استغفرالله ربی و اتوب الیه!

  • ۱۹:۲۷


فقط پزشکان مرد نباید چشم و دل پاک باشن ها! اعتراف می کنم پیش اومده به محض دیدن بیمار آقایی با ویژگی های مناسبِ هوپانه توی دلم گفتم: فتبارک الله... ! دندون عقل یکی از این موارد رو امروز کشیدم. بیچاره  به محض خروج دندون، رنگش پرید و یک دفعه گفت: خانم دکتر سرم داره گیج میره! فشارش افتاده بود و دستیارم نبود. دویدم آبدارخونه و براش آب قند درست کردم دادم دستش! کامل خورد و کم کم حالش بهتر شد. می خواستم از همون باور معروفِ " دکترها محرمن" (سوء)استفاده کنم و شونه هاش رو ماساژ بدم و بگم: کالم داون هانی، آیم هیر! ولی تقوای الهی پیشه کردم. ایشالا که از آب قند فردِ اعلایی که دادم دستش، درک می کنه من همون طور که به خون و خونریزی تمایل دارم، دختر کدبانویی هم هستم!

البته همیشه ازین مریضای فتبارک اللهی ندارم ها. هفته پیش رکورد خودم رو شکستم و واسه پیرمردی ١٠٧ ساله دندون کشیدم. بنده خدا از جاش تکون نمی تونست بخوره و من با سینی محتوی وسایل اکسترکشن رفتم سراغش. یکی دو بار حتی به خودم گفتم الان با این عصای کنار دستش می زنه توی سرت! حواست باشه. یا مثلا پسربچه های تپلوی دماغو هم زیاد دارم. دماغو ازون جهت که انقدر بینیشون پره از محتویات که باهاش نفس نمی تونن بکشن و حین ترمیم یا عصب کشی بیچاره می کنن من رو. اینجاست که دستشون رو می گیرم می برمشون دستشویی و میگم دماغت رو کامل تمیز کن. یک نفرشون که بینیش رو تمیز کرد و گفت: بو خودا تمیز بود بینیم! من از بینیم اصن نفس نمیتونم بکشم. منم خم شدم سمتش و گفتم: نوچ! هنوز پره خالیش کن! و به پسربچه ی تپل بامزه ی ده ساله ثابت کردم که با بینیش نفس می تونه بکشه و انقدر حین کار دندونپزشکی عوق نزنه تو صورتم! 

+ ای کسانی که فکر کردین بند اول این پست شوخیه و من خیلی آدم وارسته ای هستم و این وصله ها اصلا به چنین دختر پاک و معصومی نمی چسبه؛ می خوام بگم که کاملا اشتباه فکر کردین! مگه ما دل نداریم؟! :-)))

  • ۹۰۴
tiktik tiki
همچنان دارم به سن اون پیرمرده نگاه میکنم و زیر لب توبه میگویم
پذیرای پست های لیدی کیلر هستیم😂
دو تا دندون از دار دنیا داشت بنده خدا! میگفتن سه تا زن داشته سه تاشونم مردن!
مگه این لیدی کیلر بود؟ :-))
شهـــ ـــرزاد
نه بابا طبیعیه همه‌مون دل داریم :))
ولی اینکه رنگش پرید و فشارش افتاد از گریدِ مردونگی و جذابیتش کم میکنه ها :دی
خب یکم حس ضایعی داشتم این اعتراف رو کردم :-)))
کلا مردا چون میخوان بگن خیلی شجاعن و نترس، وحشت خودشون رو قایم می کنن و باعث میشه حالشون بد بشه :-))
دریا _ گاه نوشته های من
من فکر کردم شوخیه😁
نه دیگه جدی جدیه :-)))
دلی دینگ
واییی این پست خیلی خوب بود،خیلی خندیدم:)))

عکس لایک دادن این آقاهه رو تو این پست که دیدم یاد یه خاطره ای افتادم،یه بار دکتر بهم گفت دستت و این شکلی کن میخوام ازت عکس بگیرم منم نمیدونستم باید بذارمش رو دندونم😂😂همینجوری ژست لایک گرفتم:/

هوپ اینجا باید موقع کشیدن دندونش سرصحبت و باهاش باز میکردی:)))
ولی خدایی چطوری با دهن خونی آب قند خورد؟:/
قربان شما
خاطره ی شما هم خیلی خوب بود :-))))))))
نشد، می دونی با وجود این همه دلبریش، دو سال ازم کوچیکتر بود :-/
گاز روی دندونش گذاشته بودم، با سمت مخالفش سریع خوردش
کرگدنِ بنفش
دلم رفت براش 
ادرسش‌رو در بیار فردا براش سوپ ببرم 
دههههه
مگه خودت مریض نداری؟!
حتما با چادر گل منگلی هم میخوای بری دم در خونشون!
آسـوکـآ آآ
من دندون عقل کشیدم تا غروبش خونریزی داشت لثه م :( چطور آب قند خورد :(
گاز روی دندونش گذاشته بودم با اون ورش خورد!
فتل فتلیان
خخخخ ایشالا خدا به اینجور مریضاتون برکت بده 
ایشالا ایشالا :-)))
کاوه
سلام

واقعا تاثیر گذار بود....

خوشحال میشم ب منم سر بزنی....

http://kaveh-accordion.blogfa.com
سلام
از چه نظر تاثیرگذار بود؟!!
فریبا
وای خدا نکشدت هوپ جان:)))) ولی من از اول میدونستم راست میگی و اونقدرام وارسته نیستی:)))
خب تو زیر و بم من رو میدونی، خواستم بقیه هم بدونن که من به قیافه ام نمیاد ولیییییی :—))))
خاتون ..
بنظرم فارق از یک دندانپزشک و جدیتى که در این زمینه دارى، با توجه به روحیه خوبت طنز نویس خیلى خوبى میشى و خیلى متن هاى بامزه اى مینویسى.
بسیاار لذت بردم:))
به تازگی من رو می خونین یا قبلا هم خواننده ی اینجا بودین؟ ؛-)
ممنونم از تعریفتون
این لینک جایزه تون :-))
مهدی رنجبر
به چشم برادری؛) 
اممم
راستش رو بخواین به چشم برادری نبود اصلا :-))
ام اسی خوشبخت
خوشبختانه ما ارباب رجوع نداریم که نیاز به تقوای الهی باشه, دکترم نیستیم که محرم باشیم بتونیم (سو)استفاده کنیم! :))
ما کاملا واقفیم که همه دل دارن, چرا فکر کردین ممکنه خرده بگیریم؟
کارتون سخته واقعا. خصوصا اون بخش بینی و اینا. 
عه عه بد میشه که، تنوع لازمه :-))))
خب واسه اینکه گفتم شایدددد فکر بد بکنن :-)))
عادت کردیم خوب یا بد :-/
گندم بانو
یعنی اول پستت شیک و خفن و هندی‌طور بود، ولی بچه دماغوها گند زدن بهش! :////
دل و روده‌م توهم پیچید! :/
:-)))))
من معذرت میخوام
mahee
تقوا رو بیخیال میشدی بابا ؛)
اون قسمت دماغِ پر....حالم بد شد. ینی خداروشکر کردم که دندونپزشک نیستم!
نه ترسیدم شر شه واسم :-)))))
هعیییی روزگار بی وفا
مهدی امیدی
خانم دکتر منم یه اعتراف صادقانه بکنم
هفته پیش که رفتم دندونپزشکی، خیلی دلم میخواست سر صحبت با اسیستنت ( بهش میخورد دانشجوی ترم های آخر باشه) دکترم رو باز کنم ولی جرات نکردم، گفتم شاید آقای دکتر تلافیش رو روی دندونم پیاده کنه:))
نه احتمالا همون دستیارش بوده، دستیارها از ما دکترها شیک و پیک تر و خوشگلترن :-/
x
هوپ ! من از این فتبارک ها کم داشتم !
لامصبا اکثرشوت هم مشکوک المتاهل هستن هستن !!!
یکی امروز داشتم .... فکر می کنم اینم متاهله :((( عه خوباشو سوا کردن بردن :/ 
منم مشکوک المتاهل کم نداشتم :-/
هق هق
بیا بغلم :-((
پاپیکا
از این حجم از صداقت ممنوونم ! 


خواهش می کنم، قابلی نداشت :-)))
صبورا کرمی
🤣🤣🤣

😬😬
ماهک
سلام خانم دکتر هوپ. اینجا ویزیت وبلاگی هم دارید؟ من هفته پیش دندون عقلم رو کشیدم و تاجش اومد تو دست خانم دکتر و گفت ریشه اش موند. حالا گفته شش ماه دیگه عکس بگیر بیا شاید خودش اومده باشه بالا. حالا چه طوریا میشه. اگه ریشه بیاد بالا و اگر نیاد؟ سخته در آوردنش؟ 
با تشکر بسیار
سلام
اممم به نظرم شش ماه زیاده، نهایت یک ماه دیگه برو واست چک کنه و برات دربیاره با این شروط: دندونت عفونت داشته باشه، ریشه باقی مونده بیشتر از ٥ میلی متر باشه و ریشه سطحی باشه. 
حامد سپهر
و ایضا خانوم دکترهای موجه هم همین حس رو به ما میدن:)))
:-))))
یعنی تالا چند نفر چنین حسی به من داشتن؟!
جدی سوال شد واسم :-))))))
بنفشه ❤
نه که بخوام چش هیزی رو تایید کنما!
ولی خدایی خیلی نگاها اصن هیز نیست
دست آدمم نیست
دلش میخواد نگاه کنه فقط
به قولی ما هیز نیستیم،فقط نمیتونیم از زیبایی چشم برداریم!همین :دی
ایول همینه! کامنت برتر :-)))
** سیلاک **
ای جانه دلم :))) خدا یکی از این فتبارک اللهی ها رو نصیبت کنه ^__^
ایشالا ایشالا :-))))
divane !!
میگم واقعا پیرمرد ۱۰۷ ساله ایندیکشن ترمیم دندون داره آیا؟ :/
ترمیم نبود که اکس بود!
ریحانه
خدا یک در دنیا صد در آخرت اجرت بده هوپ غمباد گرفته بودم که این پست خوندم ترکیدم از خنده:))
ایشالا به حق همین شب عزیز یکی از همین موجه ها در حالی که گاز در دندان در حال خوردن آب قنده یه حلقه از تو جیبش برات دربیاره:))
اممم مگه رزیدنتای رادیو هم غمباد می گیرن؟ :-)))
ای جان ای جااااان
ایشالا ایشالا
ریحانه
ایشالا که از نحوه پروب گرفتن منم بفهمن چه دختر دلبر و کدبانویی هستم:))

:-)))))
شما اصن همین که ببیننت پشت دستگاه میگن او مااای گاد این دیلبره کیه؟
شارمین امیریان
فتبارکی که بوده
فشارشم که افتاده
کسی ام که تو اتاق نبوده
دکترم که هستی (و محرم)
این جا جای تقوای الهی بود وجدانا؟!
اصلا خدا همه شرایط رو برای تو فراهم کرده
اون وقت تو کفران نعمت می کنی؟
آبجی یوزارسیف نیستی احیانا؟!😅
یعنی زبونم لال زبونم لال بهش تج*وز می کردم؟! اونم با اون هیکل دو برابر منش بر و بر وایمیستاد منو نگاه می کرد؟ البته بی حال بود! 
پناه می برم به خدا از شر شیطان رانده شده :-))))
خاتون ..
نه یک سال و خوردى هست که میخونمت.
مرسى بابت جایزه.میخونمش حتنا:)
باعث افتخاره :-)

ریحانه
منم موافقم جای تقوای الهی نبود :))
یه حرکتی میزدی خخخ از تو حرکت از خدا برکت!! 
شایدم برو بر با هیکل دو برابرش وایمیساد نگات میکرد:))
شما رو هم به عنوان پستم ارجاع میدم. یه تسبیح بگیر دستت صد بار ذکرش رو بگو :-)))
simu lator
یادم باشه دیگه پیش دکتر مونث نرم:)
ایش
حالا از کجا انقدر از خودتون مطمئنین؟!
:-))
احسان ..
یعنی خدا رو شکر میکنم شغل شما رو ندارم
اگر من جای شما بودم و یه خانم خیلی تو دل برو مریضم بود اصلا نمیتونستم رو دندونش کار کنم
با اون صندلی هاتون ورش میداشتم میبردم محضرخونه!:)
یه دانشجو داشتم .....بی خیال باو..
(خلبانان...ملوانان..........................................)
ای جااااان
انقدر خوشم میاد از اعترافاتی که ازتون توی این پست گرفتم که نگو :-))))
همه خودین شکر خدا
نل
هوپ منم دیشب تجربه مشابه داشتم:))
البته برعکس بود...من کار دندون داشتم و ایشون دندونپزشک:))
خواستم بگم برعکسش هم ممکنه^_^

دقیقا دندون عقل هم بود:)))))))))))))
ببین چه تفاهمی داریم باهممم

یادم باشه ایندفعه خودمو بزنم به حال بدی تا برام آب قند بیاره^_^
البته 4 تا دستیار خانم بودن داخل که قطعا خودش به من محل نمیده و میگه برام اب قند بیارن:|

حالا پیشناد و راهکار تو به عنوان دکتر چیه؟چیکار کنم تا توجه کنه؟
این قسمت انتقال تجربه از پزشک به بیمار در راستای امر خیر:)))))


ولی خب جالب بود..هیچکدوم از معیارهای قبلی منو نداشت ولی خب اقای موجهی بود:))
ایشون طبیعتا باید شماره منو از روی پرونده ام برمیداشت و پیگیری میکردا.... حالا تو هم از این طریق وارد شو:))

دیگه هرچی کرمته نسخه کن ما دست خالی برنگردیم



برام جالب بود که برعکسش هم ممکنه باشه^_^
اینم یه اعتراف دیگه :-)))))))
ببین طرف ٤ تا دستیار خانم داشته، مشکلی بعدا با این مسئله پیدا نمی کنی؟

خب آره دیگه مگه ما دل نداریم؟
میس تیچر
وای وای کل خندون شدم :)
رو انگلیسیت کار کن ولی شته از یه خانوم دوکتر (آیکون زبون )
دلمم برات تنگ شده بود همی:دی

به به میس تیچر جان :-* 
ما هم دلتنگیم دختر
کجاش غلطه مگه خانوم معلم؟ :-|
صبح
سلام
مگه شک دارین که اگر تقوای الهی پیشه کنید خدا پاداش کار رو بهتون میده؟ خانم هوپ حتما بهترین ها نصیب تقواپیشگان میشه اونم از طرف خدا. خود خدا میگه:  تقوای الهی پیشه کند، ...... برای شما بهتر است.

سلام
منتظر پاداشش می مونم، یوزارسیف طور عمل کردم :-)))))))
هانیه
نمیدونم چرا زیاد از این فتبارک الله احسن الخالقین زیاد می بینیم خدا رو شکر همه هم خودی هستیم و شبیه هم:)
آره یه مشت شبیه هم دور هم جمع شدیم تشکیل جامعه دادیم :-)))
میم
بیچاره زلیخا فقط اسم اون بد رفت.

فرقه بین من و زلیخا! من رو باید با یوزارسیف مقایسه کنین :-))
محمود لطفی
خیلی خوبه سایتتون
سپاس
Reyhane R
ای جان.چه پست خوبی.لبخند اومد رو لبم.
میگما رو یه کاغذ بنویس" مراجعین محترم لطفا قبل از ورود محتویات بینی خود را به طور کامل تخلیه نمایید با تشکر " بزن دم در😁😁😁
خوبی از خودتونه :-)
اینم میشه ها، فکرش رو بکن :-))))
مهربان
من برم عکسای تلگرام و واتس آپ مو بردارم
چشمای ناپاک زیادن ایش
مهرباااااان 
اندیکاسیون پانیشمنت داره کامنتت! 😡😡
سر خود معطل
دکتر یونس
ای بابا! من تو عمرم یه بار (بعد از شیفت شب خسته کننده و داغون رفته بودم بانک! سر صبحی!) یه نفر رو دیدم که خیلی خوشگل بود. بعد فقط تونستم از بانک بیام بیرون و تا خونه میدوییدم! یعنی اصلا سوژه خنده است خاطره من!! به نظرم طرف همچین فتبارک اللهی هم نبوده! وگرنه نمیتونستی با آب قند برگردی!:)
:-)))))))))))
چرا می دویدی حالا؟ :-)))) می موندی آشنا میشدی خب!
آره در اون حد هم خوب نبود ولی در کل هوپ پسند بود.
دکتر یونس
وقتی رسیدم خونه انقدر دویده بودم و با حرارت اومدم تو و بقیه ای رو که مهیای بیدار شدن و صبحونه خوردن و بیرون رفتن بودن رو بیدار کردم و گفتم پاشید پاشید من بالاخره یه نفر رو دیدم که خوشگل بود! (ببین خوشگل بودن با جذاب بودن و با شیک پوش بودن با خوش استایل بودن اینا همش با هم فرق میکنه). اونوقتا یوسف پیامبر رو نشون میداد و من مونده بودم خدا بیامرز مرحوم کارگردان یوسف واقعا چه زیبایی در بازیگر نقش یوسف دیده بود که نقش رو داده بود بهش.
صدی نود بازیگرایی که تو ایران و دنیا سوپر استارن اصلا زیبا نیستن، صرفا مولفه هایی از جذابیت رو دارن ولی زیبا و خوشگل نیستن، بلک ضایع و داغون هم هستن.. خلاصه اون موقع من میتونسم هرکسی رو به درستی آنالیز کنم و بگم نه طرف همچین مالی نیست ومثلا فقط خوش پوشه! نه خوشگل! اون لباسا و کت شلوار رو تن هر ننه من قمری هم بکنی خوشگل میشه واللا! بعضی از این بازیگرا بدون میک آپ و آرایش به قاپ سگ نمی ارزن بابا.. 
من زن یا مرد زیبا کم دیدم. اینی که زیبایی قابل تامل داشته باشه که هیچی.. عکسای ملکه زیبایی ها رم میبینم صدی نود میتونی یه ایراد درشون پیدا کنی. کلیتشون چشم نوازه ولی اینکه بگی ملکه زیبایی به نظرم اغراقه! اگر پاشی بری تو در و دهات های هر مملکتی بگردی قطعا یه چهره غیر عملی و دست نخورده و زیبای طبیعی(نچرال!!) پیدا میکنی که اگر لباسا و آرایش مو و .. اون سوپر استار یا ملکه رو غالبش کنی صد درجه از اون ملکه زیبایی و بازیگر قشنگ تره.. 
حتی همون به ندرت کسانیکه زیبا هم بودن (مثلا آیشواریا که ملکه زیبایی هند شد) اون وقتی که ملکه زیبایی شد به غایت زشت و بیریخت بود و بعدش که به حدود سی سالگی رسید تازه معلوم شد قیافه اش خوبه ولی همونم باز ایراد داره: خیلی سبزه است، و دماغش چکه میکنه ، و صداش خیلی جالب نیست! 
من وقتی مثلا میبینم دخترا پشت سر ماشین گلزار میدون و گریه میکنن یا فلان بازیگر خودش رو واسه ملت .. میکنه. بعد به سر تا پاش نگاه میکنم میبینم به لعنت یزید نمی ارزه (منظورم درک و شعور و اخلاق و ایمان و انسانیت و فهم و علم نیست) منظورم دقیقا همون قیافه ظاهری و تیپ هست که اینا به خاطرش معروف میشن و در کانون توجه قرار میگیرن، میبینم تو ایران طرف همون قیافه و زیبایی ظاهری رو هم نداره!! زیبایی باطنی و فهم و شعور که بماند.. واقعا غصه میخورم! دیگه جهان سوم مگه چه شکلیه؟! 
نه اینکه ایراد گیر و وسواسی و همیشه منتقد باشم، بلکه بدون جوگیری و فارغ از مد غالب و براساس  اصول زیبایی شناسی طرف رو منطقی آنالیز میکنم و میگم اینجا اینجا اینجا نقص داره. این و این و این رو برطرف بکنی بهتر میشی. به خاطر همین معمولا طرف مشورت لباس خریدن و .. هستم!
حالا من وقتی میگم یکی رو دیدم که خیلی خوشگل بود یعنی ببین طرف چی بوده!! به همین دلیل هم پاشدن که عه! طرف چه شکلی بوده و چه شاهکار خلقتی بوده که من بهش میگم زیبا!!:) 
 انقدر زیبا که من یه لحظه شوکه شدم و فقط تونستم برگردم و از بانک بیام بیرون و بدوم! حتی نتونستم یک بار دیگه نگاه کنم که ببینم دقیقا طرف چه شکلیه! (چون فکر کنم حدیثه که هرکی چشمش رو روی لذت نگاه حرام ببنده خدا لذت عبادت خودش رو بهش میچشونه یا همچو چیزی!)

اتفاقا سوال شما رو هم ازم پرسیدن گفتن حالا چرا دویدی؟! گفتم تنها چیزی که از قصه یوسف یادم بود این بود که باید بدوی! 
خواهرم از زیر پتو سرش رو آورد بیرون گفت اونی که خوشگله باید بدوه! نه تو! :)))) انقدر اون روز صبح خندیدیم که خاطره اش فراموش نمیشه! 
الان با این تعاریفی که از سخت گیریت کردی، واقعا واقعا دلم خواست اون پری چهره رو از نزدیک ببینم :-))))))
فقط خواهرت :-))))
راستی یادم رفت بگم خیلی وقته جزء ٢٢ رو خوندم
دکتر یونس
چهره اش خوب بود و گویا به زیبایی معروف بود. چون وقتی آدرس بانک رو گفتم میشناختنش! در این حد زیبا بوده. ولی از اونجایی که هیچ زیبایی صد در صد نیست و حتی طاووس با همه ی "طاووسانِگیش!" (کلمه اختراع میکنم با اجازه ئ شباهنگ) پاهای زشتی داره، این بنده خدا هم گویا قدش کوتاه تر از حد نرمال بود. من هیچ بار دیگه نرفتم اون بانک! و حتی یادم نمیاد واقعا طرف چه شکلی بود که بخوام بگم جزئیات اش رو. ولی خب زیبایی داشت که باعث شد من در برم و تا خونه بدوم! :)
 زیبایی یه کم سلیقه ای هست و یه کم هم در دوره های زمانی بر اساس مد و جوی که رسانه ها القا میکنن دستخوش تغییر میشه ولی هرچیزی که خدا آفریده چون صنع خداست زیباست. یعنی هیچ چیزی خالی از زیبایی نیست و هیچ زیبایی هم صد در صد نیست.. و نهایتا همه بر میگردن به تنظیمات کارخونه.. یعنی روزی رو میبینم که "نچرال پسندی" مد میشه و همه اینایی که کلی عمل کردن و خودشون رو ناقص کردن کاسه چه کنم چه کنم دست میگیرن:) 
هرچند یکی از مولفه های زیبایی: اعتماد به نفسه و کسی که قیافه نچرال و بدون آرایش داره ، در سطحی از اعتماد به نفس و رضایت از قیافه خودش هست که اعتماد به نفسش رو به مخاطب القا میکنه و کلی مقاله راجب اینا هست که از حوصله و بحث خارجه.
بابت جزخوانی هم ممنون . حاجت روا بشی. خدا یه همسفر و همپای "هوپ پسند" قسمتت کنه به حق این شب عزیز:)
آخی بیچاره! 
باهات موافقم. کسی که اعتماد به نفس داره، معمولی ترین چهره رو هم داشته باشه واسه بقیه جذابه.
منم اینطوریم که تو هر کسی زیبایی پیدا می کنم و به نظرم همهههه زیبان. :-))
مچکرم ایشالا به هم چنین *_^
دخـترکــی با قـلـب صورتــی
این جوونه دیگه نیومد مطب !؟
هق هق
نه دیگه! :-/
امیر
اعتراف شجاعانه ای بود

به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan