نامه ای برای مانیکا گِلِر...

  • ۱۲:۴۴

هشدار: خطر اسپویل سریال فرندز، اونایی که ندیدن و قصد دیدنش رو دارن، تا کلمه "بی خیال" بیشتر نخونن!


مانیکای عزیزم سلام،

هوپ هستم از دیار بلاگستان از سرزمین ایران. مطمئنم اسم کشور ما رو شنیدی ولی شاید هم مثل اغلب مردم کشورت ایران و عراق رو یک جا بدونی و فقط تصورت این باشه که همیشه اینجا جنگه و جای امنی برای زندگی نیست. شاید تو ندونی ایران کجاست ولی برادر همه چیزدانت راس مسلما می دونه، راستی بالاخره کسی برنده بازی نوشتن ایالت های مختلف آمریکا شد؟ 

شاید اگر ٦ ماه پیش این چالش نامه نویسی برگزار می شد، انقدر ناله طور آغازش نمی کردم و می گفتم خداروشکر که هر چی نداریم، لااقل امنیته هست. ولی الان نه امنیت جسمی داریم مانیکا و نه امنیت روانی و نه هیچ چیز دیگه. بی خیال

احتمالا الان هم شما از این پاندمی (همه گیری) ترسیدین و کم کم خودتون رو توی خونه حبس می کنین. من اگر جای تو بودم تلفنم رو برمی داشتم و یه زنگ خونه ریچل اینا می زدم و می گفتم دست راس و اِما را بگیره و بیاد خونه تون. بعد به فیبی زنگ می زدم و می خواستم اون ها هم چمدونشون رو پر کنن و بیان. جویی هم که تو خونه ی گوشه حیاطشه. راستی جویی هنوز تنهاست و سر عقل نیومده؟ 

به خدا که قرنطینه این مدلی خیلیییی هم خوش می گذره. فکرش رو بکن کلی مهمون. کلی کار. آشپزی، تمیزکاری. می تونی چندلر رو مامور کنی که باغچه رو بیل بزنه، راس گل بکاره و جویی آب بده. فیبی رو می فرستی آشپزخونه که اون بیسکویت های درجه یکش رو درست کنه و ریچل... نه عزیزم موافقی که ریچل بهتره بشینه و دست به کاری نزنه، هوم؟

دلیل اینکه من تو رو برای نامه نوشتن انتخاب کردم، شباهت زیادیه که حس می کنم بین من و توعه. ذهن کمی تا قسمتی وسواسی و علاقه مند به نظم و ترتیب و سر جای خودشون بودن همه چیز، تلاش اعصاب خردکن برای بهترین بودن، شاید تمایل ذاتی به تسلط بر بقیه! دیگه جونم برات بگه علاقه به آشپزی و شیرینی پزی و میل زیاد به تشکیل خانواده و مادری. 

آخ مادری... گفتی الان دوقلوها چند ساله شدن؟ تو بهترین مادر سختگیری هستی که من می شناسم. توی جواب نامه ام از بچه هات برام بنویس و بگو هنوزم چندلر مهربون مثل روز اول دوستت داره؟ 

بین خودمون بمونه عکس های زمان حالت رو که می بینم عصبانی میشم، آخه زن! این همه ژل و بوتاکس واسه چی؟ حیف زیبایی طبیعیت نبود؟ 

پیشنهاد می کنم واسه اپیزود جدیدی که قراره بسازین یکم حجمشمون رو کمتر کنی.

منتظر دیدنش هستم.

خداحافظ

   هوپ...


+به بهانه ی چالش نامه ای برای ... . مرسی از دعوت بانوچه ی دوست داشتنی. من هم دعوت می کنم از شارمین، مانته نیا، مانا، مهربان، گلسا، آبان، فوریه و هر کسی که دوست داره بنویسه. :-)

  • ۴۳۷
life around me

آقا من استرس گرفتم،حالا چی بپوشم،نه ببخشید چی بنویسم:)))))))

تو شیش و بش این بودم بگم بنویسی یا نه؟ گفتم وقت داره یکم رو مینویسه
صنما ‌ ‌

چون ندیدم کامل نخوندمش :(

عه، ولی در جریان چالش آقاگل که هستی. بیا و شرکت کن
اریانه

یعنی چهره های این جمع فرندز رو ،با خود سریال مقایسه میکنم،دعا میکنم قبل اینکه چروک شم بمیرم:///

پیر نشم خدا!!قبل اینکه خیلی چیزا رو نتونم کنترل کنم:///مرا بمیران🙏🙏🙏🙏

الان نامه به مونیکا بود یا کورتنی کاکس؟؟؟کدوم ژل زده؟؟؟کژتابی هوپ؟؟؟(😈😈😈)

ولی دوست داشتنیه الان پیر شدن فیلم هاشون هست و همه انقدر دوستشون دارن که.
خدا نکنه وا چه حرفیه
مانیکا خود کورتنیه، مثل هوپ که خود منم!
نسرین ⠀

منم اگر از شخصیت‌های محبوب فرندز می‌خواستم یکی رو انتخاب کنم قطعا مانیکا رو انتخاب می‌کردم. چقدر ذوق کرده بودم وقتی با چندلر ازدواج کرد:)

امیدوارم همه چیز به روال خیلی قبل از کرونا برگرده، قبل‌تر از اینهمه تلخی و آشوب. 

من همشون رو دوست دارم حتی ریچل لوس رو! ولی مانیکا و جویی رو یه جور دیگه دوست دارم.
امیدوارم واقعا، خسته شدم از این همه خبر بد
نسرین! یادم رفت تو رو هم دعوت کنم، بنویس که خوب می نویسی
اریانه

خب به نظر من مونیکا،کورتنی نیست!!!مونیکایه شخصیت که کورتنی بازی کرده!!!مونیکا هیچ وقت کورتنی نبوده!!!چه پیچیده شد:///

اره خب جالبه ،ولی اینا بازیگرن!!با اون همه مراقبت و غیره،این شکلی شدن!!!وای به حال ماها !!

من یکی از ترسای بزرگ زندگیم پیر شدنه:////

من تو را عاشقم اصلا!!حرف گوش کن جونم!اصلا بیا:-****

 

بازیگران فرندز هر کار بکنن و هر فیلمی بازی کنن باز هم زیر سایه ی این سریال باقی میمونن. به جز جنیفر انیستون فکر نکنم بقیشون کار شاخصی مثل فرندز توی کارنامه بازیگریشون باشه.
خب آخه الان بالای ٥٠ سالشونه، خیلی بازیگرای دیگه هم پیر شدن ولی نمیدونم چرا پیر شدن این شش نفر انقدر به چشم میاد! 
عزیزم مرسی برای اعتمادت به من :-*
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

از اون جایی که تازه دانلود کردم ببینم تا کلمه بی‌خیال خوندم:-)

انقدر بهت غبطه میخورم دفعه اولیه میخوای ببینی! :-))
مانا .

خدایااا منم دقیقا از بین همه شخصیت های فرندز از همه بیشتر با مانیکا ارتباط برقرار میکنم. احساس میکنم این نامه رو خودم نوشته بودم :))

منم دعوت کردی *__*

واقعا؟ من هی می دیدم میگفتم یعنی منم بعضی وقتا انقدر روی مخ رفتار میکنم؟ :-))
بله بنویس قلمت قشنگه
شارمین امیریان

سلام.

من چون فرندز رو ندیدم، برای اولین بار در این ۳_۴ سالی که وبلاگت رو میخونم، با پستت ارتباط نگرفتم. ولی این چیزی از ارزشهای تو کم نمیکنه 😅

 

مرسی از دعوتت دکتر جون. نامه منم در دست اقدامه 😉

سلام عزیزم، اشکال نداره یک پست در برابر ٤٥٥ پست دیگه زیاد نمیشه. :-))
مرسی بنویس که منتظریم
یه نفر

راستش شما  یه جوری از فیلمش تعریف کردین آدم حس میکنه اینو که ندیده از دنیا عقبه....

من برم  ببینم فیلمش چه جوریه.....

 

سریال ده فصلیه. به نظرم هر کسی باید ببینه فرندز رو و حسرت دوستی های بینشون رو بخوره
آقاگل ‌‌

داشتم فکر می‌کردم من بیشتر از همه شبیه فیبی و جویی بودم و هستم. یک قسمتی بود که راس داشت از درس و دانشگاه و ... می‌گفت. همه توی کافه نشسته بودن. راس صحبت می‌کرد و هرکسی توی ذهنش یک چیزی می‌گفت. دوربین که اومد روی جویی، داشت آواز می‌خوند و اصلاً حواسش به راس و بقیه نبود. :) و بعد هم که چرخید روی فیبی و اون براش سؤال بود که کی داره آواز می‌خونه؟ :)))

چقدر سر این سکانس خندیدم من. چون درست همین کاریه که خودم یک وقت‌هایی انجامش می‌دم. چیز عجیبی بود:دی

 

فیبی محشره! حضور نبوغ و خنگی هم زمان در یک فرد عالیه :-)))
اون سکانس عالیههههه :-))) 
آبان ...

اووف چالش سختی است ..

مونیکا ..

خوبه ..من فکر می کنم شبیه ربچل ام ‌‌همون قدر بی سرانجام ..

واقعا باید بسازند سری جدیدش را ‌‌‌...

خیلی خیلی خوب بود ...

ولی ریچل با وجود لوس و بی دست و پا بودنش اخر سر به حقش توی کار و رابطه رسید. 
تو هم که خداروشکر توی کارت خیلی خوب داری پیش میری :-)

من میخوام دوباره از اول ببینم :-)))
آبان ...

راس و ریچل صد بار بهم میرسند و جدا میشند ولی تو قسمت اخر این ریچل که میره ..درسته راس میره دنبالش ولی اخرش مثل فیلم های اصغر فرهادی تکلیف نامشخص می مونه !

راست میگی از این نظر شبیهین. و واقعا ما نمیدونین اینا هنوز با همن با نه! :-)
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan