بازم قرص هامو فراموش کردم/ که تجویز کردی واسه بی قراری

  • ۱۹:۴۰

ببین وقتایی هست که به سرت می زنه و اراده ی نداشته ات فقط و فقط به قسمِ جونِ مادرجان شکوهت بنده. شنبه میاد و حالِ مرگ داری از اینکه بخوای دوباره بری سرکار. ولی میری. به حرف های مردم از دندون درد و دندونِ پیله کرده و سوراخ شده و شکسته شون با صبوری گوش میدی. در کمال تعجب می بینی که ظهر حالت بهتره. فرداش بعد از دهگردشی و معاینه کلی بچه ی مدرسه ای که لا به لاشون چهره ی آشنا زیاد می بینی که واست دست تکون میدن و سلام می گن و با خجالت سمت کلاسشون می دَوَن، بالاخره مقاومتت شکسته میشه و با خانوم نون به خونه ی دخترش میری و چقدرررر بهت خوش می گذره. می دونی بعدا شدیدا دلتنگ این خانواده ی مهربون و دوست داشتنی خواهی شد. حالت باز هم بهتر میشه. با دوست قدیمیت کلی چرت و پرت که اکثرش به آرزوی مرگ برای همدیگه ختم میشه، میگی! فیلم می بینی، کتاب می خونی ولی باز هم تهِ دلت می دونی که هنوز روحت خسته است و طلبکاره ازت که کم بهش رسیدگی می کنی. این میشه که وقتی به بیمار بی حسی زدی و منتظری که اثر کنه به سرت می زنه دو سه روزی مرخصی بگیری و بری سفر. قبل از اینکه پشیمون بشی به سه نفر از دوستای اون شهریت ( ! ) خبر میدی و وقتی اون ها رو ذوق مرگ حس می کنی، به مادرجان شکوهت زنگ می زنی که من آخر هفته نیستم دارم میرم سفر. 

همین...


+ ‏برای هر اتفاق تلخی یه دوران نقاهتی هست که بعد از اون همه چیز دوباره عادی میشه،

میخواد غم تموم شدن پفک باشه 

یا غم از دست دادن یک دوست.

*داوود*


*عنوان پاییز جاری از رضا صادقی



  • ۵۸۳
هانیه
جالبه اش اینه که بعد این اتفاق ها میبینی حالت بهتره و اثری از اون حالت غم و خستگی نیست سفر انگار بهشته خوش بگذره بهت:)
سفر ریکاوری میکنه آدم رو با تمام خستگی هاش...
مرسی عزیزم
آسـوکـآ آآ
امیدوارم همیشه از این اتفاقای حال خوب کن کوچیک تو زندگیت جاری باشه دکتر جان ❤
مرررسییی اصلا همین اتفاقای کوچیک خوبه که زندگی آدم رو میسازه، منتظر معجزه نمیشه موند.
جناب قدح
سلام :)
پس بسلامتی سفر تشریف میبرین
ان شاءالله خوش بگذره

سفر بسلامت :)
سلام
بله
ممنونم :-)
صبورا کرمی🦄
کجا میری سفر؟

کار خوبی میکنی :)
پایتخت 
زده به سرم دیگه
جناب قدح
تهران ؟
بله
جناب قدح
سوی یاران میروی ، در زیر باران میروی
از دیار خود بسوی شهر تهران میروی

پیشاپیش مقدمتان گرامی :)
:-)))
خیلی سپاسگزارم :-)))
آبان ...
سفر محشره ..
حال ادم را خوب می کنه 
البته مقصد واسه من مهمه و ادم هایی که همراهم هستن ...
من هفته دیگه میرم مشهد انشاالله ...:)

دوست میگی آبان جانم...
به به نایب الزیاره باشی ایشالا :-**
Zar
باز میشه این در
صبح میشه این شب
صبر داشته باش..
+سفر بخیر هوپ جان💚
و اوقات خوش ان بود که با دوست به سر شد:]
امید دارم زندگیت پر از اتفاق های کوچک شیرین باشه❣
جایمان سبز در این سفر کوتاه حال خوب کن🙄
انقدر این جمله رو دوست دارررم :-)
مچکرممم 
آره واقعا انقدر که با دوستان خوش میگذره با بقیه نمی گذره! 
به هم چنین عزیزم
بله حتما حتما ^_*
هوپ ...
مهدیه جان
مرسی واسه کامنت خوبت، نشنیده بودم، خیلی زیبا بود. تشکر کن از همسرت :-*
خب آره بخواین با پول طرح زندگیتون رو بسازین سخته، ولی غیر ممکن نیست.
حامد سپهر
منم امشب برمیگردم تهران
انرژی که تو سفر کردن هست تو کوانتونیوم نیست واقعا:))
به سلامتی
واقعاها :-)
ملکه بانو
حسابی خوش بگذره بهت
خیلی ممنون ملکه جان
هانیه
هوپ جان 
۵ سال پشت کنکور نموندی و فقط دوستات رو ببینی ک میرن دانشگاه و کتابای تکراری و حرفای تکراری هر ساله رو ندیدی که عاشقی یادت بره که این غمات یادت بره 
هوپ جان
ینی میشه مام یه روزی دندون پزشک باشیم؟
من اصلا دیگه دلم به درس نمیره
ایشالا به چیزی که صلاحت در اونه برسی.
واقعا فکر نکن رسیدن به دندونپزشکی منتهای هر چیزیه. ذات انسان سیری ناپذیره. ولی غم عشق مسلما از غم کنکور بیشتره :-)))
صبح
حقیقتا سفری که یهو بزنه به سر آدم نباید از دستش داد نه اینکه طبق برنامه از پیش تعیین بخوای یه جا بری. گاهی آدم هوای یه مناطق و شهرهایی میکنه همون روز باید دل به دریا زد
موافقم باهاتون :-) 
انقدر یهویی زد به سرم که نفهمیدم چطوری ساک بستم و زدم به دل جاده.
کژال ^_^
معمولا بهترین روزا همونایی هستن که حتی فکرشم نمیکنی، یا انقد خسته ای که تصمیم میگیری یه قرار رو کنسل کنی ولی میری و کلی هم بهت خوش میگذره:)) 
خوش بگذره سفر♥️
منم خیلی خوش بینم به این سفر یهویی :-)
مرررسی ^_^
نسر ین
دقیقا به یه همچین مسافرتی نیاز مبرم دارم، خیلی احمقانه است ولی آرزو میکنم برف زیاد بباره یا هوا آلوده بشه که مدرسه ها تعطیل بشه که بتونم برم سفر:(
خیلییییی خوبه. ایشالا یه مرخصی تپل بهتون بخوره.
نسر ین
معلم ها مرخصی ندارن:(
😢😢 تو ایام مدرسه آره ولی بعدش دارین ها
اعظم
سفر 💖
🤩🤩
ماهی ^.^
من عاشق سفرم :)
بهت خوش بگذره عزیزم :)
من هم :-)
مرسی خیلی خوش گذشت
ساحل آرامش
مادرجان شکوه من با سفر مجردی مخالفه:/
با دوستان پروژه چند ماهه ریختیم که بریم رو مخ مادرجان شکوه هامون بلکه اجازه بدن این آخری یه سفر بریم
مادر جان شکوه ^_* 
ایشالا بذارن خیلی سفر خوبه، اونم سفر مجردی :-)
** سیلاک **
پاشو بیا شمال ببرمت املش ببرمت تالش ببرمت اولسبلانکا ببرمت ساحل انزلی ساعتها بشین تو سکوت و به صدای سحرآمیز موجها گوش بده و طلوع خورشید رو ببین قول میدم حالت واسه ده سال آینده خوب خوب باشه ^__^ 
ای جان دلم شمال خواست که با این اوصاف، بیشتر از یک ساله که شمال نرفتم...
شارمین امیریان
سلام.
ان شالله بهت خوش گذشته باشه دکتر جون.

تهران هیچ وقت جزء گزینه های روی میز من نیست مگر این که مجبور بشم. 😊
سلام واقعا خیلی خیلی خوش گذشت
منم همین نظر رو داشتم ولی سفر اخیرم تمام معادلاتم رو بهم زد. 
فریبا
سفر خیلی خوبه همیشه برو سفر البته از نوع پایتختش؛)
باوشههههه :-)))
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan