زنگ تفریح! ( تا اینو جواب میدین پست شب رو می نویسم، من کوتاه بیا نیستم! )

  • ۱۵:۳۳

شرلوک هلمز در خیابان‌ها قدم می‌زد. صبح هنگام دید مردم زیادی جمع شده‌اند. آنها دور بدن یک زن مرده حلقه زده بودند. آن زن را بازرسی کرد و یک کیف پول یافت. اسمش آنا بود. با همسر زن تماس گرفت. شوهرش گوشی را برداشت و شرلوک گفت همسرت مرده. شوهرش گفت امکان نداره. شرلوک گفت لطفا بیاین اینجا و مرگشو تایید کنین. شوهرش گفت باشه و تلفنو قطع کرد. بعد از ده دقیقه شوهر آمد و جسد را دید و شروع به گریه کردن کرد. شرلوک به افسر پلیس نگاه کرد و گفت بازداشتش کنید. او قاتل است.

چرا؟

+ به پیشنهاد دردانه

  • ۳۸۲
Dark. MH

چون آدرس نداشت D:

آفرین
saba dabs

آدرس نداده گفته بیا اینجا اونم اومده

احسنت
yasna sadat

چون ادرس نپرسید مکان جنازه رو بلد بود؟

صد باریکلا
گابـ ـریئل

چون گفت بیا مرگش رو تایید کن و اون گفت باشه و تلفنو قطع کرد؟:/

خب بقیه اش؟! :-/
سارا

احتمالا به خاطر اینکه بدون اینکه آدرسی به مرد بده، خودش به خط مستقیم بر سر صحنه جنایت حاضر شده

هزار آفرین
simu lator

آدرسو نپرسید؟!

بلی پسرم
رومی زنگی

هیچ وقت قادر به حل کردن معماهای پلیسی نیستم :(

اعتراف میکنم خودم کلی فکر کردم نتونستم رفتم به دردانه گفتم جوابو بگو! :-))))
Samira

ادرس نداده اومد محل قتل!

دقیقا
chefft.blog.ir 💞💕

خب آدرس نداده بود بهش 😬

خب آفرین
پرسا

چون بهش آدرس رو نداده بودش و اومد پای جنازه با این حال

براوو
پا ییز

چون آن مرد، آدرسی از شرلوک هلمز نگرفته بود 

تبارکلا نقطه.
محمدمهدی یوسفی

چون ادرس رو نپرسیده بوده

احسنتم برادر
هالی هیمنه

احتمالاً چون این‌قدر مضطرب و پریشان بوده که متوجه نشده آدرسِ محلِ قتل رو بهش ندادن و مستقیم پا شده رفته اونجا!

مرسی که به حالات روحی قاتل دقت کردی
1900 __

چون نگفته بود اینجا کجاست و شوهره ار کجا میدونست کجا باید بیاد؟

درسته!
بانوی عاشق

چون وقتی تلفنی بهش گفته بود گریه ش نگرفته بود

خونسرد بوده

وقتی دیده فیلم بازی کرده و اشک ریخته

عااااشق حدستم، کلی خندیدم
گندم بانو

شاید چون شوهره شوکه نشده از اینکه گوشی زنشو یکی دیگه جواب داده!

یا شاید چون زود رسیده!

یا شاید چون " مرد که گریه نمیکنه"!!! پس فیلم بازی کرده!

و یا شاید چون همیشه مردا زناشونو میکشن! :////

شایدم چون تا جسدو دید شروع به گریه کرد و فک نکرد ممکنه زنده باشه...

شایدم الکی شرلوک فقط میخواسته تریپ بیاد و مرد بنده خدا کلا بی‌تقصیر بوده!!! :))

به جواب تو بیشتر خندیدم گندم بیا لپتو بکشم!
تو هم اعتراف کن مثل من خنگی :-)))
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

به شوهرش که آدرس نداده بود! اون از کجا میدونست باید کجا بیاد؟!

و این چنین معما حل گشت!
کیمیا

بدون پرسیدن آدرس میدونست کجا باید بیاد....

 

زنده باد پست روزانه(ایموجی مشت گره کرده)

تو رو تحسین و تشویق نمیکنم دختر بد!
زنده باد بعدیشم اومد تازه :-)))
کیمیا

وجدانم درد میکنه عاغا...

من قبلا اینو شنیده بودم... خودم حلش نکردم...

منم واسه همین بهت کارت صد افرین ندادم! :-))
سلام

چون شرلوک گفته بیا "اینجا"، ولى نگفته کجا، ولى شوهرِ مرحومه رفته دقیقا همونجا (محل قتل) ؟!

یس یو سالو ایت
تسنیم ‌‌

زیرا شرلوک آدرس را به مرد نداده بود :))

زیرایت درست است!

( یعنی تحسین برانگیزه به هر کی یه طور جواب دادم! خدایا می بینی این حجم بیکاریم رو؟ نت رو وصل کن خب! بندگانت ( جناب الف جیم) نمیدونن چطوری وصل میشه!)
roya

من چند بار خوندم بازم نفهیدم چرا :| بنظرم این حجم از باهوشیِ همه عجیبه،اینا همشون قبلا شنیده بودن این معما رو :))

منم انقدر بهم برخورد بستم نظرات رو دیگه! :-///
فقط خودم و خودت و گندم و بانوی عاشق خنگیم لابد!
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan