اگر مراد تو ای دوست بی مرادی ماست/ مراد خویش دگرباره من نخواهم خواست :-(

  • ۰۱:۲۸

نتایج اولیه آزمون دکترا رو زده بودن. باید شنبه هفتم تیر تهران می بودم به واقع. می تونستم با قطار ششم راه بیوفتم و شنبه صبح خودم رو به مصاحبه برسونم. ولی وسوسه ی قطار ساعت چهار چهارشنبه چهارم تیر، که ماه چهارم ساله رهام نکرد. بلیت رو با هماهنگی با نسیم تا بتونم اون چند شب رو توی خوابگاهش سر کنم، خریدم. پرینت بلیت رو گرفتم و داخل پوشه ی جغدی شکلم، کنار بقیه ی بلیت های اتوبوس و قطار تبریز-تهران گذاشتم. رفتنی ( قیده به معنای زمان رفتن ) به ایستگاه راه آهن، با یک حساب سرانگشتی متوجه شدم این سفر ٤٤٤ امِ من به تهرانه. این همه چهار قاعدتاً خوش یمنه، ان شاء الله این راه رو با مراد برگردم؛ حالا مصاحبه رو قبول نشدم هم چه باک؟! 


 +چالش من به جای تو 

++ همون طور که حتما حدس زدین، تلاشم رو کردم که خودم رو جای شباهنگ بذارم. هرچند با گوشی تایپ کردم و نتونستم نیم فاصله رو رعایت کنم. ایشالا به بزرگیِ خودش ببخشه! 

  • ۸۲۸
باران ...
باور کنید  هنوز به دو خط آخر نرسیده بودم از همون اولش حس کردم شباهنگ رفته رو منبر  و داره حرف میزنه :)))))
اصلا یه لحظه خیال کردم یا اینجا پستِ مهمانه یا اینکه وبلاگ رو اشتباه اومدم در این حد خوب بود :))
یعنی خیلی خوووب بود :)
بخصوص عنوان و ۴۴۴ 
پوشه جغدی شکل 
قطار .
نسیم :))

ان شاء الله :)

اینم بگم دلم همین الان یهو شباهنگ رو خواست حتی 💖

سلام 

سلام
والا منم دیشب که داشتم می نوشتم خودم دلم خواستش...
مررررسی باید خودش بیاد بگه چقدر راضی بوده!
لیمو جیم
عااالی بود
اصلا حدس نمیزدم چالش باشه و همش فکر میکردم نکنه یکی دیگه نوشته پست رو؟! رسیدم به پوشه جغدی فهمیدم چخبره :-D
یعنی انقدرررر از لحن خودم دور بود؟ :-))))))
مرسی تا ببینیم خودش نظرش چیه!
♫ شباهنگ
رفتنی قیده. ینی وقتی داشتم می‌رفتم.
حالا ما قراره لو ندیم حسمونو، ولی جالبه از 10 تا پستی که تا بدین لحظه نوشته شده شباهنگ توی یکیشونم یه قطره اشک نریخته بعد دیدن نتایج حال آنکه چای شیرین اون روزم چای شورین بود بس که بی‌وقفه اشک‌ها ریختم :| :))
درستش کردم، نصفه شبی چه انتظاری داری ازم؟ :-))))) 
ببین فرض من این بود که مرحله اول قبول شدی داری واسه مصاحبه میری تهران دیگه، گریه نداره!
دلم می خواد نظرت رو هر چه زودتر بفهمم
صبح
گفتم  چطور شده اسم شهر دانشگاه شو گفته پس سرکاری بوده .  ولی نمیدونم قضیه چی بود اصن
سرکاری نیست چالش وبلاگیه لینکش رو گذاشتم
آسـوکـآ آآ
الهی به حق پنج تن با مراد برگرده:-D
خود شباهنگِ در میر رو نوشتی:-D
الهی الهی :-)))
در کجا؟!
آرزو ﴿ッ﴾
این روزا هر پستی که عنوانش مراد داشته باشه احتمالا او به جای شباهنگه! :)
آرهههه خودش که نمی نویسه فعلا، ما جاش باید بنویسیم!
گندم بانو
یه لحظه گفتم وا!! مگه دندون‌پزشکی دکترا و اینا داره؟!! :)))
چقد حسودیمه به شماها!! چجوری یکی رو اونقد خوب میخونید که میتونید به جاش بنویسید خب؟!! منم خیلیا رو خوب میخونمااااا ولی بلد نیستم جاشون بنویسم! :/
:-)))
آخه شباهنگ خیلی با جزئیات می نویسه، خیلی با جزئیات جواب کامنت ها رو میده، وقتی طویله نویسی هاش رو خوب خونده باشی خصوصیاتش دستت میاد :-))
آسـوکـآ آآ
*در مسیر
آهان! بله :-)
فامسم
سلام...  اولا شباهنگ رو نمیشناسم.. بعد شما رو دوس دارم  شاید این چیزی که می نویسم.. خیلی ربطی نداشته باشه به موضوع.. ولی خب دوست داشتم به شما بگم.. خیلی سخته بیایی با  یه چیزایی وابسته شی و اونقدر دوسشون داشته باشی.. هر روز بهشون سر بزنی حالشون  حالت خوبشه وقتی هستن حتی دیر به دیر... اما یهو وقتی یه روز میایی سراغ شون می بینی نیستن خداحافظی کردن  رفتن خیلی سخته😢  من چنتا وبلاگ رو دوس دارم یکی مهربان یکی دکتر خاکستری  یکی شما یکیم دکتر ربولی..  هر روز بهشون سر میزنم حالم خوب میشه اما امروز دیدیم دکتر خاکستری رفت..  خیلی غمگینم ... مثل ماهییی که دیگه نمی تونه ماه رو از توی اقیانوس ببینه انداختنش تو ی  یه تنگ کوچیک....
سلام دفعه اوله که کامنت می ذاری یا همون فامسی؟ :-)
مرسی عزیزم از لطفت به من...
آره منم دلم خیلی می گیره وقتی دوستان بلاگرم میرن ولی چه میشه کرد؟ به زور کسی رو نمیشه نگه داشت! یعنی من تا کی می مونم؟

نیلوفر
اقا من به عدد چهارا که رسیدم گفتم عه وا چرا اینجوری شده نکنه اینوریدرم قاطی کرده ادرس شباهنگو با قوی باش رفیق ، سریع رفتم اخرشو خوندم فهمیدم قضیه از چه قراره. ؛)))))
عالی بوووووود.
👍👏👌
جدی؟ :-))))))
خیلی خوب بود
x
کم پیدایی دخترخوب , خوبی ؟
هستم ایکس جان شما کم پیدایی نیستی ازین ورا نمیای
من خوبم تو خوبی؟
x
خداروشکر منم خوبم
چرا , کم و بیش دوستای خوبمو میخونم و پیگیر حالشون هستم اما کمتر فرصت نظر گذاشتن دارم .
حس می کنم یه مدته تو خودت جمع و مچاله شدی , امیدوارم اشتباه باشه حسم .از آدمادلگیری ؟
شکر خدا
والا منم سرم خیلی شلوغه وگرنه که فرصت کنم میام این ورا.
نه عزیزم دلگیری که نه ولی خب فشار کار زیاده و خسته ام که به این خستگی هم عادت کردم.
حامد سپهر
حالا من فکر کردم خودتون دکترا قبول شدین با خودم گفتم یه شیرینی افتادیم بعد رسیدم به بلیط تبریز تهران و پوشه ی جغدی شک کردم گفتم یه چیزی این وسط اشتباهه تا رسیدم آخراش تازه دوزاریم افتاد که این چالش من بجای تو بود:)
عالی نوشته بودین
ایشالا قبول بشه و با مراد برگرده ولی اینم بگم گمون نکنم تبریزیا دختر به تهرانیا بدن:))
خب من الان دکترم دکترای چی قبول بشم آخه؟ :-)))
مرسیییی
کلا فکر کنم ترک ها دخترشون رو نذارن به غیر ترک شوهر کنه.
مهربان
علاقه و توجه غیرعادی به اعداد تکراری
علاقه به جمع اوری اسناد و لوازم بلا استفاده
علاقه به پیش بینی شرایط آینده
علائم شخصیت وسواسی
در صورت اختلال عملکرد یا احساس اجبار نیاز به درمان دارویی و مشاوره داره
ببین میشینه واسه خودش ویزیت هم می کنه! بچمون نخبه است، پست منم اغراق آمیزه تا حدی!
بله!
♫ شباهنگ
کامنت مهربان :|
نمی‌دونم کیه ولی معلومه وبلاگمو می‌خونده و با این همه، منو درست نشناخته متأسفانه :(
نه عزیزم من میدونم که وبلاگت رو نمی خونده، صرفا خواسته طبق معمول سر به سر من بذاره، تو به دل نگیر.
♫ شباهنگ
@حامد و هوپ
خانوادهٔ من فرقی نمی‌کنه براشون طرف کجایی باشه. چیزی که براشون مهمه اینه که به دل من بشینه طرف :| ینی انقدر بافهم و شعورن که همین الان دست یکیو بگیرم از مرادآباد بیارم بگم ایشونو می‌خوام ایشونم منو میخواد به غلامی می‌پذیرنش
ینی انقدر سختگیری تو هم مثل من که خانوادت به هر کسی راضی شدنا :-))))
ولی به نظر من بهتره فرهنگ خانوادگی دو طرف یکسان باشه
♫ شباهنگ
از وقتی رفتم تهران یه مدت زندگی کردم و تو خوابگاه و دانشگاه با هم‌وطنانم آشنا شدم متوجه شدم اینکه میگن ترک‌ها فلان خاصیت رو دارن، لرها فلان و شمالیا فلان و جنوبیا بهمان کشکه. کشک خالص! کشک مطلق!
ینی از بیخ و بن کافرم به مباحث جامعه‌شناسی و فرهنگی و این صوبتا.
ده تا دوست ترک دارم ده خاصیت متفاوت دارن باهم. اون وقت ده تا دوست دیگه از اقصی (بخون اقصا :دی) نقاط کشور دارم همه شبیه همن.
آره باهات موافقم ولی رسم و رسوم خانوادگی و عرف هر شهر فرق داره با شهر دیگه. نشدنی نیست ولی خب به نظرم سخته سازگار شدن با مردم یک شهر دیگه.
فامس
بعضی از پیا ما مامم  تایید نمی کنی دده😆😆
من پیام تایید نشده ندارم ازت
Stella bianca💫
سلام 😂 من یک عدد خواننده خاموشم...ی مدت کمیه ک اینجا رو میخونم😅😅 خواستم اعلام حضورکنم! 
http://ajibekhakestary.blogfa.com
سلام خوش اومدین :-)
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan