شبی برتر از هزاران ماه

  • ۰۲:۱۵

یاد شب های قدر بچگی بخیر ! 

  یادم میاد وقتایی که دبستانی بودم و ماه رمضان توی پاییز بود ، صبحش با همکلاسی ها قرار می گذاشتیم مامان هامون رو راضی کنیم تا شب همگی به یه هیئت برای احیا بریم ، بعد با ذوق و شوق منتظر رسیدن شب می شدیم ، می رفتیم هیئت و دنبال دوست هامون می گشتیم ، همدیگه رو که می دیدیم واسه هم دست تکون میدادیم  ، بعد یه دایره تشکیل می دادیم و می نشستیم . سعی می کردیم شیطنت هامون کنترل شده باشه ، حرف کمتر بزنیم  تا دعوامون نکنن  ، خوابمون نبره تا نکنه فرشته ها بیان و برن و ما نبینیمشون ...

من که مقاومتم یه خواب فقط تا وقتی بود که چراغ ها خاموش نشده بودن ، بعد از اون به شدت خوابم میگرفت ! 

چشم هام نیمه باز می شدن و بعضی وقت ها توی همین خواب و بیداری واقعا حس یا به خودم تلقین می کردم که هاله ای از یه فرشته رو دیدم ... یکم که میگذشت مقابله با خواب واقعا سخت میشد واسم ، سرم هی رو به پایین می افتاد ، اون موقع بود که از دوست هام فائزه ، آزاده یا مریم ( چقدر دلم واسشون تنگ شده) میخواستم که سرم رو روی پاشون بذارم ! اون ها هم قبول می کردن ، به ثانیه نکشیده ، خوابم میبرد ... 

و تا تمام شدن مراسم بیدار نمی شدم ... که این روند خواب موندن من در شب احیا چندین سال ادامه داشت ! 

امشب که تا الان درس می خوندم و یه جور دیگه احیا گرفتم ، کاش از شب های دیگه بی نصیب نمونم ...


+التماس دعا دوستان

+ خونمون نزدیکی های مسجده ، صدای جیغ و داد و بازی کردن پسربچه ها میاد ، یکیشون الان اومد زیر پنجره اتاقم یه جیغ بنفش کشید و رفت ، این هم یه جور احیا کردنه !

  • ۲۹۲
Lady cyan ※※
شمام مارو فراموش نکن تو این شبا :)
نگرانم کردی خیلی با پستت دختر :(
سانیا
اره چه دنیای جالبی داشتیم کل انتظارمون تا چراغ خاموش شدن بود منم میرفتم البته نمیخوابیدم ولی معمولا اونقدرها تو حس غرق نبودم شایدم مثل الان اینقدر نیازمند نگاه مهربون خدا نبودم نمیدونم ...ولی من همیشه دلم برای این سه شب احیا تنگ میشه عجیب
من هم چند ساله به خوبی و عظمت و حس و حال عجیب این شبها پی بردم
فریبا
یادش بخیر قدیما منم با مامانم میرفتم مسجد و کلی خاطراتم زنده شد .دیگه نمیرم .نمیدونم چرا
مامانت بهترن ؟ 
حتی اگه نیمه شب کنج اتاقت با خودت و خدای خودت هم خلوت کنی ، حسش رو درک میکنی :)
دچــ ــــار
اون پسره خواسته شما خوابتون نبره و بتونید احیا بگیرید:)
ثوابش کمتر از احیا نیست!
به نکته ی کااااملا ظریفی اشاره کردین :))) آفرین 
آوو کادو
+امان از سروصدای کودکان زیر پنجره!
امان و صد امان :| 
مهربانو
سلام عزیزم . التماس دعا ، امیدوارم همه از این ساعت های با ارزش نصیب و بهره ی شایسته ببرند . 
سلام ؛)
محتاجم من به دعاهاتون ، ان شاالله 
رنگ خدایے . . .
خب یه شب درس نمیخوندید...
مرسی از توصیه ولی یه سوال ! 
فردای اون روز کی جای من میرفت سر جلسه امتحان ؟ ؛)
فریبا
ممنون مامانم خدا رو شکر خوبه هر سه ماه یکبار آزمایش میده و هر بار شکر خدا جواب آزمایشا خوب بوده
الهی شکر ، خوشحالم کردی :)
رنگ خدایے . . .
آهان امتحان داشتید؟ 


خب پس بخونید :)
بله دیگه :))) 
تموم شدن دیگه
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan