گل کلم ماچ به کله ات!

  • ۱۵:۳۶

به نظرم یکی از آیتم های شغل خوب و رضایت بخش اینه که طرف هر وقت هوس کرد بتونه با ناهارش ترشی بخوره. نه مثل من باشه که از ترس اینکه بالای سر مریض یه لحظه ماسکم رو بردارم، بوی سیر به مشامش بخوره و پیش خودش بگه: یعنی دندون پزشکه خیر سرش؟! با هوسم مبارزه می کنم و فقط روزای تعطیل ترشی می خورم! 

البته اینکه انقدر حساسم و فکر میکنم مسواک زدن و آدامس خوردن هم بو رو کاملا از بین نمی بره؛ می تونه مربوط به یک خاطره ی دوران بچگیم باشه که دهان دندونپزشکی که پیشش می رفتم بوی کله پاچه می داد و دلم می خواست با مشت بزنم توی دهانش ولی تقوای الهی پیشه می کردم!

  • ۴۱۰
آبان ...
امروز اینقدر یادت بودم 
رفتم دو تا دندان عقل کشیدم 
بعد با خودم گفتم وای هوپ  با اون دست های ظریف چطوری دندون میکشه ..
سیرم هم نمی خورم ..نه اینکه دوست نداشته باشم ولی کلا علاقه خاصی ندارم ...فقط شمال میچسبه اونم با ماهی سفید و هوای شرجی ..
دو تا رو با هم؟ اگه کشیدن بوده و جراحی نداشته که زودی خوب میشی ایشالا. ولی اگه با جراحی خارجش کردی، شب خوب و کم دردی رو آرزومندم واست! :-)))
از اتفاق دیشب یه زن با درد شدید اومد، از دندون عقلش بود. عکس گرفتم گفتم بخواب سریع بکشم. دستیاره باورش نمیشد میگفت بذارین فلان روز بیاد فلان دکتر بکشه، گفتم راحت میکشم. دو دقیقه ای کشیدم! 😁💪🏼
منم سیر دوست ندارم. فقط گل کلم و هویج! ولی خب بالاخره توی ترشی سیره و بوش خیلی زیاده!
پا ییز
😝😝😖😖
چیه خب؟ :-)))))
پا ییز
بوی کله پاچه دیگه :/ 
آهان راحت باش :-)))
دچارِ فیش‌نگار
من که از وقتی دراز می کشم چشم و گوشم رو می بندم :) یادم باشه زین پس دماغم رو هم بگیرم
:-|
خب مگه تا قبل از این بوی بدی احساس کردین؟!
دچارِ فیش‌نگار
من که از وقتی دراز می کشم چشم و گوشم رو می بندم :) یادم باشه زین پس دماغم رو هم بگیرم
ماهی کوچولوی قرمز
خب گل کلم و هویج زیاد بو ندارند خصوصا که شما ماسک هم میزنی خانم دکتر😉😊   حالا اگه هم احساس کردی که بو میده بازم میتونی دو قاشق ادکلن میل کنی 😁😄
واسه کسی که نخورده باز هم بو داره و اذیت کننده است به نظرم...
ادکلن بزنم تو دهانم؟ :-)))
**هِلِناز **
ولی من سیر حتی میخورم 
و واقعا فرداش دهنم بو نمیده ! 
قشنگ چند بار مسواک 
روی زبونمم میکشم 
بعد برگ تازه ی نعنا میخورم 
و البته اگر مثلا کشیک باشم نمیخورم مثلا برا نهار  ! چون ی مقدار هم بو از معده میزنه بالا ! ولی تا فردای اون روز دیگه اون بو نمیاد ‌..‌
خب آره میگم ک منم روز تعطیل میخورم فقط، چون هر چقدر هم دهانت رو تمیز کنی معده رو کاری نمیشه بکنی :-))))

معلوم الحال
بخورید بابا :)
اینهمه بوی دهن مریضا به مشام شما خورد. یه بارم شما سیر ترشی بتراوید تو صورتشون :-)
عالی بود :-)))
بهترین کامنت
آبان ...
نه جراحی نداشت 
دوتا را باهم 
به نسبت سری قبل بهترم ....دیگه تمام شد دندون عقل هام ...اخیش 
چرا من فکر کردم خیلی زور می خواهد کشیدن دندون عقل ...البته این دکتره هم تند کشید  ولی احساس کردم خیلی زور وارد کرد ...

پس بذار این شوخی بی مزه رو با تو هم بکنم: بی عقل شدی رفت؟! خدا به دادمون برسه!!
بستگی زیادی داره به ریشه اش. یک سری هاشون انقدر عجیب غریبن که فقط با تکه تکه کردن دندون باید خارجش کنی ولی بعضی هاشون از کشیدن دندون های دیگه راحت ترن.
اریانه
خب ، ما روش باحالی داریم، دونوع ترشی داریم ، یکی با حضور سیر برای ایم تعطیل ، یکی دیگه بدون سیر برای روزهای کاری و هفته، خیلی مورد قبول واقع میشه، شدیدا پیشنهاد میشه
آخه ترشی بدون سیر و موسیر طعمش خیلی جالب نمیشه که!
دچارِ فیش‌نگار
دقت نمی کردم :)
بازم دقت نکنین بذارین راحت باشن
گل چت
تقوای الهی خخخ
جالب بود موفق باشید
مرسی به همچنین
گندم بانو
بیمارای شهر طرحیت بهتر بودنا!!! این جدیدا خیلی خاطره نمی‌آفرینن چرا؟!!! :)))


آره خدایی اونا بیشتر ماجرا آفرین بودن. البته یه پست در دست اقدام دارم. هی تنبلی می کنم نمی نویسم
اریانه
شاید جالب نشه ترشی، ولی میشه فلفلشو زیاد کرد ، این به اون در، بازم اگه جالب نشه ، بهتر از اینکه کلا نباشه ، ترشی باید باشه در هر صورتی ، حتی اگه جالب نباشه
اممم... باید یه بار درست کنم ببینم چه طعمی میشه، فوقش دوست نداشتم سیر اضافه میکنم.
مرسی از راهنمایی
مهربانو
هوپی باتقوااای من :))
اصلا به سختیای شغلت از این زاویه نگاه نکرده بودم 
تفففف به ریا :-)))
هعیییییی هعییییی :-(  در حسرت ترشی ماندگانیم
مهربان
به این فکر کن که اگه از سینگلی دربیای دیگه روز تعطیل هم نمیتونی ترشی بزنی. اول داستانه تازه. آیکن لبخند شیطانی
من میخورم و خب چون فاصله ی مطمئنه رو با بیمارانم رعایت میکنم نگران همچین چیزی نیستم
دندونپزشک ها هم نباید نگران همچین مسئله ای باشن
مگه اونایی که سر بیمارانشون رو در آغوش میگیرن که بگذریم
پروفسور! یه کاری می کنم اونم ترشی بخوره چی فکر کردی؟! ولی اون باید پیاز نخوره وگرنه نزدیک من نشه! :-/
آخه شما اصن مریض داخل نشده نسخه رو نوشتین دادین دستشون! مردم که زیر دستت نمیان!
خیلی خبیثیا!
** سیلاک **
شما ترشی و سیر رو بخور بزار یه ذره دیگرانم تقوا پیشه کنن :)))) تمام لذت زندگی تو همون سیر و ترشی خوردنشه ^__^
به خاطر شغلم واقعا نمیشه :-( 
ولی بچه ها توصیه هایی کردن، احتمالا عمل کنم بهشون
زهرا
خیییییییلى وقته میخونمتون. ولى اولین باره نظر میذارم.
من همین دیروز رفته بودم دندونپزشکى. خانم دکتر موقع کار خصوصا اون آخراش که داشت دندونم رو پر مى کرد دستشون رو گذاشته بودن روى صورتم و قشنگ از بوى دستکششون( لاتکس میگن فکر کنم) حالت تهوع گرفته بودم و خدا خدا میکردم دستشون رو از روى صورتم بر دارن.واقعا خیلى بد بود.
دیگه ببینید فقط بوى بد دهن نیست این  مورد ها هم هست.
مرسی که روشن شدین ولی بهتره اسمتون رو برای نظر دادن عوض کنین چون دو نفر دیگه هم با این اسم نظر میدن قاطی میشین! 
تجربه مریضی که از بوی لاتکس حالش به هم بخوره رو داشتم!! 
محدثه
اخ دندون پزشکی... یعنی چنان میترسم که نگووووو... دختر گنده
دختر گنده رو خوب اومدی! بعضی وقتا منم به بعضی مریضام میگم :-))))
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan