که یادت نیاد تولد من چند پاییزه؟

  • ۱۹:۴۰

هر وقت به نزدیکی چراغ قرمز میرسه، ناخودآگاه یاد اون حرفش میوفته که: توی لاین اول نایست، این لاین دیرتر بقیه جلو میره، بکش دست راست... بعضی وقت ها مقاومت میکنه و میره سمت چپ، ولی اکثرا به خودش میگه: با کی لجبازی می کنی؟!  و راهنمای راست رو میزنه...
+ بشنویم  ( هشدار: خطر دپسردگی! ):

+ با تشکر ویژه از آقا بهنام و دیگر دوستان! همسایه ها یاری کنین،تا من وبلاگ داری کنم ؛))
  • ۶۶۰
Behnam BN
ممنون ....
خواهش می کنم، شما هم سپاس!
ابو اسفنج بلاگفانی
تولد هرکس جزو حریم شخصی هر کس محسوب میشه.
به بقیه ربطی نداره.
درسته، ولی خب بعضی ها باید تاریخ تولدمون رو یادشون باشه، باید!
ابو اسفنج بلاگفانی
نخیر. تاریخ تولد مثل رمز گوشی میمونه.
:)))
یعنی بقیه براتون تولد نگرفتن تا حالا؟ ؛)
Behnam BN
ولی هیچ کس سال تولد منو حفظ نیست .... :(
عجبیه [شکلک متفکر]
ابو اسفنج بلاگفانی
نه. یه بار پونزده سالگی برام تولد گرفتن سه روز از خونه قهر کردم رفتم.
نزدیک بود سوژه ی خنده ی بچه های محل رو برای مدت یک سال فراهم کنم. شانسم گرفت کسی بو نبرد.
شوخی میکنین؟! :)))
من بهم تبریک نگن قهر میکنم میذارم میرم :))
Behnam BN
برای منم تولد گرفتن ولی من بهشون هرسال یاد آوری میکنم ....
اگه شما هم یه سال قهر کنین، از سال بعد یادشون میمونه :)))
Behnam BN
باید امتحان کنم ...
؛)
+ خواهش میکنم...
نفس نقره ای
عههه جوجه هاروووو ای جان
خیلی گوگولن نفس :**
منیر
سلام

منم همیشه انقد تولدم رو همه جا جار میزنم که کسی یادش نره!بعد یه هفته مونده به تولد سکوت میکنم ببینم کیا از آزمایش سربلند بیرون میان=)
من قبلا جار می زدم دیگه الان همه میدونن ؛))
اون سکوتت منو مرد :))
آبان ...
این آهنگ ....چقدر که گوشش دادم ...شاید حتی بیشتر خواجه امیری ...
اصلا جان میدهد برای گریه ...
فکر می کردم خودم رکورد دار گوش دادن به این آهنگم... 
دبه دبه اشک ریختم باهاش :(
ree raa
ربط کامنتای تولد و پست رو نگرفتم ! از همون عنوان متوجه شدن دوستان ؟:دی

^ـ^ دختر پاییزی ، مبارک باشششه
فکر کنم زدن دوستان جاده خاکی ؛) 

تولدم که خیلی وقت پیش بود، یادته که دختر پاییزی ؛)
Behnam BN
سلام چی شد ؟؟؟
آپلود نشد ؟؟

سلام، آپلود که شد ولی دقیقا عین موردی که خودم آپلود کردم میشه! :|
Behnam BN
از گالری آپلود کردی ؟؟؟😕
بلی!
مهربان
آهنگ بسیار نابی بود . تعداد تنفس م رو به صورت معنی داری کم کرد
عالیه این آهنگ...
دیگه داری نگرانم میکنی!  میخوای بیام واسطه شم؟ :دی
Omid
D:
-_-
Behnam BN
یافتم ....
یه راه حل پیدا کردم ....
اگه منو نویسنده وبلاگت کنی میتونم برات درستش کنم .....😊
نظرت چیه ....؟☺
نه بی خیال، ازین ببعد یا آهنگ نمی ذارم، یا اگه گذاشتم به صورت همون لینکش رو فقط میذارم، واجب نیست!
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan