I hate onions

  • ۱۱:۴۰
 عکس زیر نشون دهنده میزان علاقه ی قلبی من به پیازه! 

دو لایه دستکش بر دست-لاتکس و پلاستیکی- تا خدای نکرده دستم بعد از خرد کردن پیاز، بو نگیره! که اگه بو بگیره تا دو سه روز هر بار که دستم رو طرف بینی ام بگیرم، حالم بد میشه! مطمئنم اگه غذا پختن بدون پیاز خوشمزه می شد، سراغش رو اصلا و ابدا نمی گرفتم!!
خوشحالم که در این تنفر تنها نیستم: کلیک

+ این هم عکس جا نمازی که اکثرا روش نماز میخونم، پیش به سوی نماز جماعت وبلاگی! 

اون پارچه ی سبز، از حرمین کاظمین ه ^_^ 

+ حرف های زیادی برای گفتن دارم ولی نوشتنم نمیاد! شاعر میگه:
دل تنگم و با هیچ کسم میل سخن نیست...



  • ۴۷۷
را مگا
یک عاشق پیاز هستم:-)) ذر هرنوع و مدلی
من معروفم به دوست نداشتن پیاز در فامیل و دوست و آشنا ؛))
اَسی ...
خیلی ممنون که شرکت کردی ^_^
خواهش 
ممنون از ایده جالبت :)
Lady cyan ※※
:)))
پیاز رو اخه کدوم خانومی دوست داره؟
دوستان اشاره میکنن اقدس خانوم همسایه پشتی!!!!:دییی
نماز جماعت وبلاگی چه کار جالبی :)
من اطراف خودم کم ندیدم خانومایی که عاشقشن ؛))
اوهوم خیلی جالبه
نفس نقره ای
لاتکس :)))))
این لاتکس خودش یه هفته تلاش میخواد که بوش رو بشوره ببره که :|
نه بابا بچه ام لاتکس به این مظلومی! 

mahee
من خیلی پیاز دوس دارم. مخصوصا کنار غذا
چطور میتونی؟! -_- من نمیتونم تحمل کنم اصلا!
فآ --
دستات بوی پیاز بده سیب بخوری یا سیب زمینی سرخ کرده. عالیه!مخصوصا که یهویی متوجه بشی.
جانماز چه ایده قشنگی. مرسی از خالقش^-^
آره فوق العاده است حتی تصورش :-/
آره ؛)
مهربان
پیاز دوس نمیداری؟ مگه متاهلی ؟!!!! نمیزارن که ذهن آدم بسته بمونه
املت با پیاز مزه میده به نظر من که غذای بهشتی محسوب میشه
من قبلا اعتقادی به سجاده و جا نماز نداشتم. یه مهر تو اتاقم بودفقط ، ولی از وقتی گربه دار شدم و خونمون پر از موی گربه شده دیگه سجاده باید پهن کرد . واقعا چرا موی گربه نماز نداره؟
من از طفولیت دوست نداشتم، چیکار به متاهلی داره؟ :)))) اوخییییی چقدرم ذهنت طفلی بسته است... اوخیییی
اگه با پیاز پخته بشه قبول دارم ولی به صورت خام نه! 
پیشی داری؟! رو نکرده بودی، نمیدونم چرا ولی من از گربه هم چندشم میشه، فقط از دور جذابه، خیلی دور، خیلی خیلی دووور!
Behnam BN
شاعر شعر آخر محسن چاووشی نیست ؟؟؟
 پست با حالی بود ....👍👌
نه وحشی بافقیه
ممنون
منیر
Me too
تنکس گاد ؛))
مهربان
عارضم به خدمتتون که اون ذهن نبود دهن بود . غلط نقطه ای بود دیگه :دی
حالا بذار توضیح ندم ارتباط متاهلی و این صوبتارو
گربه ی من پیشی نیس ، خرسه !اینقدر غذا میخوره داره میترکه
در هر صورت من نظرم در موردت رو گفتم ؛)))))
مگه اصلا ارتباطی دارن؟! o.O
یه چیزی تو مایه های گارفیلد اومد تو ذهنم!
ree raa
پیاز -ـ- عکسشم خوب نیس حتی ، احساس کردم چشام سوخت :))
از عکس من؟! ؛))))
مِـــــهرسان ...
من وقتی از پیاز متنفر میشم که با سایز های بسیار بزرگ در هرنوع غذایی مشهوده
ینی حالم بهم میخوره ها
______
الان بیشتر فامیلا در جریان این موضوع هستن و اکثرا پیازو رنده میکنن
ولی واقعا مفیدِ و پدرِ چشماتو در میاره...اینقدر که اشک میریزی با خورد کردنش

مِـــــهرسان ...
من وقتی از پیاز متنفر میشم که با سایز های بسیار بزرگ در هرنوع غذایی مشهوده
ینی حالم بهم میخوره ها
______
الان بیشتر فامیلا در جریان این موضوع هستن و اکثرا پیازو رنده میکنن
ولی واقعا مفیدِ و پدرِ چشماتو در میاره...اینقدر که اشک میریزی با خورد کردنش

پیاز رنده شده هم تکنیک جالبیه منم وقتایی ک میخوام اصلا پیدا نباشه رنده میکنم...
فامیل های نزدیک وقتی سالاد شیرازی درست میکنن برای من جدا پیاز بهش نمیزنن ؛))
فریبا
آخه پیاز که خیلی خوبه .من بجز دوران کودکیم ،دیگه همش عاشق پیاز بودم .سیر هم ایضاً ! با جعفری بخوری بوش رو میگیره .بخور دخترم خاصیت داره:)
پیاز و سیر خام رو عمرا بخورم :))) حالا جالبه پیاز توی غذا رو میخورم ولی سیر بیش از حد توی غذا رو هم تحمل نمیتونم بکنم ؛))) 
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan