیه؟ ولی خب مثلا خصوصیات آذر رو که دوستم بود خوندیم با منی که مهر بود خیلی فرق داشت. جالب بود واسم هرچند تناقض زیاد داره توی خصوصیاتش!
از اتفاق منم از رفتار پسره اصلا خوشم نیومد.
دریا _ گاه نوشته های من
من ویژگی های اسفندی را که خوندم بیشترش داشتم
دوستام که آبان و آذری بودن هم همین طور.نمیدونم شاید هم به خودمون القا می کنیم که این خصوصیات رو داریم.
محسن نجفی
سلام
معتبر نیست .
بنده شهریوری هستم ولی کم و بیش اغلب این ویژگی ها رو دارم !

سلام
منم اعتقادی بهش ندارم ولی یکی از دوستانم می گفت ماهی که به دنیا اومدیم، ویژگی خاصی از لحاظ شرایط آب و هوایی داره که روی خصوصیات آدم تاثیر می ذاره! 
نمی دونم والا


آسـوکـآ آآ
یه چیز بگم؟ منم مهرماهی ام و هشتاد درصد ویژگی ها رو دارم:-|
واقعا؟! گفتم چقدرررر خوبیا نگو مهری بودی
ساده جان
حالا مهرو نمیدونم ولی آبان که در مورد من درسته :))

بعدشم تو که توی خانمی هیچی کم نداری...... خیلی هم خلق و خوی زنانه داری :))
نمیدونم والا منم اعتقادی ندارم ولی خیلی از خصوصیاتش به من میخوره.
نمیدونی که چه مردی شدم سرکار!
مهدی رنجبر
عاشق این خصوصیات ماه ها ام. کلی صفت خوب و کلی که هر کسی فکر میکنه 90 درصدشو داره. خخخ
خصوصیات خوب رو خوب گفتین!
معلوم الحال
من زنگ میزنم سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان ! 220 تومن اضافه میخواد بگیره از من بدبخت آسیب پذیر! به چه زبونی بگم من؟ نداااااااااااااااااااااااااااااارم :))
با معلوم ها مهربان باشیم. شاید .. روزی، روزگاری گذرمان بهشان افتاد 
نه دیگه تعرفه جدیده، یکم پس انداز کن بتونی بدهیت رو بدی!

مگه اینکه همه شهر ما جمع بشین، وگرنه که فکر نکنم! :-))
divane !!
من بچه تر بودم خیلییی اعتقاد داشتم به حدی که میخواستم یه کاری کنم اول فکر میکردم فلانی آبانیه پس از اینکار خوشش میاد یا نه‌بعد که با اصول روانشناسی بیشتر آشنا شدم دیدم رفتار آدمها به پیشینه نوع تربیت فرهنگ ژن(!) و خیلی چیزای علمی دیگه مرتبطه و طالع بینی دیگه ته شوخی با روح آدمیه.
پارسال تو یه رستوران پشت کاغذ منوش طالع بینی سال بود و اونم از بد حادثه مثل همین ماه ها برای همه ی اعضای اون جمع درست درمیومد بالاخره آدمی هزارتا ویژگی اخلاقی داره که در بدترین حالت نصف چیزایی که مینویسن درست درمیاد دیگه:)))
آره به نظر منم شوخی ای بیش نیست!
سرگرم شدین توی رستوران ها :-)))
Nelii 💉📚
من آذرم، تقریبا۹۰ درصدش درسته، بقیه هم تاییدمیکنن:))
من رو هم بقیه تایید میکنن که اکثرش در موردم صدق میکنه.
Reyhane R
سلام دکتر جان.
راستش من زیاد اعتقاد ندارم به این چیزا.معمولا تو این فال ها چیزایی رو میگن که کلیت داره و هرکسی میتونه فک کنه که عه منم اینجوری هستما.
ولی شما بیا مثلا ده نفر مهر ماهی رو پیدا کن و بررسی شون کن ببین چقدر متفاوتن از هر نظر و بنظرم این ویژگی ها بیشتر به محیط زندگی و خانواده و نوع تربیت طرف بستگی داره تا ماه تولدشون.
البته شایدم کمی تا قسمتی درست باشن و من اشتباه میکنم😊

سلام عزیزم
قبول دارم حرفت رو درست میگی.
مصطفی فتاحی اردکانی
خانم دکتر!!!!!!
از شما بعیده. من متولد آذرم ولی این خوصویات هم دارم ولی قطعا شما هم از خصوصیات آذر ماهی که مطرح میشه رو دارید. معمولا یه سری خصوصیات کلی رو میذارن کنار هم. بیشتر این خصوصیات هم طوری هست که یا ما فکر می کنیم داریم یا دوست داریم داشته باشیم.
من حتی دیدم که خصوصیاتی با ذاتی متضاد هم برای یک ماه بیان شده.
چی بعیده؟ گفتم که اعتقادی ندارم و محض سرگرمی و پرسیدن نظرات بقیه این پست رو گذاشتم.
درست میگین نظرتون رو قبول دارم.
حامد سپهر
منم زیاد اعتقادی ندارم بیشتر جنبه ی فان و سرگرمی داره چون اکثر خصوصات رو تو هر ماهی مینویسن که حداقل 80 درصد افراد شاملش میشن

البته آبانیا یه چیز دیگه ن اصلا :)))
بله همین طوره. برای سرگرمی خوبه
تا وقتی مهریا هستن آبانیا باید برن تو صف!
معلوم الحال
من که هرگونه تجمع بالای یک نفر رو منع کردم :| 
آخه خطر داره حسن
عجب! 
گندم بانو
خصوصیات زن آبان هم خیلی با من منطبقه!!!!!
ولی نمیدونم راسته یا نه :)))
واسه شوخی و خنده باحاله این انطباق!
صبح
بسیار منطقی و پر احساس که تناقض داره. شما و سیاست مداری؟ نععع
زیاد اعتقادی ندارم اما شده با دیدن بعضیا بپرسم فلان ماهی هستی بگه آره. بعضی اخلاقا خاص یه ماه هایی هستن.
نمیشه یکی در عین اینکه منطقی رفتار میکنه آدم احساسی هم باشه؟
سیاست مدار رو هستم، یا شاید دارم کم کم میشم.
من همیشه اینایی که میگن چون فلان خصوصیت رو داری، پس فلان ماهی هستی رو مسخره می کردم راستش! :-))
صبا
اره من اعتقاد دارم کاملا
حتی خصوصیات متولدین سال ها هم کاملا درسته
دیگه متولدین یک سال کاملا اشتباهه به نظرم. مثلا خود شما با همکلاسیات که هم سن و سالت بودن، چقدر شباهت داشتی مگه؟
** سیلاک **
آخه این ویژگی ها خیلی کلی و در عین حال یه ویژگی هایی شامل حال شما میشه یه ویژگی هایی هم شامل حال بقیه .. کی می تونه روی یه عده ی زیادی از آدمها بشینه مطالعه روانشناسانه کنه و بعد به این نتیجه برسه که مثلا 90 درصد مهرماهی ها اهل اعتدالند .. من خودمم یه تعدادی از این خصوصیات رو دارم درحالیکه فروردینی ام :)))

به شخصه زیاد به این ویژگی ها معتقد نیستم .. شخصیت افراد معمولا ربط چندانی به ماه تولدشون نداره .. 
بله درست میگی باهات موافقم
هانا :)
به نظرم یه سریاش واقعا درستن . اما همشون مشترک نیستن برای یه ماه خاص!
چه می دونم والا! 
حامد :)
به نظر من که این حرفا همش چرت اندر پرت می‌باشد  !!!
یه سری خصوصیات را جمع می‌کنند، که حداقل ۵۰ درصدش توی هر آدمی هست، بعد احساس می‌کنی که راست می‌گه
آره اینم میشه.
*زهرا*
من خردادم.و چیزی که درمورد خردادیا خیلی میگن، دمدمی مزاج بودن و مودی بودن متولدین این ماهه! این جزئی از شخصیتمه، و معتقدم اتفاقی شده که این ویژگیم"که ب شدت آزارم میده!" با ویژگی بارز خردادیا یکی شده! درنتیجه اعتقادم اینه که لزوما هرکسی خردادیه مودی نیست! ولی "من" یه آدم دمدمی مزاجم که از اتفاق خردادی هم هست. یه چیز دیگه هم که میگن اینه ک خردادیا عاشق زنگ زردن و همینطور عاشق سفر! و کاملا برعکس منه! من از رنگ زرد حالم به هم میخوره و خیلی هم سفر دوست ندارم! ترجیحم تنهایی و تو خونه بودنه!!!!! سفر رو هم فقط ب قصد دیدن آدمای جدید و مکان های تاریخی دوست دارم و نه به قصد تفریح لزوما:D
خلاصه که برای فان بامزه س، و من قبول ندارم هرگز که واقعی باشه! :😂😁😅:D
این اتفاقی بودن رو قبول دارم خیلی از هم ماهی ها هستن که اصلا شبیه هم نیستن.
فامس
سلام. من اولش ا عتقاد نداشتم بعد ویژگی ماهم رو خوندم دیدم ۹۰ درصدش درسته..... متولد شهریور .. اره داداشمم مهری هستش اینا رو داره... اکثرا.. بعد یه چیز احتمالی هست...:)
نظرت مثل زهراست، به صورت کاملا احتمالی ممکنه برای یکی درست دربیاد واسه یکی نه.
دامنِ گلدار
سلام، 
برای من تو بچگی خیلی جالب بود، از این نظر که گردش سیارات و ستاره‌ها روی آدمها اثر بگذاره!!
ولی نتیجه‌ای که در آخرهای نوجوانی گرفتم این بود که حتی اگر اون نقطه‌ی شروع مشترک باشه، هیچ چیز خاصی رو درباره‌ی آدم نمیشه از روش پیش‌بینی کرد. چون ماها خیلی پیچیده‌ایم و تازه قابلیت اکتساب رفتارهای جدید و تغییر و تحول داریم. میتونیم درباره‌ی تصمیم‌هامون تجدیدنظر کنیم، حالا چه اهمیتی داره که دلرحم‌ایم یا منطقی؟ من با اینکه فکر کنم آدم همیشه یک رفتار ثابت رو نشون میده مشکل دارم! وگرنه طبقه‌بندی تیپ شخصیتی خب بهرحال قابل انجامه و گاهی آدم کاملا در یک طبقه است و گاهی فکر میکنه ترکیبی از چند تا، و باز هم این بیشتر از اونکه پیشگویی رفتار آینده باشه تحلیل رفتار گذشته‌هاست..

که برای این مسئله هم (الان وارد تستهای روانشناسی هم شدم علاوه بر اینکه تکلیف ماه تولد رو روشن کردم!) باز میشه فهمید که ما آدمهای محدودی و مقطوعی نیستیم، من تو یک دوره ممکنه روحیاتی داشته باشم که در دوره دیگه کمرنگتر باشه، پس نتیجه هر تستی مربوط به پررنگ‌ترین سایه‌های زندگی من در اون زمان خاصه! 

+ من هم مهری‌ام :)
به به بنده به مهرماهی ها خیلی ارادت دارم ها، چه نظر جامع و مبسوطی.
دقیقا همینیه که میگی عزیزم :-)
x
رییس من مهرماهی ِ 
یه بار خصوصیات ماه مهر رو داشتم برای خودم می خوندم و مرد متولد مهر , همه خصوصات رو داشت :||||


خودمم ابانی ام همه ی خصوصیات که تو طالع بینی قید شده رو دارم :|||

کلا این چیزا واسه فان خوبه ولی تو مطرح کردنش تو قرار رسمی مثل خواستگاری , بچگانه اس :/ 
دم همه رییس ها گرم :-))
ببین کلا فکر کنم تصمیمش رو گرفته بود و می خواست محض گذروندن وقت این خصوصیات رو ازم بپرسه! البته اونم مهری بود و شاید هم ماهی بودنمون واسش جذاب بود!
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
خب معمولا یه عالمه ویژکی بیان می‌کنند که حتما یه چندتاییش در ما هست دیگه:-))
بله همین طوره
فامس
اعدا د اوله اره .. من از شماره آخر شروع کردم‌خوندن بعد شماره ۲ رو ندیدم رفتم‌پست سرطان.... :(((((  برای این گفتم دنباله چون از ۳ تا شمار آخر .. شده دنباله حسابی!! 
بعد جالبه الان توی پست بیا فالت بگیرم نظر دادی :-))))
فامس
سلام می بینید من می گم کلا توجه ندارم باور نمی کنید.. هر آنچه ذهن بگه .... کلا همین جورم اتفاقا داشتم دنبالش تو پست اینجا همه چی درهمه می خوندم:)))))))
پستم درهم بود، حواس تو هم درهم شد :-)))
زمرد
منم مهر ماهیم و به جز استخون بندی درشت و وزن سنگین و اون ویژگی اخر تموم خصوصیاتی ک نوشته شده رو دارم...هرچند به فال اعتقادی ندارم:-/
من هم همین طور تقریبا
NAZI
وییییی منم مهرماهی هستم
هیچ ماهی رو با مهر عوض نمی کنم عشقه عشق خخ
بله :-))
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan