حوصله کن*

  • ۰۱:۵۲

... بخند و معجزه کن
بذار این روزاى بد رد شه
یکمى حوصله کن ، شباى غصه باید رد شه
لبخند تو، یعنى آرامش ...

* ترانه حوصله کن از مهدی یغمایی

- شب کوک که به محبوب ترین برنامه این روزهای خونه ما تبدیل شده  فردا شب آخرین قسمتش پخش میشه ، چقدر از حذف محمد رضوان پر احساس ناراحت شدم :| خیلی زوره که کسی بتونه توی یه روز توی دو آهنگ همه رو گریه بندازه !  بعد   سر بی سلیقگی ( نمیگم حالا ناداوری !)  داورا حذف بشه :|

  • ۲۷۸
سانیا
قشنگ بود اهنگگ هاش . منم ناراحت شدم ...
ولی تیزر اول و اخر شب کوک رو میدوستم
فقط محمد رضوان :)) خانواده رو دیوونه کردم ! 
من هم 
ندا
سلام هوپ جان ی سوال دندونپزشکی دارم ...من میخوام دندونمو ایمپلنت کنم دندون روکشه و از زیر پوسیده شده گفتن راهی جز یمپلنت نداره و قابل نگهداری نیست حالا چند تا قیمت بهم دادن از ۲ تا ۴.۵ قیمت آخرو ی متخصص ایمپلنت داد چه تفاوت مهمی توی این قیمت ها هست از نظر جنس؟ 
سلام
بسته به مارک و کشوری که وسایل ایمپلنت رو تهیه می کنن، و اینکه متخصص انجام بده یا دندانپزشک عمومی، دکتر معروف باشه و غیره فرق داره.
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan