حالا راه تو دوره، دل من چه صبوره...

  • ۱۱:۲۶

حقیقتا این حجم از بی حرفی و سکوت در این وبلاگ کم سابقه است. چک کردم توی آبان ماه ٤ تا پست گذاشتم که فقط اسفند ٩٤، باهاش در این تعداد کمِ پست، برابری می کنه. چی میشه که آدم کم حرف میشه؟ شاید دلیلش این باشه که علاوه بر سرماخوردگی طولانی مدتم، توی فضای غیرمجازی سرم شلوغ بوده؛ ولی تلاشم رو می کنم بیشتر به وبلاگم اهمیت بدم.

دیدین چی شد؟ یک سال از دوره ی طرحم گذشت. یک سال پر از تجربه ی خوب و تلخ. خداروشکر شرایطم به یک وضعیت ثابتی رسیده و به سختی ها عادت کردم. امیدوارم چند ماه باقی مونده هم به خیر و خوشی تموم بشه. یعنی بعدا دلم برای شهر طرحی تنگ میشه؟! 

امروز درمانگاه خلوته، بیاین بگین چکارا می کنین؟ چه خبر؟

اصلا دوست دارم خاموش ها هم روشن بشن و یه حاضری بزنن. ؛-)


+ نظرات بدون تایید نمایش داده میشن. 



**عنوان پیچک از ابی 


  • ۷۲۶
صبورا کرمی🦄
ای جان
ان شاء الله چند ماه آینده تم خوب میگذره 
خاطراتت خیلی متفاوت و جالبِ. قطعا دلت تنگ میشه بعدا :)
ان شاالله :-)
عنوانم به اسمت مربوطه :-)
صبورا کرمی🦄
اره 😊
مهربون:)
🌹🌹
آرام
ما کنکوریای عاشق دندون میخونیمت
برامون دعا کن
راستی بگو خدایی چطور ریاضی فیزیکت قوی کردی
ایشالا موفق باشین و به رشته ای که صلاحتون توشه، برسین
فیزیکم بعد از عید افت کرد ولی ریاضی رو کلاس رفتم و چون به استادش علاقه ی وافر داشتم، همش داشتم تست ریاضی میزدم، این شد که ریاضیم خیلی خوب شد!
آرزو ﴿ッ﴾
یک ساااال گذشت؟ چه زود😶
ان‌شاءالله بقیه‌شم به خوبی و خوشی بگذره :)
اوهوم، به هر کی میگم همینو میگه. بعد میگم بابا پدر من دراومد تو این یه سال :-)))
ایشالا ❤️
میس تیچر
بگم؟ بگم آخه؟؟ همش پراز تلخیه همش پر از همین سکوتاس بگم واقعا؟
ازخود دیشب ک جیگرمو سوزوندن و قران ب دست هی خوندم و هی برای آرامش خودم خروار خروار اشک ریختم تا خود الان ک وقت اذونه و داره صدای اذون میاد چشمم خیس بوده... همشم میگم خدایا حواست هست چیکار دارن میکن بنده هات باهام؟ خدایا ینی نمیترسن عین همین بلا سرخودشون بیاد؟ خدایا اصن میبینی؟
خیلی دوست دارم بشینم باهات حرف بزنم میس تیچر، خیلی... 

شارمین امیریان
سلام.
منم نشستم رو دیوار خط می کشم این ترم تموم بشه یه نفسی بکشم. اصلا نفهمیدم پاییز چی شد. در حال توبه از زیاد واحد گرفتن هم هستم. امیدوارم مشمول عفو الهی قرار بگیرم
سلام
وای من هم دقیقا همینم! مرتب مثل این زندونیا دارم خط میزنم ماه های باقی مونده رو :-)))
برو توبه کن برو! ایشالا
life around me
خسته نباشی عزیزم.آرامش الانت نتیجه ی سختی هایی هست که کشیدی...خیلی واست خوشحالم:)

منم درگیر درس و کشیکهام.تا بتونم دارم بیمارستان رو میپیچونم که بتونم بیشتر بخونم اما مدام حس میکنم هیچ بازدهی نداره خوندنم...هی میخونم و هی یک ماه بعد همه چی رو فراموش میکنم اما به هرحال این روندیه که همه طی کردنش...دعا کن برام:)
مرسی گلسا جون، آره خدایی سختی زیاد کشیدم، مقاومت کردم در برابر زورگویی ها تا اینکه شرایط استیبل شد.
یاد دوست صمیمیم افتادم استریت بود، اونم بخش ها رو میپیچوند میرفت کتابخونه! ولی نتیجه اش رو دید. استرس نداشته باش همه میگن اصلش ٣-٢ هفته اخر و مرور سریعه. اون موقع میبینی که چقدر چیزا رو بلدی.
مصطفی فتاحی اردکانی
طرح چند ماه؟

یک سال و اندی ماه! مثل سربازیه دیگه.
بدون نام
ما می خوایم امروز بریم خواستگاری داداشم نمیدونم چرا من استرس شدید دارم.برامون دعا کن خیر باشه
قول بده خواهرشوهر خوبی باشی، به عروس بد نگاه نکنی که اون بیشتر استرس داره.:-))
ایشالا که خیره
گندم بانو
منم کم حرف شدم جدیدا
آره تو که بدتر از من رفتی تو خودت گندم
بی نام
الان مدل ها عوض شده عروس ها به خواهر شوهرا زیاد نگاه می کنند و استرس می دهند:)))
جدی؟ :-))))
simu lator
امروز خواب موندم و دوتا کلاس نرفتم و ساعت 1.30 هم میانترم داشتم که اونم نرسیدم برم:)
ولی در کل اوضاع خوبه
تلاش می کردین به امتحان می رسیدین ها!
شکر خدا
مصطفی فتاحی اردکانی
سربازی دو ساله
واسه ما هم دو ساله، بسته به ضریب محرومیت جایی که طرح رو میگذرونیم، چند ماه ازش کم میشه. 
🦉 شباهنگ
والا من الان دارم کیک درست می‌کنم
عصرم قرار دارم با دوستم لاتک (لاتکس) یاد بگیریم. تلگرامی قرار داریم البته.
یه هفته هم بود نصف شب می‌خوابیدم و از اذان صبح بیدار بودم. امروز به تلافی اون یه هفته تا یازده خوابیدم
همینا دیگه :دی
من عاشق کیک هایی هستم که تو می پزی نسرین، حتی با اینکه نخوردم!
لاتکس که دستکش مائه. 
منم تو اون چند روز تعطیلی بدعادت شدم بدجوووور.
ریزوریوس ❤:)
یادش به خیر ... یه زمانی بود، دفاع کردی ، فارغ التحصیل شدی:)))
الانم یه ساله خانوم دکتری😍
می بینی؟ انگار دیروز بود!
قربان شما جوجه دکتر آینده🌹
soolin :)
تو صف ناهارم.ناهارو خوردم،میرم و نمیدونم بقیه کلاسهارو چون باید برم قلبُ بخونم.:(
چرا نقد بیان خلوت شده؟؟؟؟؟😔😔😔😔چقد بد واقعاااا.پست هم که میذاری،میبینی همه ی روشنا،عین خاموشها فقط میخونن و میرن.😑احساس تنهایی به ادم دست میده.

قلب جذابه مبحثش و البته سخت
آره منم دقت کردم بیان ساکت شده اخیرا
نلیسا 🌠🌟
انشاالله این چند ماه باقی مونده ی طرحت هم به خوبی و خوشی بگذره :))

+میدونستی هر وقت دندونپزشکی میرم، یادت میفتم؟ :)
هی سعی میکنم بیمار همکاری باشم :دی
ممنونم نلی جان :)
نمیدونم الان دعا کنم که بیشتر به یادم باشی خوبه یا بد؟ :-))
Nelii 💉📚
تا همه هستن منم اعلام میکنم این اکانتمم دوباره راه انداختم:)
احتمالا این میشه وب اصلیم و نلیسا میشه وب زاپاس:)))
عه! من فکر کردم کلا این یکی رو رها کردی، مرسی گفتی
Zar
حاضر:]
ادما واسه بدترین روزا و چیزای زندگیشم دلشون تنگ میشه این دیگه جای خود داره:))
و خب از یه جایی به بعد ادم مثل قبل نیست...
+عمرها در سینه پنهان داشتیم اسرار دل.
دعا کنین بدست اوریم انچه را باید❤
پ.ن:اوایل از دندون بدم میومد ولی حالا میبینم کشش اعصاب میخواد که در من لا موجود-__-و هربار براتون از خدا تقاضای صبر جزیل میکنم:|
پ.ن تر:این همه حس مثبت تو یه وب ندیده بودم:)
#دوست_داشتنی_طور❤
پ.ن ترین:|بعد از کنکور روشن میکنیم  ان چراغ حضورمان را|
:-)
خب مسئله اینه اینجا روزهای بد هم گذروندم ولی هر طوری بود باهاش کنار اومدم و گفتم طرحه باید بسازی!

ایشالا 

کلا هر شغلی که با مردم سروکار داشته باشه، حالا اون مردم درد هم داشته باشن، سخته و اعصاب میخواد.

مررررسی، البته من کم غر نزدم اینجا :-)))

ایشالا به بهترین نخو آزمونت رو بدی
ملکه بانو
سلام
تبریک، ایشالا بقیش هم به خیر و خوشی بگذره
من که دارم از لذت آرامش ذخیره از حرم امام رضا لذت می برم و خونه رو مرتب می کنم. وسطاش هم با پسرا مشغولم
سلام
مرسی، ایشالا
وای ای جانم، دلم مشهد خواست!
ام اسی خوشبخت
یک سال گذشت؟! تازه رفته بودین که! خداروشکر که راضی هستین. ان شالله با خوشی و سلامتی تموم بشه.
خداروشکر منم خوبم, کار خاصی نمیکنیم, به زندگی ادامه میدیم :)
تازه کجا بوووود؟ :-)))))) 
بیش از شصت تا پست در مورد طرحم گذاشتم! بخونین یادتون میاد فراز و نشیبمو :-)))
مرررسی ایشالا ایشالا
شکرخدا، هر کدوم از ما به نحوی به زندگیمون تلاش میکنیم ادامه بدیم!
🦉 شباهنگ
یه نرم‌افزاره :|
:-)))
خدایی فکر کردم به غذای مخصوصه
raha banoo
سلام دکتر جان
راستش از بچگی از دندون پزشکی بدم میومد:))) الان هم یکساله قراره برم سه تا ترمیمی را درست کنم و یه دندون هم از زیر لثه بیارم بیرون که هی امروز فردا میکنم(^_^) 


الان هم عروسی خواهرمه و حسابی سرم شلوغه:)))

راستی نزدیک شدن پایان طرحت مبارک:-*
سلام
منم واسه خودم زیاد دوست ندارم! ولی اگه هی امروز و فردا منی یهو به خودت میای میبینی که دندونت به عصب رسیده ها!

به به، منم دلم عروسی میخواد خیلی وقته نرفتمممم، به سلامتی

پایان طرح کجا بود؟ حداقل ٦-٧ ماه دیگه دارم!
نوا ...
اینجا جزو معدود وبلاگ‌های روزانه‌نویسیه که من خیلی خیلی دوستشون دارم. حتی وقتی سکوت کنی و کم بنویسی هم یه جور حس خفن و جالب داره برام.
ولی بنویس بازم. خوندنت خیلی جذابه چون. عمل خیر محسوب می‌شه برات اون دنیا خدا باهات حساب می‌کنه. :)
عزیزمممم حالا یکی بیاد نیش شل شده ی من رو ببنده! :-))))
مرسی حنا جان، تلاش خودمو میکنم بیشتر بنویسم چون خودمم عاشق نوشتنم
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
من فقط میان ترم دارم، این تموم نشده، اون یکی شروع میشه:| تازه سعی می‌کنم جوری برنامه ریزی کنم که به برنامه‌های جدیدی که واسه خودم چیدم برسم:/ 
اینا به کنار، من خودم دلم واسه دوره طرحت تنگ میشه:-))
یاد دوران امتحانات دانشگاهم میوفتم میخوام گریه کنم!
من خودمم تنگ بشه احتمالا، بعدا بیام هی ناله کنم
مریم
سلام خانم دکتر 
من از همون خاموش هام ولی حاضری می زنم از شهر زلزله خیز کرمانشاه 
مطمئنم بعدا دلتون برای شهر طرحی تنگ می شه واسه همه خاطره هاش. 
سلام 
مرسی که روشن شدی. خوبین؟ اوضاع خوبه اونجا؟ من اخبار نمیبینم
منم همین فکر رو می کنم برای مریض های ثابتم، برای خانوم نون...
هالی هیمنه
سلام
من فکر کنم اولین باری که یه پستتون رو با حوصله خوندم همین پست قبلی بود و کلی هم کیف کردم حین خوندنش. اون خودش به اندازۀ پنج-شش‌تا پست حرف بود، نبود؟ خب اینارو هم باید در نظر گرفت دیگه. :)
سلام
پس اگه دوستش داشتین احتمالا بقیه پست های طرحانه و هوپ و بیمارانم رو هم دوست داشته باشین. طولانییییی
آره خدایی پست قبلی ده تا بند داشت. همه رو با هم نوشتم :-)))
کتاب باز
سلام ببینم به منم سر میزنی.؟
سلام 
هر وقت کامنت گذاشتی اومدم سر زدم و رفتم. شاید نشده کامنت بذارم...
ریحانه
حاضر! 
فردا روز خواستگاریمه!!!!:))
همه چی الکی و با شوخی شروع شد و الکی الکی جدی شد! البته جفتمونم تصمیمون قطعی نیست و نیاز به زمان داریم ولی خواستیم خانواده ها هم در جریان باشند! 
خلاصه که التماس دعا خیلی خیلی زیاد:)
وای ریحانه راست میگی؟!!! 
عزیزززززم
ببین دو تا خواستگاری تو این پست لو رفت ها. بیا خبرش رو بعدا بده. ایشالا هر چی صلاحه...
نسیم
سلام هوپ
نوشته هات پر از حس خوبن...
من سال چهار دندونم با خوندنت آیندمو تجسم میکنم...
تقریبا دو ساله خاموش میخونمت...
موفق باشیی:-* :-*
سلام
چقدر خوب که اکثرا با وجود اینکه ناله هم زیاد کردم، حس خوب رو بیشتر دریافت کردین.
ایشالا شما هم موفق باشی سال پایینی :-)
صبح
خبر که سلامتی
برف داره شهر ما میاد اینم خبر خوش
سلامت باشین
چقدر خوب
ماهک
روزهایی که می نویسی خوشحال میشم. انشاالله بقیه دوران طرحتم به خوبی می گذره و بعد از اونم نوشتن این وبلاگ رو ادامه میدی. 
مرسی از لطفت عزیزم
من قبل از طرحم هم می نوشتم. از اواخر سال دوی دانشگاه تقریبا، ایشالا بعد از طرحم هم می نویسم.
معلوم الحال
ناخنتون چطوره؟ :) خوب شد الحمدلله؟
سلام می رسونه، از قبلش هم بهتر شده :)))
مصطفی فتاحی اردکانی
https://www.instagram.com/p/BqhCT-EBXiu3dz4XrDqLzvgSdVyQ-9TsKutMhw0/

سلسله پست های سه شنبه های جازموریان از آدرس فوق پیشنهاد می شود.
متاسفانه نمی تونم کپی کنم لینکتون رو
رحیمه
سلام خانم دکتر دوست داشتنی و عزیز
یادم نمیاد چجوری با وبلاگتون آشنا شدم ولی حدود یک سالی هست که مطالبتون رو دنبال میکنم
شما عاشق نوشتن هستید و منم عاشق خوندن
تا الان براتون پیام نزاشتم
ولی الان که زده بودین دوست دارین خاموشا هم روشن بشن گفتم یه حاضری بزنم 
همه ی نوشته هاتونو دوست داشتم
و همیشه هم تو دلم یه خدا قوت بهتون دادم و تحسینتون کردم
دختر من امسال کلاس دهم تجربیه و دوست داره پزشکی بخونه
همش دوست دارم اونم مثل شما قوی باشه و موفق
ان شاالله که همگی عاقبت بخیر بشیم
سلام رحیمه خانوم تازه روشن شده
اگه میدونستم وقتی بگم خاموش ها هم روشن بشن، انقدرررر پیام پر از مهر و محبت دریافت می کنم، زودتر این حرف رو میزدم :-)
مرسی از این همه لطف، ایشالا دخترتون موفق باشی زیر سایه شما
پاپیکا
من که پستا رو میخونم بعضی وقتا نظر نمیزارم . موفق باشید  .
بله
سلامت باشین ممنون
مهربان
حالا چیزی هم سرت میشه؟
نه فقط تو سرت میشه!
مهدیه
من به این فکر میکنم کاش یه روز وقتی میشینم گریه و زاری میکنم که چرا طرح من افتاده یه جا و طرح همسرم یه جا و همه چیز در آستانه فروپاشیه نشنوم که حالا وقتِ ازدواج کردن بود؟؟ :|
خب با هم برین یه جا حتما، نهایت تلاشتون رو بکنین، متاهل هم هستین بیشتر باهاتون راه میان، نترسین
آبان ...
خب من که واقعا دست و دلم به نوشتن نمی ره ...نمی دونم چرا ..
زمان به نظر من زود نمی گذره ...ولی  امیداوارم برات زود بگذره برگردی از شهر طرحی 
آره وضعیت تو بحرانی تره. ؛-))))
به نظرم زمان خوب بگذره بهتره تا زود بگذره...
فتل فتلیان

موفق باشید :-)

من که کلا در حال فیض بردن از دوران دانشجویی هستم و بسی خوش میگذرانیم

ممنون به همچنین
خوبه تو دوره ی دانشجویی تا میتونین خوش بگذرونین
اجاره آپارتمان مبله در تهران
عالی
:-)
اسمتون جالبه واسم :-))
BLOSSEM CHERRY
حاضری منو هم وارد دفتر کلاسی کنین لطفا!

خیلی وقته مطالبتون رو میخونم به صورت خاموش . الان دیگه بحث حاضری زدن شد گفتم کامنت بزارم.

+ حس میکنم دلتون برای شهر طرح تنگ بشه. من خودم که فکر میکنم،بعد از دانشگاه که برم طرح احتمالا برای اون شهر دلم تنگ بشه.
ثبت شد :-)
مرسی که روشن شدی....

چی میخونی؟
BLOSSEM CHERRY
پزشکی میخونم
به به به سلامتی :-)
BLOSSEM CHERRY
البته من هنوز خیلی راه تا فارغ التحصیلی و طرح دارم .

+ الان که فکرشو میکنم ، همون اوایل که وبلاگ نویسی توی بیان رو شروع کردم ، وبلاگ شمارو هم لینک کردم .البته از خیلی قبل ترش پیگیر پستای وبلاگ شما بودم .

صداقت نوشته ها و روزمره نویسی هاتون واقعا به دل ادم میشینه . تازه من از نزدیک زندگی یه دندون پزشک هم توی خانواده مون میبینم برای همین هر وقت درباره ی بیمارهاتون مینوشتین منم به خودم میگفتم : ا؟ چه جالب ! این ماجرا شبیه فلان اتفاقیه که برای دندون پزشک ما افتاده.
:)

فقط مواظب خودتون باشید . دندون پزشک ما دچار کمردرد و مچ درد شده . شما پیشگیری کنید .
چشم به هم بزنی تموم شده!

خیلییییی ممنون از تعریفت :-)
من هم کمردرد و مچ درد رو دارم هر از چند گاهی متاسفانه :-/
امیر
عالی
سپاس
سیر خشک
موفق باشید.
سلامت باشین
monalisa
ما نیز حاضر :)

اکثرا اخرای دوره دانشجویی یا دوره طرحشون که میشه کلا وبلاگو میبوسن میذارن کنار نمیدونم چرا.... کم حرف شدنتون که خوبه کلا اینجارو نذارین برین صلواااات :)
نه دیگه، من قبل از طرحم بیشتر می نوشتم، فکر کنم تا دم مرگم هم وبلاگ نویسی رو کنار نذارم!
ریحانه
پست بذار تند تند دیگه ما هم بیایم زیرش کامنت بزاریم یه خوردم غیبت کنیم بلکم دلمون وا شه:))
تو بیا خبر بده دخترررررر
مث اینکه بالاخره منشی های بخشا کار خودشون رو کردن نه؟
اخر شب پست میذارم ایشالا
ریحانه
منشی بخش؟!:))
اونا که داشتن بیچارم میکردن:))
فعلا خبری نیست همه چی امن و امانه!:))
چراااا؟ دوباره به کی نسبتت دادن؟
عه مگه خواستگاری نبود؟ بیا تعریف کن، هم رشته ای هستین کلک؟
اعظم
حاضر
اینکه دلت تنگ بشه یا نشه بسته به آینده ات داره.
مرسی از حضورتون
یعنی اگه بعدا بهم سخت تر بگذره، دلم واسه طرح تنگ میشه؟ یا برعکس؟
🦉 شباهنگ
لاتک یا لاتکس تو مایه‌های ورده ولی کد و برنامه‌نویسی و اینا می‌خواد
چه خفن! ذهن ما که همش تو همون دندونپزشکی و اینا میگرده فقط :-))
ریحانه
من خار چشم‌منشی های خاله زنک بخشمونم! اونقدری که اینا عجله دارن منو بدن برم مامانم نداره:))
خواستگاری که نه! بیشتر مراسم آشنایی خانواده ها . از این جهت که من دوست نداشتم بدون اطلاع خانواده ها مراحل آشنایی رو بگذرونم! اگه به نتیجه رسیدیم میام مفصل تعریف میکنم!:))
هم رشته ای هستیم کلک!:))
چرااا؟ خار چیه؟ حتما خانم دکتر خوب و مقبولی هستی، دوست دارن عروسیت رو ببین.
ای جاااان! دو تا متخصص رادیو... چه شود
بهترین روش رو برای آشنایی انتخاب کردی، احسنت
ایشالا هر چی به صلاحه
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan