ثابت قدم

  • ۲۲:۵۳

وقتی خریدمشون چیزی نظرم را جلب نکرد. حتی وقتی پوشیدمشون و به شهر طرحی رفتم و با پاهای آش و لاش به خانه برگشتم هم. همان طور که پاهام را ماساژ می دادم، نگاه مادرجانم بهشون افتاد و گفت: اینها جدیدن؟ -بلی. واسه همین پام رو میزنن. - چرا انقدر شبیه فلان کفش و بهمان کفشته؟

و در اون لحظه بود که تازه به نظرم فرم و شکلشون آشنا به نظر اومد. دلیل اینکه تو سه سال گذشته سه تا کفش شبیه به هم با اندکی تفاوت در رنگ و بنددار بودن و نبودن خریدم و مدل های جدید رو امتحان نکردم، چی می تونه باشه؟ جالبه بدونین (ولی نپرسین!) که دقت کردم حتی فقط یک سری از پسرا برام جذابن و بقیشون به دلم نمی شینن. طوری که دوستام از صد متری پسر با فاکتورهای مورد علاقه ی من ببینین، پهلوم رو با آرنجشون سوراخ می کنن که هوپ هوپ ببین پسره رو! اُف بر من! گل شبدر چه کم از لاله ی قرمز دارد؟!

به نظرم باید یکم طیف علایقم رو وسیع تر کنم! 


+ انقدر اعصابم از خوندن اخبار این روزها از ترور و زلزله و گرونی و چه و چه به هم می ریزه که ترجیح میدم تی وی رو روشن نکنم، کلیپ های دردناک نبینم و اخبار رو هم نشنوم. بذار فکر کنم هیچ جایی هیچ اتفاقی نیوفتاده. بذار فکر کنم همه چی آرومه...

  • ۸۴۳
جناب قدح
سلام

خدا لعنت کنه عاملان ترور رو ...
سلام، ان شاالله
آبان ...
امتحان کردن سبک جدید لباس پوشیدن اولش سخته ولی اخرش خیلی هیجان انگیز میشه ...
در مورد پسرا ولی ...فعلا به نظرم جذاب هاشون تمام شده ...
آره همین طوره عزیزم، دقت کردم من هر چند سال یه سبک لباس پوشیدن دارم ولی تو اون بازه انقدر اون سبک رو تکرار می کنم که خودم خسته میشم :-)))
جذاب های همه چیز تموم تموم شدن :-))
حامد سپهر
طیف دوست داشتنتون رو وسیعتر بکنین دیگه این چه وضعشه آخه:)))
تلاش خودمو میکنم :-))
الـی ‌ ‌
میگفت اولین چیزی که تو آدما واسم جذابه کفشا و دندوناشونه، حیف دختر بود وگرنه آشناتون میکردم باهم =))
ایش میبینی تو رو خدا؟ شانسم نداریم :-))
تی رکس
من تو مانتو خریدن اینجوریم :|
آره واقعا آدم دلش میترکه هی هر روز، روزی چند بار حتی
حالا باز خوبه رنگ های مانتوهام متفاوته، ولی دقت کردم جدیدا همش ازین گشاد بلندا که مده شده :-/
والا کم مشکل دارم تو شبکه و طرح، غصه بقیه چیزام میاد اثر سینرژیسم پیدا میکنه!
صبورا کرمی
کاش همه چی اروم بود😔
ای کاش
کتاب باز
سلام دکتر جان
به نظرم بیشتر ادمها همینن و طیف علائقشون چندان گسترده نیست و اسمش میشه سلیقه فردی و البته بعضی ها هم مثل من و احتمالا شما قدرت ریسک انتخاب چیزها و افراد جدید و نامانوس رو نداریم 
یه سوال تخصصی هم دارم چرا وقتی یه دندون عصب کشی شده چند سال بعد باز هم نیاز له عصب کشی داره ایا ضعف دکتر اول هست که دندون رو ترمیم کرده  یا مساله چیز دیگه ایه؟
و اینکه عصب کشی به ضم ک یا به کسر ک ،کدوم درسته 
دو تا سوال شد  ممنون میشم جواب بدی
سلام 
آره دقیقا همینه، من قدرت ریسکم چندان بالا نیست.
میتونه هم عصب کشی اولیه مشکل داشته باشه، میتونه ترمیمش نشت داشته باشه یا دندون دوباره پوسیده شده باشه و و دوباره ریشه آلوده شده باشه، خیلی وقتام دندون عصب کشیش هیچ مشکلی نداره به ظاهر ولی دوباره به درد میوفته که باید دوباره عصب کشی بشه.
ما میگیم عصب کِشی به بیمارها ولی در واقع درستش روت کانال تراپیه( درمان کانال ریشه دندان) 
گندم بانو
دقیقا از لحظه‌ای که شروع میکنی تیپ و لباستو عوض کنی یه عالمه انرژی مثبت میاد سمتت ^__^

+ ما که تلویزیون ببین نبودیم، دکورو که تغییر دادیم تلویزیون از آنتن فاصله گرفت، ما هم خیلی ریلکس سیم آنتنو جمع کردیم!!
جدی؟! خب این کفشم نوعه، ایشالا از بعدی ها :-))) میرم کفش پاشنه بلند تاق تاقی میگیرم!

:-))) خب دختر فیلم سینمایی یا سریالای فاخر رو که میشد ببینین باهاش، مجبور میشین با لپ تاپ ببینین که
نوا ...
من یه کفش دارم که الان حدودِ پنج یا شش ساله دارم می‌پوشمش.
و اونقدر راحت و خفن بود که بعد از اون تمام انتخاب‌هام همون شکلی شده دقیقاً. 
مسئله اینه که ما تصمیم می‌گیریم یه مسیری برامون خوبه و قبلاً جواب داده، دیگه تا ابد همونو پیش می‌ریم. که البته یه ذره هم خوب نیست. :دی
خب این کفشی که من الان گرفتم اسپورت نیست ولی با اندازه و نوع پاشنه اش راحتم دقیقا مثل شما هی هر بار ناخودآگاه همون مدلی میخرم :-))))
کفش اسپورتم هم از قبلیه راضی بودم ولی گفتم نمیشه دوباره همون مدل بگیرم رفتم یه مارک دیگه خریدم که یکم سلیقه ام رو تغییر بدم بعد از این جریان که متوجه طیف باریک علاقه ام شدم.

x

content://media/external/file/17071
چیزی نشون نمیده بهم جانم
آرزو ﴿ッ﴾
من توی رنگ خیلی تکراری دارم از همه چیز. با اینکه همه‌ی رنگ‌ها رو دوست دارم و هرکدوم زیبایی خاص خودشون رو دارن چیزی که آخرش می‌خرم بالاخره به یه طریقی میل می‌کنه به آبی :))
آره من یه مدت هر لباس و شالی می خریدم ناخودآگاه متمایل میشد به آبی چون بهم میاد و خب خیلی تیپم تکراری میشد. از یه وقتی تصمیم گرفتم همهههه رنگی بپوشم و جالبه از بس رنگی پوشیدم دیگه بقیه هم عادت کردن و نمیگن مثلا بهت نمیاد
ام اسی خوشبخت
تلویزیون که کم پیش میاد ببینم, اینستاگرام رو هم از گوشیم حذف کردم, تلگرام هم در حد پیامکه برام. شبکه های اجتماعی و رسانه ها تبدیل به شبکه های غم و غصه شدن.

امروز یک ساعت زیردست دندانپزشک بودم و تقریبا تمام مدت داشتم به شما و توصیه های دندان پزشکیتون فکر میکردم, به ماجراهای بامزه و ... . تا دکتر ازم غافل میشد فکم رو جا به جا میکردم مطمئن بشم فکم در نرفته باشه بعد خندم میگرفت :))
راستی در آینده سقف مطبتون رو بلوک های طرح دار بزنید, سرگرم کننده است. طرح روی در مطب هم خیلی جالب بود, عکسش رو براتون میفرستم, از این طرح ها بزنید همه ذوق کنن :)

راستی ممنون برای پاسخ به سوال قبلیم :)
من معتاد اینستا شدم :-)) 
خیلی باحاله بیانی ها یاد من میوفتن وقتی میرن دندونپزشکی :-))))
باشه ایشالا اصن تی وی رو سقف نصب میکنم که به جا چشای من به سقف خیره شن!
بفرسین ببینم :-)
خواهش میکنم نتیجه چی شد؟
گندم بانو
لپ‌تاپو وصل کردیم به تلویزیون. سیم آنتن لازم نداره دیگه! :)
البته این مدت اونقد سرمون شلوغه که وقت نداریم فیلم ببینیم فعلا: )
خوبه پس. حله رفیق
Reyhane R
بی خبری هم عالمی داره واسه خودش.
ولی از یه جایی به بعد نسبت به همین خبرهای بد هم احساس کرختی و بی حسی پیدا میکنیم هوپ و این عادی شدن خیلی بده...
دقیقاااااا بده که انقدر در برابر بمباران خبرهای بد قرار گرفتیم که خبرهای بعدی رو با بی حسی می شنویم...
ساده جان
دقیقا من مثل توام.
کفشهامو به ظور کلی از یک مغازه خرید میکنم و هر کدوم هم به نوعی شبیه به هم هستن. مثلا امروز یکی خریدم :)) هی میرم می پوشمش و هی نگاش میکنم عین این داغونا :))
به نظرم میاد که ادمها سلایقشون ثابت میشه در طول زمان.
و باز هم فکر میکنم در مورد بعضی از چیزها خیلی هم بد نیست .
مثلا من اصلا نمیتونم عطرهای تند و تلخ رو دوست داشته باشم. از اول همین بودم و الان هم همینم. به نظرت این بده ؟ به نظرم بد نیست .

اما در مورد خیلی چیزها مثل انسانها؛ فکر کنم باید سلیقه هامون منعطف بشه هوپ جان.
من از پاساژها و مغازه های مختلف خریدم و باز وضع به همین منوال بوده! داغونه یکم 
حالا یهو میبینی عاشق یکی میشم که هیچ کدوم معیارهام رو نداره :-))
ریحانه
اومدم بگم ریحانه خانم بالایی میشه اسمت عوض کنی:))
منو میشناسی که:)
در مورد لباس تقریبا خیلیا این مشکل دارن ولی در مورد پسر !! فکر نکنم اونی که تو ذهن منه تو هیچ ویترینی پیدا بشه :))
اوف بر تو و من!  ولی زندگی سینگلی بهتر از وردد یه آدم اشتباهیه که مث یه کفش ناراحت هی پات بزنه . میدونی که!
متفاوتین با هم. اون ریحانه هم لاتینه اسمشه هم وبلاگ داره قاطی نمی کنم!
عههههه چه جورررری دوست داری؟ 
مامان منم میگن اونی که تو میخوای هنوز آفریده نشده :-))
دقیقاااا، از ربط دو تا پاراگراف متنم در یک جمله ازت ممنونم :-))
صبح
سلام. من توی 2سال گذشته 3تاکفش عین هم گرفتم. کهنه میشد تازه شو میگرفتم. از اینکارا زیاد میکنم. جذابا از نظر شما چطور آدمایی ان؟  دوست داریم بدونیم، ایرادی که نداره. 
خب پسرا در کل تنوع کفش های مردونه و نه اسپرتشون، کمه مثل خانوما نیست که انقدر متنوعه.
اگه میخواستم بگم توی پست می گفتم آقای صبح :-)
آسـوکـآ آآ
منم مدت هاست نه خبر میخونم و نه پیگیر میشم. هرچند که تو کشور ما بی خبری، بد خبریه، اما ندونستن حداقل کمی به اینکه به روزمرگی هام بپردازم بیشتر کمک میکنه.
امیدوارم اتفاقای خوبی بیفته دکتر جان...
بی خبری بدخبری... هوووم :-(
منم یکم امیدوارم :-/
صبح
میخوان به کجا برسونن ما بدبخت بیچاره ها رو. کسی هم جوابگو نیست. این عوضی هم که فقط چرت و پرت بلده بگه و ملت رو بپیچونه. من یکی که به این آدم خوشبین نبودم. مردم ما خوب و بدو تشخیص نمیدن که رفتن به این ر. ا. ی. دادن. یک جمله از حرفای دروغ این آدم به ذهنم ننشست. همش داره میگه ما باید. ما باید. ما باید. یکی نیست بگه بخوره تو ان سرت این باید ها. لعنتی یه کاری بکن. امروز شنیدم باز دوباره همه چی گرونتر شده از شدت ناراحتی 4ساعت تمام تو خواب بودم. آرزوهای پر پر شده ما جوونای بدبخت.
منم نبودم. یکی از افتخارات زندگیم اینه که بهش رای ندادم. وگرنه الان بیشتر اعصابم خرد بود.
ساده جان
هوپ جان یعنی اون کفشه رو خریدم ولی الان به غلط کردن افتادم دیگه...... دقیقا روی پام رو اذیت میکنه .... خیلی :(((
خب حالا من یه چیزی گفتم چرا نرفتی یه مدل دیگه بخریییییی
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan