شیطونه میگه مجموعه " هوپ و بیماران" رو براشون بفرستم!

  • ۱۲:۵۴

پیامک اومده برام:

راوی لحظه های شفا باشید در نخستین جشنواره روایت زندگی حرفه‌ای جامعه پزشکی.

ارسال آثار تا 15 آذرماه 

اطلاعات بیشتر و شرکت در برنامه در سایت سازمان نظام پزشکی ایران


+ شاید بگین چرا نمی نویسی؟ باید بگم تهی شده مغزم از هر موضوع! از وقتی نت وصل شده و خبرها رو دیدم، مودم اومده پایین. از قدیم گفتن بی خبری، خوش خبری...

  • ۴۰۳
دُردانه ⠀

آره همینا رو بفرست. اگه مسابقه باشه اول میشی حتماً

باید برم ببینم شرایطش چیه اصلا. می ترسم وبلاگم لو بره آخه!
پا ییز

فکر نکنم شیطونه باشه اتفاقا 

بفرست باحالند 

جدی؟ فرشته مهربون میگه یعنی؟
میم

بفرست.

نشون می‌ده یه پزشک خوش‌اخلاقین.

بداخلاقیامو ننوشتم پس که اینطور فکر میکنین
دُردانه ⠀

اولا کی حال و حوصله و وقت داره بیاد بگرده ببینه این داستانا رو کی کجا نوشته. مقاله‌شم نمی‌گردن چه برسه خاطره. ثانیا قسمت جست‌وجوی گوگل وبلاگتو بببند. فید رو نه ها. فید برای اینه که اینوریدر بگه پست گذاشتی.

شاااید یکی باشه حوصلشو داشته باشه یا خاموش اینجا رو بخونه و بعد ببینه عه آشنای منه! 
خیلی وقته بستم قسمت جستجو و اون قسمتی که نمیذاره سایت ها مطالبم رو بزنن تو سایتشون
پا ییز

به نظرم فکر خوبی هست، باور کن بعضی ماجراهات واقعا قشنگ هستن

باید بشینم نگاه کنم ببینم کدوم ماجراهام ارزش شرح و بسط و فرستادن رو دارن. 
من

نت من هنوز وصل نشده؟چه خبرایی شده مگه؟

همون تعداد زیاد کشته ها، ناامیدی همه مردم کشور، کلیپ های حوادث، کلیپ حسن آقامیری و ...
نرگس بیانستان

از دو تا کامنت اول چیزی دستگیرم نشد ولی میتونی موقع ارسال آثار (از تاریخ اخرین مهلت ارسال) وب ات رو از دسترس خارج کنی مثلا ده روز. 😶

ولی خدایی اش نکن این کارو ظلم به وبلاگت

 

+خود گویم و خود خندم و خود مرد هنرمندم 😐😐😐

نه اگه بخوام شرکت کنم کاری که شیاهنگ گفت رو میکنم ( که قبلا انجام دادم!)

+ 😪
فامس

سلام

 خانم دکتر عزیز چطوری؟؟

اره  بفرست... واقعا  اول  میشی...

به جای  هوپ  یه  اسمی  دیگه  بذار نتونن پیدا کنن .... :)

 

یه  پیشنهاد  برای  پست  بعد  بدم

فانتزی شما درمورد  من

بیشتر  جنبه ی سرگرمی داره:)

سلام
مرسی عزیزم
آخه رفتم چک کردم دیدم بیشتر منظورشون ویدئو و عکسه. البته یه قسمت ورد هم داشت. حالا باید بررسی کنم ببینم موضوع به درد بخور دارم اصلا؟ 

در مورد تو؟! 
مانته نیا

دقیقا، بی خبری خوش خبری

خیلی حالم گرفتس خیلی
فامس

اها  حالا  یه شانسه امتحانش کنه...

منظور خودت  بود...

 

شاید امتحان کنم ولی خیلی تو فکرش نیستم.
اون فانتزیم واقعا منظورت رو متوجه نمیشم! 

در مورد خصوصیت: مرسی عزیزم، بخاطر شرایط کلی جامعه مون حالم گرفتس، چاره ای جز اینکه خودمون حالمون رو خوب کنیم نداریم، کسی به فکر ماست مگه؟
صخره نورد

اگه احتمال لو رفتن وبلاگ هست نفرستید, شما برنده بشید, ما بی هوپ؟ عادلانه نیست :دی

بی حکمت نیست که همچین ضرب المثلی ساختن! اینجا همیشه بی خبری, خوش خبری بوده!

اصلا فکر نمیکنم خاطراتم شرایط مسابقشون رو داشته باشه از طرفی حوصلش رو زیاد ندارم!
:-**

کاملا :-(
نرگس بیانستان

والا همچین خرابه هم نیست😂😂😂

 

بعدم از قدیم گفتن هر گلی یه بویی داره(ایکون چشم هیز)

 

 

+یعنی یکی به من چنین چیزایی بگه با پشت دست میکوبونم تو دهنش یکی از‌من بخوره یکی از دیواز 

خو بخوای بیای سمت من خونه شوهرت دور از جون خراب میشه! :-)))
هیز دوست ندارما

+ من ام
فامس

خواهش

 قربون دهنت  دقیقا  منظورم  همین  بود مگه  کسی هم  به  فکر  ماست...

این جامعه خیلی  وقته  دیگه مردمشو فراموش کرده....

منظورم اینکه شما  یه پست بذار  به عنوان  اینکه  فانتزی  شما درباره ی  هوپ  چیست...

‌البته  اینو از  این  لحاظ گفتم  تا  یکم بچه ها  سر گرمش..:))

 

هیش کی نیس به فکر ما حقیقتا
مثلا خودت اینجا یکی دو موردشو بگو ببینم دقیقا منظورت چیه تا برنامشو بریزم!
خانوم لبخند

باور کن با ماجراهای هوپ و بیماران برنده میشی:دی

اگه شرکت کنم که فکر نمیکنم! 
فامس

بی خیال... کلا یادم بود چی بگم همون. روزیادم رفت... 

خب :-))
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan