مبارکا باشه ؛)

  • ۱۲:۱۰

با "چپ" می نویسم...

اما "راست"

امروز روز جهانی چپ دستان است ؛)


#خبرهای خوب

+ به مامان میگم: روزم رو تبریک نمیگی؟! دست چپش رو دراز میکنه و باهام دست میده و روبوسی میکنه، یه لحظه مات حرکتش میشم و هنگ می کنم، دست دادن با دست چپ! 

تبریک خیلی خاص و دل چسبی بود...

  • ۳۰۳
دیو مهربون
روزت مبارک ایشالله عزار سال چپ دست باشی:)
سپاس گزارم دیو مهربون ؛) 
هزار سال که زیاده به همون 80 سالش هم راضیم!!
آوو کادو
تبریک عرض میکنم :-)
مچکرم ؛)
Lady cyan ※※
^_________^
اره امروز روزشون بود
من که راستم اما چپ دستا کلا خاصن مبارک شون باشه
مرسی، خاصیم دیگه چه میشه کرد :دی
♫ شباهنگ
روزمون و روزتون مبااااااااااااااااارک :)
عه نسرین تو هم چپ دستی؟! ^-^ گفتم چقدر خاصی ها :دی 
روزت مبارک 
S҉A҉H҉A҉R҉ ....
روزت مبارک چپ دست عزیزم:)
فدای تو سحر مهربون :)
نفس نقره ای
ای جان چه باحال :))
:)) با حالی از خودتونه
ویار تکلم
با یه روز تاخیر روزتون مبارک...:)
مچکر با تاخیرش هم قبوله :)
چرا این فیلد نمیتواند خالی باشد....نکنه میخوام ناشناس بمونم
سلامتی همه بی معرفتا
کجایی بی معرفت؟
رفتی و دیگه نیومدی؟
ههععععییییی روزت که مبارک
ما احوالت رو زیاد میپرسیدیم اما مارو میپیچوندن که نمیدونیم و خبر نداریم و این صوبتا
حتی یکی دوبار گفتن تو چیکار به فلانی داری؟!
خلاصه که خیلی بی معرفتی
راستی . شناختی؟
چون بستم امکان ناشناس نظر دادن رو :)))
چرا اومدم ولی از یه جای دیگه!
مرسی واسه تبریکت :)
راضیم ازشون :))))
لحن کامنتت داد میزنه کی هستی :)))
مهربان
سلام
عجبا اینقدر تابلو ام یعنی؟
بقیه کامنتا رو نگاه کردم دیدم خیلی لحنم فرق داره. ولی اینکه بعد از این همه مدت یادت مونده لایک داره
خلاصه که با قدرت اومدم
سلام،
بیشتر از یکم :)) خوبه که آدم لحن منحصر به فرد داشته باشه که ؛)
خوش اومدی
فریبا
اِ روزت با تاخیر زیاد مبارک🙈
فدای تو بشم من :*
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan