گرمای دست هات

  • ۱۹:۳۳

عاقله مردی 60 ساله بود ، دبیر اسبق زبان و دیابتیک ...

  از پشت گوشش شروع کردم به لمس تا جلوی گوش و بعد زیر چانه اش ، سرش رو کج کردم و یک بار به صورت ملایم و بار دیگر محکم تر ، گردنش رو لمس کردم و بعد به صورت همزمان بالای ترقوه اش رو ... 

نرمال بود ، مشکلی نبود ...

- دخترم ، همیشه انقدر دست هات گرمه ؟! 

تعجب کردم : نه همیشه ولی خب ، اممم ... بله فکر می کنم این طور باشه ! 

- من حرارت دست هات رو احساس کردم دخترم ، جسارتا انرژی بالایی داره دست هات ، می دونی یعنی چی ؟ 

در حالی که به دست هام که دو لایه دستکش دارند ، نگاه می کردم : نه 

- یعنی دست هات به مردم آرامش و انرژی و التیام میده ، شاید مسخره ام کنی و قبول نداشته باشی مثل بقیه هم نسل هات ، ولی متقابلا انرژی های منفی و مریضی های بقیه رو راحت جذب می کنی و زود به زود مریض میشی ! 

دست هام را بالا آوردم و دقیق تر نگاهشون کردم ... 

- بهش میگن انرژی درمانی ! احتمالا توی ذهنت بهم بخندی ولی یه توصیه هم بهت دارم روزی چند بار دست هات رو بکن توی یه کیسه نمک ، انرژی های منفی مردم رو این طوری از خودت دور کن ...

سعی کردم چشم های گرد شده از تعجبم رو به حالت عادی دربیارم : ا ... خب ... من نمی دونم چی بگم ! 

- ببخش سرت رو درد آوردم ... 

در حالیکه با احتیاط و ترس ، دوباره دستم رو نزدیک صورتش می بردم : خواهش می کنم .

انرژی درمانی

  • ۵۰۶
مجید
نظر خود شما چی هست حالا؟ انرژی  با این قرائت قابل قبوله؟
من خودم باور دارم که آدم ها اطراف خودشون هاله انرژی دارن ، یه سری انرژی مثبتن و وقتی کنارشونی ، آرامش داری دوست داری باهاشون حرف بزنی و بعد حس میکنی حالت بهتره ولی برعکس یه سری از خودشون انرژی منفی ساطع میکنن و وقتی کنارشون باشی حالت را خراب میکنن جوری که دوست نداری ببینیشون ... 
ولی اینکه از انرژی درونی برای روند درمانی استفاده بشه رو زیاد اطلاعی ندارم متاسفانه 
فریبا
منم نمیدونم چی بگم ولی اینو میدونم که مهربون و آرامش بخشی .امیدوارم متقابلا به وفور کسانی در زندگیت باشن که بهت آرامش بدن و باهات مهربون باشن
مرسی عزیزدلم ،از مهربونی خودته که من رو خوب می بینی 
ان شاالله به همچنین :)
سانیا
من انرژی مثبتو منفی ور میدونم که هست و خیلی هم زیاده شدید ها خفن ..نمیدونم چرا هم اینجوریه ولی میدونم که هست ..گاها خودم حس کردم که چقدر انرژی ها منف یبوده و من به هم ریختم....
ولی راجع به درمانشون حس میکنم تاثیرش کوتاه مدته
اوهوم من هم انرژی مثبت و منفی شخص مقابلم رو احساس کردم اکثر اوقات ... ولی به جنبه درمانیش شک دارم !
الین
من به انرژِی معتقدم. لازم به ذکر است متاسفانه قدرت انرژی های بی ادب منفی خیلی خیلی بیشتر از انرژی های مثبته.. لابد الانم جشمای خوشگلت گرد شدن. متافیزیکه دیگه
کلا خیلی این مقوله عجیبیه! من هم انرژی های مثبت و هم منفی رو حس کردم ولی راست میگی منفی ها زودتر خودشون رو نشون میدن
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan