من تا قیامتم، حتی ببخشمت از یاد نمی برم...

  • ۱۹:۱۰

می دونی؟ اوایلش خیلی سختته. هی لحظات و دقایق و ساعت ها رو می شماری: دو ساعت و سی و هفت دقیقه است که باهاش حرف نزدم... ده ساعته که پیام نداده... چهار روز و سه ساعت و نیمه که ندیدمش... یک هفته است که خبری ازش ندارم... دو هفته است که برای خودم قدغن کردم که کاری بهش داشته باشم... سه ماهه که تلاش می کنم دیگه دوستش نداشته باشم... یک ساله که با شنیدن اسم فلان خواننده و مجری دیگه دلم نمی لرزه و قوی تر شدم.

 البته سه سال و یک هفته بعدش هم هنوز سخته؛ هرچند چیزهایی که یادت مونده، مثل بقایای یک کابوس قدیمی باشه. میگن خاک سرده. من می خوام این نوید رو بدم که حتی اگه خاک سرد بینتون نباشه، باز بعد از یه مدت این غم سرد میشه. ولی اون حفره ی خالی توی دل به این راحتی ها پر نمیشه. حفره ای که خیلی چموشه و یهو در اوج خوشی هات می لرزه و یک چیزهایی رو یادت میاره و ... . 


*باید ببخشمت_امیرعباس گلاب

  • ۵۲۶
دریا _ گاه نوشته های من
فراموشی سخته گذشته همیشه همراه آدمه
بلی متاسفانه
♫ شباهنگ
یه ضرب‌المثل یا سخن حکیمانه هست که میگه ببخش و فراموش کن
منم همیشه میگم می‌بخشم، ولی فراموش کردنش دیگه دست من نیست
اختیار خیلی چیزها دست ما نیست نسرین...
فرزانه شین
حفره ای که مثل جای خالی یه دندون نسبتا تازه کشیده شدست...درد نمی کنه...شبا از خواب بیدارت نمی کنه...ولی تو اوج خنده هات...وسط جویدن غذای مورد علاقت زبونت میخوره بهش و جای خالیش رو حس می کنی...
و چقد دوست دارم این آهنگ گلابو
دقیقا همینه، این پست رو بخونین.
** سیلاک **
حفره ای که وسط دل آدمه :( 

امیدوارم بتونی فراموش کنی یا حداقل کمتر یادش بیفتی 
مرسی عزیزدلم :-)
معلوم الحال
من نمیبخشمش :((
اجازه دارم؟؟
کیو؟ شما هم؟ :-))
بله اجازه دارین ولی راحت ترین ببخشین و بگذرین
فرزانه شین
مرسی لینکشو گذاشتی،تازگیا دارم اینجا رو میخونم و ندیده بودم این پستو...خوندمش الان..چقد قشنگ بود...و چقد می فهمم این حسو...
انقدر دوست دارم حس این طور پست هام رو کسی درک نکنه، که نگو!
خواهش میکنم
معلوم الحال
من هم چی؟!
نههههه! من چیزیم نشده. فقط خب همون دوستای معمولیمم دیگه فعلا نمیبخشم. 
آخه بخشیدن تاوان داره :) مثل پر کردن دندونی که کشیده شده د: من بگم مفتکی یه پارسیل برام درست کن درست میکنید؟ مسلما نه (اگه بکنیدم قبول نمیکنماااا!)؛ برای همین نموخوام ببخشم :)
ممم، چمدونم والا
خوبی شما؟ :-))) پر کردن دندونی که کشیده شده؟ البته توی ترمیمی ما این کارو میکنیم! 
پارسیل چیه؟ ایمپلنت بذار
NAZI
من تو مراحلی هستم که میخوام تازه ترکش کنم
نمیدونم بعدش چی بشه چیکار کنم
اگه از درستی تصمیمت مطمئنی که به خدا توکل کن و انجامش بده، کمکت میکنه
میم حا
کاش میشد این حفره های خالی رو هم با یه چیزی پر کرد:-)
با هیچ چیزی پر نمیشه مگر یه عشق بزرگتر
مرد مُفرد
عاشق خدا باش که همیشه داشته باشیش
عشق زمینی معنا نداره
باور کنید
باشه تلاشمو میکنم
آقای صاد
این به یاد آمدن ها کفاره ایه که عقل برا آدم تعیین کرده. انگار میگه منو از پشت میز مدیریتم پایین کشیدی و دلت رو نشوندی جام. حالا دارم واست! 

به هر حال قلب حفره دارش خوبه. چون نشون میده که آدم بیکار ننشسته :)  
دیدگاه جالبیه ولی زیاد باهاش موافق نیستم! نمیشه که همیشه با عقلمون تصمیم بگیریم.
آدم بیکار ننشسته ؛-))))))) 
معلوم الحال
بحث رو کشش نمیدم.
اما ایمپلنت گررووووونه 😂😂😂 تازه کی حوصله مته و دریل و این قبیل ابزار آلات رو داره 😄
پس مسواک فراموش نشه که کمترین هزینه رو داره همیشه!
صبح
کسی که کار بد میکنه اگه آدم ببخشه بعد هیچ وقت به اشتباهش پی نمیبره. اول پی ببره به اشتباهات بعد ببخشیم ها نظرت چیه؟
اگه اون کس همیشه خودش رو محق بدونه و فکر کنه کار درست رو کرده چی؟
فضانورد
سلاااااام. یاد این جمله افتادم با خوندن این پست.
دوستت دارم، همچون سربازی که بی خبر از اعلام پایان جنگ، بر سر پست خود نگهبانی میدهد.

سلام
جمله جالبیه ؛-)
عینکی عینکی
...
خیلی سخته...
خیلی
صبح
بخشش جایز نیست:_)
باشه اعدامش میکنیم
مهربان
ده سال و دو ماه و بیست و سه روز

تو که تباه تری!
گندم بانو
به نظرم باید واسه بخشیدن‌ها مرز بذاریم!!!
خود خدا هم هر کسی رو نمیبخشه!! وگرنه جهنم رو نمی‌آفرید!!
دیگه بخشنده‌تر از خدا که نیستیم!!
و اینکه بازم از نظر من، اگه همه رو ببخشی، عدالت رو رعایت نکردی!! کسی که لایق بخشش نیست رو نباس ببخشی. وگرنه اونوقت ظالم تویی... :)
می دونی؟ نظرت رو خیلی دوست داشتم ولی ترجیحم اینه ببخشم و بگذرم تا اینکه کینه اش توی دلم بمونه. 
:-)
آرام
سلام 
میخوام از این تریبون اعلام کنم که ادرس وبلاگ نلی تو مرورگرم حذف شده
اگ صدام رو میشنوه اینجا ادرس بزاره 
با تشکر
برنا
در اسرع وقت چند تا پست جدید بگذار
این یک دستوره.
چشم اگه مریضا اجازه بدن چشم
فریبا
اسمش شکاف واقعیته یعنی فاصله بین اون چیزی که دوست داری و اون چیزی که در واقعیت لعنتی اتفاق میفته:((( ولی چه خوبه که حداقل سردتر میشه
شکلف واقعیت... عجب...
خیلی خوبه وگرنه که دووم نمیاوردیم
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan