تر و تازه موندنِ گل واسه اشک شبنم هاست...

  • ۱۴:۳۸

کفش اسپرتام رو پوشیدم و در جواب مادرجان شکوه که اصرار می کرد ماشین ببر. گفتم: میخوام پیاده روی کنم. باد شدید میومد و من هندزفری به گوش، موبایل تو جیب مانتو، کارت تو جیب شلوار، توی مسیری بودم که تمام دوران راهنمایی و دبیرستان طی می کردم تا به ایستگاه اتوبوس برسم. چقدر وقت بود که این راه رو پیاده طی نکرده بودم؟ روسری و مانتوم رو گرفته بودم که باد نبره و عمیقا در این فکر بودم که قراره بعد از طرحم چی بشه؟ هدفم چیه؟ آینده ام چیه؟ باید بی خیالی طی کنم و مثل همیشه بسپارم به خودش؟ به نیمه راه رسیده بودم که یادم افتاد بعد از دوران مدرسه و ماشین دار شدنم هم، چندین بار تا اینجا پیاده اومدم و بعد سریع سوار ماشینش شدم. جلوتر رفتم. از سر کوچه ای که همیشه نیمه شعبان ها یه دیگ می ذارن و مردم رشته و نخود و لوبیا نذری اطرافش می ذارن هم گذشتم. در محلی که همون هفته ی اولِ پشتِ ماشین نشستنم، خیلی احمقانه تصادف کردم و زار زار اشک ریختم، کمی مکث کردم و بعد گذشتم. رو به روی سوپری نوشته بود: هزینه ی جشن نیمه شعبان امسال به سیل زدگان تخصیص می یابد. رفتم اون ور خیابون. وارد مغازه گل فروشی شدم

با لبخند به گل ها اشاره کردم: یه دسته گل بهاری بهم بدین


* عنوان ماه من از لیلا فروهر

** اگه خواننده ی دائمی اینجا باشین، احتمالا می دونین که نصف حرف های هر پستم توی آهنگیه که لینک کردم. 

  • ۳۸۷
آبان ...
زمان و مکان ثابت می مونند و خاطره ها عبور می کنند ..
من هروقت به خودم بخواهم حال بدهم یا برای خودم گل میخرم یا شیرینی خامه ای 
اوهوم آبان جانم :-)
تو کار بسیار خوبی میکنی چون خودتم گلی
آسـوکـآ آآ
عزیزم❤ چقدر قشنگ ❤
به پای قشنگی های شما نمیرسه ک
شارمین امیریان
چقدر حس و حالت عوض شده این روزها... 
درست مثل تو...
Zar
چقدر این حال خوب غریبت رو میفهمم..
و چقدر این غریبِ آشناست..
+و آدم یه روز به جایی که خاطراتش رو جا گذاشته برمیگرده...
و چقدر این حرکات یهویی که ادم گاهی برای خودش میزنه دوست داشتنی و قابل ستایشند:)
**هر دومون دعا کنیم تو هم جدا منم جدا!
حالم غریبه ولی بین بد و خوب نوسان داره و تلاشم اینه بیشتر توی اوج باشه...
+ اوهوم و می بینه از این خاطرات گذر کرده.
تو هم جدا منم جدااا
فتل فتلیان
پستتون چقدر حال خوب داشت 
امیدوارم همیشه اینجوری باشید 
گل خیلی حس خوب و سرزندگی و شادابی به ادم میده ، خیلی دوست دارم هر روز گل بخرم و گلیم گل دون دور و برم باشه ولی فعلا شرایطش نیست☹
ایشالا حال دل همه خوب باشه.
واسه انرژی محیط خیلی خوبه ایشالا شرایطش جور بشه واستون
پا ییز
زمان و مکان ثابت می مونن و فقط خاطره ها عبور می کنن 
:( 
و ما در گذر ازین خاطرات عوض میشیم...
ام اسی خوشبخت
زندگی شاید همین باشد, بالا, پایین. همین.
همین...
پا ییز
ای داد بیداد 
ای داد بیداد 
که فقط پیر میشیم 
نه بزرگ تر میشیم...
چرا شما آدرس وبلاگتون نمایش داده نمیشه؟
مهربانو
چه نوشته ی کوتاه و خوبی بود عزیزم ... چه حال خوبی و چه حال خوبتری از دیدن عبارت" هزینه ی جشن به نفع سیلزدگان..." 

انگار مروری برکل زندگی داشتی ..غصه برای  اون تصادف ماشین الان چه بیهوده به نظر میاد ولی اون موقع واقعا بابتش غصه خوردی و چه زیاد از این غصه ها تو زندگی می خوریم . 

عااالی بود نازنین .. گل به وجود گلت خیلی میاد .. 
مرسی مهربانوی مهربانم :-**

واقعا توی این مسیر تقریبا یک کیلومتری تمام این جریانات و خاطرات واسم مرور شد...
گل شمایی😍
abolfazl maleki
سلام. وبلاگتون خیلی قشنگه.
موفق باشید.
سلام
خیلی ممنون
سایه نویس
ادم ها و کوچه ها و خاطره ها...
انگار هر کاری کنی و هر جا بری، باز یه روز، یه جا، یه خاطره خفتت میکنه
کاش همیشه خاطرات خوب خفتمون میکردن!
صبا
قبل از خوندن متن گل رو دیدم فک کردم ازدواج کردی:))
من و ازدواج؟
نه بابا :-))
صبح
سلام حس و حال خوبی داشت پستتون. زندگیتون همیشه مثل بهار زیبا باشه
سلام 
مرسی آخه حال خودم هم خوب بود موقع نوشتنش...

صبح
هرچقدر هم روزها برامون سخت و بد بگذره روز ولادت امام زمان خیلی حس خوبی بهمون منتقل میشه. یه حال خوب. 
موافقم کاملا
سلام
سلام
سلام!!!
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan