مخ زنی زیر تیغ!

  • ۱۲:۱۵

میگم بد نباشه الان که ایام ولنتاین ه، من عجق مجق ندارم و یاد خاطره ای از یکی از مریض هام در یکی از سفرهام افتادم؟! 

پسری 21- 22 ساله بود. روی یونیت دراز کشید: شما از فلان شهر اومدین؟

+ بعله.

- عه مادر من هم فلان شهریه! پس من هم همشهریتونم.

+ به سلامتی! بیماری خاصی ندارین؟ 

- نه.

+ فشار خون؟ بیماری قلبی؟ دیابت؟ آسم؟ و ...

- نه! ( صداش رو آروم کرد) فقط وار... عمل کردم.

نفهمیدم چی گفت: چی؟

صداش رو بلند کرد و تقریبا داد زد: میگم چند سال پیش واریک.وسل م رو عمل کردم. و خندید...

اومدم بپرسم: چه عملیه؟! که خداروشکر جلوی خودم رو گرفتم؛ دقیق نمی دونستم مشکلش چیه! سریع سرچ کردم... سرخ شدم... چرا فکر می کرد این عمل دستگاه تنا.سلیش، تداخلی با کار دندونپزشکی داره؟! به روی خودم نیاوردم و اخم کردم... پسر هنوز با شیطنت می خندید! :|

وسط های کار بودم که گفت: شما نمی رین این دور و اطراف بگردین؟ 

گفتم: دهانت باز، حرف نزن.

چند دقیقه بعد...

- میگم من موتور دارم، می تونم عصر بیام دنبالتون خانوم دکتر! ببرم این دور و اطراف و اون پشت مشت ها رو نشونتون بدم ها...

چقدر وقیح بود! اخمم غلیظ تر شد؛ چیزی نگفتم و کارم رو سریع تر پیش بردم...

دوباره ساکشن رو درآورد: دیروز هم دنبال یکی دیگه از خانوم دکترا اومده بودم ها! 

عصبانی شده بودم ولی دوست نداشتم باهاش دهان به دهان بشم، در شان من نبود... واقعا چی فکر کرده بود این پسر پررو؟! 

از جا بلند شدم و پیش یونیت دوستم رفتم و جریان رو براش تعریف کردم. گفت: کارش رو نیمه کاره بذار و ردش کن بره...

+ نمیشه آخراشه...

سر جام نشستم و سریع کارش رو تموم کردم و نذاشتم دیگه حرف بزنه... بعدا دوستم گفت که بیمار دختر زیر دستش که حرف های من رو شنیده گفته ما چنین کسایی نداشتیم توی شهرمون، این پسر خودش خیلی پررو بوده!

همیشه همینه! همه رو برق می گیره من رو چراغ نفتی! حالا همیشه هم نه اکثرا! اکثرا هم نه بعضی اوقات! بیمارهای بقیه براشون به عنوان تشکر مجسمه و لباس و لیف! و سوغاتی شهرشون رو میارن، بعد بیمارهای من دنبال آمار من هستن یا بهم پیشنهاد خاک بر سری میدن! -_-  البته خدایی انتظاری ندارم ازشون و یه تشکر ساده هم که بکنن لبخند به روی لبم میاد؛ ولی دیگه لااقل توقع میره احترامم حفظ بشه، نه که... لا اله الا الله!


  • ۷۸۴
شارمین
سلام

وای مردم از خنده! این پسرها چه فکری با خودشون میکنن آخه؟؟؟؟!!!!

میخواستی بگی کسی خانوم دکتر رو با موتور میبره اون پشت مشتا رو نشونش بده ؟! خخخخخخخ

سلام
می ترسم یه چیزی بگم به پسرا بر بخوره، کظم غیظ میکنم :|
فکر می کرد خیلی شیک داره مخ میزنه :))
دچــ ــــار
مخ زنی زیر تیغ!!!
دیگه اینجورشو ندیده بودیم :)
وای عنوان عالیه میذارم روی پستم :)))))
متـ ـین
آخ آخ آخ!! خیلی احمقانه ست!
اینکه میخواسته یه دکتر رو با موتور ببره بچرخونه نشون میده درکی از خاک بر سری هم نداشته :دی
+ نداشتن عجق در ولنتاین اشکالی نداره، خودم به شخصه خیلی هم خوشحالم که ندارم :دی ولی این خاطره چیه آخه؟ -_-
هر چی بخوام بگم مثبت هجده میشه، پس چیزی نمی گم :))))
+ بعله! سینگلی رو عشقه اصن! نمی دونم چرا یاد این خاطره افتادم، گفتم بقیه رو از مصائبمون آگاه کنم :)))
منطقاً بهار هستم D:
وووییی :|
نزدی تو دهنش خدایی ؟! -_-
خعلی دوست داشتم بهار، ولی خوب یا بد من معمولا در برابر بدی های بقیه خیلی صبورم...
دچــ ــــار
ولی پیشنهاد میکنم این تخت های دندانپزشکی یه جوری طراحی بشه که چنین آدمایی زیر تیغ وسوسه نشن و فکر کنن چقدر شما راحتید :) 
تایید نظر بر عهده خودتونه :)
مثلا چه تغییری بدیم؟! 
پرده نصب کنیم بین خودمون و مریض؟
چشمای مریض رو ببندیم؟
بیهوششون کنیم؟! 
دستگاهی نصب کنیم که در صورت اعمال خلاف عفت، مقطوع النسلشون بکنیم؟
:|
متـ ـین
راحت باشین! به ما ک بر نمی خوره! چون هم من میدونم هم شما که همه پسرا مثل هم نیستن :|)
+ حرفتونو قورت ندین! اینجا کسی غریبه نیست، همه خودی ان :)
صد البته که همه پسرها مثل هم نیستن... معتقدم همان طور که دختر با/بی حیا داریم، پسر با/بی حیا هم داریم...
 ولی نه نمیشه حرفم رو بگم ؛))))

♫ شباهنگ
من جای تو بودم بدون بی‌حسی کارمو انجام می‌دادم ادب شه :)))
از اتفاق اون موقعی که اسم عملش رو گفت و نگاه های هیزش رو دیدم، اول خواستم بلندش کنم، بعد خواستم بی حسی نزنم واسش هر وقت پوسیدگی به عمقی رسید ک خیلی دردش گرفت کم کم بزنم براش، بعد گفتم نه بی حسی میزنم ولی یه جوری میزنم که تا عمر داره دردش رو فراموش نکنه! ولی در عمل هیچ کاری نکردم
 :-||
Dr. Nelii
واااای چقد وقیح!!!!
فکرمیکرده چقد شیک داره دبری میکنه....عق
 میدونی آخرهاش متعجب بود چرا من محلش نمی ذارم :))
pary darya
|:بیشعوری تا کچا خب
برای بعضی ها تا بی نهایت ؛)
آرزو ﴿ッ﴾
چقدر پررو بوده!
من اگه جای شما بودم یدونه از اون آمپول گنده‌ها بهش می‌زدم :)
خیلی خیلی پررو بود... 
می خواستم ولی متاسفانه دلم سوخت، وضع دندونش خراب بود وگرنه اصلا کار نمیکردم واسش :|
آبان ...
وای خیلی خنده دار بود 
واقعا چه ضایع پرو بود 😂
خیلی :)))
متـ ـین
جوابتون به دچار خیلی خیلی باحال بود :)
؛-)
مهربان
آخیییی
دلشو نمیشکستی خب
فک کن ترک موتور سوار بشی
پشیمونم... بدجور دلشو شکستم طفلک :(
آقای سر به هوا ...
خیلی بیماریه قشنگیه بلند هم داد زده ؟ :|
البته میتونه مربوط باشه چون برای دردش ممکنه داروهای مختلفی رو تست کنه که به کار شما مربوط میشه .
والا! :-/
آخه وقتی عمل کرده مشکلش حل شده دیگه درد نداره! داشته باشه هم ربطی به ما نداره :))
طلوع ماه
ماشالا چ پرو بوده پسره!
با موتور آخه؟!موتووووور؟
حالا اگه شاسی بلند داشت باز یه چیزی! :)))
مهربان
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ای آهن پرست !
حالا اگه یه ماشین خوشگل موشگل داشت . بعد پیشنهاد نافرم هم نمیداد باهاش میرفتی؟
نچ نچ نچ نچ
حالا همه اینا هیچی طرف *** *** هم که داشته
مهربان نیشش تا بناگوش باز است
دیگه برای شماها خوشگلی مهمه واسه ما چیزای دیگه :)))))
بازم میگم لااله الا الله
ببند اون نیشو تا فورسپسمو برنداشتم 
ریحانه
نه فکر نکنم خیلیم بد باشه خخخ
قدیما سینگلی افتخار بودااا خخخ الان استغفرا....
نگران نباش خواهر منم ندارم مرض  ناجوری نیست:))
در مورد مریض سه نقطتم باید بگم من موافقم به این یونیتای دندون پزشکی چند تا اپشن اضافه بشه
یکی اینکه چشم بند داشته باشن دوم اینکه بسته به اینکه رو کدوم دندون کار میکنی بشه زبون مریض طرف مقابل فیکس کرد!!نه بتونه حرف بزنه نه نیگا کنه خخخ

قدیما گذشت الان بچه ها 78 و حتی کوچکتر دارن ازدواج میکنن :)))
وای آپشن دومش اگه بشه خیلی خوبه، این وسط ول میچرخه باید هی با آینه کنترلش کرد! 
ریحانه
یعنی الان خیلی بده!!!خخخخ
ای بابا بد شد که...
بعله خیلی بده ولی بی خیال! ادامه تحصیل رو عشق است ؛))))))
life around me
اون واریکوسل عالی بود:))
اتفاقا چه شانس خوبی داری.ما تو بخشccuکه طرف بخاطر مشکل قلبی بستری شده بود میپرسیدیم سابقه ی جراحی نداری?بعد طرف قبلا عمل قلب باز کرده بود و یک کلمه درموردش حرف نمیزد و ما جریمه میشدیم.حالا مریض تو مشکلش دندونه،ولی یاد عمل واریکوسلش بوده:D
والا پسر به این خوبی:)))
همیشه هم نمیگن! شده که وسط کار بگن مثلا ناراحتی قلبی داشتم و بهت نگفتم، من هم که بهش بی حسی اپی نفرین دار زدم خشکم میزنه!
 ولی امیدوارم فرهنگ در مردممون به قدری بره بالا که بیمارهای مبتلا به ایدز و هپاتیت و مواد مخدر همگی توی تاریخچه پزشکی شون بگن که این مشکل رو دارن، به خدا ما گناه داریم :(
ازین بیمارها برات آرزومندم گلسا جان ؛)))))
مهربان
ای بابا . سانسور کردی که
بگذریم مریضای من که اکثرا پر توقع ن ولی گهگاه قدر دان هم پیدا میشه بینشون .یکی گیر داده بود که کی دیگه شیفت هستین؟میخوام واستون ماهی بیارم
اخه من ماهی رو چیکارش کنم مرد حسابی. پیچوندمش
نه حالا جلو چشم این همه آدم سانسورم نمی کردم! :-/ 
خود ما هم که میریم پیش یه پزشک یا دندونپزشک پر توقعیم! مگه نه؟! :))
می گرفتی ماهی رو بعد با قطار میبردی خونه ؛)))
یاد بزه افتادم ؛))
S҉A҉H҉A҉R҉ ....
اخی نابودش کردی که هههههههه خیلی خوب بود:))))))حقش بود عصن:///
فقط بهش محل نذاشتم وگرنه دندونش که ردیف شد! o.O
آندرومدا :)
من جات بودم میزدم زیر گریه :||
گریه چرا؟! اینجوری همش باید گریه کنم که ؛))
الین
وای خدا!!! منم یه بار یه دانشجویی که ترم اخرش با من درس داشت بعد از اینکه نمرات رو نهایی کردم و لیست رو بردم اموزش. بهم گفت استاد من از شما خیلی خوشم اومده افتخار یه شام میدین!!!! بخدامونده بودم چی بگم؟!!! فقط گفتم فراموش میکنم چی گفتین. شما هم فراموش کنین!!! الله اکبر 
o.O
 کاش قبل از این که نمره اش رو رد کنی گفته بود بهت تا می انداختیش و دیگه نمیذاشتی باهات درس رو بگیره :|
زهرا گلی
یعنی من می دونم این چی کشیده جان دلم

عاشقت شده بود ...هرکی تو رو ببینه عاشقت میشه .... من مطمئنم....
خیلی به حست مطمئنی! این جورهام نیست!
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan