نترس هانی، فقط بگو: بسم الله الرحمن الرحیم!

  • ۰۲:۳۸

یادمه وقتی عمه بزرگه از مکه اومد، راهنمایی بودم. همه خونه ی عمه جمع شده بودیم. واقعا که چه صفایی داشت این دورهمی های چند روزه. روز دوم یا سوم بود که دیدیم پسرها مشکوک می زنن. می رفتن طبقه ی بالا و در رو قفل می کردن. با دخترعمه وسطی و دخترعمو که ٣-٤ سال از من بزرگترن، انقدر در زدیم تا در رو باز کردن. کاشف به عمل اومد که دارن "خوابگاه دختران" می بینن. از ما اصرار که ما هم بیایم ببینیم و از پسرها انکار که نه ترسناکه و اگه ببینین غش می کنین از ترس! ولی ما قانع نمی شدیم و می گفتیم میریم به بزرگترها میگیم! بالاخره کوتاه اومدن و اجازه دادن اون دو نفر که بزرگترن بمونن ولی گفتن: هوپ! تو بچه ای! برو پایین.

این شد که اون زمان این فیلم جنجالی رو ندیدم. می خوام بگم اونها من رو خوب شناخته بودن چون امشب که بعد از ١٢-١٣ سال شرایط مهیا بود که بالاخره خوابگاه دختران رو ببینم، از دقیقه ی اولش تا دقیقه بیستم که هیچ صحنه ی ترسناکی هنوز پیش نیومده بود، یک ریز به خواهرم گفتم ' من نمی بینم، من بترسم توی پانسیون تنهایی کی به دادم میرسه؟ برام تعریف کن صحنه های ترسناکش رو که آماده باشم ( با اینکه به شدت از لو دادن فیلم بدم میاد!) ' و این طور اراجیف که نهایتا تحملم تموم شد و ضربدر اون گوشه راست بالا رو زدم و سریع هم فیلم رو شیفت دلیت کردم تا بعدا هم وسوسه نشم ببینم!

بله من همونیم که دیشب از بس وایت واکر دیدم، خوابم نمی برد تا اینکه خودم رو قانع کردم همش الکیه و توده ی سیاه گوشه اتاقم فقط چوب لباسیمه تا آروم گرفتم و غش کردم!

در این حد تباه

و 

ترسو...

  • ۸۸۵
من ...
سلام
فیلم ایرانی که ترسناک نمیشه‎:D
فردا وسط ظهر و ناهار درست کردن و خوردن ببینید خودتون از دیدن نهایت صحنه ترسناکش خندتون میگیره‎(:‎

سلام
خوابگاه دختران رو میگن ترسناکترین فیلم ایرانیه :-)))
نصفه شب بود که شروع کردیم به دیدنش از اتفاق :-))
بوبک یار
حالا تصور کن من ۹سالم اینا بود با خواهر بزرگم و خاله م رفتیم سینما واسه همین فیلم منو وسط خودشون گذاشته بودن بعد منو خاله م هی جیغ میزدیم۰اون صحنه ها هیچ از خاطرم نمیره :))))
چندبارم چندسال پیش دیدم که بفهمم من داشتم اون زمان برا چی جیغ میزدم و اونقدر ترسیده بودم :))
داییم هم وقتی همون سن و سال بودم فیلم های ۶۶۶ و سایر فیلم های ترسناک روز دنیارو برامون میذاشت و نگم هنوز که هنوزه فوبیای تاریکی دارم ازون وقت :/
چرا رده ی سنی رو واسه فیلما رعایت نمیکنن واقعا ؟
به قول آقای همساده زندگیم تباه شد رفت :))))
نه سالگی؟ پس فکر کنم دو سه سال کوچیکتر من باشی
من اگه نه سالگی میدیدم، بدون شک زبونم بند میومد :-)))
حالا انقدری که میگن ترسناک هست یا نه؟
من از تاریکی نمی ترسم ولی بعد از دیدن فیلم ترسناک از همه چی میترسم تا چند وقت :-)))
خوابگاه دختران رده سنی داشت فکر کنم ها
مستر صفری
سلاام.
من هم رو ترسو حساب میکردن بعضی پسرها که این پون مثبت
بود برام که وارد گناهان کبیره نشوم و گند نخوره به زندگیم و الان هم من اطرافشون نمی روم، چون دیگه ترسو حسابم نمیکنن و من رو به اینکارا دعوت می کنن.
و خوابگاه دختران دیدن، جز برای هوس بازان پسر، اشکال دارد.
و اینکه دیدن هر فیلمی توصیه نمیشه:)
سلام 
در اینکه هر فیلمی رو نباید دید کاملا موافقم ولی خط چهارم کامنتتون واسم عجیبه! خوابگاه دختران یک فیلم ترسناکه، چرا میگین برای آقایون دیدنش مشکل داره؟!
** دلژین **
حالا این که خوبه 
من چون خونه چند ساله تنهام فیلم ترسناک نمیبینم 
ولی پارسال گفتم بابا اینا همه اش الکیهیه فیلم ترسناک بود گرفتم و نشستم دیدم ، the conjuring 
هیی آقا دیدمش و گفتم ایول ب خودم 
اصلا نترسیدم 
اس ام اس زدم به بانو که اره این که چیز خاصی نداشت و خوب بود ، و فیلم ترسناک دیگه سراغ داشتی خبرم کن 
یهو برگشت گفت میدونی بر اساس واقعیته ؟ 
منم رفتم سرچ کردم دیدم وای ددم وای واقعیه‌...
همه چیز خوب بود تا یک هفته بعدش 
یک هفته بعد تازززه اثرات ترسناکش بروز کرد 
نصف شب پاشدم گلاب به روت برم دست شویی 
حس کردم یکی رو سقف چسبیده داره باهام میاد 😂😂😂 
خلاصه مدت ها بیچاره بودم... 
وای خیلی از دوستام شنیدم که کانجورینگ وحشتناک ترین فیلمی بوده که تا به حال دیدن! من عمرا بتونم این فیلم رو ببینم!
بازم به تو که تونستی ببینی
الی .
منم فک میکردم وایت واکرا خیلی ترسناکن! اما ترسناک نبودن و عادت کردم بهشون :دی
آره اوایل می ترسیدم ازشون بعد عادت کردم بهشون ولی چند روز پیش آخرین قسمت فصل هفتش رو دیدم، و همین طور که میدونی توی این قسمت خیلی زیاد بودن، ساعت چهار صبح هم بود می ترسیدم بخوابم دیگه :-)))
را مگا
دقیقا نقطه مقابل من ،
الان یکی از دغدغه هام پیدا کردن فیلم ترسناکیه که کمی بترسونه منو
من نمیدونم چرا انقدر از فیلم ترسناک می ترسم :-)))
تا می بینم یه فیلم ترسناکه سریع پاکش می کنم، روحیه ام زیاد از حد لطیفه :-)))
مستر صفری
بله، پس خوابگاه دختران فیلم بوده!
من فکر میکردم، اصلا ولش کن چی فکر میکردم:(
نکنه فکر کردین یک فیلم از خوابگاه دخترونه پخش شده؟ 
خیلی خوب بود :-)))
مستر صفری
:)
این فیلم خوابگاه دختران، واقعا ترسناکه؟
ارزش دیدن داره؟
به ادم چهار تا تیکه و اینجور چیزا یاد میده:))
میگن ترسناکه من که کامل ندیدم :-))
مستر صفری
سرعت اینترنت بنده رفت بالا تا اخرش میبینمش و ان شا الله ترسناک ایرانی رو به چشم خودم ببینم.

والا میگن ترسناک ترین فیلم ایرانیه دیگه نمیدونم من :-)
بوبک یار
منو که راه دادن چون دقیقا یادمه دبستانی بودم :دی
میدونی قطعا چون فیلمش ایرانیه اونقدرام ترسناک نیس فقط سه چهارجا در حد اینکه تو ریتم ساده ی فیلم یهو فکر کن یکی بیاد جیغ بزنه کنارت شوک شی اینجور میترسونه بعد ته فیلم میفهمی همه اتفاقا الکی بوده و باعث و بانی همش یه دیوونه بوده  و اینا :دی
آره خواهرم واسم اسپویل کرد کلش رو ولی باز هم جرئت نکردم ببینم :-/
my life
من عمرااا فیلم ترسناک ببینم بیشتر از ولدمرت توی هری پاتر دیگه چیزی ندیدم:/ 
وگرنه باید ی عمر با ترس بخوابم-_-
مثل خودمی شما پس :-))
آرزو ﴿ッ﴾
منم خیلی ترسوام :))
آخری‌ش کانجورینگ‌ها بودن که با داداشم دیدیم ولی اگه کسی در اون لحظات ازم می‌پرسید چکار می‌کنی می‌گفتم دارم فیلم ترسناک نمی‌بینم :دی آخه نصفش چشمام بسته‌ست و گوشام رو هم گرفته‌بودم :دی ولی خب بازم ترسیدم :)
یه بارم راهنمایی بودیم، تو دوران امتحانات "اره" رو گرفتیم و چند نفری رفتیم خونه‌ی یکی از دوستان. تخمه و پفک و همه چی هم مهیا کرده بودیم، فقط این‌که حواسمون نبود کنترل کنارمون باشه :( اولاش همه‌چی خوب بود. بعد که رسید به جاهای ترسناکش هممون جیغ می‌زدیم و می‌گفتیم تو رو خدا یکی پا شه اون کنترل لعنتی رو بیاره :| بعد از اون‌که بالاخره یه نفر فداکاری کرد و از جاش تکون خورد ادامه‌ش رو دیگه هیچ‌وقت ندیدیم.
خوابگاه دخترانم هم‌اتاقی‌هام اغفالم کردن دانلود کردم ولی نذاشتم ببینیم. اینا زود می‌خوابن من بیچاره تا پاسی از شب‌ با توهم‌هام تنها بیدار می‌مونم. نمیشه که :دی
چقدر شبیه به منه این خصوصیتت :-))))))
دارم فیلم ترسناک نمیبینم! :-)))
آره والا این فیلما رو ببینیم بعدش بی خواب میشیم فقط
جو لیک
بسیار کار خوبی کردن. ما که هفت سالگی حلقه و ماتریکس دیدیم الان کجای دنیا رو گرفتیم؟ دفاتر روان شناسان و مشاوران غرب تهران رو. 

آقا ولی من بدین نتیجه رسیدم که روح و جن بیکار نیستن روز منزل بچرخن صدا درارن ما بترسیم. یا بی حرکت گوشه اتاق وایسن زل بزنن به ما. اگه بتونن کاری کنن واینمیستن گوشه اتاق یا دور هال بچرخن صدا درارن که. یا واینمیستن چراغا خاموش شه بعد شروع کنن اذیت کنن که. مستقیم میاد می خوردت. بنابراین همونجوری باید برا روح آماده بود که برا سوسک آماده میشیم. هر لحظه ممکنه دیده بشه، ولی وجدانا احتمال دیده شدنش اونقدر نیست که پیف پاف به دست تردد کنی.

باشد که کمک کرده باشم به ترس هایت:دی
اصلا دهانم دوختی با این استدلالت! تنکیو :^
دقیقا همینه. من یک فیلم دیدم دختری بود که یکی از بچگی توی تاریکی اتاقش بهش خیره میشد، بعد آخرش معلوم شد توهم می زده ولی همونش هم چند وقتی منو می ترسوند از تمام سوراخ سمبه های خونمون!
Alireza
منم میخواستم درمورد فیلم نظر بدم ولی کامنتهای مستر صفری رو که دیدم انقدر خندیدم که کلا یادم رفت وی میخواستم بگم!!!!
اصلاح کن خودتو برادر من😂📿
چی بگم؟ :-))
ام اسی خوشبخت
منم فیلم ترسناک نمیبینم, به نظرم اصلا دیدنش کار منطقی نیست, اخه که چی خودمونو بترسونیم!
آره من میگم واسه چی روحمون رو آزار بدیم وقتی می ترسیم.
Rick Sanchez
من و خواهرم بچه که بودیم(من فک کنم 5 6 سالم بود) میرفتیم خونه عمه م و با پسر عمه ها "خون آشام" رو میدیدیم. واقعا ترسناک بود ولی هیچ تاثیری رو ترسو یا نترس بودن من نذاشته جون هنوزم با همون کیفیت از این چیزا میترسم!

بعد کلی فیلم فاخر تو دنیا هست این فیلمای ترسناک امتیازاشونم اغلب پایینه و ارزش دیدن و خودآزاری رو ندارن :))
نه دیگه میگین می ترسین پس تاثیر گذاشته دیگه!
دقیقا من هم همین رو میگم، کلی فیلم بهتر از این فیلمهای ترسناک هست واسه چی خودمون رو با این فیلم های آزار بدیم؟[خودش را قانع می کند!]
گیلزاد
وااااااای منم بشدت ترسوام تو این زمینه ها:/ 
دراین حد خودم خودمو میترسونم اصلانمیتونم فیلم ترسناک تحمل کنم :| جالبه به مرور ترسو شدم وگرنه بچه تر بودم چیزایی تو موقعیت هایی شنیدم که الانم نمیتونم تو ذهنم مرور کنم :))) 
من از بچگیم از فیلم و داستان های ترسناک می ترسیدم و هنوز عوض نشدم! :-)))
مهرداد
چند سالی هست هیچ فیلمی ندیدم.
بعضی فیلما خوبن.
بعضی ها هم  وقت تلف کن هستن.

بین این فیلم های وقت تلف کن، فیلم های خوب زیادن!
** سیلاک **
خوب چه کاریه عزیز من .. می دونی می نرسی از اول نباید سمت اینجور فیلمها بری ... منم به شدت ترسوئم در مورد فیلمهای اینجوری .. مریض میشم اصلا .. 
میخوام خوددرمانی کنم خیرسرم :-/
فریبا
من که فقط فیلمهای طنز میبینم . والااااا
و عشقولانه! نه؟
آسمان شب
من امسال دیدمش. رسما مردم تا تموم شد؛ وقتی که تموم شد به خودم میگفتم یعنی یه روز میاد که من صحنه های وحشتناک این فیلم از یادم رفته باشه؟!خداروشکر بعد از دو روز دیگه یادم رفت.الانم بهتره خیلی بهش فکر نکنم تا یه وقت خدایی نکرده چیزی یادم نیاد!
😂😂😂
همه ترسوهام که اینجا جمعن خداروشکر :-))))
étoile
به دلم مونده که یه فیلم ترسناک رو کامل تا آخر با صدای بلند ببینم، صحنه های ترسناک رو رد میکنم یا پا میشم میرم، بقیه شم از لای انگشتام میبینم :/
ترسوی شماره n ام این وبلاگ :-)))
صبح
منو یاد چندوقت پیش انداختین. دوتا از دخترای فامیل همین فیلمو نگاه کردن کلی هم پفک مفک گرفته بودن دیدم یهو جیغ شون دراومد به همدیگه چسپیده بودن خودشون رسوندن تو اتاقم از سایه شون می ترسیدن بندگان خدا خلاصه اینکه تا صبح از اتاقم بیرون نرفتن منم گفتم به یه شرط نمیدازمتون بیرون که پفک مفکاتونو بدین بهم. یادشبخیر
عجب :-))))
مصطفی فتاحی اردکانی
یعنی اگر کسی از فیلم ترسناک نترسه مریضه؟؟؟
من چنین چیزی گفتم؟!
مصطفی فتاحی اردکانی
من گفتم هم چنین چیزی گفتید.....
آخه همه میترسن گفتم من که نمی ترسم شاید مشکل دارم
نه شما مشکل ندارین خیالتون راحت ولی ما هم نداریم، فقط روحیه مون زیادی لطیفه :-))
صبح
بله عجب:))
تا این حد ترس خداییش؟ خدا به شما دل و جرات بده
بله
تا این حد ترسو! 
ایشالا
هانیه
سلام خوابگاه دختران داستان اش چی بود؟من میترسم ولی باز نگاه می کنم.مثلا از فرار از زندان کمی میترسم ولی باز نگاه می کنم
تا اونجایی که من دیدم دو تا دختر قبول شدن توی یک دانشگاه دورافتاده در شهری که جن زیاد داشت! :-/ بقیه اش رو ندیدم!
فرار از زندان که ترسناک نیست، البته تا اونجایی که من میدونم!
صبح
شجاع باش رفیق:)
چشم ؛-)
صبح
چشمتون بی بلا. ولی این عنوان وبلاگتونو برای چی گذاشتین قوی باش رفیق پس؟ باید فایده ای داشته باشه یا نه باید رو روحیه ت تاثیر داشته باشه یا نه. همینجوری الکی که نمیشه عنوان به این خوبی رو بذارید بعدش هیچی؟:))) خب تاثیرشو در دیدن فیلم خوابگاه دخترن حس کنید همین الان برین دوباره دانلود کنید تو دل شب ببینیدش و هی با خودتون بگین قوی باش رفیق:)))

عنوان وبلاگم رو در درجه ی اول خطاب به خودم نوشتم بعد خطاب به خواننده هام. یعنی اونقدرهام قوی نیستم و با این عنوان به خودم یاداوری میکنم که باید قوی باشم. 
ولی در مورد خوابگاه دختران نه! فیلم های ترسناک روحم رو آزرده میکنن و تصمیم جدی من اینه که نبینمشون تا جایی که می تونم.
زهرا
یعنی هرگز هرگز .......
اصلا اصلا نمیتونم فیلم ترسناک ببینم ..........نه فیلم ترسناک و نه فیلم خشن .... واقعا نمیتونما...... تحمل نمی تونم بکنم.....دلم نمیاد :-))

من از خودت داغونتر

هرگز .......
نه به فیلم ترسناک :-))
قربون روحیه ی لطیفت :-)))
نه به فیلم ترسناک :-)))
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan