٨ لبخندِ ٩٨ی :-)

  • ۲۲:۱۰

اگه بخوام از ٩٨ بگم در بُعد زندگی شخصی و کشوری اصلا دوستش نداشتم، چون برام پر بود از احساس ناامیدی و ناراحتی و سردرگمی. جوری که عقاید و مواضعم تا حد زیادی دچار تغییر شد. سالی که انقدر اذیت شدم تا دوباره نیاز به صحبت با روان‌شناس رو احساس کردم

ولی از نظر شغلی، با اینکه استرس و حجم کارم نسبت به زمان طرحم خیلی بیشتر و متفاوت شد، خداروشکر سال خوبی بود. پر بود از تجربه های جدید و باز هم بهم ثابت شد که چقدر شغلم رو دوست دارم

ازم دعوت کردن توی بازی وبلاگی "هشت لبخند نود هشتی " شرکت کنم و از لحظاتی بنویسم که توی این سال پرُ درد، تونستن لبخند به لبم بیارن


١- دیدن شارمین جان امیریان و مانته نیای عزیزم برای اولین بار، جزو روزهای ناب بود. پیاده روی دو ساعته با یانوشکا و غیبت تمام اساتیدمون هم خیلی حال داد!

٢- وسط ماه رمضون و ماه آخر طرحم بود که سفر ١٢ ساعته ای به یکی از شهرهای اطراف شهر طرحی با یه دوست عزیز داشتم که حالم رو عوض کرد

٣- وقتی که تمام امضاهای برگه ترخیص طرحم رو گرفتم و فرار کردم و برگشتم به شهر خودم.

٤- رفیق صمیمیم ازدواج کرد و تمام روزهای خواستگاری و ازدواج و جشنش خیلی حال خوبی داشتم.

٥- بهبود پدرجانم و ترخیصش از بیمارستان، بعد از بیماری سختی که از استرس روح و روانمون رو بهم ریخت.

٦- تصمیم به سفر یهویی ٢٤ ساعته و یه روز عالی با دوستای تهرانیم که آخر به تئاتر خوبی ختم شد.

٧-اون دفعاتی که کانال mb2 مولر بالا و رادیکس مولر پایین راحت پیدا شدن و دیدن گرافی نهایی آپچوریشن/ وقتی مریضم رفت و با کاسه آش برگشت و گفت خسته ای این آش رو بخورین! / وقتی که چند نفر از شهر طرحی محل کار جدیدم رو پیدا کردن و پیشم اومدن و ...

٨- ریسکی که اون شب سرد، سه نفره توی کوه کردیم و از گروه پسرهای غریبه کمک خواستیم برای آتش روشن کردن و حضور در جمعشون.

و ...


+ از هر کسی که از این بازی خوشش اومد، دعوت به شرکت می کنم. :-) 

  • ۴۰۰
آبان ...

مورد ۸ واقعا چیز جذابی بود ..

سال ۹۸ برای من اغاز مسیر کاری بود ولی در تمتم لحظاتی که باید شاد می بودم ..غمی تو دلم بود ..اخرش هم ضربه نهایی را خوردم ..امیدوارم ۹۹ مهربون تر باشه ..باهمه  ما ...

خیلی شب خاصی بود :-))
این غمی که ته دله خیلی وقتا نمی ذاره از لحظاتمون اونطور که باید لذت ببریم. ایشالا ایشالا
شارمین امیریان

لبخندهای لبخندبرانگیرت 😍😘

مرسی که نوشتی

 

 

@مانته نیا

اسم منو قبل اسم تو نوشت 😂 (استیکر بی ظرفیتی، استیکر سر خود معطلی، استیکر توهم عزیزدردونه بودن داشتن، استیکر حس پیروزی در دوئل، استیکر غرور پشت سر گذاشتن رقیب و سایر استیکرهای مرتبط!)🤦‍♀️😏😂

خواهش میکنم، چالش خوبی از آب درومده.

خدا نکشدت :-)))))))))  
اریان

میدونی خوبیش چیه؟؟؟

بیشترشو ماهم باهات سهیم بودیم*_*

خیلی خوبه که وقتی مینویسی هشتا لبخندتو ،منم میدونم کجاها بوده🤔😊 

هوپ کوچولو جدیده؟؟؟

آره اکثرش رو نوشتم اینجا :-)
خوبی وبلاگ نویسی همینه دیگه.
هوپ کوپولو نه کوچولو!
مریم

مورد آخر ریسککککک بوده هاااا... 

حالا خنده های واقعی من:

1_وقتی که بصورت کاملا غیر منتظره یکی از معلمای دوران دبیرستانم رو دیدم که خیلی هم دوسش داشتم و دارم

2_وقتی اون پسری که دوسش داشتم ازم خواستگاری کرد

3_وقتی که با یکی از فامیلای دانشمندمون که ایران هم نیست حرف زدم و با هم خیلی بیشتر دوست شدیم (من کلا از لینک شدن با افراد موفق لذت می برم) 

4_وقتی شنیدم یکی از دوستام ازدواج کرده با اونی که می خواسته

5_همین امشب که بعد از 7 سال با دوست قدیمیم حرف زدم و عکسامونو و عکساشونو برام فرستاد و یاد و خاطرات اون روزا زنده شد

6_وقتی تست هوش دادم و امتیازم برهوش(بین نابغه و باهوش) شد

7_وقتی یکی از پسرای پرروهه کلاسمون چزوندم🤭

8_وقتی یکی از واحدامو که استادش به سختگیر بودن و انداختن معروف بود و با موفقیت و نمره عالی پاس کردم

ته ته ریسک بود. ولی خدا باهامون یار بود :-)))
مورد دو عالی بود.
مورد شش هم آفرین
هفت رو هم احسنت :-))
 خوب شد نوشتی
یه نفر

۹۸ برای کشور که واقعا سال خوبی نبود و اون هواپیمای اوکراینی از همش بدتر. یکی از اساتیدمون خواهر و همسر خواهرشون توی اون هواپیما بودن و دیدن ناراحتی استادمون چقدر سخت بود😔

ولی از نظر شخصی سال نسبتا خوبی بود.حداقل برای برادرم سال موفقیت آمیزی بود و خب چی بهتر از خوشحالی یدونه برادرم😊

ایشالا ۹۹ برای همه سال خوبی باشه پر از خبرای خوب🙏

من از آبان به این ور هر هفته استرس و ناراحتی تحمل کردم. خیلی بد بود. 
خدا رحمتشون کنه. 
ایشالا ٩٩ هم سال خوبی باشه براتون :-)
x

دوست داشتم این چالش رو

متاسفانه انقدر ادم منفی نگری شدم تو زندگیم که کلی باید فکر کنم لبخند پیدا کنم

من هم طول کشید تا تونستم این هشت لبخند رو پیدا کنم ولی بعدش اگه دقت کرده باشی بعضی از بندها چند موردی شدن. 
بهش فکر کن
اریانه

اریان کیه بی تربیت باهاش حرف میزنی،ها؟؟؟؟

هوپ کوپولو رو من چرا دقت نکرده بودم🤔🤔🤔🤔عجب عجب!!!جاالب شد!!!

یعنی سال نورو تبریک نگی یه وقتا😐😐😐

شیم عان یو😑😑

امسال رو گذاشتم واسه ترمیم و هماهنگ شدن با تغییراتم!!!فکر کنم سال بعد بتونم اون ارامش نابی که تو کمد قایم شده رو بکشم بیرون!!ولی امسال واسه استیبل شدنه هنوز🙃🙃🙃

به من چه خودت هی از سر و ته اسمت میزنی!
دقتت رو بیشتر کن
وقتی خصوصی نظر میدی جوابتو کجا بدم؟! عیدت مبارک طلبکار :-))

یعنی امسال قراره هنوز بزنی بترکونی اعصاب ملتو، از سال دیگه اروم بشینی؟! :-)))
دندونک

هپی نیو یر داکتر هوپ ویش یو ناتینگ بات هپی نس🌸😊

راجب هشت لبخند نود و هشتم خوب فکریه منم مینویسم

بهترین آرزو رو داشتی، برای خودت نیز :-)
خوبه بنویس
صخره نورد

ان شالله همیشه لبتون لبخند داشته باشه تو سال جدید، البته با دل خوش و آرامش :)

باید فکر کنم ببینم 8 تا موقعیت یادم میاد یا نه :دی

بهارمون که تو خونه است، ایشالا نه ماه بعدی عالی باشه.
شروع کنی حتما یادت میاد :-)
... S҉A҉H҉A҉R҉

امیدوارم نود و نهت پر از لبخند باشه انقدری ک ندونی کدومشون و بنویسی

منمممم بازی،چه بامزه بود:)❤

ای جان عجب دعایی کردی سحر :-) 
بازی کن لینکشو بفرست واسه شارمین 
اریانه

یه چیری میگی ادم مخش میسوزه:////

خب من بعد اون خصوصی کامنت ندادم احیانا؟؟؟؟

خوبه خودت میدونی همیشه یه جوری خصوصی میدم بتونی جوابمو بدی:////بگو نمیخواستم بگم !!!والاااا

#چگونه همیشه طلبکار باشیم

نه جدا  حکمت هوپ کوپولو چیه؟؟؟نفهمیدم(ایکن دست زیر چونه کشیدن)

واه واه واه:////

نترس تو دیگه جز ملت قرار نمیگیری:////

گفتم که ،مصون شدی:///

خدایی اریان هم باحاله ها!!!تغییر اسم بدم؟؟؟؟

یه سوالی ،الان دندون پزشکا ان کال هستن؟؟؟یعنی چطور پیدا کنیم ،اگر دکتر ثابتمون حاضر نشه بیاد؟؟

 

خب عیدت مبارک آریانه! :-// امیدوارم در سال جدید درجه گیر سه پیچ دادنت کاهش پیدا بکنه! :-)))
مارکوپولو شنیدی؟ این هوپ کوپولوعه
نه آریان اسم پسره. 
اینطور شنیدم که توی شهرایی که دانشکده دندونپزشکی دارن هر روز یه دندونپزشک رو ان کال گذاشتن ولی خبر ندارم همه شهرها اینطوره یا نه.
... S҉A҉H҉A҉R҉

ممنونم واسه توضیحت و حتما میفرستم❤

آفرین گل دختر
نرگس بیانستان

بله بله همونم😂😂😂😂😂

خوش برگشتی :-)
اریانه

نمیشه یکم بنویسید؟؟؟؟خب خسته شدیم:///

بیا پست بذار چند کیلو چاق شدی!!برنامت براش چیه:))))

ممنون واسه شفاف سازیا*_*

تلاش خودمو می کنم! 
ترازو ندارم. چاق ولی نشدم. حواسم هست.
آره درست حدس زدی یک سال بزرگتره. 
و در واقع باید بدونی هیش کی من نمیشه!!
اون شفاف سازیم حواسم هست، نترس :-))
مانته‌نیا

منم اون روز یکی از بهترین روزام بود.

کامنت شارمین:)))))))))))))

به جای اینکه انقدر ما رو به جون هم بندازی بیا ما رو معرفی کن زن، شاید دوساای خوبی برا هم شدیم تو رو ول کردیم اصن. 

اون روز و فرداش که اومدی حرم باز هم همو دیدیم، خیییییلی خوش گذشت دختر. دلم تنگ شد باز 😢 

اصلا من غش کردم کامنتشو دیدم. بابا من مشکلی ندارم دو تا زن داشته باشم، شما با هم یه جوری کنار بیاین. :-)))
و لازمه دوباره بگم هیششش کی من نمیشه.
اریانه

نارسیس که معرف حضورت هست!!!😐😐

تو دختر عمشی😂😂😂

هییییش که تو نمیشه 😐😐😐در بعضا موارد که اصلا نمونه نادری!!!باید کشفت کرد😑😑

شفاف سازیا🙄🙄🙄

ته دلتو نگاه کن ببین چی میگه، انگ به من نچسبون! :-))
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan