کنار تو از بیابونم که رد شم، شبیهِ جاده ی چالوس میشه!

  • ۱۳:۱۴

گوشی به دست رو مبل خونه نشستم که یهو پدرجان میگه: هوپ، عصر رفتی بیرون تغییری تو ماشین احساس نکردی؟

 - نه، شستینش؟ 

+ نه! 

- باد تایرهاش رو تنظیم کردین؟ 

+ نه!

 - آب و روغنش رو چک کردین؟

+ نه! 

- اممم... پس چی؟ 

+ احساس نکردی ماشینت سنگین شده؟ 

- نه! چیزی تو صندوق گذاشتین؟ 

+ نه! جدی نفهمیدی؟ 

- نه! 

+ باکش رو واست پر کرده بودم! 

من: نهههههه! :-)))


قبلا ها خودم بنزین میزدم، ولی بابام که برنامه آخر هفته ی من رو دیگه متوجه شدن که همیشه بیرونم و تلافی یک هفته کار رو با یللی تللی حتی شده الکی چرخیدن تو خیابونای شلوغ درمیارم و اصلا حواسم به بنزین نیست؛ خودشون پروفیلاکسی طور واسم بنزین می زنن که تو خیابون نمونم! 

پدرجان دوسِت داریم،

پدرجان دوست داریم!

:-)))


**عنوان جاده چالوس از مهران آتش


  • ۵۲۷
استاد بزرگ
خدا حفظشون کنه.
سایه شون همیشه بالا سرتون مستدام باشه.
:)
خیلی سپاس :-)
باران ...
خدا حفظشون کنه و سایه شون رو سرتون مستدام بمونه الهی🙏


+

اینجور غافلگیری ها خیلی خوبه و به دل میشینه :))



دقیقا عین کامنت قبلیت نظر دادی، منم دوباره میگم: خیلی سپاس :-))

آره خیلی دل چسبه
فتل فتلیان
بر عکس بابای من هروقت موتور منو سوار میشه بعدش خالی میشه من میرم بنزین میزنم  کم پیش میاد اون بزنه ولی ماشین برعکسه 
خب پس شمام باک ماشین رو خالی میکنین میذارین واسه پدر محترم!
ملکه بانو
عزیزم!!!
محبت به سبک پدرانه
اوهوم پدرها سبک محبتشون این مدلیه! ❤️
عینکی عینکی
چ بابای خوبی😊
بلی بلی :-)
صبح
چه خبره روز پدره؟
نه مگ باید حتما روز پدر پست پدرانه نوشت آیا؟
مرتضا دِ
ایول بابا :)
پدرتون اصفهانی نیست؟
:-)
نه چرا؟ :-))
طیبه
عزیزم سلام. برای اولین بار می خوام برات پیام بزارم. 
هنوز یک هفته از ماجرایی که برام اتفاق افتاد نگذشته. 
اتفاقی که من در آن تنها بودم. در انتظار رویایی با یکی از بزرگ‌ترین ترس های زندگیم. 
وقتی داشتم دستهام و میشستم تو آیینه به خودم نگاه کردم و جمله ای که به ذهنم اومد این بود: قوی باش رفیق 
باورت نمیشه این جمله با من چه کرد ، قدرت دو صد چندان گرفتم، الان که اون ماجرا تموم شده، کمی دلگیرم از حمایت نکردن عاطفی همسرم و ...
می خواستم ازت تشکر کنم . شاید به قطعیت بتونم بگم نام وبلاگت که در ناخودآگاه من ثبت شده بود حالم و شرایط اون روز و خیلی خیلی برام آسان تر کرد. 
باز هم متشکرم و آرزوی موفقیت بیش‌تر برات دارم. 
سلام طیبه جان
خوش اومدی
یعنی خواننده ی خاموش اینجا بودی و اسم وبلاگم در ناخودآگاهت ثبت شده بود؟ چقدر خوب :-)
خواهش میکنم به هم چنین
مرتضا دِ
لهجه شون شبیه اصفهانیا بود آخه

+ موزیک قشنگ بود مرسی :)
جدی؟ کجاش؟
+خواهش میکنم قابلی نداشت
NAZI
الــــهـی چه بابای خوبی داریا.خداحفظش کنه :)
خدا عزیزان شما رو حفظ کنه ممنون
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
مگه ماشین سنگین میشه:-))
همینو بگو :-))
هوپ ...
میس تیچر عزیزم، ایمیل خودت رو برام بذار لطفا :-)
Stella bianca💫
دمشون گرم 😅😅😅 خیلی کیف داد. درسته؟
مرسی 
آره حس خیلی خوبیه 🤣🤣
بانوچـ ـه
تا باشه از این سورپرایزا :دی
آره خیلی می چسبه :-)
گندم بانو
یعنی هلاک بابات شدم!!! میگه سنگین نشده؟! :))))))
مونده بود چطوری بهم بگه که بنزین زدم واست ذوق کن :-))
صبح
خدا حفظشون کنه
سپاس :-)
آسـوکـآ آآ
خدا حفظشون کنه عزیزم :)
ممنونم عزیزم :-*
آبان ...
دم پدر جان گرم ...
ولی خدایی سنگین شدن خیلی خاص بود ....:))
فدایت 
خیلییییی از کجا باید متوجه میشدم :-)))
ام اسی خوشبخت
خداوند حفظشون کنه :)
وای امروز یکی تو اومدی اینورا یکی آبان چند روز پیشم میس تیچر! خوشحالم کردین :-)
مرسی
ام اسی خوشبخت
ممنون از محبتتون, خیلی ذوق کردم از این پاسخ :)
منم امروز بعد دندونپزشکی یادتون کردم :)
سراغتون رو آخه تو یکی از پستام گرفته بودم که کجایین شما بلاگرایی که ول می کنین ما رو و می رین؟!
چقدر خوب :-)
پاپیکا
پدر این مدلی هم نعمته ها ! خدا حفظشون کنه . 


بله ایشالا قدرشون رو بدونم :->
ممنونم
ساده جان
اینقدر از این دخترهایی که با باک پر ماشینشون میرن دور دور و با باک خالی برمیگردن بدم میاد :))

حالا مثلا که چی ؟ بابای منم به من میگه ساده بابا خسته نباشی :))
برو عامووووووو
ما خودمون یه بابای خوب داریم بیا و ببین ......پز باباتو میدی ؟ اصلا برو دم در خونه خودتون فوتبال بازی کن

قشنگ معلومه اعصابم الان خط خطیه ها :)))
سرگرمی دیگه ای سراغ داری تو این اوضاع قاراش میش ساده جانم؟! :-((
دم خونه خودمونم چیکار دارم به کوچه شما اصن؟
آره ها، چی شده بیا بگو
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan