?Who Am I

  • ۱۶:۵۸

اگر از من بخوان خودم رو مختصر و مفید در چهار جمله برای کسی معرفی کنم میگم که:

من اون دختریم که می تونه به منتهای درجه ای که وجود داره لجبازی کنه و انقدر دلْ کوچیکه که ساعتی بعد پشیمون بشه.

من اون دختریم که عاشق تنهاییم هستم؛ ولی از طرفی تنها بودن فیزیکی و نبود کسی دور و برم برای مدت طولانی رو سخت تحمل میکنم.

من اون دختریم که در عین ترسو بودن، عاشق هیجان و تجربه چیزهای جدیدم.

من اون دختریم که شاید در ظاهر نشون میدم بی احساسم، ولی در باطن یه جورایی مهرطلبم و دلم برای اونایی که دوستشون دارم بدجور می تپه.


ممنونم از مالاکیتی جان برای دعوت به این چالش.

شما بخواین در ٤ تا جمله خودتون رو معرفی کنین، چی میگین؟ 

  • ۲۵۸
مریم

مورد دومی و سومی و چهارمی کپی من بود،البته اسم مورد دومی درونگرایی هم می‌تونه باشه.

خب من درصد برونگراییم بیشتره ولی خلوت خودم رو دوست داشتنی میدونم.
پا ییز

من یه خر دعداکول سریع عصباتی شو هستم 

تامام 

نه نشد، تو فقط سه تا صفت ردیف کردی، باید ٤ تا جمله میگفتی.
صخره نورد

در یک کلام شما تکی:)

دوست ندارم خودمو توصیف کنم، شاید چون از خودم خوشم نمیاد:))

همه ی مخلوقات خدا تک هستن...
جدی؟ ولی من حس میکنم در صلحی با خودت.
آریانه

اینا رو که میدونستیم،بگو چه طوری به بدون سانسورش دست پیدا کنیم؟

بدون سانسور؟! به سن شوما قد نمیده نازارگیان!
** سیلاک **

یعنی انگار منو توصیف کردین دقیقا همه این تناقضات در منم هست   ^__^

وقتی کامنتتون رو خوندم تازه متوجه شدم هر جمله ای که نوشتم دارای تناقضه و چقدر من تناقض توی وجودمه!!
نرگس بیانستان

تو همونی هستی ک عزیز دل منی

تو همونی که همیشه کامنتات پر از لطف به منه عزیزم :-*
sana :)
دکتر من به عنوان یه همجنس و تقریبا همسن خودت بهت افتخار میکنم.تو نمونه یک دختر همه چی تمومی.امیدوارم همواره موفق باشی و همینطور درخشان :)
مرسی ثنا جان ولی اینطوری نیستم به خدا، فقط دارم تلاش میکنم تا جایی که میتونم پیشرفت کنم در زمینه های مختلف. در واقع همیشه دنبال انگیزه ای برای ادامه ام...
مرسی ایشالا برای خودت
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

من کوچیک‌تر بودم هر چند وقت یک بار یه کاغذ برمی‌داشتم بالاش می‌نوشتم "من کیستم؟" بعد شروع می‌کردم به نوشتن از خودم، ویژگی‌هام، علایقم، افکارم و ... خیلی خودم رو دوست داشتم:-)))

یعنی انقدر از بچگی فرهیخته بودی؟ بابا دست مریزاد...
x

منم پارادوکس زیاد دارم تو شخصیتم 

مثل طاقت ندارم تو خونه تنها باشم ولی دوست هم ندارم کسی بیاد تو اتاقم و خلوتمو به هم بزنه و ....

آخ آخ این خیلی نکته مهمیه. یه اتاق واسه خلوت خودمون داشته باشیم ولی کس دیگه ای هم باشه تو خونه.
انه

چه سخت تو ۴ جمله...

اره کلی فکر کردم تا نوشتم الان فهمیدم پر از تناقض بودن!
هیـ ‌‌‌ـچ

خاص و به نظر من، متعادل :)

صفات من؟ 
بله فکر میکنم تو اکثر خصوصیاتم یه حد وسطی رو رعایت میکنم.
مانته‌نیا

منم دقیقا همین دخترم

عشق من میباشی شما :-*
Alireza Hakimifar

من یه بازندم که تا به حال یادم نمیاد به خواسته ای دست پیدا کرده باشم...فقط رویا پردازی میکنم...به نظر بقیه آروم و بی صدا میام ولی درونم پر سرو صداست...زیاد از حد عصبانی میشم و سرکوبش میکنم ولی وقتی نتونم از پسش بر بیام کارایی میکنم که بعدش پشیمونم میکنه!......4جمله :)

تنها کسی که شروط لازم رو رعایت کرد.

به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan