در سینه عشق تازه پروردن که آسون نیست...

  • ۲۳:۵۷

دلم می خواد بدونم چه فعل و انفعالاتی رخ میده که در اوج شادی، یهو غم عالم سرازیر میشه تو دلِ آدم؟ 


**عنوان دلم تنگه از بانو مهستی

  • ۵۴۵
جناب قدح
سلام :)

خدای ناکرده چیزی شده خانم دکتر ؟
سلام جناب قدح کم پیدا
خیر، گفتم که توی اوج شادی ام
الـی ‌ ‌
می‌گه ناخودآگاه آدم دلش تنگ می‌شه تو اینجور مواقع. دلتنگ کسی، جایی، صدایی، حسی چیزی. در حالی که تو جهان مادی هیچ اتفاقی نیفتاده واست.
آره الی دقیقا فکر کنم همین طور...
مرسی برای جوابت
soolin :)
و دقیقا برعکسش هم اتفاق میوفته همیشه.
بانو مهستی که عشق منهه..شماهم همینطور البته.
الهی غم هات فوت شن برن هوا...اگرم نشدن،خودت فوتش کن...زندگی ارزش غم و غصه خوردنو نداره عزیزجان...😘
تو اوج غم شاد بشیم؟ تا حالا دقت نکردم بهش
من خانوم هایده رو بیشتر دوست دارم ولی مهستی هم عالیه! 
قربون شما
ببین اصلا نمیدونم چرا ناراحت شدم؟ اونم وسط جشن و شادی واسه همین پرسیدم
صبح
منم همینطور دلم تنگه
هعییی
مهدی رنجبر
من همیشه چند ساعت از زیاد شاد بودن به شدت نارحت میشم. شما باید بهتر بدونید چی تو بدن بالا پایین میشه این اتفاقا میفته.
نمیدونم مغز به اون مقدار دوپامین و چیزای خوشحال عادت میکنه وقتی کم میشن حس میکنه واقعا خیلی اوضاع خرابه؟ 
نه اصلا خراب نیست :-)
سوال شده بود واسم که چرا اینطور میشه؟ مخ داغون ما چه مشکلی داره؟

آسـوکـآ آآ
الهی که شایدات تموم نشن دکتر جان :)
شایدهام آسوکا؟ نگرفتم راستش :-)))
آسـوکـآ آآ
شادیات :))
وای واقعا جا به جایی دو تا حرف کل جمله م رو نابود کرد :))
وای :-))))))
مریم y.
فقط یه چیزی مثل خاطره یادت میاد
شاااید 
soolin :)
اره.من چندوقتیه که حالم رو حالت استیبل نیست.یعنی کلا یا دراوج ناراحتی،حالم خوب میشه،یا در اوج خوشحالی،ناراحت میشم.میدونی چرا؟چون فکرم ناخوداگاه رفته به سمت چیزای مثبت یا منفی که در ذهنم هست ولی مودم یه جور دیگه بوده...خلاصه پیچیده شد ولی امیدوارم منظورم رو رسونده باشم.
ولی کلا میدونی،ادمهایی که همش یه اینده ی پیش رو فکر میکنن این مشکلو دارن ولی اوناییکه فک میکنن باید درلحظه زندگی کرد،اینجوری نیستن.اونا یا شاد هستن یا غمگین چون فقط به همون لحظه فکر میکنن نه بعدا.
ایشالا ذهنت به زودی به شرایط استیبلی نزدیک بشه عزیزم، درست میگی ذهن انسان برای لحظه ای منحرف میشه و مودش عوض میشه. باید حواسمون باشه که در لحظه زندگی کنیم
مهدیه
من وقتایی که تو اوجِ خوشحالیم ترس از دست دادن بهم دست میده.احساس میکنم قراره اون چیزی که باعث خوشحالیم شده رو از دست بدم.
مثل قدیمی ها که خرافات داشتن و میگفتن زیاد بخندی بعدش یه بلایی سرت میاد :)) چقدر مسخره میکردم این عقایدو.

آرههه ترس از دست دادن اون لحظه ی شاد هم می تونه بشینه تو دل آدم و غمگینش کنه.
صبورا کرمی🦄
محققان در حال تحقیق اند 😁
هوپیدوار(امیدوار) م زودی غم ها برن و شادی ها رخی نشون بدن :*)
عزیزم، هوپیدوار :-)))
ایشالا
ام اسی خوشبخت
نمیدونم برای منم پیش اومده. الان به ذهنم رسید از یکی بپرسم, اگه جوابش رو میدونست میام میگم.
مرسییییی خوشبخت جانم
soolin :)
راستش از وقتی از ایران رفتم اینجوریم.دست خودم نبست،بخاطر شرایطی که برام پیش میاد و فکر اینده و دلتنگی و ایناست که اینجوری میشم.....پستت خیلی قشنگ بود چون من همیشه دلم میخواد تو پستم همچین چیزی رو بیان کنم ولی نمیدوستم چجوری بگم.
امیدوارم🙏🙏
دلتنگی بدترین حس دنیاست، که معمولا زمان های تنهایی بیشتر خودش رو نشون میده.
ایشالا زود جفت بشی
هانیه ☺
در اوج شادی وقتی از درون فکر می کنی غمگین میشی وقتی شادی نباید به زندگی عمیقا فکر کنی. فقط از رو باید رد بشی:))
اینم رویکرد جالبیه :-)))
ریحانه
در مورد من که ایده آل گرایی مطلقم این حالت باعث میشه! فکر میکنم که خیلی شاد تر از این لحظه هم میتونست باشه!
همه رادیولوژیستا همینن :-)))
چه خبررررر؟
رهگذر
افسردگیه افسردگی 
اصلا هم به لب خندون و انرژی ربط نداره 
خیلی از تنبلیای ما هم از افسردگی 
خیلی چیز عجیبیه این جونور 
ولی وقت خوبیه برای مرور گذشته و تصمیم برای آینده 
یجوارایی سینوسیه 
نه میدونم که افسرده نیستم، شاید مودم بیاد پایین ولی حرفم اینه چرا یهو وسط شادی دل آدم میگیره. 
هولدن کالفیلد
تخلیه دوپامینرژیک :|
دیگه متخصصش بگه باید قبول کرد.
x
دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور
بلههههه غم نمیخوریم.
برنا
خیلی چیزا
وجود اون غم و غصه ها خودش اولین دلیله.
امیدوارم برای شما وجود نداشته باشه.

ایشالا :)
tiktik tiki
بنام خدا
 
تقصیر ما نیست دکتر جان این هورمونا وقت نشناسن
نه دیگه هورمون ها متعادل بودن در اون لحظه :-)))
پلڪــــ شیشـہ اے
یه نفر میگفتش که چون نشاط هستش که موجب انبساط روحی میشه میشه. نشاط هم یه امر درونیه. ما سعی می کنیم با عوامل بیرونی حالمون رو خوب کنید و به عبارت دقیق تر شاد و خوشحال بشیم. شادی و خوشحالی از بیرون موجب میشن. واسه همینم روح رو اغناء نمی کنن.
البته فحوای کلام این بود :) حالا شاید خیلی دقیق و ظریف نگفته باشمش.
:*
خوب باشه حال دلت عزیزم
نه خیلی هم خوب گفتی، راست میگی ما باید به شادی عمیق روحی درونی دست پیدا کنیم، شادی های ظاهری زودگذرن...
فتل فتلیان
دقیقا عکس اینو که گفتینم رخ میده
والا فهمیدین به مام بگین بس که تو اوج شادی هامون غم سرازیر میشه
عکسش که عالیه
بچه ها جواب های خوبی گفتن بخونین
پلڪــــ شیشـہ اے
وای چه قدر شر و ور تایپ کردما. :/
ببخشید از بابت کلمه های اضافی و افعال نامیزون
شر و ور کجا بود جوابت عالی بود
soolin :)
عزیزممم.❤❤❤
خب میدونی اینجا از بس همه تنهان،همش دنبال یکی هستن که باهاشون مچ بشه یا درواقع جفت بشن.ولی خب من حوصله اعصاب کسیو ندارم،حداقل تو این برهه از زندگیم(حس میکنم الان خیلی زوده برای اینکه با یکی بخوام باشم)،بخاطر همین با جفت شدنِ این مدلی مخالفم اما خب همخونم‌ خوبه و میتونم بگم تنها کسیه که تو این کشور غریب،همدم من بوده و من هم براش بودم البته.
اااه....اماااان از درد دوووری....اماااان از درد دوووری(دقیقا همون مدلی که حمیرا میخونه،بخونش لطفاا😅)
هاو الد آر یو؟ :-))
همخونه ی خوب گلیست از گل های بهشت
:-)))) حمیرام دوست داری؟
اله سار
هیچ‌وقت شده تو اوج غم هامون یهو سیل شادی سرازیر بشه ؟ 
شاید غم رو بیشتر دوست داریم ...حالا به هر دلیل منطقی یا اشتباهی.
به ندرت... شاید بهش توجه نکردیم!
صبح
سلام طولانی بود تا شماره خوندم. همیشه بنویسید کم بنویسید. 
سلام
متاسفانه کمبود وقتم اجازه نمیده هر روز بنویسم و منتشر کنم، می تونین شما کم کم بخونین چون من از این سبک نوشتن خوشم میاد.
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan