روزها فکر من این است و همه شب سخنم ...

  • ۲۳:۵۱
یه حس مزخرف بی هدفی ، بی مصرفی و چرایی خلقتم از دیروز برام پیش اومده ...
 نمیدونم به چی فکر میکردم که یهو این فکرها اومد توی ذهنم : هدف زندگیت چیه ؟ برای چی زنده هستی ؟ بود و نبودت چه فرقی برای بقیه داره ؟ اصلا تاثیری روی زندگی بقیه داری ؟ 
بعد کلی جواب توی ذهنم ردیف شدن که لب کلامش این بود : درس خوندن و تلاش به سختی ، برای رسیدن به شغلی که از بچگی آرزوش رو داشتی ، خدمت به مردم ... هدف خلقت تو شاید همین بوده ، نشوندن لبخند روی لب مردم ... 
بعد کمی آروم میشدم و خوشحال ... چقدر خوبه که به هدف بچگیم به زودی میرسم ... 
ولی باز افکار موذی توی سرم جولان میدادن : که چی ؟ از بچگی درس خوندی واسه همین ؟ اینجوری خوشبخت میشی؟ به اون حس آرامشی که میخوای با کارکردن میرسی ؟ زندگی یعنی همین ؟ خلا های درونیت رو پر میکنه ؟ به چیز دیگه ای نیاز نداری ؟ 
و با این سوال های بی رحمانه ، دوباره خوشحالیم پر میکشه ... 
می ترسم از افسردگی ... از خمودگی ... از اینکه چیزی خوشحالم نکنه ...
 از این بی حسی میترسم .

+ تو قول دادی تا شنبه اشک نریزی ! خب ؟
  • ۲۳۷
نفس نقره ای
هیشوخت همه چی درس نبوده!
صد البته ... ولی گاهی اوقات همین درس خوندن میشه تنها دلخوشی زندگیت !
bahar ...
))):توقول دادی هیچوقت نشکنی چراشکستی من؟باخودم بودم/:
پستوباتموم وجود درک کردم
من هم ازین قول ها خیلی به خودم میدم ، سخته عمل کردن بهش 
Lady cyan ※※
هییییییییییی...
دارم فکر میکنم که دل خوشی های زندگی من چیه :(
فکر کردن عمیق بهش ذهن و به هم میریزه 
سانیا
حس این پستت برام اشناست یک اشنایی دیرین
 :( 
فریبا
هدف زندگیت پیدا میشه .....
یکی از هدفهای خلقتت این بوده که توی روزهای سخت زندگی من سنگ صبورم باشی عزیزم .همه چی درست میشه بهت قول میدم.و ممنون که توی اون روزها با من بودی😘
فدات بشم فریبای من 😘😘😘
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan