تغییرات جدید بیان :-/

  • ۱۰:۲۹

سوال اینه فقط منم که انقدر با تغییرات جدید بیان مشکل دارم یا شما هم مثل من هستین؟ 

من با گوشی پست و کامنت می ذارم. از دردسر پست گذاشتن که بگذریم، به سختی می تونم برای کسی نظر بنویسم. باید نظرم رو توی نوت بنویسم و بعد کپی کنم که باعث میشه اکثرا بی خیالش بشم!

توی پست آخر وبلاگ بیان سوال پرسیدم که قرار نیست این دردسرها حل شه؟ اصلا کسی سین نکرده! :-/


+ کسانی که مشکل من رو دارین، برای دونستن راه حلش کامنت گندم و من... رو بخونین. 

  • ۳۸۱
پا ییز

تغییرات نه 

مزخرفات 

جرات داری چیزیو کپی یا کات کن :/ 

دیگه پیست کردنش با خداست :| 

عزیزم واسه همین مزخرفات هم کلی نشستن پویش گذاشتن 

همونا که پویش گذاشتن الان حالشون چطوره؟ 

واقعا مزخرف شده!  درک نمیکنم مشکلش چی بود که اینطوری گند زدن به همه چیز و کسی پاسخگو نیست! 
نسر ین

ما کلی پویش گذاشتیم که مشکلات بیان حل بشه. بعد اینا اومدن شرایط پست گذاشتن رو هم ترکوندن!

واقعا دمشون گرم با این امکانات شون. معلوم نیست هدف‌شون از این تغییرات مسخره چی بوده.

منم معمولا متن رو تو ورد تایپ می‌کردم بعد تو بیان کپی می‌کردم. الان درگیرم که چطوری پست بذارم!

تنها چیزی که مشکل نداشت همین پست و کامنت گذاشتن بود :-((
من پست گذاشتن رو اکی شدم ولی برای بیانی ها به سختی کامنت میتونم بذارم 😭
پلڪــــ شیشـہ اے

سلام سلام

الان که گفتی رفتم دیدم

ایول الله بالاخره من تونستم بعد این چند ساله با گوشیم مطلب منتشر کنم. ^___^ ممنون

:-||||
یعنی بعد از این تغییرات برای شما خوب شد؟!
ریزوریوس ❤:)

فکر میکردم مشکل از منه و من بلد نیستم باهاش کار کنم:/

اینکه جوابمون رو نمیدن بزرگترین مشکله
pary daryayi

چرا من متوجه تغییرات نمیشم منم باگوشی میام ولی به مشکلی برنخوردم؟

شاید مدل گوشیت فرق داره. توی پست گذاشتن که حتما متوجه تغییرات باید بشی ولی کامنت گذاشتن رو شاید با گوشیت تغییرات جدید سازگاره
واران ..

سلام

دقیقا همینه :|

منم همینطوریم :|

اومدندند یه قسمت از بیان  رو مثلاً درست کنند بجاش همه چیزشو شَل و پل کردند و رفت :|

 

 

 

سلام
واسم سواله دقیقا چی رو میخواستن درست کنن؟! یه ایموجی اضافه کردن ترکوندن میخواست؟!
گندم بانو

مشکل پست گذاشتنو میتونی حل کنی‌. برو به قسمت تنظیمات مرکز مدیریت. قسمت ارسال پست. تنظیمات پیش فرض رو علامت بزن.

واسه کامنت گذاشتن من مشکلی ندارم تو اکثر وبلاگا... تو بعضیاشون مشکل دارم و داشتم از اول!!!

ایول مشکل پست گذاشتنم حل شد :-)))) دستت درست
کامنت گذاشتن واقعا سخته برای من و به شدت روی نرومه :-(((
پا ییز

مشکلش همون چرت و پرتهایی بود که وقتی تو پستهای پویش می خوندم نمی فهمیدم چی دارن بلغور می کنن 

و خوب الانم نمی فهمیم چی کار کردن و به چه دردی می خوره؟ :| 

واسم سواله چرا نمیان پست بذارن و دلیل تغییراتشون رو توضیح بدن؟! :-/
من ...

سلام

منم چند روزه هی فکر میکنم گوشیم مشکل پیدا کرده

نگو همه همینن

ببین من فهمیدم قسمت نظرات این مثلث کوچولوی سمت چپ رو بزنی تازه باکس اصلی نظر نوشتن باز میشه

* واقعا پویش خوب بود ولی اون جلسه و نتیجه گیری بعدش بسیار نامناسب با درخواستها‎:|‎

سلام
اینکه یهویی تغییرات ایجاد میکنن و توضیح نمیدن همین میشه. تلگرام کوچکترین آپدیتی ایجاد میکنه پیام میده و کامل توضیح میده چطوری ازین امکانات جدید بهره ببریم. 
واااای مرسی اینم حل شد :-))) قبل از اینکه بگی هر چی میزدمم روش هیچی نمیشد! حل شد :-)

فقط اون تغییراتی که دلشون خواست رو دادن!
پا ییز

کیا؟ 

مسئولان بیان؟ 

اونا که خیلی وقته ول کردن خانم 

همین سری هم از پویش نفهمیده بودن که 

از یه طریق دیگه متوجه شده بودن 

آره، وقتی ادعا دارن بهترین و پر امکانات ترین سرویس رو دارن، باااید حواسشون باشه بهمون...
واران ..

واسه خودمم سواله :| 

 

 

+

 

مهندس گندم بانوی عزیز واقعا مرسی از راهنماییت :*

کامنت من رو هم بخون مشکل کامل حل شد گویا :-)
آبان ...

من الان کامنت گذاشتن را امتحان می کنم 

اگه این کامنت به سادگی برات ارسال شد یعنی برای من مشکلی ایجاد نشده 

پست هم که همیشه با سیستم میزارم :)

آره اومد نظرت، من هم مشکلم حل شد با نظر بچه ها :-)
نسر ین

مرسی از گندم و من که مشکلات رو حل کردن، اینجا باید بگیم که درود بر خرد جمعی:)

واقعا درود بهش، اعصابم خرد بود این چند روز که نمیتونم راحت باشم اینجا
1900 __

منم همیشه تو نوت گوشی مینوشتم اینجا پیست میکردم چون روزمره ها بود تو طول روز مینوشتم شب وارد میکردم که نمیتونم .مجبورم با یه مرورگر دیگه تو گوشیم این کارو کنم که یه صفحه میادو کلی سرعتش میاد پایین تاره اون مرورگره خودش رو مخه حافظه ندارم یکی دیگه نصب کنم اینم حذف نمیشه. حالا میخوای توام یه مرورگردیگه برا گوشیت نصب کن شاید فعلا کارت راه افتاد .

بیان روند واتس اپ رو داره کلا :)))

من هم همیشه همین کارو واسه پست نوشتن می کنم مشکل اینه که گزینه ی کپی پیست به سختی توی این پنل جدید باز میشد که به حالت قبل برگردوندم و مشکل حل شد خداروشکر.
واتس اپ هم به منگلیِ بیانه :-))))
پلڪــــ شیشـہ اے

بله. برای من خیلی عالی شد.

توی این چند ساله نمیتونستم پست بزارم با گوشی هام.

واسه من الحمدلله همه چی خوبه. نه گذاشتن نظر نه نوشتن مطلب مشکلی نداره.

جدی؟!
اولین باره می شنوم که کسی نمیتونست با گوشیش توی بیان پست بذاره.
خب خداروشکر که واستون خوب شد :-)
پا ییز

چیش حل شد؟ اون مثلث کوچیکو منم دیده بودم ولی مثلا چی؟ چیکار می کنه؟ 

الان کپی پیست تو نظرات چجوری انجام میشه؟ 

خب ببین مشکل من توی نظر گذاشتن این بود که پنل واسه تایپ نظر نمیومد. روی اون مثلث بزنی صفحه واسه تایپ باز میشه. وگرنه که این چند روز نظراتم رو توی نوت می نوشتم و به سختی کپی می کردم توی وبلاگ موردنظر
شارمین امیریان

سلام😘

گویا اومدن ابروش رو درست کنن زدن چشمش رو هم کور کردن!

 

البته برای من تنها مشکلش کپی پیست هست... اونم با گوشی.

سلام عزیزم 🥰
کپی پیستش هم مشکل داره واقعا!
tiktik tiki

منم با نوشتن پست خیلی مشکل دارم:/

نظر گندم رو بخون به راحتی حل میشه.
فتل فتلیان

منم ناراضیم ، همونجوری مثل قبل خیلی بهتر بود

امیدوارم درستش کنن
معلوم الحال

حالا مشکل شما خوبه

من چند تا وب دنبال کردم، پست جدید میذارن بهم خبر نمیده. کلی کامنتم براشون گذاشتم و کامنت‌ها به دست صاحب‌ وب‌ها نرسیده 🙄😑 (من اسکرین‌شات فرستادم جواب کامنتامو بده -همسنقدر طلبکارانه 😀🤭_  / صاحب وب گفته، کامنت چی آخه؟) 

این مشکل شما مدل جدید بود دیگه! این مدلی نداشتیم :-)))
سید جواد

پست گذاشتن که مشکل نداره :/

اون روز چون داشتند تغییراتی میدادند ویرایشگر متنیِ تمام وبلاگ ها عوض شد و اون امکانات بیشتریه جایگزین شُد

قسمتِ کامنت هم میکشیم پایین میکشیم بالا :/

 

تغییرات بد نبووده

اصلا انگار هچی نبوده

اگه پستم رو با دقت خونده باشین حتما دیدین که توی پی نوشت آوردم که مشکل حل شد. :-)
سید جواد

بله من هم کامنت ها رو خوندم هم پُست رو 

وقتی واقعۀ چرنوبیلِ بیان داشت اتفاق میفتاد من اونجا بودم و دیدم چی شد :/

داشتم از این جهت توضیح میدادم

آهان! یعنی شما از دست اندرکاران بیان هستین؟! 
والا پست گذاشتن رو که رفتیم توی تنظیمات تغییرش دادیم تا به حالت قبل برگرده.
میس تیچر

ول کن ننویس کلا😂

آدرس اینستاتو برام بزار دخی

یعنی انقدر بد می نویسم؟ 🤨

به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan