نمیخوابی عشقم؟ چشات حیفه ها!

  • ۰۴:۴۲

میگن اگه شبا خوابت نمیبره، نشونه ی اینه که کسی بهت فکر میکنه.

نمی دونم باید این روزا خوشحال باشم یا ناراحت که سر روی بالشت نگذاشته، غش می کنم! :-))


*عنوان وقت خواب از رستاک 

  • ۳۸۳
نوا ...
نشنیده بودم تا حالا :)
یک لحظه حس کردم در تمام این کائنات هیچ‌کس هرگز بهم فکر نمی‌کنه اینقدر که با یه بشکن از هوش می‌رم. 
من هم اخیرا این حس رو دارم و در عین خنده دار بودن قضیه، حس بدی داره :-))))
صخره نورد
اونی که اینو گفته مشکل بی خوابی داشته خواسته دل خودشو خوش کنه :))
بذار وقتای بیخوابی دلمون رو خوش کنیم دختر! :-)))
واران ..
ناراحت نباش چون من دارم به چیزهای دیگه فکر میکنم :))))
فکر کردن به تو رو گذاشتم تو اولویت های بعدیم :D
 که با خیال راحت خوابت ببره :))

سلام بر خانم دکتر مهربون و خندان :)


سلام واران جان :-)
مرسی که به فکر خوابمی عزیزم :-)))
Merida aa
اگر اینطوری باشه یه لشکر باید به من فکر کنن که اینقدر نمیتونم بخوابم :))
اوووووه ملکه ی عشاق جهان اینجاست :-)))
آبان ...
اقا اینا الکیه 
بگیر بخواب راحت ...
منم از خستگی غش می کنم ..البته من مطمنم بهم فکر نمی کنه 
منم اکثرا انقدر خودم رو خسته می کنم که غش کنم! چیه فکر و دغدغه ی قبل از خواب که بی خوابی میاره!
**هِلِناز **
😂😂😂😂 عاشقتم
ما بیشتر هلناز جان ❤️
جناب قدح
شاید دو نفر همزمان دادن بهت فکر میکنن ، مثبت در مثبت میشه منفی و نتیجه اش میشه غش کردن :))

سلام و درود دکتر هوپ بانو :)
سلام جناب قدح.
اممم 
گفتین ریاضیتون رو با چند پاس می کردین؟ مثبت در مثبت میشه منفی؟ :-)))
زهرا
عالی بود:-)
بیچاره خودم که همیشه غش میکنم الان فهمیدم چقدرخاطرخواه دارم:-)
چاکریم :-)))
واقعا بیچاره ما ولی هیچی جای خواب راحت رو نمیگیره نه؟
گندم بانو
میخوای از امشب بهت فکر کنم؟ ^__*
امممم 
نه آقا بذار بخوابیم :-)))
شارمین امیریان
😂😂😂 خیلی خوب بود.

سلام.

بعضیام میگن وقتی زیر دست آرایشگری، اگه بند اصلاح پاره بشه یعنی یکی دوستت داره. 😂 مال من، لعنتی هیچ وقت پاره نمیشه! نخ پوسیده هم که برداره باز انگار طناب دستشه!😒

میگم دکتر! اگه خوابت بیاد و به زور کل شب رو نخوابی یعنی داری خودتو آویزون یکی می کنی؟😁
قابلی نداشت دکترجون
سلام
جدی؟!! واسه من زیاد پیش میاد ولی بند پاره شدن :-))) با خواب تناقض داره که!

بذار کمی تامل کنم
اممم
بلی، آویزان نباشیم! 🤣🤣

جناب قدح
صرفا جهت خالی نبودن عریضه بود :))
میخواستم سطح هوشیاریتون رو بسنجم ، مثل اینکه شکر خدا به هوش اومدین :)
باووووشه من که باورم شد شما خواب نبودین موقع کامنت دادن!
نسر ین
اینو فقط وقتای بی‌خوابی باید یادآوری کرد که آدم دلش خوش باشه، نه وقتی راحت میخوابه:) 
آره از دیشب تالا استرس گرفتم بی خوابی بگیرم! خواب بهترین چیزه
حامد سپهر
اینکه یه نفر به شما فکر نکنه باعث میشه شما هم به اون فکر نکنی نتیجه این میشه دونفر تو دنیا راحت شبو میخوابن:))
مثال بزنم:))
واقعا دهانم دوختین :-)))
مثال؟
علی ...
 از خستگی کاره زود خوابیدن، این ها نیست.
اونم میتونه باشه، از بی یاری هم میتونه باشه /-))
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
:-))))))
جدی؟! 
من که میگم خداروشکر کن. خواب راحت خودش نعمته
اوهوم! من که واقعا خواب رو با چیزی عوض نمی کتم! :-)))
🔹🔹نیلگون 🔹🔹
واسه من ثابت شده ست این قضیه
اگه هردو بهم فکر کنیم که کلا خوابمون نمیبره.. فقط میخوایم بیدار باشیم.چون اون موقع بیداری قشنگتر از خوابه..
وای آره اون موقع واسه جفتتون بی خوابی داره :-))))
مهربانو
هوپی جونم من ساااالهاست اینطوریم .
یعنی هیشششکی منو دوست نداااله :((
نه دیه شما نفس رو داری، نتیجه میگیریم شکرخدا خوش خوابی :-)))
divane !!
والا منم چند شبه که بخاطر گلو درد خوابم نمیبره.
خوبه که حالا بهم فکر میکنه؟
بندازمش گردن یار نخوابیدنمو برم دعواش کنم پس؟
اوووم اگه یار رو میشناسی که برو خودت رو لوس کن واسش، بگو اسیر شدیم یکم فکر نکن بخوابیم!

به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan