Workman

  • ۲۰:۳۶

ازم پرسید: امروز چطور بود واستون؟ روز خوبی داشتین؟

گفتم: شکر خدا، البته می دونین که کار ما کارگریه. کارگری دندون های مردم

خندید.

-جدی میگم. اصلا من دقت کردم معمولا هر کس به یه نوعی کارگره. ما هم همین طور فقط اسمش شیک و پیکه

سر تکون داد: خب اسمش روشه، کارگر! از کار میاد. طبیعیه نه؟

من هم لبخند زدم و تایید کردم.


+ اینو از دوست جانِ هنرمندم هدیه گرفتم و از بس خوشگله می خوام توی پستو قایم کنم واسه خونه خودم. :-)


  • ۳۹۳
پا ییز

چی هست? 

کادوعه؟ گلدوزی 
آبان ...

من که امروز روز خوبی برام نبود 

این قدر از دست به ادم بیشعور حرص خوردم.

چقدر خوشگله ..

کجایی خونه قایم می کنی بیام بدزدم ..

لطفا لاک خوشگل ات هم بذار کنارش 

تشکر 

توی کارگری ما هم هررروز پره از استرس و اعصاب خردی...
خییییلی قشنگه سفارش دادم یه نوع دیگشو این بار ازش بخرم.
نمیشه بگم که.
لاکم رو از بس زدم داره تموم میشه :-((
ادرس بده واست نوشو بخرم بفرستم :-)
life around me

یادش بخیر منم یک زمانی ازینا میدوختم اما نه به این قشنگی..."یادم" بخیر...

پس دستات هنرمنده تو هم. ایشالا هنرمندیات رو توی استخون های مردم اجرا کنی.

فامس

سلام  خیلی  خوشمل😍😍

 این  دوست  هنر مند رو از کجا  می  توان  یافت☺؟؟

 

سلام اره خیلی
میخوای بهش سفارش کار بدی؟ :-)
ماریا

من نمی دونم چرا از هنر اصصصصلا خوشم نمیاد؟!

من را چه شده است؟ ؟؟ 

خوب من واسه اینکه خودم انجام بدم ذوق و حوصلش رو ندارم ولی از دیدن و داشتن و کادو گرفتنشون لذت میبرم حسابی.
פـریـر بانو

آره دیگه. فقط اسم و القابمون رو تغییر دادیم انگار...

 

:: چه گلدوزی زیبایی! چه رنگ‌های نازنین و قشنگی! مبارکه. 💙

دقیقا. همه کارگری هستن که لقبشون رو تغییر دادن.

از نزدیک ندیدیش. عالیه ❤️
حامد سپهر

ما هم به نوعی کارگریم و بهش افتخار هم میکنیم کارگری افتخار داره و اصلا هم عیب نیست

البته شما شکسته نفسی میکنی:)

کاملا. شکسته نفسی چیه؟
من از این به بعد روز کارگر رو هم به خودم تبریک میگم!! :-)
///ه امیری

بسم الله

سلام

دقیقا هممون کارگریم و خوبه که احساس کنیم کارفرما ازمون کار دقیق و درست میخواد و همه تلاشمون رو بکنیم برای اجرا کردن بهتر و گرفتن مزد حلال .

گلدوزی رو دوست دارم نمیدونم چرا بهش تن نمیدم . من جای شما باشم از دوستم به جای یه تابلو دیگه خریدن قوعدش رو یاد میگیرم و خودم شروع به خلق کردن تابلو های با سلیقه خودم میکنم . :)

سلام
بله باید همین طور باشه. کارفرمای ما مردم هستن. 
من اصلا ذوق هنری ندارم برای انجام این کارها. :-)
کیمیا

سلام

انقدر کادوتون خوشگل و ظریف بود نتونستم چیزی درموردش نگم...

 

سلام
من هم از بس خوشگل و ظریفه میخوام قایمش کنم خراب نشه! :-))
غلامرضا ...

سلام...

چه گلدوزی قشنگی. به این میگن هنر دست.

خسته نباشی کارگر.

یاعلی

سلام 
بله هنرمنده رفیقم ماشالا
سلامت باشین
گندم بانو

خوشا به حال آنانکه از دوستاشون از این کادوها میگیرن، چرا که خوش به حالشان خواهد شد! :)

 

 

خوشا به حال اونهایی که از تو کادوی چوبکی میگیرن!
نیمچه مهندس ...

چه قشنگ.من دنبال یکی میگشتم گلدوزی دستی بلد باشه یه شال ساده ام رو بدم واسم خاصش کنه که مامانم گفت خاله بلده.این دفعه ببینمش ازش میخوام.

منم حوصله ی کارای حوصله دار رو ندارم.اونقدر مصرف کردم که تموم شده.

منم ذوقم در این حده که هی نگاه کنم ذوق کنم وگرنه خودم نهایت هنرم تو دهن مردم میتونه باشه!
زهرا گلی

مبارک دلت باشه قشنگ جانم.  

تا باشه بیشتر از این هدیه هات بهت بدم کارگر خوشگل مهربون و دوست داشتنی و اینای من 😘

فدات بشم قشنگم ❤️❤️
مهدی ­­­­

خیلی خوشگله

انقدر قشنگه که مرد و زن به وجد میان از دیدنش.
فامس

سفارش کار مگه  میشه  به  چنین  انسان  های  هنرمندی  نداد😍

 ان شاء الله  شرایطش جور بود  فرا کار هم  میشه😂

نه نمیشه واقعا! سفارش بده بهش پس! :-))
فراکار؟
Zar
هر وقت مشغولی باید بنویسی "کاگران مشغول کارند"D: البته معمار بودن بیشتر به هنرت میخوره:]] عجب دلبری این*_*مردم برای این جذاب لعنتی*_* پ.ن:هر آدمی حداقل یک دوست به اسم زهرا داره و دوست داشتنی ترین براش خدا ما زهرا ها رو حفظ کنه[صدای منو از زیر آوار سقف میشنوی][ایموجی دیگه چه کنیم]
معمار منحنی لبخند :-))) کلا هر روزی رو میشه یه جوری به خودمون نسبت بدیم ماها!
خیلی دلبره خیلیا!
خدا همه شما دلبرا رو حفظ و تکثیر کنه.
آوار سقف چرا؟
فامس

 اره  دیگه  یه  سفارش  فرا تر از کار  میشه  فرا کار  ... 😁😉

یعنی منظورت کادو ایناست؟ :-))
فامس

با اجازه ی  بزرگترها بعله÷)))

بی تربیت! :-))
برنا

به به چه هدیه زیبایی

دست دوستتون درد نکنه.اصن از هر انگشتشون هزار هنر میباره. سفارش ما را هم به دوستتون بکنین:)))

بسیار جذاب و دیلبر
بعلههه میتونی بهش سفارش بدی. :-)
آرزو ﴿ッ﴾

چقــــــــــدر قشنگه! ^_^

من یه مدته که تصمیم گرفتم برم دنبال وسایلش و شروع کنم. ولی فعلا تو همون مرحلۀ لایک کردن گلدوزی‌ها در اینستا موندم و هنوز تکانی به خود ندادم -_-

خعلییییییی
از لایک لایک کردن دهان شیرین نمیشه. بلندددد شو!
بانوچـه ⠀

چه خوشگله مبارک باشه :)

دستش درد نکنه واقعا. مرررسی بانو
مانته نیا

به به مبارکه.

مرسی خوشگلممم :-**
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan