هوپ.وار باشیم به رفتن این سرتقِ نابکار

  • ۱۳:۱۲

امید را از من بیاموزید که با وجود اینکه در حال حاضر بدین شکل ( به انضمام عینک و شیلدِ محافظ) ، بالای سر بیمار می رویم: 


در برابر اصرار خانواده که: بگو چی نیاز داری برای تولدت؟

این عکس را نشان داده و گفتم: ازینا ازینا!



+ ^_^

  • ۵۰۶
واران ..

فردا ؟!:)

 

تولدت مبارک در هر صورت 🌸🎂

نه بابا
خیلی مونده تا تولدم
فدایت :-*
Alireza z.i

پیشاپیش مبارکا باد. :)

(یا شاید هم پساپس.)

مرسی ولی خیلی مونده، اینا از الان میگن چی میخوای؟ :-))
واران ..
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

آره الان یهو یادم اومد :))

* *** بودی :دی

 

زمستونی و پاییزی بهشون بگو بگیرن :دی

افرین به این حافظه! ولی الان میپاکم که بقیه برن فکر کنن!
طرح لباس رو؟ 
Alireza z.i

ولی واقعاً سخته با اون شیلد و عینک محافظ، جا داره بگم خسته نباشید. :)

و صدالبته که هوپ را از هوپ می‌آموزیم! :))))))))))

خیلی خیلی سخت تر از اونیه که تصورش رو بکنین. 
بازم ممنون
افرین
عاطفه ـ

چقدر خوشگله (: . 

خعلی ^_*
میم

همراه با اپل واچش.؟😀

آستیناش کوتاهه بهداشتی نیست😶

رنگش هم مردونه‌اس،طرح دندوناش ولی قشنگه 😯

منظور من همراه با همون بود ولی فقط همین روپوش و شلوارشو میگیرن! بازم دستشون درد نکنه.
آستین یک بار مصرف دست میکنم همیشه.
مردونه نیست ها. آبی کجا مردونه است؟ میدونی چقدر مانتو و لباس و شال ابی دارم؟ 
بیست و دو

دکتر زنانی که من میرم پیشش تقریبا یه چیزی توو همین مایه های عکس دومی میپوشه البته اون روپوشش عکس دندون نیست:دی

آره طرح های پزشکی هم داره. شاید این مدلی بپوشم بچه ها کمتر بترسن ازم، هوم؟ :-))
صخره نورد

من از همین یه دونه ماسک خسته شدم :|

خداقوت به شما که با این لباس کار میکنید، من بودم قطعا بیخیال کار میشدم چون تحمل گرما برام غیرممکنه.

طرحش قشنگه اما پسرونه است، باید صورتی بگیرید:دی

واقعا سخته، همیشه باید روبه روی کولر یا پنکه بشینم وگرنه خفه میشم.
آخه مسئله اینه صورتی نداره و من هم زیاد صورتی دوست ندارم و با این حرف که آبی پسرونه است مشکل دارم :-))
انه

چه روپوش قشنگی 😍😍😍😍

خعلی قیشنگه!!!
Faez eh

خسته نباشید حسابی:)

اره خیلی گوگولیه :)

سلامت باشی فائزه جان
دلم میخواد از نزدیک ببینمش
x

یه دکتر الهام کفایی هست تو تهران 

من پیجش رو دنبال می کردم یه زمانی 

عاشق لباس ها و ست های ام که تو مطب می پوشید 

البته ایشون دکتر زیبایی (تزریق چربی بوتاکس و ...) بود دیگه پاشیدن مخاط و ... نداشت 

منم خیلی دوست دارم اینطوری ست بزنم ولی الان کروناست و حالا حالاها باید مدل عکس اول باشم که همه دکترا رو یه شکل و یه اندازه میکنه :-(
ماوی.

خیلی هم زیبا.:x

من اگه قرار بود روزی پزشک یا دندونپزشک بشم یکی از اصلی ترین انگیزه هام پوشیدن اسکراب های جذاب بود قطعا :))

بابا همچین آپشن جذابی برای پوشش دارید استفاده کنید دیگه. 

(صفحه‌ی کامنت‌ها را می‌بندد و می‌رود مقنعه‌ی مشکی خود را برای شنبه اتو کند :(( )

تو کلینیک خیلی نمیشد اینطوری تیپ زد اخه! توی طرحم که یه بار هیئتی از آدمای شبکه بهداشت اومدن، من با روپوش کوتاه بودم، بعد متوجه شدم بد نگاه میکنن، دیگه نپوشیدم که گیر ندن بهم!
این تیپ جون میده واسه مطب خصوصی *_^
شغلت چی بود عزیزم؟
فامس( مهسا)

دختر مهر تولدت خیلی پیشاپیش مبارک:))

چه خوشگله😍 مبارک باشه ..

مرسی با اینکه خیلی پیشاپیشههه :-**
ایشالا واقعا به این قشنگی باشه
زهرا طلائی

کاش دندون پزشک منم از اینا داشت که من هی نترسم و هر بار آبروریزی نکنم

نمی دونم تولدتون کی میشه اما امیدوارم اتفاق شگفت انگیز براتون پیش بیاد

آخه این روپوشا بیشتر برای گول زدن بچه هاست.
شما آدم بزرگا میدونین ما واقعا ترسناکیم بازم میترسین :-))) نگاه کردم به سابقه کامنتات، نصفشون از ترست گفتی. عزیزممم :-))
مرسی :-)
Nasim

پر انرژی بمونی همیشه :)

تازه واردین؟
ممنونم ایشالا بتونم پرانرژی باشم همیشه :-)
خانوم لبخند

اوه چقد لاکچری 😄😉

فقط این کرونای خر بره تا من بتونم اینو تو چش و چال بقیه فرو کنم، الان که فایده نداره :-))
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

آفرین بهت:-)

من که دیگه روم نمیشه از امیدهام بگم:/

ببین امیدهامون رو رها کنیم به فنا میریم. به ته ته دره افسردگی. 
حامد سپهر

خدا قوت میگم بهتون 

و تولدتون فکر کنم پاییز بود در هر صورت پیشاپیش مبارک:)

ممنونم آفای سپهر
بله یکی از ماهای پاییزم مرسی :-)
آبان ...

اووف ..خیلی خوشگله و لاکچری میشی ..

تولدت پیشا پیش مبارک ..:) 

البته که من حواسم هست متولد این ماه نیستی 

اصن دیگه این مدلی بپوشم روزی یه مریض بیشتر نمیبینم انقدر که لاکچری میشم :-)))
مرسی عزیزم اره چون خودتم هم ماهی منی ^_*
مهربان

یاد او کلیپه دندونپزشکه با دوتا دستیار هاش افتادم 

اوف لامصب

با آب زمزم هم این درجه انحرافت پاک و مطهر نمیشه! 
:-)))
عرفان ...

سلیقه خوبی هم دارید :)

...

تولدتون هم پیشاپیش مبارک ((:

ممنونم و
ممنونم :-)
امیر

سلام.خانم دکتر استفاده از جوش شیرین ولیمو برای از بین بردن زردی دندان ها،پایه علمی دارد؟

سلام
راستش من دندونپزشکم نه طبیبی که طب سنتی کار میکنه برای همین واقعا با کارکرد این موارد اشنا نیستم فقط میدونم لیموی ترش برای مینای دندان مضره و میتونه باعث سایش اون بشه.
البته گویا توی سیستم اموزشی جدید واحد طب سنتی هم گنجوندن!
Twinkle

عاقا خیلی خوشگل و کیوتهههه.اصن ادم علاقمند میشه ب دندون پزشکی رفتن

ایشالا در اینده ی مجموعه در رنگ ها و طرح های مختلف این لباسا *_*

تولدت مبارک پیشاپیش♡__♡

آره خیلی خوبه. من فقط دارم لحظه شماری میکنم کرونا بره اینا رو بپوشم :-)))
مرسی عزیزم
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan