خودمو دوست دارم، اما نه به اندازه تو

  • ۲۱:۱۱

میگه اصلا یادم نمیاد موهات هیچ وقت بلند بوده باشن، انگار همیشه همین مدلی بودی.

میگم ینی انقدر بهم اومده؟

میگه نه از بس موهامو کوتاه می کنم، می بینمت یاد خودم میوفتم.

میگم خب من چیکار کنم شبیه منی؟

میگه تو شبیه منی.

میگم اولین ورژن این قیافه من بودم. تو شبیه من شدی.

میگه آره راست میگی. بعد من ورژن ارتقایافته تو بودم. عیب و ایرادای تو رو ندارم.

کم میارم. می زنم زیر خنده. لعنتی حاضرجواب من!


*عنوان قطره ها از مرجان


+سلام!


  • ۶۲۷
صنما ‌ ‌

سلام :)

سلام علیکم :-)
عاطفه ـ

سلام (: . 

سلام :-)
آرزو ﴿ッ﴾

سلام و عرض خوشامد به خونۀ مجازی خودتون! :)

سلام آرزو :-)
نرگس بیانستان

میدونی چقدر دلم برات تنگ شده ؟ 

میدونی؟

میدونی؟

ازت بدم میاد 😢

نه 
نه 
نه
اینم میدونم نمیاد! :-))
شارمین امیریان

برگشتی 🤩🤩🤩🤩😍😍😍😍😍

آرهههه ولی انگار ترک اعتیاد کردم!
خودم

+ سلامُ علیکم و رحمة الله ‌:)

و علیکم السلام :-)
تسنیم ‌‌

سلام :)

چه خوب که برگشتی

بلاگرا باید هر کدوم یکی یه بار برن و بیان تا ما خاموشا به حرف بیایم :))

قبل از اینکه فارغ التحصیل بشی میخوندمت، فک کنم یکی دو باری هم کامنت گذاشته باشم :) گفتم یه تاریخچه هم بدم بد نیست :دی

سلام
دیروز باز نمی خواستم برگردم، دیدم دلم میخواد بنویسم، برگشتم.
اسمت رو شنیده بودم. حتی حسودی هم کرده بودم منو نمیخونی! ولی الان دیدم واسم قبلا کامنت داده بودی :-)))))
معلوم الحال

بازگشت پیروزمندانه تون را تبریک عرض میکنم.

 

مجمع بلاگران مقیم گوشه (کُنج)!

مرسی معلوم :-)
مقیم گوشه؟ بذار فالوت کنم ببینم واقعا همیشه نیستی؟
صخره نورد

سلام هوپ عزیز

خوب هستید؟

خوشم اومد بیشتر ازشون بنویسید😁

سلام عزیزم، خوبم
بزن رو تگش بیشتر حاضرجوابی هاشو میبینی :-))
سالار سپهری

سلام.

خدای نگه دارنده،شما را برای هم در امن و صفا و صمیمیت نگه داره و به امیدی خدا خواهرزاده های همو ببینید.

سلام
ایشالا، چه دعای خوبی
حامد سپهر

سلام از این ورا !:))

خب یه بار هم کوتاهشون نکن شاید بیشتر بهت اومد:)

راه گم کردم! 
نه دیگه همین یه پست به این کوتاهی رو اشتباه خوندین. من همیشه موهام بلند بوده الان ریختم پایین! 
حامد سپهر

آهان از اون لحاظ:)))

بله :-))
سالار سپهری

سلام

دکتر فرصت یافتید، روی صندلی پرسش ما جلوس نمایید...

سلام
راستش دفعه قبل دیدم سوالات رو خیلی زیاد بود، منصرف شدم. الان هم اگه حوصله داشتم که وبلاگم رو نمی بستم برم. لطفا من رو معذور کنین. ممنون
سالار سپهری

هر طور مایلید

 

اما این پرسشا حوصله تون را سر حال میاره !!

میگید نه،امتحان کنید....

یه نفر(Arezooo)

عههههههههه🙃

سلام :-)))))))))))))

شانسی اومدم دیدم در خونه بازه😁

 

 

 

سلااام :-)
شانسی منم نوشتم. 
اریانه

چطوری کچل؟؟

من از خواهرت خوشم میاد!!زیاد!!خیلی زیاد!!

کچل نیستم که، هر کی دیدتم گفته قشنگ شدی :-))
چون هم سن و سالین یا چون مثل خودت زبونش درازه؟ 
آبان ...

سلام هوپ 

خوب شد که برگشتی :)

سلام آبانم...
موقتی بود نبودم. فدایت :-*
اریانه

اوکی بیب...سخت نگیر...درکت میکنم...غصه نخور،کچل هام جذابیت های خاص خودشونو دارن...

سن نزدیک،زبون دراز،احتمالا عواطف مشترک نسبت به تو،همشون گزینه های خوبیه،ولی مهم ترینش چون خواهر توعه...

دلم واست تنگ شده بود ژیگر..خوش برگشتی..

کاش همشون به ژزابی من بودن! :-پی
دلایلت جالب بود :-)))
من می خوندمت. خاموش! البته کلا من نبودم همه سکوت کرده بودن، انقدر محبوب بودم خبر نداشتم؟ :-))))
اریانه

خب،تشخیص افتراقی نشون میده،نارسیس وجودیه نمونه،دوباره عود کرده،دوره ی چند هفته ای انزوا تاثیراتشو اعمال کرده،و علائم یکی یکی نمایان میشه:///

میخواستم پست رمزی با عنوان تحریک کننده بنویسم،دماغت تو سیاه کنم...

شاید شوخی کنم ولی نه واقعا. اون نارسیس یه گوشه کز کرده. تو رو میبینه یکم پا میشه زبون درازی میکنه.
نترس حواسم بود بعدش میومدم میگفتم رمزو بده!
Twinkle

سلام سلام 

خوش برگشتی 

خیلی نبودت حس میشد :(

امیدوارم بهتر و بهتر بشی و دیگم نری 🙄

سلام علیکم چشمک، حتما باید برم که بیاین دو کلوم حرف بزنین اینجا؟ 
Twinkle

ترکیب کنکور و کرونا روح و روان نذاشته:(((

 

متوجهم. بدوضعی شده. عذرت موجهه. درس بخون جونم
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan