داداچیِ من

  • ۱۹:۵۶

از کل کل های اخیرم با داداشم میتونم به این اشاره کنم که میاد هی عکسایی که تو باشگاه از خودش گرفته رو نشون میده، یا میاد میگه دست بزن به بازوم ببین چقدر سفته، من مسخره اش میکنم! بعد من خسته از باشگاه میام، اون مسخره ام میکنه: انگار کوه کنده! دو تا حرکت کششی این صوبتا رو داره؟!

از طرفی شب به شب ٧-٨ تا تخم مرغ آبپز میکنه، زرده هاشو میذاره کنار و سفیده هاش رو با کاهو و سویا می زنه بر بدن؛ من حالت تهوع می گیرم و میگم: یه فکری به حال زرده هاش بکن خونه رو بو گرفت! بعد من روی سالادم سس می ریزم یا پیتزا میخورم دعوام می کنه

فرداش میرم میگم: انقدر به خودت نناز، هورمونات باعث شده بتونی سیکس پک دربیاری، من بدون هورمون عضلات راسته شکمیم فلانه

میگه: همینه که هست

بعد مجبورش می کنم چون اون روز نتونستم باشگاه برم، پامو بگیره تا دراز نشست برم. دارم میرم بالای ٥٠ که میگه خودتو کشتی، بسته دیگه! پلانک برو

میرم رو پلانک دست میکشه به مچم و میگه: نه بابا ورزیده شدی

اون وقت رو میکنه به خواهرم و میگه: تو مایه ننگ مایی

این بار مجبورم میکنه شنا برم که میگم: خوب نیستم توش

میگه: پاتو بذار رو مبل  و برو. ٧-٨ تا که میرم کم میارم ناله میکنم: بسته!

میگه: همین؟! تنبل خانوم! هه ادعاش هم میشه که ورزشکاره.  

شروع میکنه تند تند شنا رفتن و میگه: این طور میرن!

بعد پا میشه میره تخم مرغ هاشو بار بذاره و باز صدای " اح بازم تخم مرغ" ام بلند میشه! :-/



* به دلیل حس ضایعگی زیاد حذف شد!

  • ۶۳۱
** سیلاک **

بابا خانم دکتر ورزشکار ^__^  یاده داداش خودم افتادم تو اتاقش می رفتی بوی تخم مرغ و سیب زمینی با بوی عرق بدنش قاطی بود یه ثانیه نمی تونستی نفس بکشی :))) 

چاکرییییم!
دقیقا داداش من همینه الان! :-//
پا ییز

من خاکستریها را که نفهمیدم 

فقط دوست صمیمی همکلاسی تون بود، این همکلاسیتون خانم بود? :| یا آقا بود? 

خانم عاشقم میشه باعث میشه من بلاکش کنم پاییز؟ نه واقعا پاییز؟
پا ییز

نه خوب فکر کردم دوست پسر صمیمی همکلاسی خانمتون بوده، و برای همین بلاکش کردی :))) 

نه بابا! انقدر بد نوشتم که همه اشتباه متوجه شدن؟! :-/
صخره نورد

وای چقدر بدم میومد از بوی اون زرده های بدبو! همه برادرها این دوران رو باید بگذرونن :))

خدا حفظتون کنه برای هم :)

قول میدیم از بدشانسی با شما صحبت نکنیم :))

خهلی بوش بده، اصلا قابل تحمل نیست. :-//
مرسی عزیزم

شانس مویه :-//
اریانه

 

بابااااااا بدن ساز،بابااااااااا خوش هیکل،باباااااااااااخانواده تن درست،شما کی بودین دیگه؟تو کی بودی باباااااااا؟کوتاه بیا(اون شیطون بنفشه)

ننگ خانواده؟؟؟؟؟طفلی خواهرت،مظلوم واقع شد

بدشانس؟این خودش یه خوشانسیه که؟تو اخه چرا اینقدر ناسپاسی واقعا هوپ؟تو دیگه واقعا جی میخوای؟عاشق دلخسته داریا!!!!!!!!!!!طرف بعد این همه سال ول نکرده!!!!!!!یه نظری روش داشته باش حالا:)

ا ،بالاخره بعله رو گرفتم،شولولولولولو،مبارکم باشه

 

من بدن سازی نمیرم داداشم میره. 
آره خب اونم بره ورزش

چرا اشتباه متوجه شدین آخه؟ طرف دوست صمیمی عاشق دلخسته سابقمه! اون عاشق دلخسته الان زن و بچه داره البت!
شارمین امیریان

سلام.

الان سوال پیش میاد که تو چه اصراری به پشت پا زدن به بخت خودت داری؟! 😉

سلام
آخه شارمین کدوم بخت؟ در اون حدی که از پسرا شناخت دارم میدونم که واسشون خط قرمزه سراغ دخترایی برن که دوستاشون دوست دارن/داشتن.
نرگس بیانستان

خدا برای هم حفظتون کنه

ببین

هر چقدرم ادم از دست داداش (ها)ش ناله کنه و غر بزنه بازم وقتی قد و بالای داداش رو می بینه دلش ضعف میره براش...

 

قدر این کل کل ها و با هم بودن هاتون رو بدونید

ممنونم نرگس
خدایی همین امشب توی دلم قربون صدقه قد و بالاش رفتم! 
باشه عزیزم
اریانه

نه واقعا الان که از این زاویه نگاه میکنم،کمی تا نسبتی بد شانسی،الان یعنی دوتا دوست سر تو شدن رقیب عشقی؟

بیا این قدر به من گفتی بد مینویسی ،هیچکی نفهمید اصل قضیرو(لبخند شیطانی)

پس تو چی میرفتی؟پیلاتس بود؟


چقدر دوست توی دوست شد! بی خیال اصن :-//
بد ننوشتم، قضیه مبهمه چون اسم نمیتونم بیارم. 
این قسمتم حذفیدم
اکی؟
آره پیلاتس
شارمین امیریان

آهان... منم فکر کردم دوستت همون عاشق دلخسته قدیمی رو دوباره بهت معرفی کرده :/

نه بابا
توی کامنت اریانه شفاف سازی کردم با ذکر مثال :-)))
اریانه

اهااااا،تازه گرفتم چی شد،نه دیگه کاملا در جرگه بدشانس ها قرار میگیری

چخلصم :-//
Reyhane R .

ای جان😁

کلی خندیدم به شفاف سازیت ((((:

گودرز و غضنفر ((((:

بازم میگم اینم شانس مویه!!
مانته نیا

=)))))))))))) این واسه پی نوشتت بود.

.

بابای منم همه اش مسخرم میکرو میگفت اصلا ورزشای شما سوسول بازیه. مردا کلا چش ندارن ببینن زن، دختر یا خواهرشون ورزشکاره:)

 

نخنددددد :-///

داداش من در ظاهر مسخره میکنه ولی هی میگه بیا دو تایی باشگاه بزنیم! 
حامد سپهر

من چشم ضعیف شده که ادامه مطلبی که دوستان میگن نمیبینم؟؟!!

 

هرچی هست زیر سر تخم مرغهاست:))

بله، باید تخم مرغ بیشتری بخورین تا بتونین ببینین! :-))
گندم بانو

بیا بگو ببینم چی رو پاک کردی که همه هم فقط درمورد همون کامنت دادن؟!!! :///

نوچ! نمیگم. جایزه اوناییه که سریع دیدن و کامنت دادن :-))))
mary maryiaie

وای این داداشا چرا اینجورین ؟ داداش منم الان به سن قانونی نرسیده ولی از موقعی که گواهینامه گرفتم همچین حساس شده رو این قضیه، من سعی میکنم اهمیت ندم که حساس نشه چون خطرناکه که یهو سویچو برداره بره تو خیابونا بدون گواهینامه، یعنی هوپ این داداشا همه این حرص درار بازیاشون واسه خواهراشونه اون جنتلمنیاشون واسه زنشون همهشون همینطورین بیچاره ما خواهرا :( تازه بعد ازدواجشونم عمه میشیم :(

آره خدایی اخلاق های رو مخشون واس ماس جنتلمنگیشون واس زنشون! :-/
گندم بانو

من گنا دارم :( شیراز بودم نت نداشتم :((

از کامنتا که تابلوعه، دوستم میخواست همونی که توی کامنتا گفتم رو با من آشنا کنه، من گفتم به همون دلیلی که توی کامنتاست نمیشه! :-))
نیمچه مهندس ...

تخم مرغ و سیب زمینی آب پز!

البته برادر من اون همه نمیپزه.یه سیب زمینی و سه تا تخم مرغ.همه ش رو هم میخوره،بو هم نمیده.

شنای دیواری برو.

داداش من سیب زمینی نمیخوره، شده تو یه روز ١٠ تا سفیده تخم مرغ خورده!!
وقتی زرده ها رو جدا کنه بذاره گوشه اشپزخونه بو خونه رو میگیره، حالت تهوع میگیری.
میرفتم توی طرح، به قول مربیم زنهای ایرانی بالا تنه شون ضعیفه واسه همین انقدر سخت شنا میرن.
ابوالفضل ثابت

کاکام قوییییی باش:)

با داداشمین مث اینکه
مانته نیا

دشمنت ضایع باشه زن

نمیدونم چرا یهو حس ضایعگی بهم دست داد زدم پاک کردم! :-)))
mavi

تخم مرغو گفتی یاد بچگی خودم افتادم. من عاشق زرده تخم مرغ بودم خواهرم عاشق سفیده. هیچی دیگه صرفا خواستم بگم صبحونه های خیلی مسالمت آمیزی داشتیم همیشه. :دی

اینطوری خیلی خوبه. الان با این زرده های تخم مرغ پخته شده هیچ کاری ما نمیتونیم بکنیم، کسی هم نمیخوره چون چربیش زیاده. غیر از اینکه برای کلاغا بریزیم تو باغچمون. من واسه خودم بخوام بگیرم سفیده جدا میگیرم ولی خیلی گرونه.
گندم بانو

اون خط قرمزی که نوشتی رو به نظرم نباشه‌ها!!! حتی خیلی وقتا من دیدم دو تا برادر خواستگار یه دختر بودن! دو تا دوست هم زیاد دیدم خواستگار یه دختر باشن!!

فکر نمیکنم. چون گغتم که من عاشقه رو بلاک میکردم هی بعد دوستش میومد میگفت از بلاک دربیارین فلانی رو! 
مثلا منی که دخترم حس میکنم اگه با کسی که چند سال دوست صمیمیم عاشقش بوده ازدواج کنم کار خوبی نکردم!
نیمچه مهندس ...

هرجا رو ازش کار نکشی ضعیف میشه.اونی که ضعیفه دست هاست وگرنه اتفاقا عضلات سینه ای زنان قوی تر از مردانه.دقت کن ببین وقت بارفیکس رفتن یه سمت رو خوب میری و سمت دیگه رو نه.( منظورم حالت دست ها موقع گرفتن میله ی بارفیکسه.)

چند تا سوال دندونی:

خمیردندون خارجی با ایرانی فرق داره؟من تا الان فکر می کردم مثل کرمه.مثلا مرطوب کننده هر مارکی کار مرطوب کنندگی رو خوب انجام میده ولی بعضیا ویتامینه ش هم میکنن که گرون تر میشه.خمیردندون کار اصلیش جلوگیری از پوسیدگیه،درسته؟حالا مارک های مختلف خاصیت سفید کنندگی و ضد حساسیت و این چیزا هم بهش میزنن.

هروقت هر چی خوردیم مسواک رو با خمیردندون بزنیم؟مثلا من بعد از میوه خوردن مسواک خالی میزنم بی خمیردندون:) ولی چای چون رنگ داره با خمیردندون مسواک میزنم.

مهمه مسواک سافت باشه یا مدیوم؟دوستم تازه رفته دندون پزشکی و دکترش گفته بیشتر آدما مدیوم لازم دارن.

اگه فقط دو تا از دندون های جلویی کمی کج باشن به جز ارتودنسی میشه کار دیگه ای کرد؟

درست میگی، البته مربیم فقط به اونایی که گردن درد و مچ درد دارن اجازه میده شنا روی دیوار برن. ما که سالمیم رو میگه انقدر تلاش کنین تا قوی بشین.

کار اصلیش اینه که علاوه بر اینکه با محتویاتی که داره مثل فلوراید باعث مستحکم تر شدن دندون در برابر پوسیدگی بشه،یا ضدحساسیت ، یه ماده حد واسطی باشه بین دندون و مسواک که کمک کنه به تمیز کردن دندون ها.
خمیر دندون ایرانی و خارجی فرق خاصی ندارن. ایرانی ها هم به همون خوبین طبق تحقیقات. اصل شیوه صحیح مسواک زدنه نه نوع خمیر دندون یا مسواک.
نه من خودم بین دو تا سه بار در روز مسواک میزنم: صبح و شب همیشگیه، ممکنه بسته به اینکه ناهارم چطور باشه و یا بخوام عصر برم بیرون بار سوم رو هم مسواک بزنم. بقیه اوقات دهانم رو میشورم سریع فقط.
مسواک نزنی بهتر از اینه که خالی بزنی و باعث اسیب به دندون هات بشی. طبق اون توضیحی که بالا دادم.
سافت برای اوناییه که لثه های حساسی دارن. مدیوم برای اکثریت جوابگوعه.
اگه مشکلت همون دو تا باشه میتونی کامپوزیت یا لمینیت ونیر کنی. ترمیم یا روکش زیبایی در واقع
رومی زنگی

خداروشکر برادرم زیاد اهل اینجور کارا نیست تنبل تر از من اونه! تو اون شهری که درس میخونه دو سه بار رفتن دویدن دیگه خسته شدن نرفتن

منم هیچی دیگه نگم برات البته دبیرستانی بودم بسکتبال بازی می‌کردم ولی الان دیگه خیلی همت کنم ماهی ۳-۴ بار میرم ۱۰ کیلومتر دوچرخه سواری 

داداش من غول بیابونی بود هر چقدر دعواش میکردم برو ورزش گرش نمیداد. الان یک سالیه که شروع کرده و معتادش شده.
x

سویا رو چجوری مصرف می کنه؟!!! 

مثل مایع ماکارونی درست میکنه و میریزه قاطی برنج و میخوره!
نیمچه مهندس ...

ا پس اینایی که با نمک و این چیزا مسواک میزنن چه کار بدی میکنن.خش میندازن رو سطح دندون و سریع رنگ میگیره.این پودرهای سفید کننده ی دندون هم پس چیز خوبی نیست.

دوستم هی بحث میکرد با من که خارجی خوبه.پس اینطور نیست.البته اون لثه هاش حساسه حق داشته اینو بگه.دندون من وقتی لبخند میزنم به نظر خودم میاد رو لبم و زیادی کجه.حالا باید برم دکتر ببینن.

میگم هوپ،این جوابی که تو کامنت بهم دادی رو سیو کن مخلوط کن با هزاران جوابی که به بقیه دادی پست های دندونی خوبی میشن.

اکثرا به مینای دندونشون اسیب میزنن حالا درسته که اثر ضدمیکروبی داره نمک ولی خب من قبول ندارم به عنوان خمیردندون.
نه حتی خمیردندون های سفیدکننده هم چون پودر ساینده شون بیشتر بیشتر از هفته ای یکی دو بار استفاده کنی مینا اسیب میبینه.
اره یه ویزیت بشو حتما
کلا اینجا سوال دندونی زیاد پرسیدن ازم. انقدر زیاده که نمیتونم تک به تک پیداشون کنم و جمع کنم. طوری نیست من روزی ده بار به مریضام این چیزا رو میگم به دو نفرم اینجا بگم.
رومی زنگی

آخی عزیزم زنده باشه

برادر من اضافه وزن نداره اصلا ولی خب ورزش مرزش هم زیاد نمیکنه باشگاه و اینا که اصلا و ابدا البته منم دوست دارم که برم ورزش ولی ۶:۳۰ صبح میزنم بیرون ۹ شب میام خونه :(((

سلامت باشی داداش شمام زنده باشه
یا خدا! این همه وقت بیرون!
رومی زنگی

آره دیگه هرروز هفته هشت صبح تا ۴-۵ عصر کلاس دارم دانشگاه و بعدش هم میرم آموزشگاه و درس میدم تا ۸:۳۰ شب ۹ هم میرسم خونه 

تو اسوه هستی من دو روز تو هفته این قدر فشرده است کارم و ازش مینالم
اریانه

یعنی بر فرض محال برادر یه کدومتون بیاد اینجا،سکته میکنه ،خب چرا بد بختارو میشودین،گناه دارن داداشامون

عمرا اینا بیان اینورا! گناه ندارن که فقط بوی تخم مرغ میدن یکم
نرگس بیانستان

وخی بیا پست جدید بذار دیگه چیکار میکنی 😑😁

جون تو پستم نمیاد :-))
واس اینکه دلت نشکنه یه چیزی نوشتم :-)))))
محمد ..

خیلی خوبه که تقریبا هم سن هستید و اینطوری با هم شوخی و کل کل دارید من تجربه اش رو نداشتم چون کمترین اختلاف سنیمون با خواهرم 12-13 ساله

دنبال شدی

خوشحال میشم به من هم سر بزنی و دنبال کنی

اصلا با داداشم هم سن نیستم. اتفاقا خیلی ازم کوچیکتره. :-)
ممنون
محمد ..

پس خوش شانس هستی چون شاید مغرور نیست و راحت میتونه اینطوری صمیمی برخورد کنه متاسفانه غرور من همیشه باعث شد مقابل خانواده سرسنگین باشم

من بزرگه هستم واسه چی مغرور باشه یه فینگیل بچه؟
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan