از لیست اسم های مورد علاقه ام خارج شد :|

  • ۱۵:۴۹

- خانوم اسم بچتون چیه ؟ 

- صبحانه کریمی .

چرخش 180 درجه ی سر ، گشاد شدن چشم و تحلیل اسم در ذهن!

مگه صبحانه هم اسمه ؟!

 بعد از بالا و پایین کردن اسامی توی ذهن ، ان شاالله که منظورش   ' سبحان کریمی' بوده :| 


+ یحتمل یه مکث نا به جا در ادا کردن اسم بوده فقط !

  • ۴۱۰
مهین ...
آره من یه جا شنیدم که اسمه!!!! اسم دختر هم هست.
صبحانه اسم دختره ؟؟؟  نه این بچهه پسر بودها !
دچــ ــــار
افطارو نذارن رو بچه هاشون :)
سحر رو که گذاشتن ، احتمالا توی ورژن جدید اسما بذارن افطارا !!
مهین ...
نمیدونم والا! من شنیدم که اسم دختره. .. به نظرم چون آخرش ـة داره اسم دختره!
چطور ممکنه ؟؟؟ 
کلا به اسم هرچیزی یه ه یا ا اضافه میکنن میشه اسم جدید دخترانه :|
فریبا
خیلی بامزه بود آره احتمالا سبحان بوده اسمش .مادره لهجه داشته خب:)
یکی از دوستان گفت صبحانه رو شنیده :| دیگه من نمیدونم !
سانیا
نه صبحانه اسم نیست ..سبحانه هست اون ..منم شنیدم ...که از سبحان میاد خیلی هم غیر معمول ولی اگر پسر بوده همون اسمش سبحان هست و بالهجه مادربد عنوان شده
اسم من رو وقتی فک و فامیل میگند مخفف میکنند میشه علی ..اسمم ربطی به علی نداره  ها اینجوری ته لهجه علی بیرون میاد. بعد چند سال پیش تو مسافرت خواهرم صدام کرد من اومدم ادمها ی اطرافش مونده بودند من رو باور کنند یا علی گفتن خواهرم رو.....
اونم سبحان بوده یحتمل ..
ولی جدیدا همچین اسمهایی میذارند من به عمرم نه تنها شنیدم که حتی نمی دونم نوشتاریش چیه ؟
یک پسر خاله دارم 3 سالشه ولی من هنوز نمیدونم اسمش ویهان ،نیهان ،نهان چیه؟ هربار پرسیدم جوری تلفظ شده من مفقط عزیز خاله صداش میکنم مجبورم میفهمی مجبور
چطور میتونن اسم دخترشون رو سبحانه بذارن :|  به خودی خود قشنگه ولی با صبحانه قاطی میشه خو !
الان کنجکاو شدم بدونم اسمت چیه :)) نکنه الی رو علی تلفظ میکنن ؟ با ته لهجه مشهدی 😊
ویهان بوده یحتمل :)) عزیزخاله :))) یاد دوستم افتادم اسم بچش رو آنیسا ؟ آویسا ؟ آتریسا؟ گذاشته ، بعد من هر بار میبینمش او میپرسم اسم دخترت چی بود ؟ 
سونیا ..
باحال بود ولی سبحان ِ کریمی رو چجوری صبحانه شنیده

زیاد قاطی نمیشن ها!!
آره اگر درست و با مکث ادا بشه ، اون خانوم گفت سبحانه کمی مکث و بعد کریمی !!
سانیا
میذارند دیگه از ملت غیورمون بعید نیست هیچی .سبحانه هم میزارند . نه عزیزم حدست اشتباهه من الی نیستم . گاها هم یک جور خطاب میشم الی فرض میشه ها ....

:)))
یعنی چی میتونه باشه ؟ 😆😆
مانته‌نیا
:))) سبحان بوده قطعا

ناشتایی هم بد چیزی نیست.
ناشتا عزیزم ! ناشتا خوشگلم ! بیا صبحانه :|
نفس نقره ای
خیلی خوب بود :)))))
مچکر از شما :))
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan