دغدغه های ملت رو ببین تو رو خدا!

  • ۱۱:۰۱

از عوارض گیم آف ترونز دیدن میتونه این باشه که انقدر واسه قسمت سوم فصل آخر (the great war) استرس دارم، که دیشب موقع خواب فکر می کردم دو تا وایت واکر تو اتاقم در پانسیون هستن. هی با گوشیم نور می تابوندم دنبالشون می گشتم پیداشون نمی کردم. وقتی هم بالاخره با اضطراب خوابم برد، خواب دیدم توی همین اتاقم و خواب. پنجره ای بالای سرمه. باد شدید اومد و پنجره باز شد. بیدار و نیمخیز شدم که پنجره رو ببندم که سایه ای پشت پنجره دیدم. دقیق نگاه کردم پسری دستش رو از پنجره داخل آورده بود و تلاش می کرد به من برسونه!! همین که فهمید من متوجه حضورش شدم فرار کرد. پا شدم و جیغ زنان رفتم توی اتاق همخونه و بعد بالاخره از خواب پریدم.

کسی نیست بگه جنبه نداری واسه چی این سریالو می بینی؟! :-/

  • ۴۶۴
پا ییز
مدت زیادیه اهل فیلم نیستم 
من اهل تلویزیون نیستم دیگه ولی فیلم رو نمیشه ترک کرد
شارمین امیریان
من دیگه جرات می کنم تو این وبلاگ حتی یه لبخند کمرنگ و محو بر لب بنشانم؟ 😁
خیرررررررر 😝
من
من این فیلمو ندیدم،ترسناکه؟
سریاله، در اون حد ترسناک نیست ولی ذهن من رو خیلی درگیر کرده!
آبان ...
من هنوز وقت نکردم قسمت یک فصل جدید را ببینم ...:(
من از ترس اینکه بقیه اسپویل کنن با دو سه روز تاخیر میبینم هر قسمت رو نهایتا!
پلڪــــ شیشـہ اے
:)))
من که داغانم. فیلم ندیده اوضاعم خیته. خوبه نمی بینم.
صفای همه ترسوها :-)))
مهدی ­­­­
:))))))) 
:-)
ام اسی خوشبخت
واقعا این چه دغدغه هاییه شما دارین؟ :))
بهتره به همین مسائل فکر کنیم تا بنزین دو و پونصدی :-///
ام اسی خوشبخت
به اون که اصلا فکر نکنید!
از وقتی فهمیدم اعصابم بهم ریخته.
سید جواد
:/
گیم آو ترونز این دو فصل آخر آشغال به تمام معنا شده
الآن دو قسمت فقط احوال پرسی داشتیم
قسمت اول جان سانو فهمید پسر تارگرینه
قسمت دوم کالیسی فهمید جان اسنو پسر تارگرینه
جان اسنوی عمه ننه XD
خدای اسپویلین شما که :-)))
منم زیاد این دو تا قسمت رو نپسندیدم
آشنای بی نشان
من همین دو شب پیش تا قسمت دوم فصل یک دیدم ترجیح دادم نبینم
به جاش سریال فارگو رو میبینم
تعریف فارگو رو هم شنیدم.
حمید آبان
در پاسخ به سوال آخر پست؛
جنبه نداری برای چی این سریال رو میبینی؟!
البته جسارت منو ببخشید :)
نه بابا خواهش میکنم
نمی ترسیدم ازشون قبلا ولی از بس سیزن آخر دیر اومد ترسیدم ازشون دوباره!
آشنای بی نشان
دیشب فصل اولش رو تموم کردم بد نبود
من الان اون قسمتی که می ترسیدم رو دیدم و شوکه ام. واقعا یکی از بهترین سریال های تاریخه.
آشنای بی نشان
فارگو رو من میگم
عه
من گاتو گفتم!!
Reyhane R
ای جااااان😅😅😅
به چی؟ :-))
Reyhane R
به این همه هیجان و اینکه اینقده روت تاثیر گذاشته😊
آخه تا نبینی این سریال رو این حجم از استرس و هیجان رو درک نمیکنین :-))))
حامد سپهر
خیلی با دقت نگاه میکنی:))
از بس جذابه خب!
مهربانو
جنبه نداری واسه چی سریال میبینی :)))))
واس خودمم سواله :-)))))
مهربانو
قراره مهردخت دانلود کنه همه رو با هم ببینیم .. ما طاقت انتظار کشیدن نداریم آبجی . درضمن متن پست بعد فوق العاده ست حیف کامنت دونیش بسته ست وگرنه می خواستم بنویسم سالها پیش دندون لقم رو کشیدم انداختم دور .. جاش یه دایمی بی نظیر دراومد . 
ملتفتی که ؟؟:)))
از سیزن اولو دانلود کنه با هم ببینین یا نه سیزن آخرو؟ اصلا نمیشه دووم آورد و ندید چون مرتب همه جا دارن اسپویل میکنن.
والا من که کارم شده کندن شیری ها و انتظار واسه دائمی که انگار نیسش...
بله کاملااااا 🥰
آشنای بی نشان
کامنت سید جواد:))
ریحانه
سلام سلامممممم:)
نببن این فیلما روو بابا پوستت خراب میشه!!:)))
در مورد دندون لق و شیریم‌به نظرم‌یه جا کلش اکس کن :))
ما یه دونه دایمیش پیدا کردیم‌خیلی قشنگه:)
سلاااام بر ریحانه کم پیدا! 
چه خبر؟؟؟ چیکار میکنی با دندون دائمیت؟ بیا بگووو
گات فوق العاده است
علی علوی
قبلا آدم علافی بودم سریال میدیدم عین بنز ! آخرین سریالی هم که تا فصل 4 دیدم Dexter بود .
ولی حالا وقتی برای سریال دیدن ندارم .
ولی خیلی تعریف این سریاله رو شنیدم .

لزوما نیازی به علافی واسه فیلم دیدن نیست! هفته ای یا هر روز یک قسمت به جایی نمیخوره.
ریحانه
گفتنش که خیلی مفصله!:))
ولی بعد از کلی کشمکش و جدال با خودم و خودش!  و به قول خودش زجر کش کردنش بله رو دادیم !
زوده برای قضاوت ولی من دلم خیلی خوشه به لحظات دو نفرمون:)
عزیزدلممممم دوست نادیده ام عروس شده. مباااارکه ایشالا لحظات دو طرفه تون عالی و عالی تر بشه.
Zar
شبا قبل خواب یادت نره در کمد رو ببندیD:
میدونی مثه یه مرض میمونه ها،میدونیم میترسیم ولی باز مثه چی نگاه میکنیم:/
نه قسمت سه رو دیدم حل شد! :-)))))
حالا من بقیه فیلمای ترسناک رو نمیتونم ببینم!
Parvane
سلام خانم دکتر خوبین؟
یه سوال داشتم ازتون درمورد استریت شدن
میخواستم ببینم تو دندونپزشکی وقتی کسی استریت هست میتونه همون سال آخر تحصیل یعنی پایان ترم12امتحان دستیاری بده؟
بعد یه سوال دبگه هم دارم،این امتحان پره که تازگی واسه دندون اضافه شده شما میدونین دقیقا پایان چه ترمی میگیرن؟
سلام ممنونم
اصلا معنی استریت همینه که بتونی همون سال اخر امتحان بدی، قبل اینکه مجبور باشی بری طرح
اطلاعی در مورد پره ندارم متاسفانه، چون زمان ما چنین امتحانی نبود.
Parvane
خیلی ممنونم از وقتی که گذاشتین جواب دادین
اخه یه سریا میذارن بعد تموم شدن دانشگاه یک سال میشینن میخونن ،بخاطر همین فکر کردم که شاید امکانش نباشه بخاطر مثلا پایان نامه و اینا...
ببخشید باز من یه سوال دیگه  دارم میخوام ببینم در کل نظرتون نسبت به تخصص گرفتن چیه؟واقعا میارزه باتوجه به دوره 3تا5سالش و از اونور طرحش و...یعنی اگر طی این چند سال که رو تخصص وقت گذاشته میشه،به عنوان عمومی کار کرد،عاقلانه تر نیست؟
خواهش میکنم عزیزم
شما سال چندین؟ ببین اگه استریت نیستی تا وقتی نری سرکار متوجه نمیشی میخوای تخصص بگیری یا نه. مثلا من خودم با این وضع جامعه و اقتصاد افتضاحی که پیش اومده، شاید ترجیح بدم فقط کار کنم تا برم تخصص بگیرم. راستشو بخوای فعلا حال درس خوندن ندارم و همین طور انگیزش رو.
Parvane
ترم4ام
میدونم زوده واسه این حرفا و سوالا
اما میخوام هدف مشخص کنم که اگه شرایط تخصص خیلی بهتره،تلاش کنم واسه استریت شدن چون دقیقا همینطور که شما گفتین حس میکنم طرح رفتن بعد عمومی یکم آدمو دور میکنه از درس وسخته دوباره انگیزه ایجاد کردن...
تو دوره تخصص شنیدم که میشه کار کرد امابا اجازه دانشگاه درسته؟اخه من دلیلم واسه انتخاب دندون خب علاوه براینکه حس کردم توش موفق تر از پزشکی و دارو میشم،زودبازده بودنش هم بوداما شرایط رو که میبینم یه ذره ناامید میشم
یکی از دوستام بعد تموم شدنش طرحش و چند سال کار کردن مطب زد تو شهر خودمون اما بعدش نشست واسه تخصص خوند و الان سال یکه تخصصه...نمیدونم واقعا چی درسته چی غلط
خیلی خیلی زوده واسه این افکار ولی به نظرم اگر میتونی استریت بشی تلاشت رو بکن بخاطرش.
کاری به دانشگاه نداره همه رزیدنتا کار میکنن.
منی که دو ساله فارغ التحصیل شدم هم از آینده ام خبر ندارم چه برسه به شما که ٤ سال از درستون باقی مونده برای همین به نظرم درست رو بخون و مهارت های مربوط به رشته ات رو افزایش بده و کاری به بقیه چیزا نداشته باش.
Parvane
چشم
خیلی ممنون ازتون😍😍😍
خواهش میکنم ❤️
فروش باتری ماشین
مطلب خوبی بود. ممنون از زحماتی که میکشید
فصل 8 اخرین فصلش هست. 
امداد باتری 
سپاس
بله همین طوره
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan