بگو سیــــب!

  • ۰۱:۰۴

عکس لبخندی که واسه مریض طراحی کردم رو براش می فرستم و میگم: یادش بخیر، یه زمانی دندونپزشک بودم.

می خنده و میگه: الان چی هستی مگه؟

-دخترِ خانه دارِ خونه نشینی که یا داره آشپزی می کنه؛ یا کیک و دسر درست می کنه؛ یا با وسواس هر چیزی که وارد خونه می شه رو ضدعفونی می کنه و غر می زنه دستاتون رو بشورین.

خنده رو ادامه می ده: عوضش آدم شدی.

-مرسی :-/


  • ۴۲۴
شارمین امیریان

سلام.

پس تو که دوباره این وقت شب بیداری🙄😁

 

منو حتی قرنطینه هم نتونست بفرسته تو آشپزخونه. عوضش خیالم بابت کدبانوگری تو راحته

سلااام
باورت میشه تا دو و نیم سه نصفه شب انرژی دارم و خوابم نمیبره؟ یادش بخیر قبلا دوازده میخوابیدم هشت صبح بیدار بودم :-/ 

فکر کنم بعد از این جریانم خونه نشین بمونم اشپزی کنم هی :-)))))
ای جان شما برو سرکار، من خونه رو واست دلپذیر می کنم.
نرگس بیانستان

سلام هوپ

نصف شبت به خیر😂

یواش یواش داریم جغد میشیم

میترسم اون اویزون های لعنتی (خفاشا) نتونن ما رو مریض کنن در عوص به بیماری جغدی دچار شیم

 

خوش به حالت میری اشپزی و دسر و اینا. من که کلا حال ندارم چیطی بپزم😐

سلام نرگس جان 
ظهرت به خیر
واقعا جغد شدیم! :-/
بیماری جغدی، جای نسرین خالی
خب چون تو هر روز داری آشپزی میکنی و در واقع موظف هستی به این کار، لذتشو از دست داده برات
اریانه

میبینم که کلاس کاریتو میبری زیر سوال،و بی وقت پست میذاری🤔🤔🤔

چه مریض خوب و‌زیبایی،قبلا ادم نبودی😂😂😂

راستی امروز اون پیچ گیوه هاتو رصد کردم،حیف که جنبه سفید نداریم😅😅نصف گیوهاش غیر قرینه بود!!

یادم افتاد با یه بنده خدایی رفتیم بیرون،این موقع پارک ماشین،چند بار پیاده شد چک کنه دوتا تایر ماشین،روی خطوط  سنگای پارکینگ نباشه و دقیقا موازی باشن ،تو رستوران ،یکی تیکه از این ور بشقاب برمیداشت ،یکی از اون ور،نمک فلفلو صد بار جابه جا کرد تا قرینه باشن با دستما کاغذیو اینا....😑

اخ هوپ،فکر کردم یکی از اینا گیرت بیاد،قشنگ روانی میشه😂😂😂😂

ای تویی که به من میگی برو درس بخون،به دلایلی که هنوز واسه کسی کشف نشده،تحت یک سری انفعالات خودجوش ،من روزی ۴-۵ساعت خر میزنم الکی😐😐😐😐

خدایا کرونا رو گاو کن:///دنیا تحمل تحول منو  نداره😭😭😭😭😭😭

 

 

چیکار به کلاس کاری داره؟
مریض اینو نگفت دقیق بخون
خیلی خوب بود :-)))))) بابا من فقط جوراب و کفش غیرقرینه دارم ولی اون بابا واقعا یه تخته اش کمه :-))

دلیل بالاتر از اینکه بیکاریم و وقت اضافه داریم، ادامه بده میتونی
راتا *

چه وضعی داریم بخدا،فک کنم اخرش از هممون اشپز و کدبانو در بیاد ! 

منک خرس و جغد خوبیم شدم

آره من که دارم کدبانوی کامل میشم و دیگهههه وقتشه واسم :-)))

میم

عجب مریض دانشمندی :))

بیمار نگفته اینو. عکسش رو به یک نفر نشون دادم و اون این مکالمه رو باهام داشت
یه نفر

حتی قرنطینه هم نتونست منو وادار کنه دست به کفگیر بشم.البته اینکه اعضای خانواده با خوردن غذاهای من دل درد می گیرن هم بی تاثیر نیست😎😎😎

پس اینکه می گن دندونپزشکاهنرمندن حقیقت داره🙃🙃🙃

 

من دو سال توی طرح واسه دل خودم آشپزی میکردم تا بالاخره اعتماد به نفس اینکه واسه بقیه غذا درست کنمو به دست آوردم :-)
داریم هنرمند میشیم کم کم
کامیار ...

واقعا سخته این روزا

یا شایدم سخت میگذره

اما درکل باید رعایت کرد.چون واقعا شرایط خیلی داغونیه

جفتش هم سخته هم سخت میگذره.
همه امید دارن تموم بشه این ایام...
نرگس بیانستان

نه بابا عیدی واقعا دست و پا شکسته چیز میز میپزم 

نسرین رو نمیشناسم فکر کنم

 

البته روز قبل عید سه نوع شیرینی درست کردم ها. ولی بعدش دیگه 😣

 

به کت و کولت حسابی استراحت بده تو. واقعا میگم😁

خب بچه و شوهرت که هلاک میشن! :-))
شباهنگ منظورمه

خب همونم نشونه هنرمندیه، من تا حالا شیرینی درست نکردم. فقط کیک و دسر
منم هر روز که نمیکنم. به نسبت قبل که سه ماه یه بار میرفتم یه چی درست میکردم فعال شدم الان!
اریانه

یوهاهاهاها 😂😂😂😂

کژژژژتااااببیییییی😈😈😈😈من با دقت میخونم خودتم میدونی،تو باید دقت کنی😂😂😂😂😂

نمیدونم چرا حس میکردم ،زمان بندی داری تو ذهنت به طور نسبی واسه زمان پست گذاشتن🤔🤔

اقااا منو به کاری تشویق نکن!!!من از اون دسته از افراد مریض هستم که بهم بگن یه کاریو بکن ،نمیکنم،چیزی نگن،انجامش میدم🙄🙄🙄🙄🙄

خدا شفا بده:///

جغد که منم🦉🦉🦉🦉

اونا وسواس قرینگی دارن هوپ جانم ،دکور خونشم بینهایت همه چی باهم هماهنگ و قرینه بود🧐🧐

 

کژتابی نیست اصلا. یه سبکه که من خیلی وقتا دوست ندارم نشون بدم نفر دوم مکالمه کیه. 
نه واقعا اینطور نیست. هر وقت حسش باشه می نویسم.

اصلا درس نخون برو فیلم ببین فقط!
من طرفدار تعادلم در کل. نه وسواس قرینگی نه شلخته بودن.
یه نفر

عاقا ینی منی که وسواس قرینگی دارم یه تختم کمه؟؟؟

مثلا پایه های مبل حتما باید توی یه راستا باشن یا توی مهمونی بشقاب سوپ خوری حتما توی مرکز بشقاب غذاخوری باشه و قاشق چنگال موازی با بشقاب باشن؟؟؟

حتی درمورد پارک ماشین که آریانه بانو گفتن واقعا اگه یه خورده چرخا کج باشه اعصابم بهم می ریزه...

ولی راستش درمورد لباس اینجوری نیستم...

شاید مسخره باشه ها ولی منی که تجربش کردم حق میدم حتی خوندن یا نوشتن در مورد قرینه نبودن یه چیزی هم اذیتم می کنه...

#وسواس دیوانگی نیست

 

 

 

نههههه :-))))
ولی خب این همه حساسیت اذیت کننده است به نظرم. منم درسته که بیشتر به سمت وسواس متمایلم تا شلختگی ولی سعی میکنم هی جلوی خودمو بگیرم و موفقیت امیز بوده.
باشه باشه :-)))
زهرا طلائی

ماشاالله از هر انگشت خانم دکتر ما هنر سرازیره

به امید این‌که شاهد هنرهای بیشتری از شما باشیم و بیشتر کیف کنیم

مرسی ولی به نظرم خیلی هنر نیست. چیزیه که باید بلد باشه هر کسی. اینکه بتونه از پس زندگی اش بربیاد و از گرسنگی هلاک نشه :-)))
آبان ...

فکر کن من امروز سرچ کردم دستور اش رشته😂

دیگه کیک و دسر را تمام کردم 

من نمی فهمم چزا هر کاری می کنم جز درس خوندن !

کم کم تبدیل میشی به دکتر مایک 

از خدا که پنهون نیست آش رشته هم خیلی دلم میخواد، ولی تو خونمون آش خور زیاد نداریم. باد میکنه رو دستم! :-))
درس نمیشه بخونی انگار دلم واسه اونایی که امسال کنکور سراسری و تخصص داشتن میسوزه
چرا مایک؟ :-))
نرگس بیانستان

اهان شباهنگ.

خوب شد گفتی باید برم وبش. دلم برا نوشته های طولانی اش تنگ شد 😁

 

 

منم دفعه اولم بود شیرینی😁 حالا اگه شد تو وبلاگ مینویسم درست کن طرفدار داشت😁

فعلا نمی نویسه ولی برو نوشته های قبلش رو بخون.
باشه بخمویس عزیزم
اریانه

باباااا ژووون به سبکت 👍👍👍

در هر صورت واسه منه نوعی ،واسه میم،واسه فلان ،واسه بهمان ،ممکنه کژفهمی ایجاد کنه😈😈

ولی جدا قانع شدم،قلمتو عشقه*-*

اقا شلختگی ربطی به این نوع وسواس نداره،اینا ممکنه شلخته هم باشن،ولی قرینه شلخته باشن😂😂😂یه جوراب این ور اتاق پرت کنن،یکی اونور😂😂او سی دی کلا پیچیدست،باید از شارمین بانو بپرسیم😅😅

تو تصور کن،من خیلی خوب در روز بخوابم و عمیق ،۵ساعت میشه!!بعد ۲۴ساعته،۱۰ساعتش درس و خواب!!۲ساعت ورزش،۶-۷کارای الکی مثلا فرهنگی،تی وی ،اشپزی ،کلفتی به جبر والده محترم:///

یعنی هوپ هر جور این برنامه کوفتی رو میریزم ،باز ۴ساعت پرت دارم😭😭😭

خدایا کرونا خره😭😭😭😭

اقا پیشنهاد من به تو،برو یه چارتا از این کلیپ های جغد رو ببین،بفهمی چه حیوونه نازنیه،اسطوره تکرار نشدنی واقعا،من هلاااااکشم،حیف زو فوبیا داریم در  محل زندگانی،وگرنه خدا شاهده این جریان نبود ،حاضر بودم هر شب براش موشم شکار کنم😂😂😂😂برم بهش بگم همه هزینه هاش با من😍😍😍اخیییی😍😍😍😍

 

 

عادت می کنین :-))
شلخته ی قرینه :-)))
دو ساعت ورزش میکنی؟ ایولا اون ٤ ساعتو به وقت خوابت اضافه کن 
من کلا حیوون دوست نیستم :-)
آبان ...

دکتر مایک پزشک دهکده .یادته ؟

.همه کاری می کرد ..اشپزی ..بچه داری ...

آهان ازون نظر :-)))
بچه کم دارم آبان :-/
هانیه

باید می گفتی بله آدم شدم چون قبلا فرشته بودم:)

^_* دفعه دیگه حاضرجواب تر میشم!
اریانه

خوابم نمیبره،بیشتر کسلم میکنه،هی از این رو به اون رو😑😑😑

دوساعت که پشت هم نه ،۴تا نیم ساعت😎😎

عادت کردیم،خیلیاتون این مدلی مینویسین🙄🙄

وااای ابان بانو،راست میگن،خود مایکی لامصب،همون قدر ژزاااب ،ژووون همه فن حریف بعضیا😐😐

بچتم جور میشه حالا ،غصه نخور😈😂😂😂

پس خودت قراره ساعت شنی بشی. :-)) 
اره باباااااا کجاشو دیدی :-))))
من نازا نیستم، متریال نیست!
x

خب به سلامتی و دل خوش فر ندارم که وسوسه شم کیک وشیرینی بپزم البته نوع غیر فر هم دارا که چندان جالب در نمیاد ...(شیرینی زده شدم بدم میاد از خوراکی های شیرین ودسر)

فقط این مدته رفتم تو کار کیف دوزی :) چرم دوزی با دست ....پروژه نیمه تموم داشتم چسبیدم به اون 

 

خب همون دیگه شیرینی زده شدی وگرنه راهشو پیدا میکردی :-)
ایول من ازین هنرا ندارم که
بانوچـه ⠀

من واقعا بابت به هم ریختن ساعات خوابم خیلی مشوشم.

من ام شدیدا تایم خوابم ریخته بهم و کلافه ام کرده
اریانه

تمامی فعالیت های فیزیکی من در طول روز جهت گونی سیب زمینی نشدنه😑😑😑

وگرنه این ساعت شنیو و اینا،یه دسیسه کثیف ضد خانماست🧐🧐🧐

متریال؟؟؟؟اونم جوره ،خودت هی عیب میذاری رو بندگان خوب خدا،حیفت نمیاد،چشاش سبز بود😍

دقیقا هیچکی با این اطمینان نمیگه نازا نیست هوپ🙄🙄یکم راه داری هنوز تا دقیق بفهمی😐😐😐😐باشد که ایمان بیاوری😎😎

بیا یکم بگو در این روزهای زیبا😑😑دقیقا چه اعمالی رو انجام بدیم،دندونامون به فنا نره😅😅😅هر کی یه چی میگه،گیج رفتیم😑😑

 

گونی سیب زمینی کی بودی تو؟ :-))
حیف اینکه ژنم با یه مرد چشم سبز قاطی شه :-))
میدونم ولی بذار دلم خوش باشه، عه
خب مسواک بزن نخ بکش، اگه ریسک بالای پوسیدگی یا ترمیم های زیاد داری، دهان شویه فلوراید هم استفاده کن. اینا

راستی خصوصیت رو خوندم، غش کردم از خنده چون پست بعدیم نظراتش بسته است. ازونایی که دوست ندارم کسی در موردش حرف بزنه! :-)))))))))))
اریانه

نخند،بیتربیتین همتون،چه میشه کرد😐😐

اینو ولش کن،اهنگو ببین یه ماه پیش بهت معرفی کردم تازه به دست رفقات رسیده،بعله😎😎😎

بابا تو گاهی میبندی🙄🙄🙄همیشه که نمیبندی😑😑😑اصلا بیا تو هم کلا ببند ،والاااا😕😕

بابا من حالا یه بار یه خبطی کردم گفتم خیلی ...هستی ، استرس میدی به ادم کامنتا رو میبندی،حالا اگه ول کرد🙄🙄هر دفعه میگه دوست ندارم کامنت بگیرم،خب نگیر ،اه😑😑شورشو درمیاره😶

نوشته بودم خورده یا خرده؟؟

:-)))))) 
حرص نخور انقدر، اکیه، مرسی از لطفت به من که میگی ... ام. 
خورده نوشتی. سخت نگیر
اریانه

مثلا وبینارم نگاه میکنی ،ها؟؟؟

روی هرچی دندون پزشک‌ بود رو که سفید کردی،اون اینای اخرش منو نابود کرد اصلا،حالا ازاینا ازاینا🤨🤨🤨🤨🤨

سعی در گونی سیب زمینی نشده مامانمم،همه مثل توکه ساعت شنیه خودشون نیستن😂😂😂😂والا😂😂مثل تو خوبه،صبح تا شب بگم،سایزم فلانه،لباسامو از تن مانکن در میارن،من خیلییی خوش هیکلم،تف به ریا😂😂😂

بابا این دید بد نسبت به چشم رنگیا رو بابک حمیدیان یه تنه به دوش کشید با اون نقشای محشرش😑😑😑وگرنه گلزارو ببین چه خوبه(الکی مثلا فن گلزارم)😂😂😂

برووووو تو خودت چشات فلانه،باز بخوای با رنگی‌ ترکیبش کنی ،بچتون حوری پری میشه😎😎😎

خب اخه چکار خاصی میتونم بهت بگم بکنی؟ اصول بهداشت دهان خیلی ساده ولی کاربردیه. 
خیلی بدی. تمام پست هام رو حفظی و تیکه می ندازی :-)))))
اره مثلا از چشمای بابک حمیدیان خیلی بدم میاد! گلزارم زیادی خوشگله اعصابم خورد میشه. مرد نباید انقد قشنگ باشه. ملاکو بذار شاهاب حسینی تمام
ارهههه اتفاقا اینطور وقتا میگم من که چشمام فلانههههه، در ترکیب با سبز جی میشه! :-)))))
اریانه

ای جااانم شهاب حسینی؟؟؟دیگه چی میخوای؟؟

کم نیست یه وقت ؟؟؟؟خجالتو بذار کنار،اگه هست بگو🤨🤨

بابا این بنده خدا بعد مدار صفر درجه،کراش مامانامونم بوده!!!!

بهرام رادان چشم رنگیه خوبیه،حامد کمیلیم ابروهاش ناجور بود خیلی ولی بازم خوبه،امیر جدیدی هم خیلی خوبه نقشای داش مشتیشو خیلی دوست دارم😍 ،علی ضیا هم شبیه کراش دوره طفولیتمه،اونم خوبه😂😂😂

دیگه کی🤔🤔🤔🤔

گلزار رژ میزنه،رنگش شکلات تخته ایه،مو هایلایت میکنه وتیر اخرم با عضلاتش زده که دکمه کتش بسته نمیشه😐😐😐۱۰سال پیش اره ،خیلی باحال بود ،ولی الان......🙄🙄

هوپ،اگه پدر و برادر یا یکی‌از اقایون نزدیک دورت ،چشماش رنگی بود این مدلی نمیرفتی🧐🧐

اره من بدم ،لابد تو خوبی😐😐مارو به شکر خوردن انداخت یه بار یه خصوصی دادیم😶😶کینه ای😒

حرصی که تو به من میدی و هیچ کی این مدلی نمیده،چروک شدم،مخم سوخت😕😕برو خودتو یکم اصلاح کن😂😂برو پشمال شدی😂😂😂

نارسیس و گفتی نمیشناسی نه؟؟؟خودشیفته😂

حالا من یه تعریفی میکنم،تو جنبه داشته باش😶صد باااار  گفتی من چشام فلان،استادمون که همه روش کراش داشتن گفت نچراله؟،بچه ها تو مدرسه غش کردن از لبخند و چشای من ،بچه هام خوشگل میشن،ژنم حیفه ،خانوم ن فدام میشد،مریضا محوم میشدن میومدن خاستگاری،پیرمرد تو فرودگاه دلش میرفت ،میگفت عروسم میشی،موهام ست چشامه،تف به ریا😂😂😂😂😂😂

برو هوپ برو،تو که منو میشناسی برووووو😂😂

نه بقیشون رو نمیخوام، شاهاب جانم باشه راضیم، از بچگی کم توقع بودم. :-)
خودشیفته کجا بود؟ تعریف های بقیه رو نوشتم با چاشنی طنز و اینکه اگه از من بپرسن عشق چشم مشکی ام. 
اریانه

هوپ،مادر بزرگ منم با همین لحن میگه شاهاب جان😂😂😂😂😂

ببین عشقم باهاش کنار بیا،یه درصد خیلی خاصی از مرحله شناخت زیبایی گذشتی 😂😂😂خودشیفته ای😂😂

عههههه ،بالاخره دومین معیارشو گفت،چشاش مشکی باشه😍😍😍میگردیم واست متریال پیدا کنیم😂😂

یکی بگه چراااا،اخه خاستگار😫😫😫😫😫😫خواستگار😑😑😑😑

شهاب سوسولیه، فقط شاهاب :-)) 
دعواهات اینجا رو ببینم یا کامنت خصوصیات گل؟ 
اولین معیارم چی بود؟!! 
اریانه

اقااا،من دوتا پست رو‌ترکیبی زدم،اشتباه شد😂😂

تازه دوتا پست ،یکیش مال تو بود،یکیش مال یه بنده خدا دیگه😂😂تا همین حد تباه😂😂

پست مورد نظر رو دوباره با دقت تمام مطالعه کرده😶😶و دیدم ترجیحت اینه حیطه مشترک باشه🧐🧐و بعله،این بود پند امروز ماو معیار اول متریال😂😂

دعوا کجا بود😒😒در واقعیت اینا مساویه با لپ کشیدن😂😂😂😂

اینارو ولش کن هوپ،اینقدر همتون میگید ما فلان پختیم ،با بهمان پختیم،باید بگم نون پختم😂😂😂شاطر شدم رفت😂😂کی فکرشو میکرد،من یه ورزی بدم نونو خود نونواها هم این مدلی با دل و جون ورز ندن😂😂😂عشق بود که با پنجه هام میریختم تو نون😂متاسفانه ولی اون انگشتا انگشتای سابق نشدن،خدا نون واهارو نگه داره😭😭😭😭

بله این درسته :-) 
من در برابر پختن نون مقاومت میکنم، به نظرم نون های بیرون وقتی از جای مطمئن بخری و بعد توی خونه گرم کنی و بخوری، کافیه. ولی احسنت :-))
من دیروز کیکی درست کردم واسه دفعه اول و اصن خدا رو دیگه بنده نیستم
اریانه

یعنی هوپ،از تمام وجناتت میریزه چقدر‌پیگیر پایتخت میبینی😂😂😂

نون رو واسه تفنن پختیم،۲روزم دووم نیاورد😂ماهم همون کار رو میکنیم،گرمو اینا👍

اقا تف به ریا،ولی کسی در مقابل من برای کیک و شیرینی و دسر حرفی نداره ،بعله😎😎برو بسوز😂😂

امید که بله سر فلانتو این مدلی بگی😂اقا سریع تر برو خونه خودت من نیام اینقدر😁😁

تنها برنامه ایه که دنبال می کنم از تی وی
خوبه
آره یادمه واسه مهمونیم چقدر راهنمایی کردی
خجالت بکش نصف بیشتر کامنتای پستم از توعه. برو خونتون. :-/
موژان

صورت کبود شده ی حاصل از ماسک زدن بیش از اندازه  منو باید ببینی 

شبیه زامبی شدم

یعنی من هیچ شباهتی به ادمی که قبل covid-19 بودم ندارم نه از نظر جسمی و نه روحی!

از یه دختر لوس خوشحال و جیغ جیغو به یه ادم شدیدا جدی و بی اعصاب و اخمالو تبدیل شدم

بعد این ویروس داعش باید مسئولیت منو بر عهده بگیره فقط :/

 

 

عزیزممم
یه کلیپ دیدم یکی از کادر درمان چین واسه اینکه صورتش کبود نشه، چسب میزد روی صورتش. میخوای امتحان کن. 
ایشالا می گذره ولی یادمه منم انقدر دوران طرح مخصوصا اوایلش اذیت شدم که تغییر کردم زیااااد و میگفتم بعد طرحم تراپی لازم میشم. البته که کار شما خیلییییی سخت تره. خدا قوت
آرزو
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

میگم هوپ من به عنوان یه خواننده **** *** ****** ***** ****** ******** * ** ****** *** *** ** ** ** **** *** **** *** **** ****************

زشت بود درخواستم ایا؟(ایکن تفکر:)))‌ )

زشت نبود. ولی به جوابش نمی رسیدی :-)))
همون یک نفری؟
آرزو

:))))))))))))) مرسی از سانسور بجا :)))) فضولی گاهی کار دست آدم میده هوپ :)))))) انصافا ولی مهم نبود جو زده شدم :دی

نه من یه آرزوی دیگه م؛ارادتمند:)))

خواهش میکنم قابلی نداشت :-))
آهان اکی :-)
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan