حس تنهایی بدی دارم "حس یک آدم بدون بغل"

  • ۱۶:۴۱

نمیدونم از شدت فشار کاری یا استرس های دو سه هفته ی اخیره یا این پی ام اس کوفتی اینطور روانم رو به هم ریخته که انقدر احساس کوفتگی و خستگی و دلمردگی دارم

حتی اونقدری آستانه تحملم پایین اومده که با چندین نفر توی روزهای اخیر بحثم شده. قشنگ خودم متوجهم که حالم خوب نیست و تنها اوقاتی که حواسم پرته وقتیه که دستم توی دهان مردمه. شاید باید بالاخره خودم رو قانع کنم که دارو بخورم.

از طرفی فرصت و حوصله دیدن چهره ام رو توی آینه ندارم؛ ولی این چند روز هر بار که نگاهم به خودم افتاده، برق موهای سفیدی که نمیدونم کی راهشون رو با پررویی باز کردن بین موهام، چشمم رو زده. انقدر خسته بودم و استرس کشیدم که قیافه شادابم یادم رفته و اون دو سه نفری که با دیدنم جا خوردن که خوبی؟ واسم عجیبن که مگه من چمه؟

به خودم قول یه گریه از ته دل رو دادم. ولی الان نه. آخر شب


*عنوان بغض سی ساله از روزبه بمانی
  • ۲۷۹
آبان ...

من این جور مواقع یه گریه توپ می کنم ..بعد یه دوش اب گرم میگیرم و می خوابم ..معمولا صبح اروم ترم ..ولی خب همه اینا موقتی است ..هر دل گرفتگی ریشه ای داره ..امان از اون ریشه 

وقتی که این پست رو مینوشتم توی تاکسی و در حال رفتن به کلینیک بودم. نمیشد گریه کنم. الانم حس گریه ام خوابید. :-/
دقیقا این کارها موقتیه. مشکل اینه من دقیقا نمیدونم چمه. 
شارمین امیریان

نبینمت اینجوری عشقم :*

شارمین :-(
فامس

سلام عزیزدلم ...

بعضم گرفتا... 😢

نبینم تو رو اینجوری  اسطوره ی امید و صبوری و شادابی من ...

بیا بغل خودم .. مهربون اجی .😘😘

دعا می کنم حال خوب و عالی و فوق العاده به تمام قلب و روح و جانت دمیده شه ...😊

سلام عزیزم
اسطوره؟! من بیشتر اسطوره نقاب روی چهرم. 
:-** 
دعا میکنم حالم بدتر نشه. 
حامد سپهر

این حال بهت نمیاد:)

از بس اجازه ندادم که بهم بیاد.
نیمچه مهندس ...

حتما دارو بخور.

من حدود دو ماهه دارو گرفتم از روان پزشکم دوباره و الان که اثر کرده به قدری حالم خوبه که میگم چرا به خودم ظلم کردم و تو اون وضعیت موندم و دکتر نرفتم؟

+من لمسیم و تنها کسی که تو خونه بقیه رو بغل میکنه منم.

صبر میکنم شرایطم آروم بشه، اگه دیدم باز هم همین مود رو دارم حتما دارو میخورم.
+ من نیستم و از بغل فراری! ولی خب آدم یه سری بغلا رو دوست
فامس

نه تو همون اسطوره ایی بودی که گفتم...

تو رو همیشه یه دختر سر زنده و پر از امید دیدیم  شاداب  و می دونیم  هستی و این حالت زود زود خوب میشه تو نگران نباش با همه هست بجنگ باشه  تو پیروزی...

شاید مشکل از انگیزه باشه خیلی وقتا ...

تو قوی تر از اونچیزی هستی که حتی فکر شو بکنی تو می تونی...

ا ن شا الله حالت خوب  خوب خوب میشه😘😘

دیروز رفتم کلینیک و همون اول کلی بد و بیراه گفتم و غر زدم. دستیارم تعجب کرده بود. هی گفت عصبی نباشین. دو تا مریضم خواهر و اطفال بودن. در عین بی اعصاب بودن سر به سرشون گذاشتم، حالم یکم بهتر شد. 
انگیزه، سطح هورمونی، ناراحتی های پی در پی و استرس و ... 
اولین باری که نوشتم پست رو پی نوشت زدم: هر کی گفت قوی باش رفیق بلاکش میکنم :-))
فامس

نه تو همون اسطوره ایی بودی که گفتم...

تو رو همیشه یه دختر سر زنده و پر از امید دیدیم  شاداب  و می دونیم  هستی و این حالت زود زود خوب میشه تو نگران نباش با همه هست بجنگ باشه  تو پیروزی...

شاید مشکل از انگیزه باشه خیلی وقتا ...

تو قوی تر از اونچیزی هستی که حتی فکر شو بکنی تو می تونی...

ا ن شا الله حالت خوب  خوب خوب میشه😘😘

واینم اضافه کنم گریه  خوب گاهی  ادم تمام درگیری های ذهنی و روحیش آب میشه و از چشمش سرازیر  حیف که نیستم پیشت وگرنه همو قشنگ بغل می کردیم یه دل سیر گریه می کردیم تا اروم شیم😊😍

کاش توی همون ماشین گریه میکردم، حس گریه ام پرید، بدقول شدم.
x

دل است دیگر ... گاهی می گیرد 

اینجانب قبل از گذاشتن این کامنت چند قطره ای اشک ریخته است!!

فکر کنم خودم فقط گریه نکردم اشک خیلیا درومد! :/
Anne Shirley

من هروقت جلو گریه‌م رو گرفتم و به خودم قول دادم که شب و یا وقتی که رفتم حموم گریه میکنم دیگه گریه نکردم و فقط درد بیشتری رو تحمل کردم.. 

.

هوپ، به‌نظرت خوب نیست که یکی دو روز به خودت استراحت بدی و یکم به خودت برسی و..؟ 

دقیقا همین اتفاق برای من افتاد.
نمیتونم. برنامه ریختم واسه سفر ولی اونم چند روزه و باز زندگی و استرس هاش. 
اریانه

هوپ،بهش بها نده،مربوط به بالا پایین شدن مواد شیمیایی بدنته!!!

یه عالمه راه کار هست از این حال دربیای،:))))یه دو روز فقط تو علافی و کارایی که همیشه واسه خودت منع میکردی بگذرون،جواب میده بیشتر اوقات:///

هی خواستم کامنت نفرستم،گفتم خودش میگه اعصاب ندارم،دیگه مگه اسکلم کامنت بدم،ضایع کردن رو شاخشه،الان دیدم نرمال و نیمه دپ جواب دوستانو دادی،فهمیدم تنها چیزی که حالتو خوب میکنه ،کامنتای طولانیه منه،بعله :))))))

این چند روز تعطیلو حسابی خودتو بساز ،برو عشق و حالایی که واسه خط قرمزات منع میکردیو، انجام بده،زیاد بخور ،هیکلت میبخشه تورو واسه این دو روز، چربی اضافه نمیکنه،زیاد بخواب،کیک درست کن،فیلم فان ببین،تمام افراد دورتو ضایع کن ،حالشونو  بگیر،با همه دعوا کن،مطمین باش بعدا فرصت جبران پیدا میکنی:))))به معنای واقعی انگل وار یکی دو روز بگذرون،حالت خوب میشه،خودت صد در صد قرصا رو میدونی ،خیلیم اوکیو خوبن،ولی نمیخوای قرص بخوری ،گل گاو زبون بزن بر بدن،الکی مثلا اعتقاد داشته باش به این چیزا ،تاثیر گذار تر میشه:)))))))گریه اخرین راهشه،ولی بدون هوپ،حتی اگه گریه کنی،بالشتت شب خیس بشه،مادر و پدرتو عاصی کنی از بی انگیزه بودن و......بازم تو قوی ترین بلاگر اینجایی و چیزی از اسطوره بودنت کم نمیکنه،اگرم فکر میکنی نقابه!!!.......خیلی اشتباه میکنی،ربطش بده به مواد شیمیایی://///

خودتم میدونی با چندتا تیکه شکلات و زیر نور خورشید ایستادن،چند دقیقه بغل کردن مامانت  و .....بدنت مملو ااز سروتونین و اندورفین میشه ،پس زیاد بهش فکر نکن ،تو قوی هستی:))))))

اصلا بیا از ضایع کردن من شروع کن.......،ضایع کن عمو ببینه.......:)))))چیکار کنم اخه،بد اخلاقتم ژززززااااببهههههه://///

نمیبنم این حااااااالللتووووووو ژزززززااااااببببه ........:)))))

فقط این نیست. ترکیبی از همشونه. این حجم از استرس و ناراحتی که من کشیدم هر کسی رو از پا درمیاورد. ده روزی سرکار نرفتم بخاطرش بعد که برگشتم مریضا زیاد و زیادتر شدن. حالا فکر کن یک فرد با این شرایط انقدر فشار بیاره به جسمش، چی میشه؟ 
نمیتونم علافی کنم. حجم کاری ما از اواخر بهمن تا دم عید خیلیییییی زیاد میشه. فقط اگه بتونم لا به لاش یه سفر برم. 
تعطیلی کجا بود؟ فردا و پس فردا شیفتم! :/ فقط تونستم کاری که برای جسم بی جونم بکنم این باشه که نوبت ماساژ بگیرم. 
جو خونه غمناکه بخاطر فوت یکی از اقوام. این جینگیلبازیا رو نمیتونم انجام بدم :-(
بزنم بلاک کنم گفتی قوی باش؟! بزنم؟! 
شیرین

وای چه خوشحالم بعد از این همه مدت پیدات کردم و دوباره خوندمت😍😍😍 میگم راستی یه میرزاده خاتون هدیه خانم دندان پزشک با شوهر و پسرشون امیر آقا و کیان بودن ازشون خبری آدرس وبلاگی ندارید؟ خیلی گشتم امیدوارم سالم و سلامت باشن

اممم من اصلا یادم نمیاد شما رو. همین وبلاگم رو گم کرده بودی؟ :-)
این دو نفر یهویی بی هیچ خبری غیبشون زد و واقعا نمیدونم کجان. :-(
ریحانه

با سلامم

من همون ریحانم اگه یادت مونده باشه:) میدونم بی معرفتم :(

ولی یه چیزی در ارتباط با پست جدیدت بگم که اصلا و ابدا غیر طبیعی نیست . من هم گرفتارش بودم . یه جور بلاتکلیفی بی انگیزگی و ....

من زود برگشتم به روال اول چون چاره ای نداشتم وسرم گرم یه سری چیزا شد که توش اینا گم شد ولی اگه ادامه پیدا کرد حتما حتما پشت گوش ننداز . 

سلام و ... لااله الا الله
خدا و هوپ خوانندگان خاموش را دوست ندارند. برو تو کوچه خودتون برو! 
منتظرم ببینم وقتی شرایطم استیبل شد همین حال ادامه پیدا میکنه یا نه. اگر ادامه دار شد حتما دارو میخورم
اریانه

نگفتم قوی باش ،گفتم قوی هستی://////

هوپ ،شاید همش نباشه ولی مقدار زیادیش به همون بستگی داره(مواد شیمیایی اینا:///)،خیلی بشکافیش بدتر میشی همین!!!

لامصب هر چی گفتم ،یه دلیل اوردی،یعنی 5 عصر  و جمعه هم شیفتی؟؟؟؟جینگیل بازی چیه عشقم،یکم بخور بخواب که این حرفا رو نداره:///

ماساژ:))))))خوش بگذره:))))))

بهت گفته بودم من سلاح مخفیم بیخیالیه؟؟؟میدونم استرس داری و ناراحتی،اون فشار لعنتی طولانی مدت رو ادم باشه،حس میکنی سلولای بدنت دادن از هم جدا میشن،ولی میتونی خیلی راحت تو ذهنت بهش بها ندی،این مغز انسان به حدی قدرتمند و عجیبه که ادم میمونه!!!!،بهشون فکر نکن،مودت و پایین نیار ،وقتی با کوچیک ترین چیز این مغز ما گول میخوره،چرا باید به هودمون فشار بیاریم؟؟؟؟به جای با فاز فلسفی موضوعرو حل کردن،برو تو بعد خانوم دکتریت،کارای زیادی هست که بتونی خودتو از این حال دربیاری!!!:))))

یعنی تو بدتیرن مودتم باشی ،یه جوری منو وسوسه به بحث کردن میکنی:////

تنها خوبیش اینه که میگذره!!!!!فعلاااااا ماساااااژززووو بچسب،ریلکس کن تو همون تایم،باور کن اون قدر که تو سخت گرفتی تو مشتت و فشارش میدی ،سخت نیست،یکم بیخیال باش یه مدته کوتاهو،اروم میشی:))))

من مطمینم تو میتونی یه روز رو حداقل علافی بگذرونی،اگه میتونی و نمیکنی ،خدا ازت نگذره ،والااااا

باز ضایع کردی ://///بکن ،بکن ،ضایع بکن ،://///همرو با بوس و قلب و نه عزیزم جواب میده ،به من میرسه میگه وقت علافی ندارم ،بزنم بلاکت کنم://///

چیکار کنم دیگه،ضایع کن ،خواستی بلاکم بکن،ژززابی دیگه ،چه میشه کرد:)))))

شیفت نیستم مراسم هفتم ام. 
دوست دارم ضایعت کنم اصن. اذیت نکن. دلم میخواد استرس داشته باشم اصن :-))))))
به جا بلاک نظرات رو بستم
فامس
گاهی این غر زدنا اروم میکنه ولی خب یکم روی دیگران اثراتش بده بجاش بوکس ورزش معرکه ایی هست قشنگ خالی میشی یه کیسه بوکس بخر با دوتا دستکش بهش ضربه بزن حداقل یکم ارامش میده این ضربه هاا حالا گفتم ورزش بوکس فکر نکنی که منظورم باید ورزشکار حرفه ایی بشی منظورم ضربه هایی هست که روح و روان رو اروم میکنه به کیسه بزنی نه به ادم همیشه به خودمم می گم...

خیلی خوبه که بودن و باعث شدن حداقل یکم اروم شی اگه فکر می کنی
نیاز نیست حتما گریه کنی و قتی حس گریه بره مشخصه که حداقل یکم ارامش نسبی بدست اوردی خودم بجا دوتا مون گریه کردم بدقول نشدی:)
سفر برو برو جایی که اب باشه درخت و جنگل باشه وسط جنگل جیغ بزن تخیله انرژی کن ...
چند روز یه بچه باش بچگی کن بی خیال ادما هر چی نمی خوان بگن
یکم از خط قرمزای که برا تفریحات چیدی رد شو
تو قیافت یکم تغییر ایجاد توی لباسات توی اتاقت ...
هر جا که فکر شو بکنی شده باشه یه تغییر کوچیک ....

حالت خوب میشه... مطمئنم
اما قرص ما شا الله خودت دکتری می دونی قرص خیلیم خوب نیست
یعنی اخر ین اخرین راه قرصه ...
جسارتا عرض میشه یکم به توصیه های من و اریانه گوش کن...
خدا رحمت کن اقوامتون رو روحش شاد...
ولی می تونی یکم از جو غمناک بودن خونه هم کم کمی خودش یه تغییر نه؟
همین که خواهرتم بغل کنی کافیه ... یکم با ما مانت درد ودل کنی...

من اصلا نمی گم قوی باش رفیق چون می دونم الان بار معنایی خوبی نداره شتک می کنی منو:) من فقط نوشتم قوی تر از اونی که فکر شو بکنی چون هستی...
اگه می تونی بلاک کنی که اروم شی...
هم من و اریانه روبلاک کن اگه بلاک ما ارومت می کنه بلااک کن حرفی ندارم رفیقم÷))
داداچ من همین طوری دستام درد میکنه، بیام بوکس کار کنم؟ :-/
مرسی که بدقولم نکردی :-)))
اگه وقت و حوصله اش باشم تلاش میکنم این کارا رو بکنم.
میدونی؟ بعضی وقتا شک میکنم تو و آریانه یکی باشین!! :-)))
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan