انگار پاره تنم رو میخوان ازم بگیرن!

  • ۱۰:۵۲

یکی از دوستان استادم داره واسم سه تار جدیدی می سازه. بعد دیدم جا واسه دو تا ساز ندارم. اونقدرام پولدار نیستم که کلکسیون سه تار داشته باشم.

 ظهر یه تعارف به داداشم زدم که اگه بتونی تو دیوار بفروشیش، نصف پولش مال تو. الان اومد گفت مشتری پیدا کرده و عشرتم رو برد تا طرف ببینه. پشت سر هم داره وویس می گیره از ساز زدن مشتری با عشرت الملوک من...

باورتون نمیشه انگار دارن جونم رو می برن. چه غلطی کردم نمی تونم هم بگم پشیمون شدم.

 بعد بی شعورا میگن: مشکل از سه تارت نیستا، مشکل از خودت بوده! ببین چقد طرف خوب می زنه باهاش؟ :-/


+بیاین بارش فکری راه بندازین اسم واسه جدیده انتخاب کنم، یادم بره عشرتم نیست. اصلا شاید اسم جدیده رو هم عشرت الدوله بذارم؟ که بتونم عشرت صداش کنم باز. هوم؟ یا اصلا به روی خودم نیارم و جدیده رو هم عشرت الملوک صدا کنم؟ 

++ می دونم می خندین ولی بغض کردم اصلا. :-(

+++ من و عشرت در آخرین روزهای با هم بودنمان... 

  • ۵۹۸
توکــا (:

نه دیگه نشد ! بزارش عزیزالدوله🤍🌱

الان که نگاه می کنم از الدوله خوشم نمیاد! :-))
ولی ممنون واسه پیشنهاد
یاسی ترین

نه چرا بخندیم؟؟؟ من بودم که اصلا نمیتونستم بفروشمش 😁 باز شما خیلی حرکت بزرگی کردی

حالا دیگه گذشته!

اسمشو بزار کرشمه 😂 شاید بیشتر تو دلت جاواکرد

قصدم این بود واقعا نگهش دارم بعد گفتم کجا میخوای بذاری و سبک زندگی مینیمالیسم رو در پیش بگیر و گفتم بذار بره...
کرشمه...
چقدر قشنگ دوست داشتم 
آتنه

عشرت رو شوهر دادی رفت؟...

باورم نمیشه،جدی میگما،واقعا فکر میکردم نگهش میداری!مادر بد!

کرشمه چه خوشگله*-*

آره طرف دوست داداشمه. شوهرش دادم. فعلا نامزده تا دومی بیاد و بفرستمش خونه بخت :-((
خودمم باورم نمیشه. حالا من یه چی به داداشم گفتم، گفتم تا بیاد تو دیوار فروش بره چند ماه طول میکشه. نمیدونستم نمیذاره کلام در دهانم منعقد بشه و میره می فروشه! 

خیلی، یکم قشنگی این اسم ناراحتیم رو کم کرد. 
کرشمه: ٢ نفر
دلکش: یه نفر (این اسم رو خصوصی گفتن، گوشه ذهن خودمم بود، کلا از گوشه دلکش خوشم میاد.)
عزیزالدوله: ١ نفر
نسرین ⠀

اسمشو بذار ارغنون:)

اسم ساز منم نکیساست

سخته تلفظش که. اسم سه تار استادم ارغوانه. 
نکیسا؟ به گیتار میخوره ها، قرتی طوره
masumeh golshahi

کرشمه قشنگه 

کرشمه:٤
با کامنت نیروانا شمردم
نیــ روانا

اول: تا عنوان رو تو ستاره ها دیدم گفتم ای داد بر من ! برم ببینم عشرت چش شده؟

بعد که پست رو دیدم به میزان شناخت خودم ازت احسنت گفتم:))

ولی واقعا همینه

ساز ادم مثل بچه ش میمونه

من سالهاست دست به ساز نزدم و بعید میدونم اصلا چیزی ازش یادم باشه

ولی هنووووز ویلن دوره مجردیم رو دارم و با خودم این خونه اون خونه ش میکنم

 

دوم: پست رو که خوندم اومدم بگم اسمشو همون عشرت الملوک بزار چون تو ذهن من مایه عیش و عشرتت بود ولی با دیدن اسم کرشمه سست شدم.. قشنگه کرشمه 😍

واقعا که احسنت! مرحبا نیروانا. 
ببین تا داداشم پس آوردش ( البته نامزد شده!) گفت طرف کلی خوشش اومده بود و گفته بود دو مهره است و ساز خوبیه و کوکش رو تنظیم کرده بود الان بدتر دلم نمیخواد بره ولی نامزدش خیلی مشتاقه... :-/
ویلن... اولین سازی که ازش خوشم اومد ولی همیشه چون میگفتن خیلی سخته هیچ وقت نتونستم بهش فکر کنم. 
می تونستی صداشو دربیاری؟

وای آره که چقدر این دختر مایه ی خوشی این روزهای کروناییم بود... عررررر :-(
کرشمه هم دلبره خدایی
معلوم الحال

من باشم به عنوان یک قاضی به شما حق داشتن فرزند جدید نمیدم 😒 شما با سهل‌انگاری از فرزند اولتون گذشتید خاااااانم. کجاااا رفت اون حس مادری؟ چه شد اونهمه مثنوی عشقولانه که برای آرام جانت میسرودی؟ 

 

عزیزان لطفا رو لینک زیر کلیک کنید و به کمپین نه به فرزنداختیاری هوپ رای بدین: 

لینک

خب بالاخره بچه باید بره خونه بخت. نمیتونم تا ابد پیش خودم نگهش دارم. تمام دلخوشیم اینه سه تا خونه اونورتر می برنش و بعضی وقتا ممکنه صداشو بشنوم. عرررررر :-(
واقعا ناراحتم الان ولی می دونم نگهش میداشتم باز فقط با دومی ساز می زدم و اینطوری نامردی بود در حق بچم.

وای خط آخرت :-))))) سواستفاده گر
آرزو ﴿ッ﴾

بذارین منم موافقتم رو با کرشمه اعلام کنم. :)) 

ان‌شاءالله این یکی هم زود دلبری کنه و تگ جدید هم براش بسازین و با خوشحالی بنویسین ازش :)

 

کرشمه ٥ شد. وای هر بار که میگم کرشمه دلم یه جوری میشه. انگار ناز داشته باشه. ولی باز دلم برای عشرت خونه ؛-(((

از اتفاق هی دارم فکر میکنم تو همین تگ بنویسم یا نه؟
معلوم الحال

دیگه بدتر :-) ترویج کودک‌همسری؟؟؟ 

 

کلیپ جنجالی نامادری خشنی که برای تنبیه با انبر دندون‌های سه‌ تارشو میکشه و با فرز سوراخش میکنه در لینک زیر:

لینک

اومدی؟ بپاکم؟؟؟ 

ادمین پاکش کن تا ادمین اصلی نیومده 😢😱

خدایی به عشرت الملوک میاد بچه باشه؟! یه زن جاافتاده است ولی کلا مادرا بچشون پیر هم باشه بچشونه.

اتفاقا خیلی مراقبش بودم. حواسم بهش بود. همش بغلم بود کنار قلبم بزرگش کردم. تنویر افکار عمومی تا به کی؟
( همیشه دلم میخواست از این لغت استفاده کنم)

بچه ها لینک رو نزنین، هک میشین!
هیـ ‌‌‌ـچ

ساز دقیقاً عضو بدن نوازنده است، نمی‌شه ازش دل کند... اون روزی که ساز قبلیم رو می‌فروختم تا جا برای ساز فعلیم داشته باشم دقیقاً همین حسو داشتم، هرچند طعم صدای ساز جدید توی گوشم بود و می‌دونستم اون به مراتب بهتره ولی خب... حیف که گیتار ساز حجیمیه و واقعاً نمی‌شه تو آپارتمانای امروزی بیش‌تر از یکیش رو نگه داشت وگرنه حتماً نگهش می‌داشتم، کلی خاطره لابه‌لای سیماش داشتم... هعی...

دقیقا، همین که توی بغلم می گرفتمش انگار عضوی از خودم بود. عشرتم.. :-((((
منم صدای جدیده رو شنیدم که میخوام بگیرمش. خیلی صداش بهتر بود، کاسه اش هم یکم بزرگتره. 
الفبای موسیقی رو با این ننه مرده یاد گرفتم. چقدر نامردم که حالا که یکم دارم راه میوفتم عوضش میکنم. دوباره عر :-(((
منم جا واسش تو اتاقم ندارم دیگه. میخواستم آویزونش کنم، انقدر تابلو زدم تو اتاقم زیادی شلوغ میشد.
مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

کار بدی نبوده فروشش بالاخره یکی نیاز داشته استفاده می‌بره حالا...

بذار سوزان یا فروزان

یا فروغ

آره اون نامزدش بنده خدا خیلی دوستش داشت و انگار دومین سازش میشه. اولی خیلی قدیمی بوده و دوست داشته یه جدید داشته باشه که البته من فقط ٤ ماه از عشرت استفاده کردم.

سوزان، فروزان، فروغ
فروغ قشنگ تره :-) ممنونم
آبان ...

عزیزم 

عشرت شوهر دادی رفت 

اشکال نداره ...

خوبه که یه اسم باحال تر انتخاب کن ...دیگه عشرت صدا نزن :) 

ماهور  من دوست دارم :،)

آره بچم رو بردن... 
منم همین نظر رو دارم. یه اسم جدید باید بذارم.
ماهور... خیلی قشنگه. 
آرزو ﴿ッ﴾

اگر بخواین توی همین بنویسین باز باید یه اسم جدید هم برای تگ انتخاب کنین :دی و چون ممکنه کرشمه هم آخری‌ش نباشه، نمی‌شه مثلا عشرت‌الملوک و کرشمه گذاشتش :/

:-))))
من حتی در خودم می بینم اگه همین شور و اشتیاق رو داشته باشم بعدها بخوام تار هم یاد بگیرم چون شبیهن! :-))
رنگین کمان

نمیدونم چرا به هیچ شیوه و روشی نمیتونم موسیقی سنتی رو دوست داشته باشم :/

برعکس من همسرم عاشق موسیقی سنتیه و چندتا ساز سنتی داره بدون اینکه حتی زدن این سازهارو بلد باشه!

البته قبلا دست و پا شکسته کمانچه میزد

و جالبه بدونی تمام تلاششو میکنه منو به سازو اواز سنتی علاقمند کنه و تلاشش هم تا الان بی نتیجه بوده:))

من یه لیتمن II داشتم خیلی دوسش داشتم و کلی خاطرات خوب همراهش بود برام مجبور شدم عوضش کنم و شاید بتونم بگم با حس الان تو برای کنارگذاشتن سازت برابری میکرد ولی به نظرم این ساز جدید هم یه عشرت دیگه است که بعدها همین قدر بهش وابسته و علاقمند میشی

مبارکه ساز جدید امیدوارم ازش لذت ببری هوپ

 

 

منم فراری بودم ازش دختر. فراری. ولی یه کسی درون من همیشه حضور داشت که از هر چیزی سنتیش رو انتخاب میکرد و عاشق لباس های سنتی، خونه های قدیمی و پنجره های رنگی رنگی قدیمی بود. نمیدونم چی شد که بین سنتور و سه تار، عشرت رو انتخاب کردم، یک روز خواهرم داد زد هوپ بیا، رفتم دیدم داره به تابلویی اشاره میکنه که چند سال توی اتاقم بود و پدرم خریده بود برام.
: شاهزاده خانم با لباس سنتی قاجاری که جلوی عمارتی نشسته و سه تار دستشه! 
شوکه شدم. بعد الان طوری شده که از آهنگ های پاپ زود خسته میشم ولی مرغ سحر و تصنیف های سنتی رو هزار بار گوش میدم و لذت میبرم. لذت ها. البته که همیشه عاشق هایده و مهستی و اینا بودم ولی خب همه آهنگ هاشون سنتی نیست.

خلاصه که لیتمنم رو دادن رفت. کمانچه هم خیلیییی دوست دارم راستی.

امیدوارم که بیشتر از عشرت دوستش داشته باشم :-)
ممنونم
Maryam .☘

کرشمه خیلی دلبره 🍃💚

مثل اینکه داره کرشمه میشه! ^_*
حس بهتری دارم الان
سین دال

آخی...

چه لحظه احساسی شد... :(

 

 

 

 

منم به کرشمه رای میدم :)

خانواده مسخرم میکنن ولی خب من گوشه قلبم درد میکنه. امشب با عشرت کوک ماهور شده انقدر زدم که انگشتام دوباره درد گرفت و مفصل جفت انگشت های اشاره ام قرمز شد از فشار.


کرشمه ٧ :)
نجمه

سلام 

منم اوایل دل کندن برام سخت بود، حالا ما حصل اون سال ها یه عالمه کلکسیون و چیز میز خاطره انگیز هست. اما از یه جایی به بعد با خوابگاهی شدن و بعد ازدواج دیگه، بی خیال جمع کردن شدم. الان فقط وسایل ضروری دارم. مثلا بگیم، از کرشمه خوشمون نمیاد، یکی از رای هاش کم می شه؟! 

سلام
من هم دل کندن واسم سخته ولی از همون دیشب وقتایی که نگاهش میکنم و میبینم قراره بره، به خودم میگم: تو که بلدی دل بکنی، از عشرت الملوک هم می تونی. :-(
وسایل ضروری. درسته همین طور زندگی قشنگه ولی میدونی ساز وسیله نیست. روح داره :-((((

نه دیگه، مگه تو انتخابات بری بگی ترامپ از رای هاش کم میشه؟ فقط میتونی به بایدن رای بدی. الان هم یا از گزینه های موجود باید استفاده کنی یا خودت پیشنهاد بدی.
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

:(( کاش نمیرفت که!

از اونجایی که اسمی به نظرم نمی‌رسه به همون کرشمه رای میدم:)

تمام دلخوشیم اینه ساز جدیده چند روز دیگه کار داره ساخت صفحه اش و از دوران نامزدی عشرت میتونم بهره ببرم. :-(((
کرشمه: ٨
ربولی حسن کور

سلام

داداشتون عشرتو گذاشت توی دیوار به دوستش فروخت؟

سلام
نه دیگه، خودم رفتم دیدم از ماه ها و هفته های قبل آگهی سه تار توی دیوار هست و فروش نرفته، بعد حوصله اینکه تلفن جواب بدم رو نداشتم گفتم داداشم با شماره خودش آگهی بده و بفروشه، اونم رفته به دوستش که میدونسته سه تار میزنه قضیه رو گفته و زیر یک ساعت فروختش
x

خیلی حسن رو می فهمم 

 

وقتی کامپیوتر قدیمی مون رو داداشم می خواست بده به یه نفر با این که چند سال ازش استفاده نمی کردیم و تو زیرزمین بود من تا چند روز اشک می ریختم ....

مصداق با دو چشم خویشتن دیدم که جانم می رود بود .... 

 

صبر جمیل برات آرزو می کنم 

خیلی سخته. یادته که من پست در مورد وابستگی به فرش دوران طرحم که زیر پام بود هم نوشتم دیگه عشرت که تو بغل بوده! :-)))

چطوره بزنم زیرش بگم نمیدم؟ هوم :-(

نرگس بیانستان

هوپ، الان که بچه تو شوهر دادی ازش دل بکن دیگه، تجربه ثابت کرده چیزایی که فروش میرن و هنوز چشم صاحب قبلی دنبالشونه برکت ندارن

 

کرشمه که خیلی دلبره 

خیلی زیاد

 

فروغ و ماهور هم دیدم بچه ها گفتن، خیلی خوبن اینا هم. ولی کرشمه خیلی خیلی بهتره

هوم :-( تلاش خودم رو می کنم. فعلا پیش خودمه ولی. هعی روزگار

آره عجیب قشنگه کرشمه ^_^ 
کرشمه: ٩
نرگس بیانستان

هوپ میخونمت همیشه. این چند روز کلا زیاد کسی رو نخونده بودم اما تو رو خوندم

ولی کامنت نذاشته بودم

قربونت عزیزم هر وقت تونستی بخون و هر وقت دوست داشتی نظر بده :)
معلوم الحال

کجای عشرت جاافتاده‌ست؟ 😂 من فکر میکردم عشرت یه دختر امروزیه که ننه‌ی عهد قجریش بدلیل وابستگی به دُوَلِ بی‌کفایت سابق اسم بچه رو گذاشته عشرت‌الملوک و باتوجه به مارتی که تو ثبت‌احوال داشتن براش سجل احوال گرفتن 😁‌

 

اگه هنوز دلت رضا نداده میخوای یه کمپین دیگه راه بندازم؟ شماره کارت خودمو میذارم این زیر. هر بلاگر ۲۰ هزار تومن بده. عشرت رو از صاحب جدیدش میخریم به شما که صاحب قدیمشی میفروشیم 😆

درسته بچم چار ماهشه ولی یه ساز سنتی قدیمیه، واس همین عشرت نام گرفته :-)
ننه عهد قجری، خیلی خوبی :-))))

آقا دارم میگم مسئله پولش نیست چون همین الانشم نصفشو میدم به داداشم، یک اینکه جاشو ندارم، دو اینکه حیفم میومد بی استفاده بمونه. 
میگن فلانی آب نمیدید وگرنه شناگر ماهریه، حکایت توعه
حمیده

آقا اجازه! « دلنواز»

بله دخترم
دلنواز ^_* دوست داشتم. ساز دلنوازم
نیمچه مهندس ...

اینجوری که همه با یه حسی که انگار ساز دومی عامل زیرآب زدن عشرته حرف میزنن فکر کنم اسمش رو باید بذاری آفت.

من عشرت الملوک دوم رو پیشنهاد میدم ولی میبینم که کرشمه جلوتره احتمالا همونو بذاری.دلبر هم قشنگه.

آفت :-))))) هنوز واقعا حسی بهش ندارم. باید بیاد ببینمش. امیدوارم بیشتر از عشرت دوستش داشته باشمش.
عشرت الملوک دوم دقیقا مثل شازده ها میشه! 
دلبر... کلا هر اسمی در ترکیب با دل قشنگه. خوب شد بچه ها رای دادن من بین این همه اسم قشنگ نمیتونم انتخاب کنم. واقعا چطوری اسم عشرت رو گذاشتم؟!
** سیلاک **

سنتور من اسمش دلارام  ِ خیلی خیلی دختر خوبیه ^__^ 

 

من اسم چکاوک رو خیلی دوست دارم قشنگه این رو بهتون پیشنهاد میدم و البته دلارام رو هم :))

دلارام چه اسم بامسمایی. خدا نگه دارش باشه برات :-) مثل من مامان بدی نباش.

چکاوک نمیخوره به سه تار ولی دلارام هم خیلی خوبه...
نرگس

اسم دلبر و خیلی دوست دارم...

اکسترن روان که بودم یه دختر با درجاتی از منتال ریتارد که دو قطبی هم بود 

به اسم دلبر ...

برام تعریف میکرد میگفت داداشام خیلی اذیتم میکنن و همیشه هم بهم میگن دلبر دیوونه ...

داستان غم انگیزی داشت و هر روز که من و می دید کلی برام حرف می زد

خیلی دلم براش میسوخت و دوسش داشتم 

از اون روز تا اسم دلبر و میشنوم پشت بندش تو ذهنم میاد دیوونه):

و همین شد که تصمیم برا انتخاب اسم بچه های آیندم که دلبر و دنیا بود عوض شد 

 

حالا اسم دلربا رو پیشنهاد میدم 

با اینکه با توجه به آمار کرشمه تو این انتخابات برنده هستش:)

البته کرشمه هم بسیار دلرباست 

 

ساز نو پیشاپیش مبارک ...

 

 

دلبر: ٢
خانم دکتر مگه شما دندونپزشک نبودی؟!! اکسترن روان؟! یا نکنه شما یه نرگس دیگه هستی؟
دلبر دیوونه...
دلربا هم قشنگه. ممنونم واسه پیشنهاد :-)

بله کرشمه شد، راستشو بخوای خودم هم از الان کرشمه صداش می کنم. ( کرشمه یه گوشه موسیقیایی سنتیه)

دفعه اولی که خوندم کامنت رو ساز رو سال خوندم و هی گفتم واس چی عید رو از الان تبریک گفت؟ چی شده؟ 
نرگس

نه من ک پزشکم 

و فقط میخونمت،و بسی نوشته هات و دوست دارم :) 

فک کنم کلا دومین کامنتی باشه که گذاشتم اینجا

 

😄😄

سال نوتونم پیشاپش مبارک 🥰

عه جدی؟ چون یه نرگس بدون وبلاگ دندونپزشک هم اینجا هست ولی اون یکم بیشتر فعال تره. بیا و یه نشونه ای تغییری کنار اسمت بذار من قاطی نکنم شما رو. :-)

عیدشمام جدید :-))))
Alireza z.i

ارغوان، یا ارغنون. :)))))

ارغنون: ٢
ارغوان اسم سه تار استادمه نمیشه!
یاسی ترین

آخییی عشرت جان چشممان به جمالت هم روشن شد برو خوشبخت باشی 😁

 

به‌به میبینم که کرشمه رای بالایی آورده و خوشحالم که بالاخره یک جایی هم در زندگی  نظرم رای اورده!!😀 و بر خویشتن میبالم‌

یه چیزی 

ماشین ما یک عدد پراید سفید و مظلومه که از سال ۹۰ که خریدیمش واقعا شرایطش همون دست یک خانم دکتر که میگن بوده!! انقدر تر تمیز و سالمه به غیر از چند جاش که خودم زحمتشو کشیدم. انقدر مهربون و دوست داشتنیه انقدر بوی خوبی میده حتی! اسمشم مهندسه 😍 هر وقت کسی بهمون میگه ماشینتون عوض کنید دلم میگیره به همسرم گفتم حق نداری اینو بفروشی حتی اگر بعدا تو زمان پیری بزارمش گوشه‌ی حیاط و توش گل بکارم ولی نمیفروشیمش 

هرکس میگه پراید ایمن نیست دلم میخواد بگم خودت ایمن نیستی 😐😁

خلاصه که دلبستگی عجیبی بهش دارم. تا الان هم که تونستم نگهش دارم :)

 

خوشبخت باشه ایشالا، عررررر :-((
آره اسمت به طرز عجیبی به دل اکثریت نشست. ممنونم واقعا

وای الهی، منم اولین ماشینم پراید بود ولی از بس اذیتم کرد( باتریش هفته ای یه بار میخوابید!) با خوشحالی فروختمش به صاحب قبلیش. مهندس. عزیززززم بوی خوب میده؟ اسپری میزنی بهش؟ من ماشین فعلیم اسمش یکم دخترونس به همون اسم صداش میکنم یا مخفف اون اسم. 
خدایی ایمن نیست. من جرئت نداشتم بیشتر از نود تا باهاش برم، در و دیوارش شروع میکرد به لرزیدن. 
خدا واس هم نگهتون داره 
جهانِ هیچ

آخییی

حس اون روزی بهم دست داد که تابلوی نقاشیم تموم شد و باید هدیه میدادمش به برادرم برای عروسیش 

هق هق هق

آره دقیقا چنین حسی. ولی خب بری خونشون با افتخار بچه ات رو می بینی دیگه. 
یاسی ترین

 خواهش میکنم 😍😍😍 چه خوب که به دلت نشسته منم به عنوان یکی از موفقیت‌هام در زندگی ثبتش میکنم 😁😎

 

 چیزی بهش نمیزنم نمیدونم چرا بوی خوب میده 

شاید به خاطر قهوه باشه یه لیوان تو ماشین هست که هرازگاهی میدیم کافه توش قهوه میریزه بعد از خورده شدن اون قهوه، لیوانش به شکل نشسته همونجا میمونه شاید قهوه بوهای بد رو میگیره نمیدونم واقعا ولی هر بار میشینم توش از بوش کیف میکنم 😁 (یک عاشق واقعی)

 

خداروشکر اذیت نداره وگرنه شاید ما هم فروخته بودیمش

خدایی باطری خوابیدن خیلی اعصاب خوردکنه حق داشتی بزرگوار رو ردش کنی !!!

ممنون 😍

^_*

احتمالش هست. بعد من ماشینم انقدر کثیفه :-/ بوی الکل میده به خاطر کرونا. حتی مواردی شده خواهرم میگه بوی دندونپزشکی میده.

خداروشکر. آره مال من دزدگیرش برق دزدی میکرد ولی دیگه انقدر باتریش خوابیده بود دو سه بار تو دانشگاه حتی، ازش شاکی بودم!
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

اسم پیشنهادى من "مونس"

مونس
مونس
وای چقدر قشنگ. اعتراف میکنم اندازه کرشمه خوشم اومد از این اسم. چرا زودتر نگفتی تو رای گیری شرکت کنه؟ :-(
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

در این شبِ تنهایی ام ، با این همه شیدایی ام
تنها بود سازم ، دمساز و همرازم
نه همزبانی نه بخت سازگاری نه دلستانی ، نه یار غمگساری
نه دلفریبی نه مهی .....

.

.

.

یاد این ترانه ى دلکش افتادم.همرازم قشنگه :)

 

تنها بود سازم، دمساز و همرازم... هعیییی

حتی خود دلکش هم قشنگه :-))
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

اخه من الان پستت رو دیدم! خیلی وقت هم هست که جایی نظر نذاشته بودم نمیدونم چی شد که امروز اینجا حرف زدم.

اره هم مؤنس قشنگه هم همراز! 

اره آخرین نظرت مال پارسال بوده الان دیدم. 
دلم خواسم اسمش رو بذارم مونس سادات! صداش کنم مونس! :-)))))
( به یاد عشرت الملوک که عشی هم صداش می کردم!)
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

مبارک باشه ایشالا :))

مهم اینه که چی به دل خودت بشینه.مثل اسم بچه میمونه :دى

الان دلم میخواد اسم یه گوشش کرشمه باشه اسم اون یکی مونس سادات! :-/
نورا
من اسم شهناز رو پیشنهاد میدم.
شهنازم زیباست. مچکرم :-)
سین دال

من همچنان نظرات رو میخونم...

 

خواستم بگم هنوز هم رایم رو کرشمه است :دی

مونس رو چیکار کنم؟!
سین دال

مونس میتونه لقبش باشه...

یا کنیه اش حتی! :/

 

 

ولی هیچی کرشمه نمیشه! مخصوصا که شین رو بکشی... چه دلبری که نمیکنه!

لقب و کنیه! :-))))) پسندیدم. کرشمه جان مونس هوپ! 
آره خدایی واقعا دلبره
مهربان مهربانیان

من اگه ساز داشتم اسم اونو روش میذاشتم . من برم یه کم اشک بریزم

ایش چه لوس! شکلک سبز 
فرزانه شین

سلام سلام(:

اسم سه تار من بلوطه،به خاطر رنگش(:

اون موقع که میخواستم اسم بذارم براش یکی از گزینه هامم توت بود!

سلام علیکم
بلوط؟ توت؟ بخاطر چوب و رنگشون. چه خلاقانه
چقدر وقته سه تار کار میکنین؟
فرزانه شین

مررررسی(:

دو سال پیش شروع کردم و حیف و صد حیف که علارغم علاقه ی زیاد درگیر دغدغه های محتلف شدم و رهاش کردم فعلا و اون چیزی که بلد بودمم یادم رفته،بلوطم الان رو دیوار اتاق آویزونه تا روزی که دوباره برم و شروع کنم

ولی پستای عشرتی شما رو می بینم کیف می کنم که داری پیگیر ادامه میدی^_^

اینی که من الان دارم اینطور پیگیر کار میکنم یک اینکه خیلی ذوق و شوق دارم، دو اینکه یکم فراغ بال پیدا کردم، درسم، طرحم تموم شده و فقط دارم میرم سرکار. از طرفی قرنطینس و همیشه تو خونم وگرنه که چند ساله که میخواستم شروع کنم و نمی کردم.
بلوط ^_^ ایشالا زود بتونی شروع کنی.

ایشالا سست نشم
سزیف

شاعر میگه

عتاب یار پریچهره عاشقانه بِکش

که یک کرشمه تلافّی صد جفابکند

 

کرشمه😍👍

 

واو... قلبم...
خود خود کرشمه شد. ^_^
که یک کرشمه تلافی صد عشرت بکند...
گندم بانو

بذا عفت!!! که به عشرت بیاد! :)))

وای نه عفت ندوست. عشرت هم معنی خوبی داشت که گذاشتم. مایه خوشی و شادی من بود. عفت مایه پاکدامنیم بشه؟! :-))
گندم بانو

پس بذا لعبت که مایه لهو و لهبت بشه!:دی

لعبت! چه ارتباط جذابی پیدا کردی! :-)))
لازمه به لهو و لعب بگم: جووووووون! :-)))
گندم بانو

خدایا! چرا باید لعب رو لهب تایپ کنم،زرتی هم دکمه سند رو بزنم؟ 🤦🏻‍♀️🤷🏻‍♀️😐

دخترم ادیت میزدی، وقت داشتی که. طوری نیست.
الان من کلاس عشرتم تموم شد و استادم از روم رد شد با تریلی. زندگی هنوز خوشگلیاشو داره واقعا :-/
فرزانه شین

مرررسی

ایشالااااا

:-*
دچارِ فیش‌نگار

من سنگ زیرین آسیاب رو بعنوان اسم پیشنهاد میکنم.

ادبی اش میشه سنگ صبور :)

سنگ صبور. کرشمه ای که سنگ صبورمه. فردا می بینمش احتمالا
میس تیچر

چه گشنیه عسکت😍😍😍😍

گشنیه در نگاه توست :-*
مرتضی بختیاری

واقعا نمیدونم چرا یه نوازنده هر چقدر هم ساز داشته باشه بازم میخواد

الان احساس میکنم بازم کم دارم!!

والا من آماتورم و اولی رو دارم میفروشم بعد جدیده رو بگیرم. ولی آره یه سری هی دوست دارن بخرن و داشته باشن کلکسیون جمع کنن.
صخره نورد

بیا بزار مونس و تمام! که بشه مونس همه روزها وشب هات! نه؟!

مونس شد ٢! قرار شد لقبش باشه :-))
سارا

اسم رامش هم قشنگه

مایه آرامش.بله قشنگه. ممنونم
مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

نغمه هم خوبه

تموم شد اسمش شد کرشمه.
گندم بانو

عه! کامنتای بیان ادیت دار شدن مگه؟ :)))

هزار ساله دورم از بیان!

خییییلی وقته دختر خیلی
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan