خودت باش!

  • ۱۷:۲۲

بعد از بیش از ٤ سال که عنوان "قوی باش رفیق!" رو روی سردرِ خونه مجازیم یدک می کشیدم، از این به بعد صداش می کنم: " خودت باش رفیق! "

تصمیمم دلیل داره. راستش خسته شدم از قوی بودن همیشگی. هوپِ درونم بعضی وقتا کم میاره و دوست داره ضعف خودش رو نشون بده. ناز کنه. خستگی در کنه و آخیش بگه از ته دلش. گناه داره ازش بخوام همیشه به خودش سخت بگیره و تحت هر شرایطی قوی باشه. البته آدرسم هنوز نشونی از گذشته داره تا کسی گم نکنه من رو. 

مرسی از مالاکیتی جان برای پیشنهاد خیلی خوبش ؛-)

  • ۴۳۵
دچارِ فیش‌نگار

حالا تصمیم شماست ولی قبلی به جهانبینی تون بیشتر می خورد :))

الکی مثلا من جهان بینی شما رو میدونم

خب مشکل اینجاست خبر ندارین جهان بینی من تغییر کرده :-)
فامس

خوشحالم برات😘😘

وهم برا مالا کیتی که باعث شد یه  فانوس روشن بهت هدیه بده که بتونی توی این راه همرات داشته باشی...😍

برات ارزوی موفیقت و  قدرتمندی و قوی بودن دارم دراین راه خود بودن...😍😘

سلام.

سلام فامس جان
مرسی، راستشو بخوای بغض کردم الان و دلم از همین الان واسه عنوان قبلیم تنگه ولی این عنوان جدید خیلی بهتره واسم. 
دچارِ فیش‌نگار

اوه آهان :) خیر باشه

سلامت باشین
fateme ...

الان دیگ چاره ای جز قوی بودن نداریم تو این اوضاع 

نداریم ولی زیر این فشار نابود شدیم.
فامس

خودم  تو هر پست رد پایی ازش میزارم دلت  براش تنگ  نشه  مثل همیشه#قوی باش در راه خودت  بودن  رفیق‌..

ترکیبی میزنم برات...

نبینم بعض تو...

خب برا تغییرات اویلش سخته یکم دیگه عادت می کنی....

اره بهتره  چون باید همه می دیدن  یه روزم ادمی مثل تو و امثال تو خسته میشن وبه تکیه گاه نیاز دارن حتی اگه اون تکیه گاه خودش باشه برا خودش...

تو نیاز داری و ما ها نیاز داریم گاهی تکیه گاهی باشیم برا خودمون ونیاز نیست همیشه قوی و مهربون باشم باید احساسات رو بذاریم تراوش کنن به بیرون....

خودت باش رفیق ولی قوی و محکم:)

 

خواهشیجات😍😘

نه دیگه خواهش میکنم این کارو نکنین. یکی از دلایلی که این تعویض نام رو انجام دادم این بود که موقعی که پست ناله طور میذارم کسی بهم نگه قوی باش رفیق! :-))
عادت میکنیم
دقیقا همینه. الان باید مراقب هوپ کوچولوی درونم باشم. 
 ❤️❤️
فامس

وااایی من قالب این یکیو بیشتر دوست دارم😘😘😘😍😍😍😍😍❤❣❣

زنهار ازین بیابان، وین راه بی نهایت
هانیه

خیلی قشنگه این اسم اگه همه مون خودمون بودیم این همه جامعه مون مشکل نداشت

خودمون باشیم و به وقتش خواسته و احساسمون رو بیان کنیم
مانا .

چقد جالب. اون روز که پستِ "حس یک آدم بدون بغل" ات رو خوندم، خواستم کامنت بذارم و بگم هوپ مگه تو "قوی باش رفیق" رو یادت رفته؟ ولی بعدش دقیقا به خودم گفتم شایدم آدم یه وقتا احتیاج به این داره که از خودش ضعف نشون بده و نفس حبس شده اش رو آزاد کنه.

با این حال برات آرزوهای خوب خوب دارم :)

دقیقا به همین دلیل خواستم با خودم مهربون تر باشم و اجازه بدم خودم باشم، قوی ضعیف خوشحال غمگین و دیگر احساسات رو بدون عذاب وجدان تجربه کنم. 
ممنونم مانا جان، از آخرین باری که اینورا اومدی بیش از دو سال میگذره.
عرفان ...

هر جور راحتید.

...

+ قالب جدید مبارک

خودم باشم راحت ترم
ممنونم
اریانه

شاید وبلاگ شده خودت باش رفیق ،ولی تو هنوز هوپ هستی:)))))

خیلی بیشتر از چند ماه یا سال طول میکشه تغییر کنی،دلتنگ اون اسطوره و قهرمان بودن میشی!!!ولی اینکه تو اولویت کارات خودت باشه ،میرسه به همون کمتر کردن خط قرمزا که من طومار کردم واست!!!!نمیدونم کدوم بهتره !!!ولی امیدوارم اینجوری راضی باشی از خودت ،این هستش که حرف اولو میزنه:))))))

تولدی دوباره نمیشه گفت:///ولی فاز جدیدت مبارک:))))))

خب مسلما نویسنده که عوض نشده خود نویسنده عوض شده. یعنی درون نویسنده عوض شده!  اصن هر چی :-))
درست میگی البته من توی جاده تغییر چند سالی هست قدم گذاشتم ولی الان جدی تر شده تصمیمم. 
مرسی آریانه جان :-)
دُردانه ‌‌

اگه بهت دسترسی داشتم، به‌عنوان کادوی خونه نویی! این کتابو میاوردم برات:

https://www.ketabrah.ir/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B4-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1/book/35141

کتاب خودت باش دختر

شنیدم اسمش رو. کسی نخونده ببینیم موضوعش چیه؟ 
مرسی نسرین جون
دُردانه ‌‌

چند روز پیشم یکی از خواننده‌های وبلاگم این عکسو برام فرستاد؛ دلم رفت وقتی دیدمش...

http://s7.picofile.com/file/8387942292/%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B0%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B2_%DB%B1%DB%B0%DB%B5%DB%B6%DB%B2%DB%B2.jpg

کتاب دُردانه

منم ذوق کردم تا عکسش باز شد، مخصوصا وقتی ٤ تا تسبیح رو دیدم
شارمین امیریان

سلام.

منم از اسم جدیدت به شدت استقبال میکنم.

دیدی که یکی از رفقام با اسم "خودت باش" کامنت میذاره برام؟ انقد خودشه که خدا میدونه و من عاشق این ویژگیشم.

سلام، مرسی از استقبالت
آرهههههه دیدم. از اتفاق هی میگفتم نکنه اسم یکیو برداشتم، چقدر آشناست. 
من هم میخوام خود خودم باشم دیگه. وقتی قوی باش رفیقو زدم، این شعار خیلی کمکم کرد از دوره ی سخت زندگیم بگذرم بدون اینکه بدونم اجبار خودم به اینکه تحت هر شرایطی قوی باشم، چقدر به احساسات درونیم صدمه زده. الان میخوام خودت باش رفیقو سرلوحه زندگیم قرار بدم. امیدوارم بتونم و روزی بهم بگی عاشق این ویژگیم هستی. 
Tamana .....

دبگه حتی اگه خود آدمم بخواد قوی باشه اطرافیان نمیزارن هوپ.نمیشه مرد؟

نمیشه باید ادامه داد. 
گاهی اطرافیانن که مجبور میکنن قوی باشیم و ضعف نشون ندیدم. هر دوی اینها اذیت کننده است.
نرگس بیانستان

اینکه ادم خودش باشه هم جرات میخواد:)

میخوام جرئت کنم و خودم رو نشون بدم همراه با همه نواقصم
راتا *

سلام هوپ عزیزم قالب جدید وبلاگت مبارک اسم جدیدتم که عااالیه به شدت پسندیدم 😍😍😍 قوی بودن همیشه خوب نیس ما ادمیم با همه ی نقصا و کاستیا ،یه وقتایی نباید قوی بود باید احساساتو بروز داد تا روان سالمی داشته باشیم .. اینک همیشه سعی کنی قوی باشی باعث میشه دچار فرسودگی بشی...! پس بازم تبریک بخاطر انتخاب  اسم و پشت بندش این تصمیم خوب ❤

سلام راتا جان :-)
ممنونم... هدف من دقیقا همینه. روان سالم
فتل فتلیان

بنظرم کارتون درسته ادم گاهی باید خودش باشه و خود واقعیشو ببینه و جلوه کنه ، باید وقتی ضعیف میشه و کم میاره ببینتش تا بعد بتونه از بین ببرتش ، همیشه ادای قوی بودن رو دراوردن هم خوب نیست ، یوهو فاز خیلی قوی بر میداریم و یجا بد و با یه چیز کوچیک از پا در میایم 

قالبتون چه خوب شده 

مبارکا باشه هم قالب نو همین تغیر نو 

اینکه میگم خودت باش منظور این نیست که از این به بعد یه گوشه بشینم و گریه کنم و ضعف نشون بدم، نه. هدف اینه که احساساتم رو زیر نقاب مخفی بودن سرکوب نکنم.
مرسی :-)
Gemma

این بهتره، کار خوبی کردی عوضش کردی.... منم از عنوان قبلی خوشم نمیومد

من عنوان قبلی رو دوست داشتم و هنوز هم دارم. شرایط ایجاب میکرد برش دارم، حتی شاید باز هم بهش برگردم.
Gemma

اما عکس هدر قبلی باز بهتر از این بود.... این چیه.... 

این عکس بیشتر به عنوان جدیدم میخوره
آبان ...

خودت باش:)

هر ادمی حق داره یه روزهایی کم بیاره ...

همیشه پر هوپ باشی 

قالب :))

چشم :-)
مرسی آبانم... 
گفتم تنوعی بشه :-)))))
معلوم الحال

سلام خانم دکتر خودکار*

تبریک میگم بابت خونه جدید و دکوراسیون ازون جدیدتر :)) ایشالا چرخش براتون بچرخه.

 

* ازونجایی که اسم قبلیتون hope بود و نزدیکترین فامیلی مجاز به اسمتون "امیدوار"، عجالتا اسم خودکار رو داشته باشید تا یه اسم بهتر براتون پیدا کنم. خودم میدونم self و auto تفاوت معنایی بسیار دارن. ولی خب چه میشه کرد.

سلام خدایی آخه خودکار؟!! :-///
مگه اسم هوپ رو عوض کردم؟! عنوان رو عوض کردم، من در عین حالیکه خودم هستم به وقتش قوی ام و همیشه امیدوارم.
معلوم الحال

باشه قوی باش و امیدوار. چرا میزنی حالا؟ 

دلم میخواد! شعار خودت باش رو فراموش نکن :-)))
مانته نیا

چه تغییر خوبی. این یعنی خودت یه مرحله رفتی بالاتر. تبریک میگم عزیزم:*****

فداتم مانته جانم :-**
سالار سپهری

" قوی باش رفیق" رو به ایده آل دارد و " آنچه که باید باشد" را یادآوری می کند تا فرد مرتب با برنامه در صدد تحقق آرمان ها و ایده آل هایش باشد.

اما

"خودت باش رفیق" رو به واقعیت دارد و " آنچه که هست" را مورد تاکید قرار می دهد تا فرد خودِ خودش را نمایان سازد.

کاملا درسته، احسنت
حامد سپهر

ولی تو همچنان قوی باش:)

در کنار خودم بودن قوی هم خواهم بود.
آموزش فروشندگی طلا و جواهر

خوب کاری کردید عنوان را عوض کردید

بله 
Reyhane R .

سلام علیکم(:

تغییرات جدید مبارک(:

انشاءالله با دل خوش و حال خوب(:

و علیکم السلام :-)
مرسی ریحانه جان :-)
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan