به چی؟

  • ۱۸:۰۸

  • ۵۶۰
امین ستایی

فوق العاده

-_-
دچارِ فیش‌نگار

:)))

به کامنت بالایی خندیدین؟! 
دچارِ فیش‌نگار

ن عامو به عکس خندیدم :) با اون هوپ درونت

خنده نداره، تامل داره
آبان ...

امید 

فعلا که تو بن بست یاس  و نا امیدی گیر افتادیم هوپ ..

بن بست...
آره این کوچه نیست این روزها
دُردانه ⠀

مرا هزار امید است و هر هزار تویی

واقعا؟! همه ی امیدت اونه؟ این روزها خیلی به امید و معنیش و اینکه به چی یا کی میتونم امید داشته باشم فکر میکنم
صخره نورد

آدمها تو بدترین شرایط هم به آینده بهتر امیدوارن. آدم چاره دیگه ای نداره!

چاره ای نداریم ولی امید هم نذاشت/ن برامون
کژال ..

چیشده که درون هوپ، بی هوپی بیداد میکنه؟ 

دلیل اصلیش رو که نپرس ولی حال بد این روزهام چند فاکتوریه.
دُردانه ⠀

بالاخره امید، داشتنش از نداشتنش بهتره

قوی باش رفیق

امید فقط تو رو صبورتر میکنه، واقعیت رو تغییر نمیده، هوم؟
چشممممم بازم قوی تر میشم :-*
آرزو ﴿ッ﴾

امیدوارم فاکتورهای حال بد هوپ‌مون، دونه‌دونه از دلش برن بیرون و روزنه‌های امید جاشون رو پر کنن :)

امیدوارم واقعا بشم اون هوپ علی بی غمی که سرشار بود از انرژی
مرسی عزیزم :-*
شیوا

شاید فقط امید به خودم :)

منم اکثرا امیدم به خودمه ولی بعضی وقتا هوپ درونم کم میاره
غلامرضا ...

سلام...

امیدی نمونده خواهرم.

مقاوم پذیر و پایدار مجانبی سرتاسری باشید.

یاعلی

سلام
پایدار مجانبی سرتاسری یعنی چی؟ :-)
واران ..

سلام

بغضم گرفت و الانم اشکم  از گوشه ی چشمم دراومد :((

ولی توکلم بخدا هنوز تو ته ته دلم مونده .

 

 

ایشالا اندکی صبر سحرمون نزدیک میشه .

 

سلام
همممم( این رو آه از ته دل بخون...)
خدا... این روزا کمی تا قسمتی دلگیرم ازش
ایشالا
غلامرضا ...

سلام...

به زبان ساده یعنی هیچ چیزی نمیتونه شما رو ناپایدار کنه.

یاعلی

سلام دوباره
آهان که اینطور! ایشالا اینطور بشم
مرسی
فامس

سلام 

به امید رسیدن به هدف هام  هر چند سخت

....

امید به اینکه  آفتاب طلوع خواهد...

سلام
خوبه که هدف برای زندگی داشته باشیم.
مشکل اینه هدف اصلیم رو گم کردم و به اهداف کوچیک دل بستم.
راتا

آه... 

به همه چی و هیچی...!

به همه چی و هیچی
...

شارمین امیریان

"امید فقط صبورترت میکنه، واقعیت رو تغییر نمیده"

و ناامیدی نه تنها واقعیت رو تغییر نمیده، که بی صبرتر و غمگین ترت می کنه.

 

نبینمت اینجوری رفیق 😘

کاملا درست میگی
میام دایرکتت الان :-))
لیلی

ای کاش بد نشود اخر این قصه ی بد ....

 

ای کاش :-(
موژان

 

بعد ۲۴ ساعت نخوابیدن وب گردی میکنم یه همچین موجود خطرناکی ام من :/

دلم نیومد اینو ننویسم برات و برم

میگن تو وصیت نامه لویی پاستور چنین چیزی اومده که:

در هر حرفه و شغلی که هستید نه اجازه دهید که به بدبینی های بی حاصل الوده شوید نه بگذارید که بعضی لحظات تاسف بار که برای هر ملتی پیش می اید شما را به یاس و ناامیدی بکشاند.در ارامش حاکم بر ازمایشگاه ها و کتابخانه هایتان زندگی کنید.

کشیک اینترنی هستی الان؟
آرامش حاکم در کلینیک ها و کتابخونه ی قشنگم...
مرسی عزیزم
معلوم الحال

چه قِشَنگ :)

 

این کوچه ی شماست خانم دکتر امیدوار؟ 

خعلی قِشنگه...
کاش بود اونوقت هر روز که چشمم بهش میوفتاد امید توی دلم میجوشید
سالار سپهری

امید با آرزو،هدف و آرمان و میزان دستیابی به آنها و محقق شدن آنها به واسطه طرح و برنامه ی قابل اجرا، ارتباط تنگاتنگ دارد. وقتی آینده مطلوب ساخته نمی شود،سایه ناامیدی خود را نشان می دهد.

این همه که گفته شد، با "تدبیر" معنی می یابد ؛ اما حقیقتی نیز به نام " تقدیر" وجود دارد که یا تدبیر صورت گرفته را بر هم می زند و یا با آن همسو و آن را غنی تر می نماید.

در مجموع امید و ناامیدی بیش از آنکه یک پدیده عینی باشد، یه کیفیت ذهنی است. دلیل این مدعا هم این است که دریافت انسان ها از رویدادهای یکسان و بروز واکنش های امیدوارانه و ناامیدانه مشابه نیست.رویدادی که ذهن یکی را خراشیده و ناامیدی را در او زنده کرده، هیچ تاثیرمنفی بر ذهن دیگری نداشته  و حتی آن دیگر(نفر سوم) از آن بارقه های امید و روشنایی چیده است!!

چقدر سخت می نویسین! :-)) شغل و رشتتون چیه جسارتا؟!
چند بار خوندم تا درک کنم چی نوشتین. 
در هر صورت مرسی
حامد سپهر

خلاقیت نقاش تو حلقم:))

خعلی خوبه این عکس
حامد سپهر

امید به اینکه روزی از فکر کردن به این ناامیدیا خنده ت میگیره

یعنی میشه؟!
Twinkle

پُریم از ناامیدی ولی مجبوریم ب امیدداشتن...

مجبوریم به هوپ بودن
هانیه

می خواستم بنویسم.به هیچی ولی دیدم با وجود خدا بی انصافیه بگم به هیچی امیدم به خدا هست

خدا...
امیدمون به خدا
سالار سپهری

نظامی در خمسه و درداستان لیلی مجنون از زبان پدر مجنون به مجنون چنین می گوید:

نومید مشو ز چاره جستن

کز دانه شگفت نیست رستن

کاری که نه زو امیدداری

باشد سبب امیدواری

در نومیدی بسی امید است

پایان شب سیه سپید است

پایان شب سیه سپید است ان شاالله
دُردانه ⠀
انقدر خوب بود که باید بشینم یه پست در موردش بنویسم.
مرسی
ترویج و انتشار معارف مهدوی

خدا نگذره از اونایی که مردم رو نا امید کردن.

(اللهم عجل لولیک الفرج)

ایشالا
زهرا

به چی؟؟!! به هیچی

کوچه بن بسته هوپ جان

کاش کوچه شلوغی بشه
x

از هوپ فروشی هوپ بخرید

هوپ فروشی داره خودشو بازسازی میکنه
اریانه

هوپ،بهتر شدی؟

بهترم عزیزم
فیکوس لیراتا

کافکا میگه

آه چقدر امید ، دریا دریا امید ... اما نه برای ما

پس برای کی؟
اقای ‌ میم

امید به زندگی

ایشالا که داشته باشیم
فتل فتلیان

واقعا قابل تامل هست ! و بسی جالب

چی؟
فتل فتلیان

ایدش و کارش برام جالب بود 

آهان ازون نظر! بله خیلی جالبه
mavi

یه جایی یکی می‌گفت من امیدم از ناامیدی محضه. 

منم تو همچین شرایطی‌ام،

امیدی نه تنها به بهبود ندارم، بلکه آماده‌ام که اوضاع بدتر شه‌. یعنی منطق میگه سیر اوضاع جامعه و کشورمون قاعدتا سیر مثبتی نیست.

ناامیدیمو پذیرفتم و دارم باهاش زندگی می‌کنم. همین. 

این راجع به بعد کلان بود البته،

تو زندگی فردی هم دائما در حال نوسان و بالا پایین شدنم، ولی یه اندک امیدی هنوز دارم برای زندگی فردیم. 

من هم دقیقا همینم mavi جان :-)
فامس

سلام

 هوپ‌ جانم  خوبی؟؟

سلام عزیزم خوبم، هی میخوام پست بنویسم نمی رسم همش خسته ام :-))
اریانه

ببین هوپ،یه پست گذاشته بودی ،فکر کنم عنوانش صد سال اولش سخته بود،اونجا کامنت دادم،خودم تو اوج دپ بودم،یادمه نوشته بودم،هی هدفای کوتاه مدت الکی واسه خودمون میزاریم ،هی الکی دنبالش میدوییم تا بگیم مثل بقیه ایم،الان که از اون حال در اومدمم ،بازم وقتی فکر میکنم واقعا همینه://////

هدف بزرگ چیه واقعا؟وجود داره اصلا؟هدف واقعی چی؟

میدونی فکر کنم ما ها داریم زندگیو سخت میگیریم،اونم خیلی،جدا بشینی فکر کنی،خیلی جا ها تهش باگ داره،یه خب که چی ملس باید گفت:////

من واسه خودم امید و هدف تعیین نمیکنم،اینده نگری خوبه ،این که ادم بدونه 20 ساله دیگه از خودشو زندگیش چی میخواد،ولی در حدخیلی کم،فهمیدم هیچی بهتر از در لحظه زندگی کردن نیست،هیچی بهتر از این نیست به حال خوب خودت امید داشته باشی،هیچی بهتر از این نیست تکیه اتخودتو خدا باشه،این جوری هی تو یه سیکل معیوب نمیری،هی نمیگی ،اگه اون نباشه،اگه اون جوری شه،اگه این جوری شه،:))

من بینهایت ایده ال گرا و اینده نگرم،ولی میدونی اینا زیاد از حدش چی میشه؟باعث میشه زندگی که خودش سخت هست واست سخت تر بشه،هی فکر کنی ،هی معادله ،هی برنامه،چراااا؟خودش پیچیدست و طاقت فرسا ،ما سخترش نکنیم ،نه؟

بیا فکر نکن زیاد،بیا فقط از اون رسیدن به هدفای کوتا مدت لذت ببر،بیا از اینکه رسیدی به هدفای گذشتت و ایده ال اومدی جلو لذت ببر،شاید خیلیا میگن مهربان خیلی وبش ادمو ناامید میکنه،هی تو کامنتا ایراد میگیرن،ولی یه چیز خیلی باحال میگه،واقعا من یکی که خوشم میاد،میگه دوست ندارم برگردم عقب،تاحالا هرچی اومدم جلو بهترین خودم بودم و ناراضی نیستم،بیا تو  هم هدف واقعیتو این بزار،که اگه 20 سال بعد به امروزت نگاه کردی ،بگی من درست اومدم،بیا امیدوار باش که از خودت راضی باشی ،همین فقط،سختش نکن هوپ،تو قوی هستی 

 

:-)
من هیچ وقت هدف بلندمدت نمیتونستم واسه خودم بذارم، همیشه اهدافم کوتاه مدت بوده. الان باز هم هدف واسه رسیدن تعیین کردم ولی ترسم از بعدشه که چی رو هدف کنم. بی خیال چو فردا شود فکر فردا کنیم.
ایده ال گری خیلی وقتا من رو اذیت کرده ولی عادت کردم بهش.
فامس

خداروشکر .. برات بهترین حال رو  دعا می کنم..

امیدوارم هدف اصلی رو هم پیدا کنی مسیر هدف کوچیک رو دنبال کن به بزرگه میرسی😘

خسته نباشی عزیزم...

اخرش فکر کنم یه رگت برا شیراز باشه خودم اهل اونجام...:)) شهرو ستاره بارونش کن..

هدف اصلیم رو واقعا نمیدونم چیه. فعلا با همین اهداف کوچیکم سرگرمم. 
فدایت عزیزم :-*
نه بابا کجام به اونجایی ها میخوره؟ :-)) تمرکز ذهن ندارم واسه همین نمیتونم پست بنویسم
فامس

و بگم  برام مهم نیست که پست میذاری یانه برام حال خودت مهمه  اوایل که وبلاگ ها رو می خوندم پستا شون برام مهم بود چون باید انتخاب می کردم چی بخونم چی نخونم الان با وبلاگ هایی  خوی گرفتم که شخص نویسنده برام مهمه... و سر جمع به ۷الی ۸ تا میرسه که توهم جز شونی از ۹۶ تا الان ۹۸ این ۷و ۸تا رو واقعا دنبال کردم..

واکنون چیزی که برام مهم شده نویسنده هست نه پستا..

چون حال شما ها خوب باشه حال نوشته هاتون چه زود به زود چه دیر به دیر خوب میشه.😍

فکر کنم اولش یکم تند رفتم.. اما در واقعا بالبخند بخون اولشو.🤗

کجا تند رفتی؟ کلش رو با لبخند خوندم... 
من هم نویسنده هایی که چندین ساله میخونمشون مهم تر از پست هاشون شدن برام.
اریانه

نترس ،انسان اینقدر زیاده خواه هستش که تو مطمین باشی ،بلافاصله با رسیدن به یه چیز ،طالب موضوع دیگه ای میشی،نترس هوپ،بدتراز اون ایده ال گرایی ،حس ترس،نابود کننده است،مخصوصا اگر برای طولانی مدت روت باشه

خیلی از روانشناسا ایده ال گرایی رو قبول ندارن،ولی میدونی،من حس میکنم تو در درجه اول واقع گرایی،تو همه چیزو میسنجی بعد تصمیم میگیری،غیر اینه؟،ایده ال گرا بدون دیدن واقعیتای دورش فقط اون چیز بالا تر رو میخواد،و من کاملا مطمینم تو این مدلی نیست،شاید یکم جاه طلب بشه گفت ،ولی فکر نمیکنم تا اون حد کور تصمیم بگیری،نه؟

پست از اول که گذاشتی کامنت ندادم هوپ،برخلاف همیشه،چون میدونم تو این موقعیت ادم میخواد همش به کسایی که پیشنهاد دارن براش بگه،اگه اون طوری،اگه این طوری،چراااین ،چرا اون،دنبال یه جواب قانع کننده میگردن،

ماها نمیتونیم هوپ،تو این برهه هیچ کی بهتر از خودت نمیتونه خودتو قانع کنه،باید تصمیم بگیری ،نه خیلی بزرگ و خاص،ففط تصمیم بگیری ،میخوای تا کجا سختش کنی،تا کجا میخوای تو این چرخه ،بچرخی،روند زندگیه هوپ،دست ما که نیست،نه اومدنمون نه رفتنش،ولی ،کسی جلوی مارو نگرفته که لذت نبریم،هوم؟

زندگیه توا ،تصمیم خودتم هست ،ولی من فقط به عنوان یه دوست که نه،یه خواننده،پیشنهادم اینه ،زندگیو  بخیال نشو ولی طاقت فرساشم نکن،همین،دیگه امید و هدف میشه حاشیه مطلب:))))

اخرم نتونستم جلوی وسوسه کامنت گذاشتنو بگیرم،حال خوب تو از پستات مشخصه،پستا رو ولش کن،ولی حالتو خوب نگه دار :))))

میدونم زیاد حالت نصیحت و اینا گرفت،ولی شدیدا این موقعیتا واسم ملموسه:))))

درسته واقعا همین طوره، همون شعار چو فردا شو فکر فردا کنیم رو در پیش میگیرم. به قول دوستام در برابر امتحان ها مقطعی تصمیم بگیریم. به امتحان فردا فکر کن نه هفته دیگه! وگرنه تو این وضع سختی که برامون پیش آوردن نمیشه از ترس کاری کرد.

درست میگی. من واقع بینم. هرچند رگه های ایده الیستی توی وجودم هست. خوب شناختی من رو.

اریانه

معلومه میشناسمت،هر چقدر م شما بلاگرا محتاط باشید بازم خیلی اینجا رو دایره میریزید خودتونو:))))))))(اون شیطون  بنفشه)

نامرد :-))
فامس
واقعا نمی دونم کجا ت به شیراز ی ها می خوره:))
کلا اینکه شیرازی باشی یه موهبت که نصیب هرکسی نمیشه ولی همین که دوستای شیرازی داری اونم خودش یه موهبت دیگس که نصیب خیلیا نمیشه:))
دور از جون مهربونم قربونت😘😘
ولی همش فکر می کنم اهل غرب ایرانی بیشتر همدان و کرمانشاه🙈🙈
اریانه خیلی خوب همه چیز رو موشکافی می کنه توجه می نمایی:))
دوست شیرازیام رو دوست دارم، کلا شیرازی جماعت رو دوست دارم. حتی فامیل شیرازی هم داریم.
نه چندین سال اونجا زندگی کردم ولی اونوری نیستم. :-))
آریانه یه پا فیلسوفه واس خودش
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan