هر چه شد آن پیچک گیسو به هم تابیده‌تر/ مشکل این عاشق سرگشته شد پیچیده‌تر

  • ۱۰:۱۷

موهایش را ریز ریز می بافد و بعد از چند ساعت باز می کند و از سایه روشن این فرفری ها لذت می برد. فردا روز با اتو، لختِ شلاقی شان می کند و دورش می ریزد و لبخند می زند. چندی بعد با سشوار به موهایش پف می دهد و قول بابلیس برای روزهای آتی بهشان می دهد. می ایستد، سرش را پایین می گیرد و موهای آویزانش را در جایی که می گویند مغزِ سر جمع می کند و گوجه ای شان می کند و سریع می بندد تا باز نشوند. اوقاتی هم هست که می گوید: مگر سادگی چه مشکلی دارد؟ شانه شان می کند و دورش می ریزد و باز لبخند می زند. 

خودش را خوب شناخته بود که می دانست ایجاد تغییر، هر چند کوچک در موهایش چقدر خوش حالش می کند.


+ از مدل های موی ساده و سریع استقبال می شود! 

*عنوان از سعید بیابانکی

  • ۵۱۶
دریا _ گاه نوشته های من
روزت مبارک🌹
مرسی خانومی :-)
عینکی عینکی
مو یکی از زیبایی های خانوم اگه بهش برسه... 😊😊😊😊

عزیزم اگه خواستی تو چالش وبم شرکت کن چیز باحالی از آب در میاد فکر کنم
بله بله :-)
باشه عزیزم
آرزو ﴿ッ﴾
بافت تیغ‌ماهی هم قشنگه البته تا حالا امتحان نکردم ببینم تنهایی هم میشه بافت یا نه.
اون که محشره ولی نمیتونم واسه خودم ببافم!
بانوچـ ـه
یاد گرفتی به اشتراک بذار :دی
باوشه :-))
الـی ‌ ‌
+پینترست و سرچ DIY hairstyle همیشه جوابه :)
قضیه پینترست چیه؟ شبکه اجتماعیه؟ فرقش با اینستا چیه؟

الـی ‌ ‌
یه اپلیکیشن عکسه. بدون کامنت و لایک و اینا. یه دنیای خیلی خیلی بزرگ از چیزی که میخوای سرچ کنی، باز میشه واست. خیلی کاربردیه به نظرم. میتونی مدل مو رو فالو کنی یا هر چیزی، تاکید میکنم هر چیزی، که میخوای. اینجوریه که هر چی بخوای و ببینی مرتبط با اون عکسای بیشتری نشونت میده. باید خودت استفاده کنی تا متوجه شی البته :) مثلا تو قسمت سرچ بنویسی DIY ینی دو ایت یورسلف، یه عااالمه از چیزایی که خودت میتونی درست کنی میاره، از غذا و لباس و مدل مو گرفته تا کار دستی و کادو و هر چی دیگه. ایده‌هاشم خیلی جذابن. یه جایی خیلی خوب در موردش توضیح داده بودن که اگه پیدا کنم میفرستم واست.
چقدر باحاله پس! فقط فکر کنم فیلتره نه؟
این DIY رو کلی سرچ کردم بفهمم یعنی چی؟! :-))))
مرسی
عینکی عینکی
این اپلیکیشن که الی گفت فیلترِ؟؟
مثل اینکه دیگه فیلتر نیست
ساده جان
کی دقیقا این کارها رو با موهاش میکنه ؟ تو ؟

حالا من که میدونم چرا این کارا رو میکنی ........ :))
ولی برو درستو بخون نگو چیست درس ..برو جونم..برو دیگه واینستا بربر منو نگاه نکن....برووووووو 
من من! :))))
بلی شما از همه چی خبر داری!
نوموخااام
گندم بانو
بافت فرانسوی رو من خودم واسه خودم میزنم. هم از بالا به پایین، هم از پایین به بالا!!! از پایین به بالا آخرش باید همون گوجه‌ای درست کنی بالا سرت :)
سختههههههه! بلد نیستم اصلا، هنرمندیا
آسـوکـآ آآ
دکتر جانم، روزت با تاخیر مبارک عزیزم:-*
مرسی عزیزدلم ^_*
گندم بانو
نه بابا! آسونه. چند بار رو موهای یکی دیگه انجام بدی روشش دستت میاد :)
یه بار رو موهای همخونه با کمک یه بچه ها انجام دادم، سخت بود :-)))
فریبا
به به چه کارا میکنه این دخترمون
به به چه عجببببب! صفا آوردی خوش اومدی :-**
مهربان
چه جلافتا
دستانش را به کمر زده و با اخم خیلی شدید اماده ی حمله میشود
مثلا به چی میخوای حمله کنی؟ هاع؟
ریحانه
تو بگو ففف من میرم خیلی جاهاا:))
مو افشون میکنی دوباره گیس میکنی :))
دیگه کم کم وقتشه!!!
ها بله! مگه یه دختر طرحییییی دل نداره؟!! ها دل نداره؟ :-)))
ما که مثل شما رزیدنتا رادیو امید به زندگیمون بای دیفالت بالا نیس
صبح
 دنداپزشکی روزش جداست از پزشکی یانه؟ اگه یکم شهریوره پس با تاخیر تبریک میگم و صد سال به این سالا
روزش جداست ولی یک سری بر این باورن دندون پزشکا، پزشک دهان و دندانن واسه همین به اونها هم تبریک میگن.
ممنون
فریبا
قربون شوما:)))
اونم حسوده:)))))
فدایت :-*
دیدی دست از حسادت برنمی داره؟!

** سیلاک **
یاده خودم افتادم زیاد از این بلاها سره موهام میارم :)))

عالی بود 
ولی وای به حال وقتی که حوصله نداشته باشیم، مثل سیم ظرف شویی جمعش میکنیم و یه کلیپس می زنیم روش! 
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan