به زودی...

  • ۲۱:۵۱

به زودی در این مکان سری پست خاطرات اردوی گذشته به صورت خصوصی نصب می گردد...

رمز فقط به دوستان و وبلاگ داران داده می شود :)

  • ۲۳۹
دایناسور
اگه اردو جهادیه عکس هدرتو پیشنهاد میکنم عوض کن
خیلی وقته دنبال یه عکس خوب میگردم، یافت می نشود!
S҉A҉H҉A҉R҉ ....
خیلیم خوب و منتظریم:)
قربانت...
سُـرور ..

:) خیلی هم خوب!

دارم شروع میکنم به نوشتن! چقد تنبلیم میاد!
♦♦ حسین ♦♦
سلام

خیلی هم عالی

به ما هم سر بزنید
اگه تمایل داشتید تبادل لینک کنیم
سلام 
ممنون
سُـرور ..

سلام من هر چقد رمزتو میزنم باز نمیکنه پیج رو!


Evaaaa ! چرا پس؟! من با یه مرورگر دیگه هم امتحان کردم شد که!
فریبا
باور کن این بار رمز یادم بود بخودا ولی خب عوض شده رمز
اون رمزی که تو داری که مال اینجا نیست :)))
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan