بیایید اضغاث احلام نبینیم :|

  • ۰۰:۳۰

د: هوپ دیشب خوابت رو دیدم از صبح تا حالا جلوی چشممه!

ه: عه چی دیدی؟

د: خواب دیدم تو یه لباس عروس آبی پوشیده بودی... من یه لباس عروس سفید... چندتا دختر دیگه هم بودن که یادم نیست کیا بودن ولی لباسای مجلسی پوشیده بودن اونا! بعد یه سری در بود که باید از اینا رد میشدیم یه دنیای دیگه اونور در بود که نسبت به دنیای اینور در خیلی بهتر بود :دی

هوپ جونم نمیریم :)))

ه: چرا لباسم آبی بوده؟ :)) من عروس نبودم عروس مجلس تو بودی :))

د: نه لباس عروس بود ولی رنگش آبی بود! آخرش تو یکی از این سفرای جها.دی شهید میشیم :)))

ه: خوبه ک بهترین نوع مرگه ؛) حالا چرا ترسیدی؟ خوب بود عروس شی ک!

د: اخه عروس تو خواب همیشه معنی خوبی نمیده!

ه:وای :-/ بذار برم سرچ کنم،کی دیدی خوابو؟ بعد از نماز صب بود یا اول شب؟

د:نماز صبحم قضا شد بیدار نشدم :دی ولی از خواب که بیدار شد خوابم یادم بود :دی

دقیقه ای بعد...

ه: این لینکو ببین : لینک هول انداختی تو دلم :| میخای نریم ... ؟

د: ایشالا که خوابم چپه :دی

ه: ان شاالله... حالا اصلا بی خیال خوشگل شده بودیم یا ن؟ :)))

د: اره خیلی [قلب و بوسه!] لباس تو چرا آبی بود؟

ه: برا اینکه دعوامون نشه :))))  یه سوال! خوابات چند درصد تعبیر میشن؟

د: من روزایی که اندو داریم شبش خواب زیاد میبینم اکثرا تعبیری نداره :پی!

ه: خب خداروشکر... میتونه لباس من به این دلیل آبی بوده باشه که استقلالیم :دی با اینکه خوابت ترسناک بود ولی حس خوبی داشت...

د: اره تو خوابم نمیترسیدم ینی خواب ترسناکی نبود، بیشتر جالب بود برام :)) خلاصه که رستگار شدیم هوپ! :))

ه: ایشالا جاری میشیم اصن! تعبیرش اینه :))

د: ...

...

+بقیه مسائل منشوری بود سانسور شدن ؛))

+میگن برای اینکه از تعبیر خوابی جلوگیری کنین برای کسی تعریف نکنین، دنبال تعبیرش هم نرین و صدقه بدین... خب مثل اینکه ما فقط می تونیم الان صدقه بدیم ؛))

پس رفتیم و برنگشتیم و این وبلاگ آپ نشد دیگه، بدونین آره خلاصه :||

  • ۶۸۷
Eli .
دومادی درکار نبوده.پس جای نگرانی نیس :))
به همین که دوماد توی خوابش نبوده، دل خوش کردیم آخرش :))
نفس نقره ای
شام زیاد خورده بوده بابا نگران نباشین :))
اینم یه گزینه است! ولی وقتی شام زیاد بخوریم خواب های درهم برهم می بینیم ها، این کلا همه جزئیاتش یادش بود :|
bahar ...
لباس عروس ابی((((-: انشالله خیره
فکرشو بکن :||
ان شاالله
ree raa
انشالله که خیره :) ♥

ولی جدی هوپ جان ! استقلالی؟ از تو انتظار نداشتم اصلا :دی !: /
مچکرم ؛)
آرهههه مگه چشه؟! الان فقط اسمی استقلالیم، دیگه فوتبال نمی بینم خیلی!
امیر بهزادپور
چه جالب بود...انشاالله که خیره...
ممنون ان شاالله :)
مهربان
زنده ای دختر ؟
اینو دیگه دعوتمون کن
هنوز زنده ام! خودم هم ترسیدم میگم نکنه تو راه تصادف کنیم!
باشه :))) ولی من اول میام عروسی تو :))
امید
خب این که اصلا  از شاخه اصغاث احلام نبود
:(
پس از شاخه چی بود؟
مهربان
نامردم اگه دعوتت نکنم
نامردی اگه نیای !
تو زن بگیر، زهرا و فریبا رو برمیدارم میایم ؛)) نامردم اگه نیام!
مهربان
حله داداچ
منتها یه ده سالی باس صبر پیشه کنی
برو مینم اون موقع من پسرمو میخوام دوماد کنم ؛)
فریبا
ای بابا این جا چه خبره ؟من کجا دعوتم؟:))دو تاییتون باید منو دعوت کنین .الان کلی احساسات مادرانه دارم ولی سانسورشون میکنم:)
اینجور که پیش میره به نظر میرسه تو زودتر برای عروسی پسرت ما رو دعوت کنی :)))
فریبا
خودت رو هم درگیر تعبیر این خواب نکن به نظر من که تعبیری نداره :)
برگشتیم و خداروشکر سالمیم :))
برنا
سلام
انشا ا... که خوابتون خیر باشه
تن درست و شادمان باشید.
سلام، خوبی شما؟ :)
خیلی ممنون ان شاالله
به همچنین شما مهندس ؛)
فریبا
خخخخ پسر من هنوز دهنش بوی شیر میده .منظورم فرزندان مجازیم بود:))
می دونم ولی با روندی که ما در پیش گرفتیم همینی میشه که گفتم :))
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan