حبس ابد + یک روز

  • ۱۱:۱۴

بالاخره بعد از سه هفته رو انداختن به این و اون که بریم ' ابد و یک روز ' و ببینیم و شنیدن این جملات :

 - فردا امتحان دارم 

- میگن گریه دار و اعصاب خوردکنه ، بریم 50 کیلو آلبالو 

- من فیلم طنز دوست دارم فقط

- از سینما اصن خوشم نمیاد 

تصمیم گرفتم که خودم تنهایی ! برم سینما ، راستش من برعکس اون دوست بالایی با دیدن ' من سالوادور نیستم ' دیگه به فیلمای طنز ایرانی اعتماد ندارم ! خلاصه کنم دم دمای رفتن خواهرم هم گفت میاد ، دو تایی با بلیتای اینترنتیمون رفتیم و به راحتی صف طویل دم سینما رو دور زدیم :) 

نمیگم فیلم فوق العاده ای بود ، ولی واقعا دلنشین بودن تک تک صحنه هاش ، مهربونی و حرف گوش کنی های سمیه ، رفتارهای مادر خانواده که تک و توک خیلی بامزه بودن ، مظلومیت نوید ، بوس فرستادن های پشت خط مرتضی و بازی خوب و کاملا باورپذیر محسن ؛ همه و همه عالی بودن ... 

من خودم رو آماده کرده بودم چند لیتر اشک بریزم ولی متاسفانه اصلا گریم نگرفت ، فقط آخرای فیلم احساس کردم دارم بغض می کنم که به حمدالله با صحنه ی پایانی برطرف شد ...

در کل توصیه می کنم حتما حتما این فیلم رو ببینید ، واقعا ارزشش رو داره .

+ هزار بار به خودم گفتم هوپ جان ! وقتی میری بیرون فقط به لیست خرید گوشیت نگاه کن نه به کیف پرپولت ! چون نتیجه این میشه که باز بی جنبه بازی درمیاری و توی یه مغازه گیر میوفتی و با کیف خالی از پول خارج میشی :|

  • ۳۶۳
وحید بهرامی
من هم خیلی وقت است قصد دارم ببینم اما متاسفانه فرصتش پیش نمیاد :(
حتما یه جوری برنامتون رو خالی کنین واسه دیدنش 
سُـرور ..
من سالوادور نیستم چطور بود به نظرت؟!
یه کمدی خیلی بی مزه بود ، که شاید به زور چند باری آدم رو می خندوند 
به نظرم ضعف فیلم نامه اش خیلی واضح بود 

سانیا
من سینما دوست ندارم نمی دونم چرا؟ قبلا ها دانشجو بودم میرفتم حتی گاهی تنها . و اغلب با دوستان ولی الان نمیدونم یا فرصت نیست یا تنهاییم زاده یا ....
از این لیست خرید نگو که کردی کبابم .من با اینکه لیست مینویسم چشمم میخوره خرید میکنم بعد میبینم ای داد بیداد ته ماهه و من هیچی ندارم
من تازگیا هر فیلم فشنگی بیاد رو پرده باید برم ببینم ، یه جور اعتیاد شده واسم :)) شاید از کمبود سرگرمی هامه ... ولی ابد و یک روز قشنگ بود تونستی برو ببین

ببین یعنی حس می کردم فروشندهه داره ازم سوء استفاده می کنه ها ، ولی نمیدونم چرا توی رودربایستی گیر کردم :|
لی لی (لیلی نامه)
منم ابد و یک روز رو دوست داشتم...
دوست داشتنی بود خیلی :)
برنا
خدا مرا ببخشاید
هنوز فرصت نکرده ام این فیلم را ببینم
با اینکه دوتا از بازیگرهایش از دوستان من (یکیش همکارم هست) هستند، محمد مساوات را هم از نزدیک در تاتر بیضایی دیده ام....
کاش فرصتی بدست آید تا قبل از برداشتنش بتوانم ببینمش....امان از این کلاسهای دانشگاه که تمام وقت بیکاری منو گرفته....
چرا خدا ببخشه ؟دیر نمیشه سرت که خلوت شد دست خانم بچه ها رو بگیر برو ببینش :)
با نوید محمدزاده ( ؟) دوست نیستی ؟ 
امید
من تا حالا سینما نرفتم :| ینی توی شهرمون سینما وجود نداره :| جای دیگه ای هم سینما نرفتم عه خلاصه اینکه سینما نرفتم :|

احساس میکنم ب بلاگت اعتیاد پیدا کردم :|
دیگه هم نظر نمیذارم  :| 
واقعا ؟ o.O خب میتونین دانلود کنین یا dvd اش رو اجاره کنین ، فیلم های خیلی خوبی میتونیم پیدا کنین 

جدی ؟ :)))))) چیز اعتیاد آور نداریم اینجا آخه :))))
قهر نکنین حالا 
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan