اسمم رو کامل صدا کن

  • ۲۲:۴۴

از همون بچگی حساسیت عجیبی به اسمم داشتم ، از خلاصه کردن اسمم بیزار بودم و اگه کسی کامل اسمم رو نمی گفت ؛ جوابش رو نمی دادم ! فقط در مقابل یک نفر کوتاه اومدم و اجازه دادم هر جور دوست داره صدام کنه ، حتی بعد از یه مدت دیدم اسمم خلاصه اش هم قشنگه ، مخصوصا اگه از دهان کسی که باید ، شنیده بشه ! 

جالبه الان حساسیت ام بیشتر شده ، میشه گفت دوبل شده ! اصلا دوست ندارم دیگه اون اسم خلاصه و اون لحن خطاب شدن رو بشنوم :| 

+ خیلی این روزها حالم خوبه خداروشکر :) همون طور که گفتم وقتی سرم شلوغ باشه ، حالم بهتره ... باید فردا برم در دوره جدید ایروبیک ثبت نام کنم ، دلم تنگ ورجه وورجه هامون شده !

+ از آرزوهای خیلی خوشگلم اینه که توی چنین خونه ای زندگی کنم ، عاشق بازی رنگ هام ...


  • ۳۲۵
ماهی سیاه کوچولو
منم به اینجور شیشه های رنگی فکر کردم. به این خوشگلی قطعا نه اما نشدنی هم نیست :)
بله شدنیه اگه خودت خونه ات رو بسازی وگرنه الان خونه ها شدن قوطی کبریت و پر از رنگ های مرده 
سانیا
وقتی یک چیزی برات میشه خاطره میدونی سخته رهاش کنی حتی نحوه صدا کردن ...منم موافق نیستم دیگه کسی با اون لحن صدام کنه . از ادمهایی که بدم میاد میخوام حذفشون کنم میگم به اون نام صدام بزنند . البته معتقدم روشم اشتباهه مهم اینه دیگه اون صوت نیست لحن مشترک زیاد داریم ولی صوت مشترک نه
درست میگی 
باید بیشتر روی لحن و صوت مشترک حساس بود تا لفظ مشترک 
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan