تا وقتی اینترنت رو وصل نکنن، هر شب پست می ذارم به همین سوی چراغ قسم!

  • ۲۲:۵۲

من منتقد حرفه ای فیلم نیستم. از دید فردی که فیلم های ایرانی رو فقط توی سینما می بینه و حجم نتش رو برای دانلود فیلم های خارجکی می ذاره(می ذاشت!) ، هر چهار فیلمی که توی سه شنبه های اخیر دیدم، رضایتم رو جلب کردن؛ هر چند درونمایه همشون تلخ بود.


پیلوت:

از جذابیت چهره ی شخصیت خانم فیلم (بهدخت ولیان) که بگذریم، بازی جواد عزتی و دروغ هاش روی مخ بود، حمیدرضا آزرنگ نقش یک فرد شارلاتان رو خیلی باورپذیر بازی کرده بود و سعید آقاخانی تکه های خنده داری می انداخت که تلخی فیلم رو کمتر می کرد. در واقع یه فیلم اجتماعی خیلی تلخ بود


درخونگاه:

فیلم سراسر تلخی که اگه سیاه سفید بود هم به نظرم تا آخر فیلم متوجه نمی شدی؛ انقدر که فضای سرد و غمباری داشت. بازی امین حیایی رو دوست داشتم و همینطور ژاله صامتی


سال دوم دانشکده من:

رفته بودیم شاه کش رو ببینیم که گفتن دو تا بلیت بیشتر نمونده ازش و این دو بلیت هم کنار هم نیست بلکه پشت سر همه. تو شیش و بش تصمیم بودیم که جدا بشینیم از هم یا فیلم دیگه ای ببینیم که همین دو بلیت هم از دستمون رفت. پسری با تیپ هنری نزدیکمون شد و گفت: پیشنهاد میکنم "سال دوم دانشکده من" رو ببینین. نگاه به اسمش نکنین توی جشنواره های خارجی نامزد جایزه شده

این شد که با تردید بلیت رو گرفتیم و خدایی ناامیدمون نکرد

یه سوال! تا حالا شده از عشق یا دوست پسر/دختر و یا همسر دوستتون خوشتون بیاد؟! واکنشتون چی بوده؟ 


هزارتو:

بخاطر شهاب جانِ حسینی عزیز رفتیم این فیلم رو ببینیم. برای کارگردان تازه کار فیلم به نظرم اثر قابل قبولی بود و تعریف کلی فیلم، همین هزارتوی اتفاقات بود. دیدنش برای یک بار ضرری نداره؛ هر چند انتظارات بیشتری با توجه به بازیگرای خوبش از فیلم میرفت.


+ memento رو چند روز پیش دیدم و هنوز توی شوکم! 

++ ٥٥ نفر آنلاین!!! رییلی؟!!! :-/

  • ۴۱۹
Gh

سلام

من دیشب با این پروکسی برای ۱۰ دقیقه به تلگرام وصل شدم

میشه از بچه ها بخواید هر کی تونسته وصل شه پروکسیشو شیر کنه🙏🏻

با نت گوشی تلگرام وصل میشه.
https://t.me/socks?server=2.188.179.2&port=1080&user=prx&pass=n97dtghDPmQMlQWShcGyxJqAlamBgckh 😍

سلام
راستشو بخواین نمیتونم اعتماد کنم و با این پروکسی وصل بشم. خبری توی تلگرام نیست. عجله ای ندارم. صبر میکنم تا وقتی کوتاه بیان و خودشون وصل کنن.
از طرفی از وبلاگ من کسی نمیتونه کپی بگیره. 
- نسیم 🍃

من باب عنوانِ زیباااات ، منم. :)))

خو من که کنکور ندارم! تو برو بشین سر درست، دههه!
Amir M Mehrad

فراستی که هرچی فحش بلد بود سر نقد درخونگاه داد :| 

من فقط منتظر سرخپوستم

کلا اون به همه چیز میخواد فحش بده فقط!
سرخپوست که خیلی وقته نمایشش تموم شده، محشر بود. 
اهان واسه دانلودش منتظرین
دُردانه ⠀

ما نه‌تنها از عشق/ دوست‌دختر/ دوست‌پسر/ زن/ شوهر/ یار و امثالهم دوستامون خوشمون نمیاد، بلکه بدمون هم میاد. چون دوستامونو از ما می‌گیرن :|

آخ آخ آخ... 
راست میگیا! یادم نبود چقدر توی برهه هایی از زمان!  ازشون بیزار میشم. مخصوصا وقتایی که چشم دوستامون رو گریان میکنن.
من ...

نه ولی برعکسش پیش اومده و فرار رو بر قرار ترجیح دادم‎:|‎

اوه چقدر موقعیت بغرنجیه خدایی! :-///
صخره نورد

Memento رو میشه چند بار دید و بازم شوکه شد! عالیه.

به همین سوی چراغ قسم! ما هم هر شب میخونیمتون :))

خواهرم میگفت یه بار از آخر ببین به اول! 
به همین سوی مقدس دوستتون دارم :-)))
مونارک Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

از خوبی های قطع شدن نت اینه که برگشتم به وبلاگ و اینجارو پیدا کردم و 30 صفحه ش رو خوندم. 😁😁ایشالا دیگه هستیم خدمتتون

عه! خووووبه پس شما رو با بقیه ی صفحات وبلاگم تنها می گذارم. 😅
خدمت از ماست 
صخره نورد

فردا همین کارو میکنم! باید جالب باشه.

ما بیشتر :))

من فعلا میخوام یه بار دیگه ببینم از اول ببینم چی به چی بود!!
:-*
شارمین امیریان

سلام.

عطف به عنوان: پس دیگه اینترنت نخواستیم. تو فقط پست بذار 😍

سلام عزیزم. 
ژدی؟ خو پس تو ام قول بده پست بذاری هی :-)))
سایت تفریحی چفچفک

فعلا که خبری نیست

http://chefchefak.blog.ir/post/وزیر-ارتباطات-اطلاعی-درباره-زمان-رفع-محدودیت-اینترنت-ندارم

گفته بی اطلاعه

پس من هم تا انقلاب مهدی پست میذارم!! ^_*
اون اطلاع نداشته باشه عمه من بدونه کی وصل میشه؟ :-////
دچارِ فیش‌نگار

مثلا جای سوال رو عوض کردی که فیلم اسپویل نشه؟ :)

سوال دوست دختر پسری رو میگین؟ راستشو بخواین کمی تا قسمتی اسپویل فیلمه! صداشو درنیارین
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

من یه بار می‌خواستم یکی از فیلم‌های نولان رو برای بابام تعریف کنم، خودم وسطش قاطی کردم:-)))

فکر کنم خودشم بخواد تعریف کنه هنگ کنه!
پا ییز

55 نفر آنلاین? 

بابا لارج 

 ما فقیر فقرا را هم تحویل بگیر :) 

اصن شاخ دراورده بودم! نهایت انلاینم بیست و خرده ای بود، مردم طفلی تنها سرگرمیشون وبلاگ شده.
بانوچـه ⠀

ممنون از توضیحاتی که دادی چند تا از این فیلما رو توی برنامه داشتم که ببینم ولی خیلی تردید داشتم الان راحت تر می تونم تصمیم بگیرم.

من دلم فیلم طنز خوب میخواد ولی نیست! البته تمام این فیلما رو توی محرم و صفر دیدم واسه همین انقدر تلخ بودن.
خواهش میکنم :-)
کیمیا

در پاسخ به عنوان

خوب میکنی...

۹۰ درصد کارا بدون نت کلا قفل شده...

پیش نمیره...

Memento رو ندیدم ولی به شدت مشتاقم که ببینم از بس که تعریفشو شنیدم...

متاسفانه خیلی وقته در مورد فیلم دیدن بی حوصله شدم 

تشویق میکنین انقدر پست شبانه ام رو الان منتشر میکنما! :-)))
اصن یه فیلم عجیب غریبی بود تنها ببین یا با کسی که تمرکزت رو بهم نزنه.
سایت تفریحی چفچفک

میگن شهر به شهر هر جا اشوب و اغتشاش کمتر شده باشه وصل میکنن

من که هنوز نشنفتم کسی بگه 

والا اینطور که من شنیدم اصن توی شهرای شمالی نت قطع نشده!
پا ییز

نه بابا 

همه معتادیم خواهر :) قضیه نبود سرگرمی نیست 

معتادای انگل اجتماع مجازی هستیم! :-)))
پا ییز

خخخخخ بوخودا 

والاع
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan