اونقدرهام که فکر می کردم حافظه ام داغون نشده!

  • ۰۹:۴۲

این خانومه رو یادتونه که همون یکی دو روز اول طرحم دیدمش؟! امروز با شوهرش اومده بود پیشم. تا برای معاینه روی یونیت دراز کشید، بهش گفتم: من قبلا ویزیت نکردم تو رو؟! 

گفت: نه خانوم دکتر.

گفتم: ولی خیلییی چهره ات آشناست.

بعد حین معاینه اش نگاهم به شوهرش افتاد که مسن می زد ولی موهاش رو رنگ کرده بود؛ جرقه زد تو سرم که عهههه این همون زنِ تو به اندازه ی تنهایی من خوشبختی، من به اندازه ی زیبایی تو غمگینمه که! بنده خدا اصلا دهانش بو نمی داد ولی شوهرش اصرار که دهانش بو میده. لجم گرفت راستش. ولی یه آموزش بهداشت تپل دادم بهشون و فرستادمشون سر زندگیشون. 

ایشالا همه خوشبخت باشن و شاد...

  • ۳۸۰
tiktik tiki
عه کامنت اولی اون پست من بودم😅
اره :-))
** سیلاک **
اون حس خوشبختیش باعث غبطه ام شده بود .. چقدر میشه زندگی معمولی و ساده ای داشت و اینهمه از شادی لبریز بود .. مرده با 3 - 4 تا بچه احتمالا جنیفر لوپز می خواسته :))))
می دونی حس میکنم انتخاب کرده که شاد باشه، وگرنه شاید هر کسی بود انقدر راضی نبود.
خیلی شاکی بود :-))
هانیه ☺
یه سوال خانه زنکی بپرسم آقای که سه تا بچه از زن قبلی اش داشت این خانمی که باهاش ازدواج کرده خانم یا دختر؟
چون خیلی دیدم مرد 60 ساله رفته دختر گرفته
اینش رو نمیدونم خدایی. ولی از ذوقی که دفعه اول که دیدمش داشت، به نظر میومد ازدواج اولش باشه. 
مسـ ـتور
آموزش بهداشت تپل هم به ما میدین؟ *_^

هوپ جانِ مهربان دعوتتون می کنم ک آخرین پستم رو بخونید (:
میدونم طولانیه و شاید حوصله نباشه برای خوندنش ولی پاراگراف 4 فراموش نشه فقط *:
حضوری باید باشه خو :-))
باشه حتما میخونم عزیزم
آسـوکـآ آآ
دانشگاهمون یه ساله یه هیئت علمی جدید گرفته
چند روز پیش سر جلسه دفاع یکی از دوستام همش می پرسیدم این آقاهه داوره کیه :دی
حافظه قوی از نعمات الیه که من ازش محرومم. :دی
من همیشه به حافظه تصویری خوبم می بالیدم تا اینکه اومدم طرح و بین کلی بیمار گیر کردم. طوری که بیمار دو سه روز قبلم میاد و من میگم قبلا دندونپزشکی رفتی؟ :-/
صبح
سلام امیدوارم خوب باشید
سلام خیلی ممنون به همچنین
شهـــ ـــرزاد
شما برا چی آپ نمیکنی عسیسم؟
چون سمنم (وبلاگم) بین هزار تا یاسمن( شبکه های مجازی) گم شده!
نوشته های وبمستریه من !
بوی گند از مغز مرد ِ بوده !

وبلاگ شما جز بوکمارک های مرورگره منه و دنبال کننده ی نوشته های شما هستم ، بعد از 8 سال دوباره دارم مینویسم ، اگه دوست داشتین به بخش دست نوشته های سایت منم سر بزنید .
می تونه این هم باشه! 
خیلی ممنون، خوشحال میشم
واران :)
سلام 
روزت مبارک دختر دندونپزشک مهربون من 💚❤🌸🌹🤗
سلام
روز تو هم مبارک باشه واران گوگولی 😍❤️
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan