موهات رنگ دنیای منه؟ + پی نوشت

  • ۰۹:۴۱

بافت موهام رو باز کردم و انگشتهام رو لا به لای تارهاش کشیدم و آخیش گفتم. همین طور که به سمت اتاقش می رفت، گفت: همتون کچلین! زن باید موهاش تا زیر باسنش باشه

دهانم رو واسش کج کردم و اداش رو دراوردم: ایشالا زنت واست موهاشو تا اونجا بلند کنه! من همین که سالم باشن موهام و ترکیب رنگیشون شبیه رنگ چشمام باشه، شاد شادم.

سرش رو از در اتاقش بیرون آورد: هه هه هه! همچین میگه انگار رنگ موهاش فابریک همین بوده

بعد در رو بست و ادامه غر زدنش رو نامفهوم شنیدم: هی هر بار بهش میگم برو آبی کن موهاتو، گوش نمیده


* موهات از محسن یگانه


+ بیا انقدر در مورد مدل موی کوتاه و بلند حرف زدیم که دیشب خواب دیدم موهام رو کوتاه کوتاه کردم( مثل مدل توی عکس)، در ترکیب با هایلایت خعلیییی دیلبر شده بودم. خب دیگه من رفتم برم آرایشگاه. خدافظ

  • ۶۶۶
شارمین امیریان

یه زن کچل براش بگیرید 😏😂

واقعا حقش همینه. 😏
پا ییز

رنگ دنیای تو؟ 

موهای من مشه 

تازه رنگ قبلی هم رو سر موهام هست 

میشه سه رنگ 😃

اخه ایهام داره، رنگ موهای معشوقه اش ایشالا مشکی بوده نه قهوه ای!
دنیای رنگارنگی داری
اریانه

موی ابی ،اونم اونقدر بلند!!!!!!!وا جلافتا،این کارا به تو نمیاد،بره به همون مخاطب خاصش بگه:)))))تو باس موهات مثل یه خانوم دکتر پر مشغله باشه که،زیاد وقت نداره ولی نمیخواد زیباییشم  تحت تاثیر قرار بگیره:)))))تا زیر شونه یا یه کم پایین تر،تصورم اینه:))))

موی بلند ،چراااا؟؟؟؟؟؟چی داره اخه من درک نمیکنم،مدل مو باید به صورت بیاد،به هیکل بیاد،به بعضی خانوما جوری پسرونه میاد که به خود پسرا نمیاد:))

 

کلش رو که نمیگه، به صورت آمبره مثلا! 
تا وسط کمر! :-) 
همون طور که ما دخترا عاشق ریش و سبیل هستیم، نمیشه به موی بلند دوستی مردها خرده بگیریم.
نیمچه مهندس ...

اوهو!چه جنسیت زدگی ها!

چرا خودش آبی نمیکنه؟

فمینیست شدی شدیدا ها :-))
خودش رنگ نمیکنه، میگه تو که هایلایت میکنی چرا آبی درنمیاری!
آبان ...

موی ابی 

تا روی کمر 

اخوی سخت پسنده ها 😂

موی بلند ...هردفعه تصمیم میگیرم کوتاه کنم ولی می دونم اگه کوتاه کنم بعدش تا مدت ها زار می زنم !

دم موها رو میگه نه کلش رو، تا روی کمر هم نه کچل میدونه، تا زیر باسن! :-//
من هم نمیتونم کوتاه کوتاه کنم، اخرین بار پیش دانشگاهی بودم که پسرونه زدم.
مهربان

این رنگ فانتزیا زود پاک میشن.

هشتگ دست بچه مردم

هشتگ شرابی 

خب دقیقا من به همین دلیل گوش نمیدم به حرفش! 
باتجربه ایا
شرابی ندوست
نسر ین

چه اصراریه این مردا به موی بلند دارن؟

موی کوتاه که خیلی راحت‌تره برای من

همون طور که اکثرا ما ریش و سبیل یا ته ریش دوست داریم. :-)
یه نفر

البته منم معتقدم دختره و گیسوی کمندش...

سال کنکورم واسه اینکه بهتر درس بخونم موهامو کوتاه کردم و یه مدت چقدر بابتش گریه کردم.

الانم با اینکه موهام بلنده خان داداشمون میگن موی بلند ندیدی که به موهات میگی بلند کلا این حجم از علاقه آقایون به موی بلند درک نمی کنم.

هنوزم با این سن و سال یکی از فانتزی هام اینه موهام مثل راپونزل باشه.

من هم افسردگی میگیرم با اینکه موی کوتاه بهم میاد.
مثل داداش منه پس /-:
نه درون حد بلند رسیدگی زیاد میخواد، من وقت و حوصلشو ندارم
نسر ین

من دوست ندارم وقتی با صورتت برخورد می‌کنه اذیت میشی:)

البته من فقط تجربه روبوسی سالی یه بار با دایی ام رو دارم😁😁😁

ریشای بابام اذیتم نمی‌کنه برادرمم نمی‌بوسم:) 

من دوست دارم ولی :-))))
مرسی از شفاف سازی، قشنگ سریع گفتی کیو بوسیدی که حس خوبی نداشته!
نسر ین

واییی قرار بود خصوصی بزنم😁😁😁

پاک آبرو ریزی شد:)

 

:-)))))
جمع خودیه، حتی یارت رو هم بوسیده بودی طوری نبود، الان که گفتی دایی رو بوسیدی فقط! خیالت نباشه
فامس

خب آبی کن  دل بچه رو نشکن:)

موی بلند یاد موهام بخیر...

گفتم چون زیاد ریزش داره به خاطر درس رفتم کوتاه کرد م تا رو شونه اما الان مثل چی پشیمون(مثل چی رو شفاف سازی کنم یا گرفتی).😅😅

آخه به چه مناسبت آبی کنم؟ دو هفته بعد هم بره؟ این قرتی بازیا رو بره از مخاطب خاصش بخواد! :-))

من موی بلند خیلی دوست دارم و تا حالا به جز اجبار خر! نشدم کوتاه کنم!
اریانه

باز متن کژتابی داره هوپ،هیچ کس نفهمید دقیقا چه قدر ابی!!!:))))

این تقاص ضایع کردناته:)))))))

فیلسوف ،اونم من؟؟؟بیخیال بابا،:///

ژووون به موهای وسط کمرت که ترکیبش ست چشاته،ژزابههه شارمین و ژزابه مانته نیا و ژزابه...........

یعنی تو آستینت جواب حاضر کرده بودی هر کی گفت چرا موی بلند بگی،ریشوووو سیبیل:))))

خب به یه سریا اصلا ریشو سیبیل نمیاد چون تو دوست داری برن بزارن؟،بیریخت بشن،ادم باید چیزی که بهش میاد و خوبترش میکنه رو داشته باشه،ای باباااااااا://///خودت سعی کن قانع شی ،وگرنه مجبور میشم پروسه قانع کردنت رو شروع کنم،میدونی که ممکنه چقدر خطر ناکباشه:)))))))))

خو آخه کی میاد تمام موش رو آبی کنه؟ هایلایت درمیارن یا آمیره میکنن.
فیلسوفی هستی که اگه شروع کنی به قانع کردن دیوانه میکنی آدم رو! ولی دوست دارم قانعم کنی در مورد این مسئله.
ژزابه خودم :-))
x

من هم تیغولی (ته ریش!) دوست دارم هم اذیتم می کنه :)) اصلا اصطکاکش با پوستمو دوست دارم :) 

 

استغفرالله که من هم دقیقا همین مسئله اش رو می پسندم!
مهربان

دیدم بالشش قرمز شده گفتم این چیه

گفت رنگ موی فانتزیه پاک میشه

هشتگ با کله ی خیس نخوابیم

اممم! چی شد الان؟ آهان توی جریان اخیر، اکیه. 
هشتک فضولی موقوف به تو چه چرا بالشش قرمزه؟!
میس تیچر

یه همکار پسری دارم وسط کل دخترای شرکت که چپ و راست بهش پیشنهاد میدن و باباهاشون حاضره رسمابخرتش و کشته مرده ش شدن مونده مونده از من خوشش اومده! ازونجا که منم کلا سیستم حس و علاقه م سوخته تعطییلم یبار گفت "من این روزا هیشکی تو دنیابرام مهم نیسالان فقط مادر پدر خواهرم صدف بعدشون تو" فقط میخندم

دوماه قبل رفتم موهامو زدم انقد بغلاش عین پسرا کوتاه کرده بود موهای بلند بیریخت مونده بودمنم هی غر میزدم همکار کناریمم هی میگفت خب بابا چرا زدی حرص میدی خودت این اقا هم کنار ما فقط لبخند ک دختر باید موهات بلند باشه!

بعد چند  روز پیشا رفتم دوباره به یکی از دوستای ارایشگاهیم سر بزنم اونم به بهانه اینکه بزار دوباره یه قیچی بزنم حالت درست بشه تا تهششششششش رفت  ینی همت کنم یه بار دیگه بدم حالتشو عوض کنن میشه پسرانه:))
چند روز پیشا شالمو اومدم درست کنم یهو نگاش افتاد به موهام گفت ازون چش عسلیای رو موت چیزیم موند دیگه؟
بسی دلمان را برد حرفش برگشت :دی

این نوشتت رو خوندم دقیقققا یاد حرفش افتادم

ای جااااانم، میگم یکم برو تعمیرات این قسمت مغزت رو فعال کنن، حیفه همچین پسری ها.
همیشه شجاعت دخترهایی که موهای کوتاه دارن رو تحسین کردم. 
البته متوجه نشدم چش عسلی روی مو یعنی چی؟ 
اریانه

اتفاقا از قضا ،5شنبه هفته گذشته رفتم بیرون،بانویی رادیدم بسی زیبا،ژزاب و خلاصه با صفاتی کاملا پسندیده،وحدس بزن چی،با موهای کاملا ابی،تاکید میکنم یعنی همش ابی بود هوپ،در کمال تعجب خیلی زیاد بهش میومد،کلاه گذاشته بود بیا و ببین،صرفا جهت اگاهی گفتم!!:////متنت کژتابی داشت هوپ:)))

یه چیزی میگم ،بین خودمون باشه،با یه روانشناس کهنه کاری وارد بحث شدم فکر کنم حداقل 40سال تفاوت سنی داشتیم،از موضوعات کوچیک شروع شد ،تا به مسایل چگونگی هستیو اینا،به جون خودم ،اخرش داشت داد میزد،میگفت تو روانشناس رو هم دیوونه میکنی:)))))من در لحظه حالم گرفته شد ولی نزدیک 15 مین بعدش فقط داشتم فکر میکردم ،چطوری این کارو کردم،://///

،هرکسی یه جزییات خاصی به چهرش میاد،با بعضیاش تو بهترین حالتش قرار میگیره،بعضیا دیگه زیاد نه،بر اساس چهره فتوژنیکشون باید باشه تا جایی که خاطرم هست،بر اساس رنگ پوست و مدل استخون بندی چهره،مثلا  کسایی که رنگ بندی پوستشون ،توش رنگ زرد داره،موهای خیلی روشن نمیاد ،یا اونایی که فاصله بینیشون با لبا زیاد بهتره سیبیل بزارن،به افرادی که اضافه وزن زیاد دارن،موی کوتاه پیشنهاد نمیشه،هست تو نت راجع به اینا،میدونم مثال نقص زیاد هست ،ولی خودتم صد در صد دیدی یهو یکی چقدر با بعضی از اینا چقدر بد میشه یا برعکس!!!!!

قانع شدی یا ادامه بدم؟

هر وقت حرصت دراومد بگو بس کنم:)))))))))

آره تو اینستا زیاد تیپ این مدلی دیدم. ولی چون دوست ندارم موهام دکلره بشن از رنگ های فانتزی دوری میکنم. جدا از اینکه زود هم شسته میشن.
ببین روانشناس باسابقه رو دیوونه کنی چه بر سر بقیه میاری. برو خودتو اصلاح کن برو! :-)))))))
درست میگی ولی من فراوان دیدم پسرهای زشتی که با ریش و سبیل به شدت دلبر شدن! مرررررد شدن!
فامس

مناسبت می خواد  اینکه ادم دل داداششو شاد کنه  خودش مناسبته

شاید مخاطب خاص نداره بچه اهل این مخاطب خاص و معمولی نباشه (البته تو خواهر شی بهتر می دونی  اظهار نظرام فقط:))

شاااید  همه ی مخاطب خاصش تویی

یه کوشولو می خوای آبی کنیا بعدم که پاک میشه بذار یه نگاه کنه خوشحال شه.. 

بابا داداش من به رمانتیکی که فکر میکنین نیستش که. فانتزی های ذهنیش رو که نباید روی من پیاده کنه. اگه یه جشنی چیزی داشتیم که رنگ ابی به لباسم میومد باز ارزش داشت، واس چی آبی کنم بعد پاک شه؟ :-))
جولیک ‌‌‌‌‌

کی میره موهاش رو کامل آبی کنه؟ من!

+و فعلا که من هنوز نکرده م، بیلی آیلیش. :|

خدایی چند نفر رو توی اینستا دیدم موهاشون رو آبی کردن خیلی بهشون اومده. ولی واسه مناسبت خاصی بوده یا اینفلوئنسر بودن! 
بیلی آیلیش که سبزه، آبی هم کرده؟
شارمین امیریان

ژزابههه من! منم فقط موی تا زیر باسن رو می پسندما. موی رنگ کرده هم دوس ندارم. ته ریشم ندارم که بذارم. فکر کنم به بن بست خوردیم باید کات کنیم. 😭😭😭😭🤣

☹️☹️☹️☹️ بیا اینم از یکی که ما رو میخواست. ژزابش نیستم.
موهام کامل رنگ نیست ها، میخوای فکراتو بکنی؟
Asma

ابی که خووووووبه فقط زود پاک میشه و اون رنگ مسخره ی دکلرش میمونه🤦‍♀️

ولی موی بلند صبر عظییییمی میخواد

فک کنم داداشت برا خواستگاری یکی از اساسی ترین سوالاش بلندی موعه

یه بار دکلره کردم و وقتی رفت رنگ اصلی متنفر شدم از موهام واسه همین دیگه دکلره نمیکنم. چکاریه مو رو داغون کنم؟
که من ندارم!
همه پسرها همینن. حتی گویا پدرجانم وقتی رفته خواستگاری مادرجانم بعدا به عمه ام گفته از مامانم بپرسن موهاش تا کجاشه؟ :-/
دُردانه ⠀

داشتم فکر می‌کردم تعیین رنگ مو و بلندی و کوتاهی و ریش و ته‌ریش و سیبیل! جزو حقوق خود آدمه یا همسرش؟

جدی برام سؤاله :))

ببین من دوست دارم خودم اختیار خودم رو داشته باشم ولی اینکه یارم در موردشون نظر بده رو دوست دارم البته نظرش در جهت تعریف باشه نه تحقیر! ولییییی شوهرم باید همه چیز تیپ و سر و شکلش طبق نظر من باشه.
دیکتاتورم خودتی :-)
حامد سپهر

حسود هرگز نیاسود:))

 

با داداشم هستین دیگه؟
حامد سپهر

تنها دکتری که دیدم موهاش آبی بود یه دندون پزشک افاده ایی بود که اصلا هم رنگ موهاش به میمیک چهره اش نمی‌اومد

من تالا از نزدیک ندیدم فقط توی اینستا دیدم. ولی یه سوال مگه رنگ مو باید به میمیک چهره بیاد؟
پـری دریآیی

(=موهاموکوتاه کردم و عین چی پشیمان گشته ام 

باز خوبه پشیمونیش راه چاره چند ساله داره.
اریانه

برم خودمو اصلاح کنم،برم؟؟!!!،بلاهای خوب سر بقیه میارم😈😈مخشونو میجویم،اعصابشونو شخم میزنم و ........اره بابا،واقعا داد میزد،هنوز یادش میافتم نمیدونم بخندم یا گریه کنم،بله ،بله😑😑

هوپ جانم ریشو سیبیل رو میشه گفت ،نشانه مردونگیه،ولی خودت فکر کن چند در صد از مردای اروپایی با سیبیل خوب میشن،برعکس،ترکا انگار با سیبیل دنیا اومدن ،انقدر بهشون میاد،دلیل نمیشه چون تو دوست داری، وقتی بیریختش میکنه،بره بزاره که،اصلا خودتم میگی برو اصلاح کن زشت شدی😂😂ولی تو میتونی بگردی یکیو انتخاب کنی که بهش بیاد،دوشواری نداره که،والاااا😐😐

بیا ،دیدی انقدر سنگ شارمین رو به سینه زدی،اصلا باب میلش نیستی،سنگ رو یخت کرد، جلو همه ،باز هی منو ضایع کن،منم که فقط میمونم برات،هیچ مشکلیم با هیچی ندارم ،کوتاه بلند،شرابی،ابی،هرچی ،هرچی باشه ،مشکلی نی😎😎تازه من مطمینم مانته نیا هم نمیتونه با این شرایط تو سرکنه،به نظرم تا هنوز وقت هست،تصمیم درست رو بگیر هوپ،ژزابه کی هستی ،ها؟

اگر هنوز سعی در قانع نشدن داری،بیام تو خصوصی بترکونمت،؟حق انتخاب با توا:)))))

دارم فکر میکنم توی رابطه عاطفی چه مدلی میشی!
همین مردای اروپایی هم شروع کردن به ته ریش گذاشتن و خیلی جذاب شدن. کلا ترند جهانی شده.
اصن خواستگارا یکی یکی دارن منصرف میشن. نمیگم ژزاب تو با توجه به همون جمله اول جوابم! :-))))) ولی مانته نیا خعلی دوستم داره من مطمئنم موهام رو هم دیده و پسندیده!
فامس

😔 خواهر دیکتا تور  یه بار خواستی این کار رو کنی  همش بهونه میاره...

بگو نمی خوام آبی کنم  بهونه نیار:(

 منم  قرار بور با گل و شیرینی اون انگشت اشاره ی اضافی بیام  که دیگه کنسله..

برو با شارمین و مانته نیا و اینا  اصلا..:)

😂

 

 

خب مشخصه که بهونه نیست و واقعا نمیخوام :-))))
عه عه ینی چی :-//// 
فامس

راستی بگم یه رنگایی اومده نیاز به دکلره ندارن نمی دونم دوستام بهش چی میگن   من خیلی تو فاز اینام نیستم  . چون یکی از  دوستام هر هفته خدا با یه رنگ میاد سر کلاس..

می گه با یه بار حموم شسته میشه و اینا  دوست داشتی  از اینا بزن  ..

:)

خصوصی میذارم

در جهت ضایع نشدن😂😛

من آدم این قرتی بازیا نیستم. نهایت شش ماه یک بار برم واسه تمدید و این صوبتا.
خصوصی نبود! ضایع شدی 
Asma

اون رنگ باقی مانده خیلیییی افتضاحه

تازه فقط ابی نیست یهو بره که

اول آبیه بعد سبز میشه بعد طلاییه دکلره بعدم مو شبیه اسکاچ میشه و موخوره:/

عع😂😂خب پس ژنتیکیه‌دیگه

واقعا افتضاحه! واسه من هویجی شده بود، حال به هم زن. دو بار دیگه روش رنگ ٥ و ٦ گذاشتم تا موند.
والا همه دوست دارن شاید نقش ژنتیک توی مردای خانواده ما پررنگ تر باشه.
اریانه

نچ نچ نچ ،قضاوت ؟خیلی زشته هوپ:))))برو خودتو اصلاح کن،برو:)))))

عزیزم ،اینکه کسیو ببینی و بگی میخوایش کاری نداره،تازه طرف ایده التم باشه،اینکه من نه دیدمت ،نه کامل میشناسمت،نه به اندازه کافی ایده المی،و میگم مشکلی نیست،ارزش داره،تازه به نظرم همینا هیجان انگیز تر میکنه قضیرو:)))(ته همه جمله هام شیطون بنفشه رو فرض کن)بابا اصلا تو  ژزابهههههه هنه جز من ،خوبه؟مشکلت رفع شد؟

من که میدونم 99 درصد قانع شدی ولی هی میپیچونی ،هی مثال میاری ،تا ،من هی تایپ کنم،باز ملت گیر بدن ،این میاد اینجا داستان بنویسه،نکن بانو،این کارا زشته:))))

من با هر کسی اندازه ای بحث میکنم که فکر میکنم کشش داره،بعضا که اشتباه هم میکنم،سریع عقب میکشم://////گفتم که دیگر راضی نگه دارم:///////

شدیدا مشتاقم نتیجه تفکراتتو بدونم،اخه میدووووننننننییییی،من که مثل تو ،وب ندارم خودمو رو دایره بریزم،واسه همین نمیشناسی منو:)))))))))))

صفاتی که در چند روز گذشته گرفتم ازت"فیلسوف،هوپ شناس،نامرد،ادم دیوانه کن،شناخته شده در روند کامنت گذاری،ادم مجهول حال در مسایل عاطفی،ژزابههه همه جز اون"

یعنی میل شدیدی دارم خصوصی بزارم،ولی با تاکید جدیت در مورد خصوصی نذاشتن کسایی که وب ندارن،منصرف شدم(ملت خسته شدن من یکی اینقدر کامنت دادم،قانع نشو لعنتی):))))

بابت لینک ممنون:)))))

من شیطون مخصوص بنفش رو کنار به اندازه کافی ایده آلمی تصور کردم :-)))
من ژزاب هیش کی نمیشم. ژزاب هر کی شدم بعدا دلیل الکی اورد نخواستم :-/
اخه واقعا قانع نشدم چون به نظرم به نود درصد مردها خیلی میاد.
خب میتونی وب بزنی دخترم. 
صفات عالی بود :-))))
خب خصوصی بذاری من میخونم ولی جواب نمیتونم بدم. 
خواهش میکنم کار خودش بود
فامس

فهمیدم:)

هیچی..:)

اره می دونم:))

 

:-))
دُردانه ⠀

تحت تأثیر این پستت، دیشب تو خواب رفته بودم آرایشگاه. البته بیشتر شبیه سلمونی بود! روی مغازه پیرایش رو هم غلط نوشته بودن و من تو دلم گفتم چقدر بی‌سوادن. حالا یادم نیست چیِ پیرایش اشتباه بود. ولی تو خوابم یه ایرادی داشت. بعد پسره قیچی رو گرفت دستش و اومد با اون یکی دستش موهامو جمع کرد و در حالی که می‌پرسید چقدر کوتاه کنم، سه چهارمشو کوتاه کرد و مدلش یه کم از پسرانه بلندتر شد فقط. یه کم ناراحت شدم از این حرکتش، ولی وقتی تو آینه خودمو دیدم که چقدر بهم میاد چیزی نگفتم. بعد من داشتم فکر می‌کردم این آقاهه نامحرم نیست؟ اشکالی نداره؟ بعد با خودم تحلیل می‌کردم همون‌طور که دکتر محرمه، آرایشگر هم محرمه :| کوتاه که کرد، شالمو سر کردم رفتم :|

دارم فکر میکنم چطور میشه پیرایش رو اشتباه نوشت؟!! 
باید تعبیر خوابتو بپرسی ببینی چیه! منم از این مدل خوابای محرم نامحرمی قبلا زیاد دیدم، ولی به جذابی خواب تو نبود. 
آرایشگر هم در کنار فیلمبردار محرم شده :-)))
mavi

 

من همیشه عاشق موی کوتاه بودم. خیلی کوتاه. و اغلب موهام کوتاه بوده. ولی یه مدت عروسی فامیلای نزدیک افتاد پشت سر هم و از مادرم خواهش که حالا بزار این عروسی هم بگذره موهاتو کوتاه نکن تا خلاصه موهام جدی جدی بلند شد.

بعدش هم تو یه سریالی که دنبال می کردم علاقه مند به یکی از کاراکترا شدم که موهاش به طرز عجیبی بلند بود. همین مدلی که اخوی شما می پسندن :)) تا روی باسن تقریبا! من خوشم اومد و گفتم حالا که موهام بلند شده بزار این بلند بلندم تجربه کنم حسشو. الآن خیلی نمونده برسه به اون حد!

بعد جالبه بعدها که اینستاگرام بازیگر اون نقشو فالو می کردم دیدم یه عکس از خودش گذاشته تو اون سریال و با یه حالت شاکی که انگار خودش اصلا دوست نداشته موهای بلندشو تو کپشنش نوشته: اون روزایی که به خاطر نقشم موهام به طرز احمقانه ای بلند بود! 

من اینجوری بودم که عزیزم من شما رو الگو قرار دادم حالا اینطوری نزن تو ذوق ما :))

(همچنان دارم موهامو بلند می کنم که به اون حد برسه هرچند )

 

من تا موقعی که اختیار موهام دست مامانم بود مدلش همیشه قارچی بود! بعد از ٤ام دبستان به بعد نذاشتم کوتاه کنه. بلند شد. توی راهنمایی یکی دو بار و توی دبیرستانم ٢-٣ بار در حد کوپ و مصری اینا کوتاه کردم. دیگه الان تقریبا ٩ ساله از وسط کمر کوتاه تر نکردم. شده بلندتر بشه ولی هیچ وقت تا باسن و اینا نیومده چون هی دم موهام رو کوتاه میکنم. واسه همین تحسینت میکنم. پس ادامه بده به نهضتت
** سیلاک **

من موهای رنگی با رنگ های خاص دوست دارم .. کلا خیلی قشنگ میشه البته به رنگ پوستتون هم ربط داره .. به بارم آبی کن خووو چی میشه :)))

خب اخه باید مناسبتش پیش بیاد! این رنگا که موندگار نیستن، منم که عکس بی حجاب قرار نیست جایی بذارم! ارزش نداره بی مناسبت به نظرم
اریانه

قانع نشو،ای بابا،😐به نظرم اصلا به بیبی فیسا این مدلا نمیاد،ریشو سیبیل رو میگم،ولی تا حد زیادی این مسایل سلیقه ایه،بعضیا کلا دوست ندارن،دیدم که میگم،من اقا هم دیدم ،موی پسرونه واسه خانومش بخواد،بله✋🏻✋🏻

وب و رو باید فکر کنم،ولی تا وقتی وب بزنم،تو شبخون هام رو تحمل کن،ژزابه هیچکی🌹🌹

حدس زدم مال مهربان باید باشه،اصولا وقتی کامنت نمیده،یعنی خودتون باهم به نتیجه رسیدید:///

خصوصی میزارم🌹✋🏻✋🏻

خب دخترم بیبی فیسا ریش و سبیل میذارن که دیگه بیبی فیس نباشن، فکر کردی مردها از بیبی فیس بودنشون خوششون میاد؟!
دیگه فکر کردن نمیخواد، باید وب بزنی. فکر کردم روی دردانه رو کم کنی در طولانی نوشتن!
خیلی پست ها رو نظر نمیذاره.
راتا *

من همین چن وقت پیش موهامو که تا روی باسنم بود رفتم تا پایین گوشم کوتاه کردم ،الانم پشیمون نیستم و خیلی خوشحالم،البته باز سریع بلند شد و به پایین کتفم رسیده میخام دوباره برم قیچی بزنم به جونشون! کاش این پسرایی که اینقد علاقه به موی بلند دارن یه بار نصف شب موهاشون زیر کمرشون میموند و از درد کشیده شدنش بیدار میشدن تا بفهمن چقد بده!الانم از یاداوریش کل صورتم تو یه نقطه مچاله میشه :))البته هنوزم از دیدم عکسام با موی بلند ذوق مرگ میشم اما حوصله دردسرشو ندارم!بعدشم کو اون یاری که واسش بخای مو بذاری بلند شه:))) 

البته پسرام حق دارن!مثلا خود من اینقد ریش سبیل دوس دارم که چن شب پیش پیشنهاد یه پسره ک ریش سبیل نداشتو بدون فوت وقت رد کردم! و موقع تعریف کردن از یه پسر دیگ پیش مامانم با ذوق گفتم ریش و سبیلم داره! :))  فقط مساله اینه پسرا تا قبل ازدواج رمانتیکن و موی بلند دوس دارن بعد ازدواج که هی یه موی دراز تو غذاشون ببینن خود به خود علاقشون کور میشه :))

 من یه دختری دیدم تو سلف دانشگاه که نصف موهاشو کلا ابی زده بود،ینی قشنگ ابی غلیظااا ،چتری ریخته بود و نصف چپ کلش ابی بود نصف راستی مشکی!چن وقت قبلشم دیدم همون نصف کله ی ابیش قرمز جیغ شده! خیلییییم خوشگل بود و بهش اومده بود ،گوگولیییی ....

حالا من یه هایلایت جراتم نمیشه بزنم ب موهام!هم از ترس اینک خراب بشن هم اینک بهم نیاد و پشیمون بشم  دوساله که تو دو دلیم بزنم یا نزنم :))هنوزم تصمیم نگرفتم :)))

من به ندرت موهام زیر بدنم گیر میکنه موقع خواب، چون یا میبافم یا میدم بالای پشتی و میخوابم.
منم عشق ریش و سبیلم شدید! عشق بهنام بانیم بخاطر سبیلش :-)))))) نه بعد از ازدواجم خیلیاشون نمیذارن کوتاه کنی. دوست دارن اکثرا
خب ببین این دختره نصف موهاش رو دکلره کرده، هی رنگش میره هی میذاره. من هم از دکلره خوشم نمیاد، هم درون حدی که از روسری مو بیرون میاد و قشنگ معلومه موهات رو چیکار کردی موهام رو بیرون نمیذارم. واسه همین میگم بی مناسبت و بی دلبر کسی بودن واقعا دیوونگیه برای دو هفته موهام رو آبی کنم و بعد رنگش بره زرد بمونه! 
*زهرا*

اصولا موی کوتاه پسرونه و رنگش آبی یا سبز باشه نشونه همجنسگرایی هست و کسی که اینجوری باشه پیشنهادایی دریافت میکنه:)) تو دانشگاه ما که اینجوریه:D معمولا بدون دلیل این کارو نمیکنن. اگرچه که رنگ آبی قشنگه! ولی معنی خاصی داره، حتی فیلم blue is the warmest colour هم نشون داده این قضیه رو. دختره همجنسگراس، و موهاش آبیه‌.

واقعا؟!!!! توی ایران فکر نکنم اینطوری باشه ها
نیمچه مهندس ...

چقدر همه عشق موی بلند و دارای موی بلندن اینجا:|

برم موهای مردونه مو یکم کوتاه تر کنم بشوره ببره.

آره کلا طرفداری موی بلند بیشترن. ولی منم وسوسه شدم یکم واسه کوتاهی موهام ولی فقط یکم
مهربان

از همه جا بلاکی

همزمان دو جای مختلف داشتیم صوبت میکردیم، چرت نگو
فامس

مدل موی  جدید  مبارکک   (پیشاپیش)چقدر خوشگل شدی  برا تنوع خوبه... خیلی دلبر شدی و اینا..  بهت خیلیم  میاد به حرف هیچکسی هم توجه نکن  برو کوتاه  کن  برو .. برو.. برو..(آیکون شیطون بنفش)

مشخصه فازم معلوم‌نی .. حزب بادم..:))

 

شیطون بنفش :-)
*زهرا*

تو جمعای هنری که همینه. اسم اون فیلمم اگه سرچ کنی عکس دختره رو می بینی. در اصل همینه ولی خب تو ایران یه سریا نمی دونن غالبا :))) منم نمی دونستم ولی بهم فهموندن ک قضیه اینجوریه :D

منم نمیدونستم! حیف شد
Anne Shirley

من کلا از اینکه بخوام موهامو رنگ کنم خوشم نمیاد ولی خا بدمم نمیاد یکم پاییناش آبی باشه یا مثلا پسرونه و آبی باشه! 

فکر کنم به ۴ ماه رسیده که دارم تلاش میکنم مامانم رو راضی کنم که کوتاه کنه، ولی خا ناموفق بودم :( بعد هیچ دلیلی هم نمیاره براش :/ و واقعا نمیفهمم چرا باید برای کوتاه کردن موهام اجازه والدین داشته باشم =| بابا موهای خودمه :/ من اگه دست خودم بود کچل میکردم :دی واقعا دلم میخواد یه بار امتحان کنم :)))

من هم رنگ کامل رو دوست ندارم.
آره مامان ها دوست ندارن دختر دم بختشون موهاشو کوتاه کنه ولی از یه جایی به بعد کوتاه میان
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan