یک بار به اصرار تو عاشق شدم ای دل/ این بار اگر اصرار کنی وای به حالت

  • ۱۴:۱۴

تعریف عشق واقعی اینه که انقدر طرف رو دوست داشته باشی که حتی اگه با تو نباشه هم، از خدا بخوای شاد و خوشبخت باشه؟ 

اینکه در پایان هر رابطه ای ژستِ روشن فکری می گیریم و با چشمان اشکی می گیم: " آرزو می کنم با هر کسی که هستی، خوشحال و خوشبخت باشی. " واقعا از ته دلمونه؟  

بیاین اعتراف کنیم که به ندرت کسی اینطور پیدا میشه و اکثرا فقط حفظ ظاهر می کنیم و بیشتر به فکر غرورِ لعنتیمون هستیم، ولی در باطن دوست داریم اون فرد نه تنها حسرت نبودِ ما رو بخوره، بلکه توی همه روابط آینده اش هم شکست بخوره و با تمام رگ و پِی وجودش به ارزشِ وجودی ما پی ببره و در یک کلام آب خوش از گلوش پایین نره! شاید هم همه ی شما خیلی خوب و مثبت و گل و بلبلین و فقط منم که تا این حد خودخواهم. 

شایدتر هم من تا به حال اونقدر کسی رو دوست نداشتم که همه خوبی ها رو در نبودم واسش بخوام.

ولی همینه که هست!! دیگی که واس ما نجوشه می خوام ...! 


* توضیحی که باید در مورد عنوان بدم اینه که نمیدونم از کدوم خواننده است. چون من وقتی آهنگ گوش میدم ، تکه های قشنگش رو می نویسم تا بعدا استفاده کنم و الان گوگل عزیزم رو ندارم که سرچ کنم و لینک ترانه رو براتون بذارم. ( بعدا نوشت: با تشکر از دردانه بلاگستان، شعر عنوان از فاضل نظری می باشد! )

  • ۵۱۸
פـریـر بانو

همه به اون مرحله نمی‌رسن. من تا حالا نه عاشق شدم و نه تو رابطه‌ای بودم، نمی‌دونم چه‌جوریه عاشق شدن و عاشق موندن، واسه همین دوست‌داشتن و وفاداری مهربان برام عجیب و جالبه. در عین غم‌انگیز بودنش آدم رو امیدوار می‌کنه به وجود دوست‌داشتن‌های خالصانهٔ مجنون‌وار...

به مرحله ی عاشقی نمیرسن؟ من هم شک دارم تا حالا عاشق شدم یا نه! شاید فقط دوست داشتن زیاد بوده ولی واقعا دوست ندارم  کسی رو که یه زمانی دوستش داشتم، با کس دیگه ای خوش بگذره بهش.
هر بار که مهربان چنین پستی میذاره میرم بهش میگم دیوانه مجنون و برمیگردم! :-))
شارمین امیریان

سلام دکتر جان.

می بینم که تو تهدیدت علیه قطع کننده های اینترنت اون قدر جدی هستی که یه پست شب میذاری یکی روز 😁 راضی ام ازت 😍

فقط امیدوارم تنها دلیل تند تند پست گذاشتنت همین باشه نه این که غمگین باشی. 

 

در مورد این پستت، من تو رابطه عشقولانه که نبودم تا حالا... ولی در مورد کسایی که خیلی دوستشون دارم شعر "شادمان باش ولی حال مرا هیچ مپرس" رو از ته دلم قبول دارم. یعنی وقتی با هم مشکل پیدا می کنیم واقعا همین که بدونم حالشون خوبه برام کافیه حتی اگه قطع رابطه باشیم یا حتی اگه دلم رو شکسته باشن یا بهم بد کرده باشن.

یعنی غیرطبیعی ام؟!

سلام متقابل دکتر :-*
آرهههه چی فکر کردن؟ فکر کردن کوتاه میایم؟ :-))))
تنها دلیلش همینه و فراغت زمانم، خیالت تخت
چقدررررر قشنگ بود این مصرع، میذارمش تو ارشیوم. 
شاید من غیر طبیعی ام! :-/
دُردانه ⠀

عنوانی که نوشتی شبیه یکی از بیت‌های فاضل نظری هست. مصراع دومش با بار دگر بار دگر بار دگر نه تموم میشه

یه دیقه وایستا با موتور یک آشنا بگردم پیداش کنم


یک بار به من قرعۀ عاشق شدن افتاد 

یک بار دگر، بار دگر، بار دگر نه

پیدا کردنش حتی توی این بی گوگلی هم فقط از تو ساخته بود دختر! :-*
این موتور اشنا واسه من کار نکرد.
دُردانه ⠀

آقا بقیۀ عنوانتم پیدا کردم. اینم از فاضل نظری هست.


هرچند که هرگز نرسیدم به وصالت

عمری که حرام تو شد ای عشق، حلالت

.

.

.

یک بار به اصرار تو عاشق شدم ای دل

این بار اگر اصرار کنی، وای به حالت

فدایی داری مرسی :-**
کلی به جواب کامنتم خندیدم...
دُردانه ⠀

و در رابطه با پستت،

هر کی به مراد من برسه مراد کوفتش بشه :))

اهاااان همینه لپ کلام منم همینه! :-)))
A +-

+ حالا اینا به کنار. بقول یکی از بلاگرا اگه دیگه واسه همیشه نتونیم به گوگل عزیز دسترسی پیدا کنیم چی میشه؟ ینی دیگه نتو وصل نکنن

فکر نکنم وصل نشه دیگه. میشه ولی خون به جگر ما میکنه تا وصل بشه.
حامد سپهر

واسه ما که نجوشید ولی ایشالا برا اون بجوشه:))

 

عاشق نشدی زاهد دیوانه چه میدانی

در شعله نرقصیدی و پروانه چه میدانی

عه شمام مثل مهربان فکر می کنین؟ عجیبه پسرا اینطوری عاشق میشن.
من فقط در صورتی میتونم برای کسی از ته دلم ارزوی خوشبختی کنم که اون منو دوست داشته باشه ولی من نه! برعکسش رو واقعا نمیتونم.
ریزوریوس ❤:)

امروز داشتم با دوستم صحبت می کردم که پسری رو دوست داشت. و اون پسر با یکی دیگه دوست شده. و داشت میگفت کاش کسی رو میشناختم که طلسم کردن بلد بود، طلسمش میکردم و بهم برمیگشت ... اولین عشقش بود و خیلی تو ذوقش خورده. تنها کاری که تونستم بکنم این بود که از فکر طلسم درش بیارم

عشق و رابطه خیلی پیچیده س ... آدما رو متحول میکنه. 

طلسم؟ جادو؟ یا خودِ اون بالایی! :-// من در این حد هم خودخواه نیستم.
دوست داشتن با جنبه هایی از روح و روانت آشنات میکنه که قبلا خبر نداشتی.
موژان

یه زمانی بهم گفت من نسبت به هرچی که ترس از دست دادنش و داشته باشم بی پروا تر میشم ومن میترسم تورو از دست بدم و این بی پروا ترم میکنه:|

حالا بماند من تمام پروا ها و غیر پرواهای زندگیش و اوردم جلوی چشمش وقتی نتونستم درک کنم چی میگه:)) ولی تا اینجا که کنارش بودم فهمیدم نوع ابراز احساساتش این شکلیه و دست خودش نیست و نباید توقع داشته باشم مثل من علاقه اش رو نشون بده :|

ولی راجع به خودم با تو هم عقیده ام خیلی زیاد و البته اعترافشم برام سخته :|

آخی الهیییییی
اینقدر این شوهرت رو اذیت نکن موژان :-)))))))
منم خیلی واسم سخت بود این اعتراف. ولی رک و روراست اینطورم، خودخواهم در عشق
פـریـر بانو

عشق نه. منظورم به این درجه از عشق بود. :دی

آهااان! خب هنوز فنچی تو! بذار یکم بزرگتر که شدی به اون درجه از عرفان هم میرسی ایشالا ^_^
شیوا

سلامم  اول باید یه معذرت خواهی کنم به خاطر همه وقتایی که میخوندم اینجا رو ولی خب بیشتر خاموش بودم :)

و بعدش تشکر کنم که چراغ اینجا رو روشن گذاشتید که حداقل دلمون خوش باشه به اینجا بودن کنار همدیگه :))

راستش وقتی خوندم این پست رو یه لحظه گفتم چطوری میشه ادم یه نفرو انقدرررر دوست داشته باشه که بگه باشه قبول حتی اگه نباشه هم فقط حال دلش خوب باشه خیلی عجیبه به نظرم من حس میکنم هیچ وقت نمیتونم کسی رو انقد دوس داشته باشم که قبول کنم با خودم نباشه و چقدررر خودخواهم من :)

سلام فقط در صورتی عذرخواهیت رو می پذیرم که خاموش نمونی دیگه! :-))
خواهش میکنم. 
من هم تا به حال اونقدر کسی رو دوست نداشتم. شاید کسی من رو اونقدر خواسته باشه ولی دوطرفه نبوده. 
لیمو جیم

:)) من انقدر ذهنم درگیر اصل موصوع و کامنتها شد ک یادم رفت نظر اصلی خودم چی بود

یه حد وسطی ام احتمالا

عه چرا! اول نظر خودت رو مینوشتی بعد نظرات بقیه رو. موضوع به این مهمی :-)))
صخره نورد

بره واسه خودش خوشبخت بشه, فقط جلو چشم من نباشه :))

گذشته از شوخی! بنظرم بستگی به این داره که بعدش خودم احساس خوشبختی داشته باشم یا نه.

:-))))
واقعا به نکته خوبی اشاره کردی صخره نورد جان! تامل برانگیز بود.
لیمو جیم

نه جدی بهش فکر میکنم میبینم اگه در همچین موقعیتی قرار بگیرم قطعا براش ارزوی بدی نمیکنم.بالاخره عشق و دوست داشتن حتی اگه اون موقع نباشه قبلا که بوده.مانع میشه

فقط فاصله میگیرم ک خبری نداشته باشم

ببین من هم نمیشینم ختم بردارم که طرف بدبخت شه که! فقط دوست ندارم بی من خوشحال باشه. 
در این حد نابودم.
این فاصلهه رو هم من هستم به عنوان یه بلاک وومن قهار! 
پا ییز

اون چیزی که درباره عشق نوشتی چرندی بیش نیست :) 

جدی میگم خواهر 

من خودم از اول آرزوی فجاعت بار براش نکردم ولی گاهی از حرصم چیزهایی می گفتم 

ته تهش سعی می کنم فکر نکنم که اگه دلم نمیخواد بدبخت باشه، یعنی اینکه خوشبخت بشه :) 

من اینجوری خودمو قانع کردم که اگه بدبخت بشه که چیزی به من نمیرسه :) پس دلیلی نداره آرزوی بدبختی کنم (میگم اون اوایل دقیق یادم نیست ولی احتمال داره لعنتش کرده باشم تو گریه هام) 

ولی خوب آرزوی خوشبختی هم نمی کنم 

همون تعریف عشق رو میگی؟ قبول دارم :-))))
من هیچ وقت کسی که دلم رو شکسته نفرین نمیکنم. شاید همون اوایل دل شکستگیم بخاطر رقت قلب و اینکه هنوز دوستش دارم بگم که امیدوارم خوشبخت بشه ولییییی وقتی اتیش عشقم سرد شد، میفهمم که دوست ندارم با فرد دیگه ای باشه و خوشبخت. 
פـریـر بانو

چیزه... فکر کنم یه اشتباهی شد. من کلا در دوز پایین و بالا و هیچ‌رقمه نه عاشق شدم نه دوستی‌ای و هیچی کلا! :)) و سوای بحث فنچ‌بودن، الان هم دغدغه‌هام چیزهای دیگه‌ایه و هم اینکه به‌نظرم عشق چیزی نیست که بخوای و بیاد. احتمالا خودش اتفاق میفته. :دی

کلا خواستم بگم خیلی‌ها عاشق می‌شن ولی همه به اون درجه از عشق (که مهربان بهش رسیده) نمی‌رسن. حقیقتا من این‌مدل ایثار و گذشت عاشقانه رو فقط تو منظومه‌های عاشقانهٔ کلاسیک دیدم! :| :))

یادم افتاده به اون قسمت از قصهٔ لیلی و مجنون که پدر مجنون پسر رو می‌بره کعبه که توبه کنه و حالش خوب شه و این‌ها. مجنون تا کعبه رو می‌بینه با آشفتگی و شیفتگی می‌ره سمتش و این‌چنین آوای جانسوز عشق سر می‌ده:

 

در حلقهٔ عشق، جان فروشم

بی‌حلقهٔ او مباد گوشم

گویند ز عشق کن جدائی

کاین است طریق آشنائی

من قوت ز عشق می‌پذیرم

گر میرد عشق، من بمیرم

پروردهٔ عشق شد سرشتم

جز عشق مباد سرنوشتم

آن دل که بود ز عشق خالی

سیلاب غمش براد حالی

یارب به خدائی خدائیت

وانگه به کمال پادشائیت

•کز عشق به غایتی رسانم

کو ماند اگر چه من نمانم•

از چشمهٔ عشق ده مرا نور

و این سرمه مکن ز چشم من دور

گرچه ز شراب عشق مستم

عاشق‌تر از این کنم که هستم

گویند که خو ز عشق واکن

لیلی‌طلبی ز دل رها کن

یارب تو مرا به روی لیلی

هر لحظه بده زیاده میلی

•از عمر من آنچه هست بر جای

بستان و به عمر لیلی افزای

گرچه شده‌ام چو مویش از غم

یک موی نخواهم از سرش کم•

از حلقهٔ او به گوشمالی

گوش ادبم مباد خالی

بی‌بادهٔ او مباد جامم

بی‌سکهٔ او مباد نامم

جانم فدی جمال بادش

گر خون خوردم حلال بادش

گرچه ز غمش چو شمع سوزم

هم بی غم او مباد روزم...

 

 

آه! آدم قلبش یه‌ریزه می‌شه وقتی می‌خونه حرف‌های مجنون رو... 

ببین الان وضعیه که هم به حال دل پاک و سفید و خالی از زخم عشقت حسودیم شد، هم به مهربان و مجنون!! :-)))))
من یه چیزیم این میون! 
** سیلاک **

سالها قبل تو دوران دانشجویی از کسی خوشم می اومد اونم مثل من فکر کنم تو دلش بهم حسی داشت.. بعد از تموم شدن درسمون بهم زنگ زد و گفت دوست ندارم دیگه باهم در ارتباط باشیم با اینکه حس من بهش هنوز در مراحل اولیه بود و زیاد بهش وابسته نبودم ولی خیلی دلم شکست چون اون اولین کسی بود که باعث شده بود حس دوست داشتن رو تجربه کنم .. الان سالها از اون زمان میگذره ازدواج کرده و بچه داره و منم ازدواج کردم چند مدت قبل از طریق تلگرام دوباره منو پیدا کرد از صمیم قلبم براش آرزو خوشبختی کردم تو کلماتش یه حس پشیمونی وجود داشت و افسوس گذشته ولی من الان هیچ حسی ندارم نه منفی نه مثبت .. نمی دونم اون حس زیبایی که بهش داشتم عشق بود یا نه ولی الان فقط دلم میخواد سالم و سرحال و خوشحال باشه حتی اگه توی زندگی من نباشه 

ببین الان شما مثال عینی کامنت صخره نورد هستی. اینکه بعد از گذر از اون عشق، حال دلت با فرد دیگه ای بهتر شده پس برای فرد اسبق آرزوی خوشبختی داری. 
صحرا

در جواب این پست فقط بگم که هعععععی 

ههی روزگار بیوفای غذار پست دون
کیمیا

میدونید، منم ترجیح میدم اینقدر ازش فاصله بگیرم که تو ذهنم تا حد ممکن کمرنگ بشه...

ولی چیزی که بیشتر از همه آزارم میده اینه که برای آدمی که شاید بعد از اون وارد زندگیم بشه (بهر حال احتمالشو میدم، احتمال محال نیس متاسفانه، نمیدونم واقعا، نمیدونم )

اینکه من نمیتونم هیچ وقت صددرصد قلبمو براش بذارم ولی اون در این مورد هیچ تقصیری نداره و داره پاسوز من میشه...

 

 

راستی

تَکرار میکنم...

خیلی خوب میکنین تند تند پست میزارین...

 

فاصله گرفتن بهترین راهه.
من هم به این مسئله خیلی فکر میکنم. ولی دیگه تصمیم گرفتم صد در صد قلبم رو به هیچ کس ندم. :-)
حالا اون دو کلمه معروف رو نمیگفتی کامنتت بهتر میشدا :-))
Yasi

شما فقط روزی چن بار پست بذار😁😁

 

 و اینک احتمالا دلم میخواد با کسی دگ خوشبخت باشه نه دلم میخواد بدبخت باشه

حسی ندارم کلا

باشه *_^
بی حسی بهترین چیزه واقعا. 
;)

سلام سلام

حقیقتا هیچ وقت دلم نمیاد از کسی ازاری ببینه :(

ولی ب این معنا هم نیست ک حال ما خوب استو اینا...

سلام سلام
ببین اینکه به مرز بی حسی برسی بهترین چیزه به نظرم. اینکه دوست نداری آزاری ببینه یعنی هنوز دوستش داری. 
آبان ...

یه جایی تو فایل های دکتر شیری میگه وقت جدایی ارزو مرگ طرف را می کنی چون تحمل نداری که بره و بدون تو خوشبخت بشه 

ولی من براش بد نمی خواهم ..ته دلم ..

اونم می دونم از غم من خوشحال نمیشه 

نمی دونم ..یه روزی میرسم به اون روز که براش ارزوی خوشبختی کنم یا نه اما یه چیزی مطمنم هوپ ..شاید خودش را ببخش ام ..اما خانواده اش را نه ...

چقدر حال ام گرفته است ...دیدی ..برف می بارید امشب 

ببین حس عاطفی من به یک فردی که دوستش دارم واقعا نوسانیه. از دوست داشتن زیاد رسیدم به تنفر ولی توی اوج تنفر هم خوشبختیش رو میخواستم. بعد بی حس شدم و واسم مهم نبود در چه حالیه. الان بی حسم ولی ته ته دلم دوست ندارم با یک نفر دیگه شاد باشه و دست خودم نیست! :-/
من هم میدونم که اون از غم من خوشحال نمیشه، من هم نمیشم. ولی نمیدونم چرا اینطوریه ته دلم با اینکه حسی ندارم.
تو که اصلا نباید ببخشی
ندیدم عزیزم :-(
نگین

بعد ازگذشت چهار سال از اون حس وحال عاشقانه ،بعد از کلی ناراحتی و سختی ،نه حس عشق دارم بهش و نه نفرت . و دیگه با وجود موقعیت های خوبی که برام پیش اومده اشتیاق شروع یه رابطه روندارم متاسفانه. 

درک میکنم چی میگین . انگار همه حس ها تکراری و نسخه کپیه. ولی اگه واقعا حسی نداری میتونی رابطه جدیدی رو تجربه کنی به شرط اینکه توی فرد جدید دنبال فرد قدیم نباشی. 
soolin :)

تاحالا عاشق نشدم،تنها ارزوم در این رابطه اینکه که خدا کنه الان الانا تااا حداقل ۷الی ۸ سال دیگه سراغم نیاد....اخه خیلی کار دارم که اگه بیاد مطمئنم یا به همه یا به بعضیاشون نمیرسم....حالا از این چیزا هم فاکتور بگیریم،فکر میکنم نوع برخورد ادم نسبت به عشقی که حالا به هر دلیل ،دیگه تو رندگی ادم نخواهد بود،به سن خود ادم هم بستگی داره و حالت خود ادم.حالا این یه نظر از چیزهایی که اطراف دیدیم و شنیدمه و هیچی تاکیدی به درست بودنش ندارم.

نمیتونی برای عشق و عاشقی تعیین تکلیف کنی جانم! 
قبول دارم حرفت رو. مثال بارزش خودم و یکی از دوست هام هستیم. من از رابطه ای خیلی جدی خارج شدم و سریع زندگیمو بدون اون فرد تنظیم کردم دوستم بعد از اتمام یه رابطه نه چندان جدی هنوز بعد از گذشت دو سال داغونه و زندگیش تحت تاثیر. 
البته من میگم فقط قوی بودن من موثر نبوده شاید اون دختر خیلی عاشق تر بوده نسبت به من.
سپیده

من با کسی تا الان تو رابطه عاشقانه نبودم یعنی هیچ وقت به کسی اجازه ندادم ابراز علاقه کنه اما مطمئنم اگه کسی منو انتخاب نمی‌کرد از واژه‌ی خلایق هر چه لایق،. لیاقتش همون بود و کلا کور بود منو ندید استفاده می‌کردم  😁

نمیدونم چند ساله هستی ولی باید بدونی یکی از مواردی که برای تکمیل بلوغ و شخصیت لازمه اینه که عاشق بشی و حتی شکست عشقی بخوری و زندگیت رو دوباره بی اون فرد بسازی. :-)
;)

 

همیشه یسری چیزا برا بار اول قشنگن و یادشون دوست داشتنیه

حتی اگ فرد دیگ دوست داشتنی نباشه

ب حرمت اون قشنگیا ^^

ببین بستگی داره که موقع کات تا چه حد دلت شکسته شده باشه. اکثرا یاد اون طرف هم دوست داشتنی نیست دیگه
مانته نیا

منم دقیقا همینم. اون یا شعاره، یا ادا خوبا.

مخصوصا وقتی از طرف بدی دیدی. چطوری میتونی خوبشو بخوای؟؟؟

آدم باس با خودش رو راست باشه

ادا خوبا :-))))
منم همینو میگم وقتی کسی که دوستش داری دلت رو شکسته و رفته چطور میتونی خوبیشو بخوای؟ 
بهترین حالت فقط میتونی بی حس بشی نسبت به خودش و ایندش
مانته نیا

البته شاید درباره کسایی که دورادور عاشق شخصی هستن و اون شخص خبر نداره یا داره ولی از اول گفته نه و رابطه ای بینشون شکل نگرفته که یه طرف آسیب ببینه، امکانش هست که خوشبختی طرف رو بخواد و از این حرفا.

آره کاملا قبول دارم حرفت رو عزیزم. البته هستن کسایی که در این مواقع باز نمیتونن خوبی طرف رو بخوان ولی ما ازوناش نیستیم! :-))
گندم بانو

به نظرم اون مدل دوست داشتن که بگی با هر کی هست خوش باشه واسه دوست داشتنایی از جنس مادر و فرزندی و خواهر برادریه... نهایتش رفاقتی! مثلا من و تو حرفمون بشه قهر کنیم بعد من بگم ایشالا هوپ با شارمین حالش خوب باشه! ^__*

وگرنه که اصلا فک نکنم بشه عاشق یکی باشی بعد اون ولت کنه بعد تو بگی حالش خوب باشه بسه!

البته یه آهنگی داره خواجه‌امیری... میگه تو خوشحالی همین بسه برای من! ... که خب کلا نظریه منو میبره زیر سوال! :)))

آفرین دقیقا همینه. کامنتت حرف دل من رو کامل بیان کرد *_^
من از خواجه امیری بعد از اهنگ " تولد من چند پاییزه" به طور کامل بیزار شدم! :-)))))))
انه

من عاشق شدم و تو رابطه ای بودم که از نظر هر دونفرمون جدی بود البته اینجور بنظر میرسید وقتی هم تموم شد واقعا نتونستم براش بد بخوام با اینکه قلبم شکسته بود رابطه های دیگه ای رو هم بعد اون تحربه کردم ولی هیچوقت هیچکس تو ذهن وقلبم برام شبیه اون نشد دلیلش خوبی بیش از حد اون ادم نبود دلیلش این بود دیگه حوصله دوست داشتن بیش از حد کسیو نداشتم الانم با اون ادم دوستم درواقع یه دوستی مسالمت امیز که هیجوقت قطع نشد وادامه دار شد توی تمام این 7سال اخرشم نمیدونیم به کجا میرسه درواقع مهمم نیست چی میشه راستش 

انه عزیز دلیل اینکه شما واسه اونطرف ارزوی خوشبختی داری اینه که مسالمت امیز کات کردی با اینکه قلبت شکسته بوده و هنوز هم باهاش در ارتباطی، شاید ارزوی بدبختی واسش نداشته باشی ولی مطمئنم به ته دلت رجوع کنی خواهی دید که دوست نداری با کس دیگه ای خوشحال باشه، نه؟
نل

همیشه خیر و خوشی خواستم براش حتی با وجود اینکه دیگه عاشقش نیستم.یا الان برگرده میگم:نه. 

اما فرد ارزشمندی هست و‌ دوست دارم خوب باشه همیشه.

حتی با اینکه چند روز پیش فکر میکردم چقدر احمق بودم که دوستش داشتم.ولی باز هم آرزوی خوبی براش داشتم.

همیشه در جواب دیگران از خوبیهاش گفتم و هر وقت یادش به ذهنم رسیده.آرزو کردم طعم خوشبختی حس کنه و ببینه.

آدم خوبی بود.مناسب هم نبودیم.

ایشالا واسه جفتتون خوشبختی در پیشه، با افرادی که مناسبتونه. 
:-)
همینکه میگی ادم خوبی بود دلیل اینه که دوست داری خوشبخت باشه حتی بی تو.
مهربان

در پاسخ به گندم بانو بگم

اقامون خواجه امیری میفرماین

میخواستم بت بگم چقدر پریشونم

دیدم خودخواهیه دیدم نمیتونم

تحمل میکنم بی تو به هر سختی

به شرطی که بدونم شاد و خوشبختی

نمیرسه به تو حتی صدای من

تو خوشبختی همین بسه برای من

این اهنگ اوج عشق رو میرسونه و خب لازمه که بگم من عاشق این آهنگ م یا اینکه چقدر دود کنت و بهمن باهاش دادم پایین؟

به به چه عجب روشن شدی واسه این پست جنجالی!
من کماکان از خواجه امیری بدم میاد و دلم باهاش صاف نمیشه. 
مجنون زمانه
بیست و دو

دیدگاه منم مثل توئه . اینکه دقیقا کسی هم اگر این حرف رو بزنه از روی غرورشه که داره له میشه وگرنه توو دلش میخواد طرف بره و دوماه بعد قدرشو بفهمه و یه روز پشیمون بشه. در کل امیدوارم هر دونفری که با همن به این مراحل نرسن.

دقیقا چنین دیدگاهی رو دارم من. 
کاش نرسن که خیلی مراحل بد و داغونیه.
دُردانه ⠀

دارم نظرات پستتو مجدداً مرور می‌کنم :|

الان دقت کردم دیدم کامنتم ایهام و کژتابی داره. منظورم این بود که هر کی به مراد من برسه، مراد کوفت اون هر کی بشه، نه که هر کی کوفت مراد بشه :))

من هم هی نظرات این پست رو مرور میکنم نکته یاد میگیرم!
من دقیقا همین منظورتو برداشت کردم. :-)))
الهی امین
;)

حقیقتا نکته ظریفی بود ^^

قانع شدم و تامآم

هدفم قانع کردنت بود :-))
soolin :)

خب منم نگفتم حتماا فقط گفتم ارزو میکنم زودتر تر از موقعش نیاد سراغم..چون بگی نگی دوسدارم عشق رو تجربه کنم ولی تو یه زمانی که توانایی تحمل عواقبش رو داشته باشم...

اهان پس حدسم اشتباه نبوده..

باور کن عشق که با ادم درستش باشه باعث پیشرفته نه پسرفت.

شارمین امیریان

سلام. 

 دیشب پست نذاشتی! 😒

 

مثال کامنت گندم😉

من عاشق خواجه امیری ام. برم این آهنگش رو گوش بدم ببینم در عشقم پایدار می مونم!😂

 

سلام اقاااا شارمین! :-))
خب اون هر شب مجاز از هر روز بود. پست دیروز رو گذاشته بودم دیگه. الان یه پست زنگ تفریحی میذارم تا بچه ها بیان جواب بدن پست شب رو بنویسم که شب میرم بیرون نیستم! 
میمونی چون با منظور گوش نمیدی، این اهنگ خون به جگر من کرد و هنوزم گوش میدم بهش اشکم رو درمیاره.
x

من ُ چه به عشق و عاشقی ؟! 

چند وقت پیش یکی از همکارام پرسید چرا پلک هات ورم کرده کم خوابیدی دیشب ؟!خیلی جدی برگشتم گفتم نه شب ها قبل خواب اشک می ریزم مال اونه!!!!

جا خورد بعد میخنده میگه خانم مالاکیتی بهت نمیاد این حرفا شاید طرف مقابل گریه کنه اما شما نه!

 

کسی که میگه منو چه به عشق و عاشقی از اتفاق عاشق بشه یه جوری عاشق میشه که دست لیلی و مجنون رو از پشت میبنده! از من گفتن بود :-))
soolin :)

افکورس ولی از کجا معلوم؟خیلی نسبیه واقعا...

نو نو! ثینک مور هانی
x

حالااز شوخی گذشته من واقعا از عاشق شدن گریزونم 

ادم های امثال من که بیش از حد مغرورن عاشق شدنشون مساوی با نابودشدنشون ِ 

 

اگر هم بعداز هرگر خواستم ازدواج کنم ترجیح میدم به جای این که عاشق طرف مقابلم باشم , براش خیلی احترام قائل باشم و بیشتر از این که عاشقم باشه ,برام احترام قائل باشه ...

ضمن احترام به کسانی که به " عشق " حس قشنگی دارن باید بگم که به نظرم عشق خیلی حس کثیفیه .... یه حس که می تونه کلی افراط وتفریط و حسادت و رفتار نامتعادل ایجاد کنه .... وقتی عاشق کسی باشی نمیتونی درست حس کنی درست تصمیم بگیری بیش از حد ناراحت می کنی و ناراحت میشی .... 

درست میگی مالاکیتی، عشق قاتل غروره. 
من راستش خیلی عشق و عاشقی و دوست داشتن بی دلیل رو قبول ندارم، مال دوران نوجوونیم بود. الان به دوست داشتن اصیل و عمیق و همراه با احترامی که گفتی معتقدم. 
ناشناس
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام

دو سه روزی هست این موضوع پست تون  برام پیش اومده.

راستش رو بخواهم بگم عاشق نبودم اما با این وجود  دوستش داشتم !

اونم منو ظاهرا دوست داشت.

اما خانواده اش (مادرشون )مخالف این قضیه بودند.

بلاخره نشد که بشه !

شاید قسمت.

البته واقعا خوشحالم که نشد و خدا نخواست که بشه !!

میگم خدا چون جنبه رندی این آقا رو  برام روشن کردند!

ولی با این وجود ازش خیلیی ناراحتم ! اما واقعا از ته دل براش آرزوی بدبختی نکردم !

تو همین دو روز!

ولی  از کار خودش و بخصوص خانواده اش بشدت ناراحتم !

فقط امیدوارم روزی برسه حداقل خانواده اش بخصوص مادرشون  بفهمن در مورد من اشتباه برداشت کردند !

وگرنه واقعا آرزوی بدبختی براشون نکردم !

البته از همون ته دلم آرزوی خوشبختی هم براش نداشتم !

(( ****** ****

**** **** *** **** *

** ****** **** * ***** ** ** **** *

***** ****** ** ******  *** ***** ****** ** *****  ** ******* ** ** *** ***** ** ***** *** **** **** **** *** *** *

*** **** ** * **** **** **** **

** **** *** *** **** **** ** ****** **** **** ** ***** * **

اگر ممکنه جملات داخل پرانتز رو نقطه چین کنید.

ممنونم

 

 

 

 

 

 

سلام، دوست عزیز متاسفم برای تجربه ای که داشتین. لطفا اگر باز هم خواستید کامنت بذارین با اسم باشه، حس خوبی به ناشناس ندارم. 
من هم حرفم همینه. وقتی دلت میشکنه توی یه رابطه و حس میکنی بهت ظلم شده، به هیچ وجه نمیتونی آرزوی خوشبختی برای اون فرد بکنی. بکنی هم از ته دل نیست. دوست داری وقتی با کس دیگه ازدواج کرد قدر تو رو متوجه بشه. 

به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan